Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Ushuaia

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wasservice
Niet-roken hotel
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Klassiek
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (245)
Beoordelingen filteren
31 resultaten
Waardering van reizigers
2
5
16
5
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
2
5
16
5
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 31 beoordelingen
Beoordeeld op 23 januari 2017

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer is ruim en de bedden zijn zalig! Het ontbijt is goed, maar zoals overal in het zuiden van Argentinië hetzelfde. Het is steeds een stevige klim om 's avonds te doen maar het is deze waard.

Datum van verblijf: januari 2017
Bedank krici
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

Ik begrijp niet hoe Hotel Ushuaia ooit 4 sterren kreeg. Er is een slechte geur op het moment dat je het hotel binnenkomt. Het personeel kan alleen basisklantenservice doen en lijkt niet te geven om klanttevredenheid. De kamers zijn oud met tapijten die jaren geleden...hadden moeten worden weggegooid. Badkamer lijkt 20 jaar oud te zijn. Ontbijt (als er iets is om 8: 30) is de ergste die ik ooit heb meegemaakt. Het uitzicht is prachtig vanuit bepaalde kamers. Kortom, probeer een ander hotel als u op zoek bent naar een 4-sterren hotel in Oushaia.Meer

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 12 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is ver van de stad, ongeveer 18 minuten lopen van een zeer steile heuvel. Dat zou echter geen groot probleem zijn geweest als het personeel van de receptie zou hebben geholpen. Toen we incheckten we vroegen met de receptioniste over excursies die hij...zou kunnen aanbevelen, hij wees alleen op een tafel van stoffige marketingpamfletten van lokale aanbieders. We vroegen ook naar een meisje dat een manager type leek te zijn, omdat ze haar eigen kantoor had. Ze vertelde ons in duidelijke bewoordingen dat ze boven het geven van toeristen advies was & we moeten informeren met de (nutteloze) receptie. Ik zal zeggen dat het alleen de mannelijke recepties waren die ons behandelden alsof het hun niets kon schelen. Ik geef de schuld aan slecht management. Als het management niet om hun klanten geeft, waarom zou het personeel dan anders zijn? Nog een laatste klacht; Nadat we met zware rugzakken de steile heuvel naar het hotel hadden beklommen, wilden we gewoon wat water. Het hotel verkocht ons twee flessen van 500 ml voor $ 100 pesos. Zwaar te duur! ! Bij het uitchecken toen we hen vertelden dat hun water erg duur was, voerden ze aan dat het hetzelfde was als een restaurant of winkel. Wat dan ook? ? ? Als je hier komt wetende wat je wilt doen en waar je naartoe wilt, dan is deze plek een goede waarde. Als je op zoek bent naar lokale hulp en kennis van wat je moet doen, vergeet het dan! !Meer

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 23 maart 2017

Op de top van de heuvel met een prachtig uitzicht op de haven, maar een beetje lopen naar het water - 24 (ik moet zeggen als je het wandelen, het kan heel interessant om te wandelen door de buitenste rand van de stad) . Grote...eethoek met redelijk eten, niets bijzonders, maar goed. Kamer is zeer eenvoudig, dient zijn doel. Internet in de lobby alleen en traag (begrijpelijk) . Als u in architectuur en geschiedenis, de structuur zelf is heel interessant.Meer

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 18 januari 2017

Locatie is goed, vooral bij de stad ligt een mooie 10 minuten bergafwaarts lopen (achterkant is harder) . Kamer was groot, zeer schoon en goede bedden. Geen wifi op de kamer tussen haakjes. Nog steeds geen aanbeveling, met name vanwege het personeel. Enkele voorbeelden: -...bar personeel spreekt geen Engels, en heb geen opleiding over gastvrijheid. Verbaasd waren we wilden niet witte wijn, die was niet gekoeld. - vele excursies pick up time ligt op 7 , maar het ontbijt begint om 7 alsmede, toen we vroegen wat te doen of als ze konden bereiden een doos, de receptie zei: gewoon opdagen op 6 . 30 / 6 . 45 En als u geluk hebt, kunt u ontbijten (die we konden, maar nogmaals: dit is geen service) . - Wasserij service komt eenmaal per dag, terug te brengen en halen - up. We kwamen op dag 1 om 13 : 00 en te laat waren dag 3 op 11 : 00 dus we konden ze niet gebruiken omdat ze net vertrokken. Nogmaals: de kamer was mooi, het is niet slecht, maar ik hoop Ushaia heeft betere waarde.Meer

Datum van verblijf: december 2016
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Ushuaia.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 59 - US$ 104 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ArgentiniëPatagoniëProvince of Tierra del FuegoUshuaia
AANTAL KAMERS
58
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding