Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Golden Age Hotel

Website van het hotel
Tilkicik Koyu Aratepe Caddesi No:23, Yalikavak 48400, Turkije
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Professionele foto's
Golden Age Hotel
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

417 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 95
  • 127
  • 77
  • 54
  • 64
Bekijk beoordelingen van
174
106
8
2
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (6)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Russisch
  • Eerst Turks
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Leiden, Nederland
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 14 september 2015

Resort is mooi. In de omgeving niets te doen. Eten is redelijk maar bord wordt onder je neus weggehaald terwijl je nog zit te eten. Personeel spreekt slecht engels. Als je een klacht hebt (ranzige WC`s bij restaurant, zwembad en theater), dan heb je gedurende de vakantie een negatieve stempel. We probeerden de kamer langer te houden ivm late vertrek. Vroegen ze 50 euro voor (voor 4 uur langer!!). Moesten 3 keer terug komen bij de receptie omdat ze nog niets wisten. Op het laatst bleek het hotel vol te zitten en moesten we stel op sprong de kamer verlaten. Bleek later dat het hotel helemaal niet vol zat maar ze gewoon de pik op ons hadden. Na de klacht lag er opeens een beoordelingsformulier op de kamer. Na deze ingevuld te hebben de in een envelop in de la met ondergoed gedaan om deze bij het uitchecken in te leveren. Bleek dat deze al door het personeel (?) uit de la gehaald te zijn. Envelop open gescheurd en formulier eruit gehaald. Te schandalig voor woorden !!!!! Schoonmaakster is een lieve vrouw die well moeite voor je wilt doen bij vragen. Animatie is wel leuk. Leuke gasten die je gedurende de dag proberen te vermaken. Zwembad en strand zijn goed. De barmannen hier zijn wel vriendelijk.. Het resort is vooral populair bij de Turken.

  • Verbleef September 2015, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank PKRVR
Vlaardingen, Nederland
Niveau bijdrager
15 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 30 juli 2015

Niet boeken! Personeel spreekt geen Engels en is gewoon onbeschoft. Alle 4 voedselvergiftiging gehad. Arts in Turkije heeft dit bevestigd maar manager van het hotel vond dit onzin. Kamers ruiken smerig. Alle lichten in de kamer moeten branden anders ging de rest knipperen. Wij hebben bijna heel de vakantie ziek op bed gelegen en op de dag van vertrek werden we naar buiten gestuurd omdat we ziek waren en ze wilden niet dat klanten een slecht beeld over het hotel zouden krijgen! Een fles water moet je kopen voor 2 euro per flesje (in een all inclusief hotel) feit dat we ziek waren kon niemand iets boeien. Ander gezinnen gaven ook aan dat ze ziek zijn geworden en hadden gelijke verhalen. Schimmel in de kamer, onvriendelijk personeel, een lawaaierige omgeving, heel de dag een disco bij het het zwembad. Relaxen kan niet want je ligt heel de dag in de hardstyle. Toen de reisleidster van Corendon er bij kwam beweerde hij doodleuk dat wij nooit hebben aangegeven dat we het niet naar ons zin hebben gehad. Dit hotel is eerder een twee sterren dan een 4 sterren hotel. Dit is echt een les geweest. Wij komen hier nooit meer in de buurt!

  • Verbleef Juli 2015, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Wouter24

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Yalikavak

5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Rotterdam, Nederland
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 25 juni 2015

mooie kamer met balkon en uitzicht op het park en zwembad en ook zeezicht. Voortreffelijke keuken. Geen dag hetzelfde. Prima verzorgd en erg lekker. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Gaan zeker terug

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank nelleke v
Gent, België
Niveau bijdrager
14 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 18 oktober 2013

Locatie van hotel ok, mooie omgeving. Meer "standaardkamers" met slecht uitzicht dan deftige kamers met zeezicht. Slechts 40% van de kamers heeft een mooi zicht op zee! (brochures vertellen anders...) Ontvangst niet echt vriendelijk, laat staan arrogant. Heb je opmerking over slechte ligging van je kamer ,(in ons geval 1224 naast keuken en hoogspanningskabine, lawaai, stank en vuil) wordt je door de chef desk (welke zichzelf Hotelmanager durft te noemen) doorverwezen naar je touroperator! For complaints, go to your touroperator, i have contract white your touroperator and thats the room you get!.. i show you contract if you come white the responsible of your touroperator...! Moest die nog enigszins commercieel zijn opgeleid zou deze op zijn minst u een andere kamer kunnen aanbieden mits eventuele opleg... maar nee hoor.... (Achteraf wel zien doen door de Room Manager, waar wij het bestaan niet van wisten op dat ogenblik). Geen woordje uitleg wat waar zich bevond, trek uw plan. Wij verbleven er 11 nachten, en na aandringen 4 nachten later een andere kamer gekregen,1 verdieping hoger en iets verder verwijderd van de keuken... (OEF) Triestige bedoening waar zelf onze touroperator hostess niks kon aan veranderen na haar gesprek met de Chef Desk. (De zogenaamde hotelmanager) Restaurant was meer een lawaaierige refter, eten altijd lauw en niet veel keuze. (alle dagen zelfde eten, kip.. kip..kip... met een ander sausje....) Ontbijt was ok, maar ook niet meer dan dat... Aan het zwembad had je ook een "snack restaurantje" waar ook al de beschikbare snacks lauw tot koud werden voorgeschoteld. Leuke omgeving, om en rond zwembaden alles ok. Tuin mooi onderhouden en gezellig. Animatie is een flop, valt niks te beleven. Watersport is ok, en deftig van prijs (in vergelijking met andere hotels in Turkije waar we verbleven). Was onze vierde keer Turkije en tevens slechtste... Onze eerste keer vier sterren ipv vijf, verschil is duidelijk merkbaar! ( imo zelf geen 4 sterren waardig). Gelukkig hadden we goed weer, had anders een zeer trieste vakantie geweest....

  • Verbleef September 2013, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Ghislain H
Heist-op-den-Berg, België
Niveau bijdrager
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 10 september 2013

Mijn vriend en ik hadden samen een voordeelkamer geboekt in het Golden Age hotel via Corendon. Dat viel tegen! Na 10 uur vertraging te hebben op het vliegveld kwamen we rond 22.00 uur aan in het hotel. We kregen er geen vriendelijke verwelkoming, nog zelfs geen hallo. We vroegen om nog iets te eten, ondanks dat het buffet al lang gesloten was kregen we nog een ontbijtpakket dat al de hele dag in de warmte had liggen stinken. We werden naar onze kamer gebracht, nummer 1108, die was op gelijk niveau met de tuin. De tassendrager maakte gelijk dat hij weg was. We riepen nog 'wait' maar hij liep gewoon door. We snapten meteen waarom. De muren waren vol met schimmel, tegels waren gebroken, douche en toilet waren supervuil. De toiletbril hing vol met urine en wie weet wat voor iets er in de douche was gestorven. Kleren in de kast hangen was onmogelijk aangezien ze na 2 minuten al stonken als de pest door de schimmel. Onze deur sloot niet goed, om ze dicht te houden moest ze op slot; en dan was er nog 2 cm plaats tussen de deur en zijn omkadering. Met andere woorden: 1 duwtje en iedereen kon binnen. Het bed viel ook al niet mee. Je kon ijzerdraden in je ribben voelen als je erin lag. Als je voor onze deur stond (langs buiten) spoot er water van de airco tegen je benen. Gelukkig deed de airco z'n werk wel goed, dat is dan ook weer het enige positieve aan de kamer. We zijn meteen ons beklag gaan doen tegen de persoon die instond voor "guest relations", ze vond het zeer erg voor ons. Ze zei dat er de volgende ochtend een manager zou zijn om de kamers te wisselen maar ze betwijfelde dat het ging lukken. Dat was alles dat ze voor ons wou doen, ookal stond zij in voor de klanttevredenheid. Toen hebben we rondgebeld naar onze maatschappij Corendon. Die zeiden dat we contact moesten opnemen met onze lokale agente. De volgende dag trokken we dus naar de receptie, maar de manager weigerde om ons een andere kamer te geven. Hier zijn letterlijke woorden (vertaald naar Nederlands) uit zijn mond: "als je minder betaalt krijg je een vuile kamer" "voor een beetje meer geld krijg je een betere kamer" "u hoeft me de foto's niet te laten zien, ik weet hoe mijn kamers er uit zien" "je moet maar geen goedkope kamer nemen". Hij was zeer onvriendelijk en na een kwartier gekibbel aan de receptie gaven we het op. Later kwam de agente langs, ook zij probeerde ons een nieuwe kamer te regelen, maar dit is niet gelukt, tenzij tegen bijbetaling van €20 per nacht (enkel voor de laatste 3 nachten). Dan heeft ze geprobeerd ons in een ander hotel te plaatsen, dit ging ons €600 extra kosten dus daartegen hebben we ook "neen bedankt" gezegd. Dit was echt een verpester van onze vakantie. Nu even over de rest van het hotel. De tuin was zeer mooi en goed onderhouden. Zwembaden waren super, enkel het strand was slecht onderhouden en leek niet echt op een strand. Eerder een mengeling tussen aarde en gras en vuil. Personeel aan de receptie was het enige in het hotel dat Engels praatte. De anderen (bijvoorbeeld aan drinkbar bij het zwembad) konden nog geen ja of nee zeggen in het Engels. De spa en het watersportgedeelte van het hotel zijn pure geldklopperij. Je kan dezelfde dienst voor minder geld krijgen in een plaatselijke hammam (informeer bij je lokale agent). Ik hoop dat u wat aan dit review heeft gehad, ik steek er mijn tijd niet voor niets in. Dit is allemaal pure waarheid. Hieronder som ik nog even kort plus- en minpunten op: + tuin & zwembaden + eten (buffet was gevarieerd, snackbar was zeer goed) + het meeste personeel was vriendelijk + openbaar vervoer zeer goedkoop en direct aan uitgang hotel - voordeelkamers zijn niet leefbaar - personeel kent geen Engels, enkel Turks - strand trok op niet veel - je moest vaak lang op de lift wachten - avondbuffet bestond uit lange aanschuifrijen, vechten om een tafel - (het liep er vol katten)

  • Verbleef September 2013, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Shana W
Tilburg, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 17 april 2013

super goed hotel, ik was er samen met mijn vriendin in oktober 2012. omdat het aan het eind van het seizoen was was niet alles meer verkrijgbaar aan bepaalde dranken of animatie/ vermaak , maar ja dat krijg je als je aan het eind van het seizoen gaat. ik heb me er zeer goed vermaakt, leuk animatie team, mooie shows, lekker aan een prive strand, zwembad, poolbar. in de lobby 24 uur drinken als je wilde. discotheek in het hotel aanwezig, niet echt heel super. kamers werden goed onderhouden,er waren ook mooie kamers, wij zaten in het ''oude'' gedeelte maar het nieuwe gedeelte zag er vanaf de buitenkant super uit. restaurant en eten ook goed, niet heel erg veel keus in eten maar voldoende, ontbijt was ook goed evenals lunch of diner. ik zou zeker nog een keer terug gaan als ik kan en de prijs gunstig is. al met al een top vakantie gehad in Golden Age! ik raad hem aan!

  • Verbleef Oktober 2012, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank tommyspapens
Hellevoetsluis, Nederland
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 6 oktober 2012

Wij hadden een kamer op de begane grond die wij bunker hebben genoemd, het was oud en smerig. In de nacht kwamen er eenden zitten poepen en herrie schoppen, ook waren er veel katten en honden, welnu dat past niet in een hotel. Het eten en de zwembaden waren goed en ook netjes onderhouden net zoals de tuin. Maar de foto klopt niet meer met de werkelijkheid! Het steiger in zee was ook behoorlijk onderhouden. Maar dit hotel daar komen wij nooit meer!!!

  • Verbleef September 2012, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Gerard M
Eemnes, Nederland
Niveau bijdrager
131 beoordelingen
52 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 25 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 oktober 2012 via mobiele applicatie

Het is goed maar niet de luxe van een ster meer. Iedereen doet z'n best maar het hotel lijkt niet goed onderhouden te worden. Er is voldoende variatie aan eten maar soms is het gewoon niet warm genoeg door het ontbreken van de benodigde apparaten. De kamers zijn schoon en de bedden zijn prima. Er wordt voldoende Engels gesproken. De Dolmus voor de deur is handig. Internet werkt niet in alle kamers even goed. Er is geen bediening in het restaurant, alles is self service, geen probleem. Het is in het najaar dat wij er zijn. Sommige personeelsleden lijken op hun laatste benen te lopen. Ze werken 12 uren per dag en dan valt het niet mee om nog stemeds vriendelijk te zijn. In de omgeving is genoeg te doen. Mooie steden met fraaie markten waar de verkopers niet al te opdringerig zijn ( markt Yalikavak) Een bootreis naar Kos is aan te bevelen. Voor ons heeft Correndon alles goed geregeld voor zeer redelijke prijzen. Wij zijn tevreden maar Mogelijk boeken we de volgende keer een 5 sterren hotel voor toch dat beetje extra luxe. Meer 

Nuttig?
2 Bedank wiljovandalen
Bovenkarspel, Nederland
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 1 juni 2012

Het hotel was uitstekend eten en een zeer uitgebreid ontbijt met heerlijk vers brood in alle soorten en zeer vriendelijke bediening.Keurig schoon strandje met ligbedden.Voor herhaling vatbaar.

  • Verbleef Mei 2012, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
4 Bedank Edwin A

583 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (334)
Bekeken
Badkamer (29)
Bekeken
Zwembad/strand (45)
Bekeken
Hotel & terrein (28)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (10)
Bekeken
Kamer/suite (24)
Bekeken
Dineren (14)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (16)
Bekeken
Overige (168)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (222)
Bekeken
Voorzieningen (29)
Bekeken
Strand (23)
Bekeken
Standard-kamer met twee lits-jumeaux en balkon (29)
Bekeken
Zwembad (10)
Bekeken
Restaurants en bars (37)
Bekeken
Tweede zwembad (6)
Bekeken
Standaardkamer met balkon (30)
Bekeken
Het hotel (58)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (27)
Bekeken
Zwembad/strand (6)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (1)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Hotel & terrein (5)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Bekeken
Overige (8)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Yalikavak in overweging
op 1.3 km afstand
Delta Beach Resort
Delta Beach Resort
nr. 5 van 37 in Yalikavak
4.0 van 5 sterren 501 beoordelingen
op 2.4 km afstand
Avantgarde Yalikavak Hotel
Avantgarde Yalikavak Hotel
nr. 18 van 37 in Yalikavak
4.5 van 5 sterren 54 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel Cactus Fleur
Hotel Cactus Fleur
nr. 8 van 37 in Yalikavak
4.0 van 5 sterren 482 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.3 km afstand
4reasons hotel+bistro
4reasons hotel+bistro
nr. 1 van 37 in Yalikavak
5.0 van 5 sterren 289 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Cactus Mirage Family Club
Cactus Mirage Family Club
nr. 9 van 37 in Yalikavak
4.0 van 5 sterren 443 beoordelingen
op 1.3 km afstand
Sandima 37 Hotel Bodrum
Sandima 37 Hotel Bodrum
nr. 2 van 37 in Yalikavak
5.0 van 5 sterren 243 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf