Design Suites Bariloche
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Design Suites Bariloche! Je ‘tweede thuis’ in San Carlos de Bariloche. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Tijdens hun verblijf bij Design Suites Bariloche kunnen gasten Galería del Sol (1,9 km) en Capilla de San Eduardo (2,1 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in San Carlos de Bariloche.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Design Suites Bariloche Hotel bevatten een flatscreen-tv en een minibar.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals roomservice en conciërge. Gasten van Design Suites Bariloche kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.
Op zoek naar een visrestaurant? Misschien zijn Taberna Gallega Breogan of Sotavento, el restó del Náutico in de buurt van Design Suites Bariloche iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Cerro Otto (1,9 km) en Havanna Museo del Chocolate (1,2 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Design Suites Bariloche.
Bij Design Suites Bariloche geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van San Carlos de Bariloche aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 908
- 604
- 186
- 81
- 79
- Filteren
- Nederlands
Helaas zijn de voorzieningen verouderd en versleten en is onderhoud dringend nodig. Vieze gordijnen, gaten in kussens, verschoten kleuren, plafond waarvan de verf bladert etc.
Het echte mooie is er vanaf.
Verder worden de voorzieningen verpest door de slechte service door het personeel. Onvriendelijk en geen aandacht voor hun gasten. Zijn niet attent en geven je absoluut geen welkom gevoel. Eerder arrogant te noemen. Niemand gezien die toezicht hield. Behalve een man, misschien de manager?, in een oude jeans met handen in zijn zak die 1x vanuit de keuken kwam en het ontbijttafel inspecteerde.
Voorts is de kwaliteit van het ontbijt zeer matig plus dat het ook slecht georganiseerd is. Oude koffie, vleeswaren die minstens 2 uur liggen te zweten etc. Het diner een keer geprobeerd, dit was ook niet voor herhaling vatbaar.
Kortom; niet aan te raden en voldoet absoluut niet aan de verwachting die je hebt bij een design suites hotel. Tip nummer 1 is om eerst eens wat aan het personeel te gaan doen. Het lijkt alsof niemand hier plezier heeft in zijn of haar werk.
Al met al een grote teleurstelling
Ons toilet was geblokkeerd voor de start en moest de receptie bellen om het te deblokkeren, na een paar keer vroeg mijn man hen om de zuiger in het toilet te laten, omdat het niet alleen gênant was voor personeel om het te komen doen, we hadden het nodig omdat het gebeurde elke keer dat we het gebruikten.
Ook was de temperatuur van de kamer ongeveer 50 graden en het kostte hen 4 dagen om dit op te lossen, omdat we het niet zelf konden regelen, ondanks het uitschakelen van de stroom? !
Hierdoor zijn we allebei ziek geworden.
Mijn man ging ontspannen op het dek en viel bijna door de kapotte stoel die ze daar achterlieten.
Genoemd naar personeel onze klachten bij het uitchecken (en tijdens uw verblijf) en werd verteld dat het zou worden opgemerkt. Het personeel leek het niet te kunnen schelen, geen verontschuldigingen gegeven en ging door met het water dat we uit de minibar gebruikten, ondanks dat we letterlijk om de 2 uur wakker moesten worden om onszelf te hydrateren.
Bespaar je geld en kies een andere plek om te verblijven, tal van andere keuzes beschikbaar.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding