Een prima hostel waarbij prijs en kwaliteit goed in overeenstemming. Gezellig jong stel die dit hostel beheerd. Goed genoeg ontbijt, goede keuze maar wel elke dag hetzelfde. Beheerder kan prima informatie geven over de mogelijkheden in de wijde omgeving. Kamers goed voor het doel. Fietsen aanwezig. Een aanrader om tot rust te komen en actief te zijn
We zijn hier 3 nachten geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. De eigenaar was zeer bereidwillig om ons aan fietsen te helpen. Deze voor ons bij een ander hotel geregeld. Goed gesprek aan de bar met de eigenaar waarbij we weer nieuwe informatie over de omgeving en bezienswaardigheden kregen. Ontbijt met eigen gebakken appel en sinaasappel cake, broodjes, koffie en thee ruim voldoende. Vanaf het balkon was de zee te zien. Prijs kwaliteit verhouding is ok. Goed bed, goede plek, geen overbodige luxe. Parkeren zal in het hoogseizoen een probleem kunnen zijn, maar van een stukje lopen word je echt niet minder.
We reserveerden een kamer met balkon en uitzicht over de oceaan. Het was geweldig. Het balkon is ruim. Er waren geen storende omgevingsgeluiden. HomeMoel Hostel ligt in het centrum van het kleine stadje Sao Pedro de Moel. Onze kamer was groot en goed ingericht. Ontvangst, ontbijt en de praktische honesty bar maakten het verblijf aangenaam. Het stadje ligt tussen een beschermd natuurgebied en de zee. Er is dan ook geen ruimte voor uitbreiding en nieuwbouw. Het karakter van deze badplaats blijft ook in de toekomst behouden. Een gewilde vakantiebestemming voor Portugezen. Wij waren er in september.Het vroege najaar is waarschijnlijk ideaal als je er buiten de drukte wil verbijven. Het Hostel is erg goed als basis voor dagtripjes naar andere interessante plaatsen langs deze mooie kust. De Hostel medewerkers zijn zich goed bewust dat ze aan continuiteit werken. Het is dan ook een plezierige bestemming. Dorry en Ton…
Ik zal dit vanwege de slechte service en niet zo veel begrip voor mensen die het huren van de kamers. Het opbouwen enkele dromerige beeld van deze plek, met uitzicht en dus, maar serieus verblijf met de echte feit! Ik hoop dat de eigenaar genieten van mijn geld dat ik nooit zal komen en karma eventueel getroffen zijn slechte service persoonlijkheid. Dit dorp is gezellig maar niet een voorliefde voor mijn surfen team. Deze plek en omgeving is meer voor familie en oude mensen plaats. Ik aanbevolen verblijven in Nazareth, goede BB en de behandelen ons als een gezin.
"Wij bevelen een kamer met zeezicht aan"Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding