Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Lacasa Hotel

Reiziger (48)
Dineren (16)
Kamer en suite (16)

Over

Nr. 39 van de 113 hotels in Sapa
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis ontbijt
Vervoer van/naar luchthaven
Feestzaal
Vergaderruimtes
Conciërge
Rookvrij hotel
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Shuttlebusservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Roomservice
Minibar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
45beoordelingen
3vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 30
  • 8
  • 4
  • 1
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Na het boeken van een speciaal tarief van slechts $ 33 per nacht, hadden we niet veel verwacht. De kamer was goed onder de verwachtingen, met een aanzienlijke hoeveelheid schimmel op de muren, warm water als je koud wilde, koud als je warm en geen vanwege droogte wanneer op het punt om te douchen. Airco werkte niet in kamer 209. Ontbijt was slecht maar het personeel was erg vriendelijk.
Meer lezen
Dit is onze eerste boeking in Lacasa Hotel en tevens het eerste hotel waar we ons volledig tevreden over voelen. Het personeel is heel erg aardig en vriendelijk. In eerste instantie boekten we een standaard kamer, maar toen we aankwamen, was de receptionist zo vriendelijk dat hij kamer voor ons gratis naar superior veranderde. Schone, volledig ingerichte kamer met prachtig uitzicht maakte onze reis in Sapa een onvergetelijke ervaring. Als we een kans hebben om terug te komen, zullen we zeker weer boeken in Lacasa Hotel.
Meer lezen
Schone en moderne kamers. Warme douche, goede badkamer. Goede locatie. Op loopafstand van alles nog aan een mooie zijstraat. Het personeel was uitzonderlijk. Zeer vriendelijk, professioneel en meegaand. Hoewel al het personeel geweldig was, zou ik graag een speciale dank willen geven aan Pu bij de receptie voor haar uitstekende gastvrijheid om ervoor te zorgen dat mijn verblijf nog beter was dan verwacht.
Meer lezen
Er was een vreselijke vermenging in de kamertoewijzingen. We boekten een familie-suite voor 4 met een glazen wand zoals vermeld in de boeking. com website 18 dagen voor aankomst, maar kregen een andere oude kamer met betonnen tussenwand die goedkoper is. Het leek erop dat het personeel van de receptie onze kamer per ongeluk had weggegeven aan een andere gast, hoewel ik om die dag al om 6 uur had gebeld om mijn aankomst te bevestigen. Trouwens, mijn gids deed hetzelfde en toch konden ze onze kamer weggeven aan een andere gast. Ze konden ons geen andere vergelijkbare kamer geven, omdat ze beweerden dat ze maar één kamer hadden. Uiteindelijk kwam de kribbe en verontschuldigde zich voor hun fout en bood aan om ons te vervangen door 2 aparte tweepersoonskamers; de ene is een suite kamer en de andere is een kleine standaard kamer met een zolder - vormgegeven, schuin dak aan het einde van de gang en zonder airconditioning. Dit heeft voor ons heel wat ongemak en gedoe veroorzaakt, omdat al onze kleding en spullen allemaal in onze bagage waren verpakt en verwisseld en als zodanig moesten we zo nu en dan naar beide kamers rennen om naar onze spullen / kleding te zoeken. Het hotel is vrij oud en de kamers zijn vrij oud en de muren zijn behoorlijk vervallen. Vensterbanken zijn erg stoffig. Er is maar één besturingselement voor alle belichtingen. Dus het is of je moet alle lichten aanzetten met één schakelaar of geen. Bed is redelijk comfortabel, maar de plastic verpakking van de matras was nog steeds intact, dus toen we verhuisden of zelf draaiden, waren er verontrustende geluiden onder de lakens. Er waren slechts twee ellendige versleten kussens. Er is geen stopcontact in de thee - koffiezetruimte. Er is ook geen douchescherm of douchegordijn in de doucheruimte, dus de hele badkamervloer nat wanneer we douchten. De waterafvoer in onze suite kamer werkte niet en de vloer werd overstroomd tijdens douches. Waterdruk was goed, maar de temperatuur was onvoorspelbaar, soms kan het erg heet worden en de volgende minuut erg koud. Al het personeel is beleefd en vriendelijk en meegaand, vooral mevrouw Heen, die onze kamer kwestie behandeld. Het personeel bij de receptie begrijpt het Engels echter niet zo goed. Ontbijt is gewoon gemiddeld met beperkte keuze en bijna elke dag hetzelfde. Maar de Pho was echt goed. Er is geen lift in dit hotel, dus als u grote bagage heeft, vraag dan om een lagere verdieping. Het hotel ligt op loopafstand van overal.
Meer lezen
Ik weet niet zeker of ze hebben betaald voor beoordelingen zoals veel "5 -sterren accommodaties" in Vietnam doen of hoe ze deze hoog aangeschreven zijn. Dit kan lang duren, maar lees alsjeblieft voordat je hier verblijft! Aangekomen hier een paar dagen voordat Tet een somber leeg hotel vond. Dame bij de receptie checkte ons in, geen welkom alleen maar "hier is uw sleutel en kamernummer". Toen ik naar motorfietsen vroeg, zei ze: "Kan een motor in Sapa niet huren over Tet, wat helemaal niet waar was, en ze keerde terug naar het spelen van het spel op haar telefoon. Ze was duidelijk niet in de stemming om te praten. We boekten een suite kamer met een bergzicht (die door gebouwen werd belemmerd). De kamer zelf was prachtig, moet ik toegeven. Bed was zeer comfortabel en de badkamer was vlekkeloos. Maar kort na aankomst, merkten we dat een paar van de voorzieningen niet werkten, inclusief het toilet. Dus, mijn vriendin en ik vertrokken voor lunch rond 13.00 uur en ik rustig vertelde de receptie alles geweldig maar een paar problemen waaronder het toilet is. "Geen probleem, we zullen het laten repareren voordat je terug bent". Toen we om 16.00 uur terugkwamen hadden ze niet eens geprobeerd iets te repareren, dus ik vroeg waarom en ze zeiden sorry dat ik nu iemand zou sturen. In plaats van iemand te sturen belden ze me 5 minuten later in de kamer en zeiden "sorry meneer, het is een structureel probleem" en we kunnen je morgenavond naar een nieuwe kamer brengen ". Wat? ! Ik kon niet geloven dat ze wilden dat ik in de kamer bleef voor de nacht zonder dat het toilet doorspoelde zonder me zelfs nog een kamer aan te bieden DIE nacht. Dus pakte ik mijn tassen OPNIEUW in en ging naar een andere accommodatie die ongelooflijk gastvrij was. We snappen het, het is Tet, en ik respecteer dat deze vakantie belangrijk is, want Kerstmis is in andere landen. Er zijn echter nog steeds honderden toeristen in Sapa tijdens de vakantie. Sluit uw deuren voor de week of blijf open en bezorg uw diensten op de juiste manier. Op de weg naar buiten was ik zelfs niet verontschuldigd. De receptie bleef zitten op hun telefoon. Moest de meest belachelijke ervaring zijn met accommodatie die ik had tijdens het reizen.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 24 - US$ 50 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
VietnamLao Cai ProvinceSapa
AANTAL KAMERS
47
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding