Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows

Opslaan
Delen
Main Beach Road Vaisigano, Apia, Upolu Samoa
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Expedia.com
Hotels.com
Snaptravel
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (263)
Kamer en suite (72)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Bijgewerkt op 29-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows
Bijgewerkt op 29-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 6 van de 31 hotels in Apia
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

De zoektocht naar het ideale romantische hotel in Apia hoeft niet lang te duren. Welkom bij Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en je kunt gebruikmaken van betaalde wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Aggie Greys Hotel biedt conciërge en roomservice aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Aggie Greys Hotel gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Ga tijdens je bezoek naar een van de pubs, waaronder Taumeasina Restaurant & Bar, Apia Yacht Club en The Deck Restaurant. Ze liggen allemaal in de buurt van Aggie Greys Hotel.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire kunstgalerieën zoals Plantation House Samoa, The Vanya Taule'alo Gallery en Janet's.

Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows heet je graag welkom in Apia!

Meer lezen
Kamer en suite (72)72
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Oppas
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Wifi
Betaald internet
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Shuttlebusservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Open haard
Privébalkon
Roomservice
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op haven
Uitzicht op zee
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
340beoordelingen21vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen

Write a review and earn 100 points
Waardering van reizigers
  • 159
  • 91
  • 54
  • 18
  • 18
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
oznewbie heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Wollongong, Australia187 bijdragen54 nuttige stemmen
Mijn vrouw en ik verbleven hier onlangs voor een nacht aan het einde van onze laatste vakantie. Zoals gebruikelijk is bij Sheraton woningen de kwaliteit van het gebouw en omgeving was van een zeer hoge standaard. Vanaf dit punt, het is zeker een leuke plek om te verblijven. Voor ons de teleurstelling was met de receptie. Het adverteert wifi die we niet aangeboden. We hadden een vroege transfer naar de luchthaven dus vroegen ontbijtpakketten te nemen met ons plus wake up calls. Noch waren. Het was een goede zaak dat we onze eigen alarmen uit gewoonte anders waren we waarschijnlijk gemist hebben de luchthaven transfer. Zelfs de buschauffeur had problemen met het verkrijgen van de medewerkers te bevestigen dat we waren zelfs het verblijf in het hotel. Een frustrerende einde naar een leuk verblijf. Toch, als je van plan bent om te verblijven in Apia voor een paar dagen je geniet van uw verblijf in de plaats.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Language Weaver
Nuttig
Delen
iks75 heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
5 bijdragen13 nuttige stemmen
Verbleven in het Sheraton in Apia voor 2 weken. Dacht dat ik mijn geld waard om top dollar. . . nou ik mis was 😑front office medewerkers moeten meer professionele als ze bleven verdwijnt en de back office bij het omgaan met een bevestigde boeking die ik had georganiseerd via mijn reisagent in Australië. . . Maar vanwege 'inventaris' die de jonge man zei bij de front office. . . we waren niet in staat om onze originele boekten/bevestigde kamer vanwege 'inventaris' Ik heb hem te vragen wat hij bedoeld met 'inventaris' omdat onze kamer had al bevestigd/boekten en volledig betaald in Australië via mijn reisagent 😣hij kon mij uitleggen en zei: 'Ik bied maam maar zijn in het systeem onder uw boeking'. Dus zonder verdere uitleg (want ik vond het ging nergens) van wat hij bedoeld met 'inventaris' we werden geplaatst in een opgewaardeerde kamer dat geen uitzicht op de haven we oorspronkelijk geboekt voor. . . de jongeman bood haar excuses aan en zei dat we krijgen onze kamer met uitzicht op haven in 2 dagen die nog nooit gebeurd. Ja, de kamer was ruim en handig om de lawaaierige zwembad en restaurant. . . Dat is alles wat voor ons was. . . Onze kamer had wel een paar onderhoudsproblemen dat waarschijnlijk onopgemerkt laat front office weten. . . dus in plaats van chasing it up we vertrokken. Schoonmaak was altijd laat met service vanwege 20 kamers die aan elke meisje (reden aan ons gegeven door h/k personeel) . Restaurant service zeer traag. . . Ik heb getuige personeel spelen en lachen in de achterkant te wachten op onze tafel te worden gewist van vuile vaat achterblijven van gasten voor ons. Ik moet ook waarschuwen families met jonge tiener meisjes extra oplettend te zijn van de jonge jongens die er werken die vraagt om hun telefoonnummers. Mijn 14 jaar oude dochter was zwemmen in het wedstrijdbad en werd benaderd door een mannelijke werknemer en zijn co - werknemer in hun vroege 20 s die haar vroeg voor haar naam en nummer. . . had zelfs het lef om te roepen haar dat hij van haar hield. Ik aangemelde beveiliging tijdens mijn dochter wees hem erop en ik benaderde hem en hij ontkend maar nam vervolgens uit. Hij gaat door de naam van Joe en werkt in keuken clearing gerechten. . . het is walgelijk om te zien dat deze jongens denken dat ze weg kunnen komen met het daarom Im posting als onderdeel van mijn recensie 😠medewerkers hebben prachtige glimlach maar ontbreken in professionaliteit waar ze weinig of geen ervaring hebben. . . ze moeten omscholen om de mate van service nodig in een 5 sterren hotel. Voor mij is dit hotel een 3 sterren van algehele ervaring. Fa'afetai lava.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Nuttig
Delen
Honestreview007 heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Outback Queensland, Australië1 bijdrage7 nuttige stemmen
Ik had geboekt accommodatie in het Sheraton Samoa Aggie Grays Hotel voor mezelf en bejaarde moeder van de 11e juli, 2017 naar de 22 nd van juli - Check out vandaag. Helaas is ons verblijf in uw hotel was een verschrikkelijke en ellendige ervaring. We zijn aangekomen bij het hotel ongeveer 7 uur op de 12 e juli en we moesten wachten ongeveer 3 uur voor onze kamer. Geldigheid we hadden verteld dat bedenkingen die we zullen controle in de volgende dag om ca. 5 uur. Eenmaal aangekomen, de receptie hadden we een superior kamer op de bovenverdieping met geen toegang tot de lift. Ze gingen op om te zeggen dat er geen kamers beschikbaar op het lagere niveau voor ons als ze zijn prioriteit voor de nieuwe gast en zij dienen om de manager te spreken. De hele ochtend moest ik uitleggen naar de receptie en de front office manager (Robert Harrison) dat mijn moeder ( 76 jaar oud) is uitgeschakeld en heeft dementie en dient te worden in een kamer zo vlug mogelijk. Ik ging op te zeggen dat we namen twee vluchten uit Queensland, Australië - inclusief een stop - over, in totaal ca. 15 uur reizen. Dit had geen invloed op uw medewerkers, kregen we te horen bij de receptie te wachten in de buurt van de zithoek waar het buffet was gelegen en nee - een kwam ons te hulp. Mijn zus belde vanuit het buitenland en sprak met de reservering executive Lei die hadden de accommodatie vóór, en ze zei dat er een verwarring met kamers. Ze hadden een personeel vergadering en ze probeert te organiseren iets zo vlug mogelijk. Ik moest tot receptie een paar keer, kortom we wachtten voor 3 uur voor onze betaalde hotelkamer die was onaanvaardbaar. Tot slot kregen we een kamer maar water lekt van de wasbak en toilet, waardoor een plasje op de grond - gevaarlijk voor mijn moeder die is uitgeschakeld. Mijn zus van overzeese probeerden de hele dag om de manager te spreken omdat ze wist ik benadrukt. De receptie bood aan om mijn zus naar het tweede in het hotel en toen zei hij ook deed met de manager aan een vergadering, maar de receptie was in staat om mijn zus meteen kunnen zien bij de Manager zodra ze vroeg voor zijn managers e-mailgegevens. Ook roomservice wachttijd was tot 2 uur, verkeerde volgorde en ik moest wachten weer. Communicatie was slecht met uw medewerkers, erger met het management. De nachtmerrie niet stoppen. Op de 19 e Juli ongeveer 3 . 30 uur in de ochtend, ik was via de badkamer toilet toen ik zag een hand achter me te trekken aan de badkamer jaloezieën in mijn hotelkamer van de buitenkant, de personen kant was binnen mijn badkamer! ! . Blijkbaar is de badkamer raam open was en de persoon was in staat om het te openen vanaf de buitenkant. Ik zag de personen hand houd de blinde up probeert te kijken naar me van buiten en de persoon niet bewust was dat ik had gezien. Ik was zo getraumatiseerd, in shock, boos en geschokt door de angstaanjagende incident, ik schreeuwde uit en slam het raam dicht, en in het proces dat ik pijn had mijn vinger nagels - ontluchten. Ik belde de receptie, beveiliging aankwamen en de politie kwam kort na, maar ze waren niet in staat om duidelijke vingerafdrukken en zoek de persoon stalking me. Houd er rekening mee dat ik was zo bang, ik was zelfs bezorgdheid dat het kon zijn een medewerker/beveiliging, en ik was niet zeker hoe lang deze persoon is watching ikzelf en moeder tijdens het gebruik van onze badkamer tijdens ons verblijf in uw hotel of nog erger als mijn moeder was alleen gelaten in de kamer, wat kon gebeurd. Ik kon niet gaan slapen. Ik verbleef op de telefoon met mijn zus til het was daylight. FYI - Er is geen verlichting in het gebied waar onze kamer ligt - kamer 2004 . Het is zo donker in dat gebied tijdens het lopen terug naar mijn kamer die ik heb om mijn mobiel zoals een zaklamp om te zien whats tegenover mij. Uren later waren we verhuisd naar een andere kamer - lift toegang tot deze tijd, maar het had een bad en alleen koud water. Ik had pat omlaag en wassen mijn moeder op een stoel omdat het te gevaarlijk voor haar om haar in het bad. Mensen met een handicap/ouderen moet worden behandeld met respect en waardigheid. Weer mijn moeder is gehandicapt, maar ik was zo overstuur met de huidige gebeurtenissen was ik te moe om te onderwijzen uw personeel, ik voelde me niet veilig en was erg overstuur want ik voelde geschonden in mijn hotelkamer. Dit is een hel van een vakantie in het Sheraton Samoa Aggie Grays Hotel - Bungalows, niet uitgeschakeld/verzorger vriendelijk mevrouw Andrews (mailde ik dit account om een paar managers) Mark mailde terug en zei dat ze zijn problemen te zorgen dit niet opnieuw gebeuren. Hij stelde dat het een eenmalige gebeurtenis en verontschuldigt zich voor slechte service etc. Sheraton Resort was echter een geweldige ervaring wanneer we bezochten afgelopen jaar dezelfde tijd, Sheraton Apia NIET MEER
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Nuttig
Delen
DexterD2013 heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Wellington, Nieuw-Zeeland149 bijdragen50 nuttige stemmen
Pluspunten - Prachtig Hotel en ingang foyer - nabijheid van stad minpunten - medewerkers zijn hopeloos opgeleid. Er doorgaans een flink aantal van hen getreuzelbeleid rond, maar zelfs de meest eenvoudige aanvraag leek dan velen van hen. Dit is niet hun schuld. Het is slecht management. - lauw water voor 3 dagen krijgt dan een grap. Het was niet een hotel probleem omdat mijn collega had warm water in zijn kamer, maar ik vroeg het opgelost kon worden en niets veranderd.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Language Weaver
Nuttig
Delen
Shazze1 heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Wellington, Nieuw-Zeeland59 bijdragen11 nuttige stemmen
Een vriend en ik verbleven in het Aggies in Apia die werd herbouwd en heropend een jaar of wat geleden. We kozen het als we hadden geen vervoer en wilde kunnen overal lopen of een korte taxirit. Tijdens onze tijd die we tegenkwamen een variëteit aan onderwerpen van de soort waarvan ik zeker weet dat de meeste reviewers richten bij. Ik zou willen zeggen dat ja, het is lastig om de verkeerde kamer en vervelend te wachten op service of wat je hebt besteld. Maar in onze tentoonstelling leidinggevende medewerkers waren zeer behulpzaam en deden hun best om problemen op te lossen zo snel mogelijk maakte, en gewaardeerd inspanningen met het regelen van activiteiten die we navroegen over. Het is zeker niet bij de standaard van andere internationale hotelketens die ik heb gebruikt, maar het is schoon en handig voor een paar dagen vakantie met een mooi zwembad en de beste mojito's die we ooit hebben gehad.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met vrienden
Language Weaver
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 138 - US$ 230 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
aggie greys apia, aggie greys hotel, hotel aggie greys
VOORHEEN BEKEND ALS
Aggie Grey's Hotel
LOCATIE
SamoaUpoluApia
AANTAL KAMERS
156
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows?
Attracties in de buurt zijn Samoa Cultural Village (0,6 mijl), Immaculate Conception of Mary Cathedral (0,6 mijl) en Palolo Deep Marine Reserve (0,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Paddles Restaurant, Milani Caffe en Nourish Cafe.
Zijn er sportvoorzieningen bij Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows een luchthavenshuttle?
Ja, Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Biedt Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Heeft Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op haven.
Is Sheraton Samoa Aggie Grey's Hotel & Bungalows toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.