Hotel Mar & Sol is een fantastische keuze voor reizigers in Sao Pedro de Moel. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Kamers bij Hotel Mar & Sol bevatten airconditioning en een minibar en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
24 uursreceptie, roomservice en winkels zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt de hottub en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Hotel Mar & Sol gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Als je in Sao Pedro de Moel bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Hotel Mar & Sol gaan, waaronder Restaurante Esplanada Estrela do Mar (0,3 km), Restaurante Brisamar (0,3 km) en Restaurante Central (0,3 km).
Veel plezier in Sao Pedro de Moel!
De standaard kamers hebben geen uitzicht, dus neem tenminste een kamer met zij-zeezicht. Hadden wij, gratis upgrade, gekregen. Mooie kamer met uitzicht op zee vanuit bed. ! Badkamer veel te klein. Merkwaardig met zo'n grote kamer. Heel veel glas in het hotel (vanwege het uitzicht natuurlijk), maar verder volkomen sfeerloos. Alles in wit tinten, ongezellige verlichting, dito bar, dito speelplek poolbiljart. Hier ga je voor de lol niet zitten, althans wij niet. Het ontbijt was uitstekend. Tip: dineer bij Brisamar, langs de zee stukje naar beneden, en linksaf weer omhoog.
Het hotel ligt in het fraaie plaatsje San Pedro de Moel. Het uitzicht is adembenemend. Voorafgaand aan het diner kun je heerlijk op het dakterras iets drinken. Het eten is goed en de service in de lobby, aan de bar en in het restaurant is uitstekend. Een aanrader wanneer u in de buurt moet zijn.
We waren met 2 paren een bezoek aan dit gebied en we bleven twee nachten in een nabijgelegen hotel en genoten van 4 geweldige maaltijden op deze twee nachten in het restaurant van dit hotel. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam en het eten was eerste klasse. We zijn het er allemaal over eens dat de vis in al onze hoofdgerechten was de lekkerste die we ooit hebben gegeten, en de prijs was een grote waarde. Wanneer we terugkeren raden waar we zullen verblijven en waar we zullen genieten van het diner opnieuw?
Aardig en behulpzaam. De kamers een schoon en lawaai. Niet ver van twee leuke strand's. Het hotel verblijf aan zee. Gebruik een kamer met balcon, hebt u elke dag erg mooi uitzicht op de zee.
Het hotel is gelegen op een prachtige locatie , een steenworp afstand van het Waters Edge . Fantastisch uitzicht op de oceaan. Het hotel is schoon en het personeel is vriendelijk en behulpzaam . Als u niet beschikt over een kamer met uitzicht op de oceaan dan is dat erg jammer , zoals ik . Kamer 202 is de laatste kamer beneden de doorgang aan de achterkant , met uitzicht op anderen achtertuin . Mij werd verteld dat het de enige beschikbare kamer hoewel boekingen waren van tevoren voor een kamer met uitzicht op zee . Ik was erg teleurgesteld voor mijn verblijf van 1 week . Het ontbijt was niet geweldig en niets bijzonders , doe kom vroeg voor ontbijt of vertrokken met een paar restjes meenamen . De kamers zijn in het algemeen schoon en de bedden zijn comfortabel . Het weer was niet geweldig voor het gebruik van andere voorzieningen, zoals de jacuzzi op het dak . Ik hoop terug te komen en verblijf in dit hotel en neem een kamer met uitzicht op zee met balkon .…
"van de kamers met zijzeezicht is 325 de beste keus"Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding