Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fortuna Downtown Inn

Reiziger (28)
Kamer en suite (14)
Dineren (8)

Over

Nr. 42 van de 62 hotels in La Fortuna de San Carlos
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Buitenzwembad
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Oppas
Vervoer van/naar luchthaven
Gratis privéparkeren in de buurt
Beveiligde parkeerplaats
Parkeren aan de straat
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Shuttlebusservice
Autohuur
Spa
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Spaans
62beoordelingen
1vraag en antwoord
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 27
  • 13
  • 14
  • 3
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Prima kamers en ontbijt. Je kan niet echt bij het zwembad liggen aangezien je daar bijna geen zon hebt. Wij hadden verder pech dat er een festival was waardoor er veel geluidsoverlast was. Verder vriendelijk personeel
Meer lezen
Zeer aangenaam verblijf met zwembad. Het personeel is vriendelijk en uiterst behulpzaam. Propere compacte kamer met tv, airco en badkamer. Ontbijt is inbegrepen in de prijs wat zeker een plus is. Dit hotel kan niet centraler gelegen zijn, naar het stadparkje met goede restaurants eromheen.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Onze reisgroep was boek in dit hotel. Het was een leuk hotel met comfortabele bedden en goede airconditioning. Er was een behoorlijk beetje lawaai van de straat sinds onze kamer de straat op maar dat is verwacht. Het probleem dat we hadden was met het ontbijt. Bij het inchecken kregen we te horen dat het ontbijt $ 7 was. Het was voor mij en mijn vrienden onduidelijk wat er allemaal bij hoorde, dus ik vroeg de serveerster in het restaurant van het hotel. Ze zei dat het ontbijt al a carte was, dus ik ging eraan om toast en koffie te bestellen. Bij het uitchecken zei de receptiemanager dat we $ 10 moesten betalen voor het ontbijt. Ik heb de situatie uitgelegd en dat ik wilde betalen voor wat ik had besteld en zei dat hij nee had en dat we $ 10 per persoon moesten betalen. Ik zei dat het verkeerd was om ons dat bedrag in rekening te brengen toen we op de hoogte waren. Tevergeefs hebben we elk $ 10 betaald voor toast. Wees ervan bewust van het ontbijt oplichting eet ergens anders! ! !
Meer lezen
We waren geboekt om te verblijven in het Downtown Inn van 28 - 30 december 2018. We hadden een prettige ervaring bij aankomst, en het hotel was schoon. We hadden 2 kamers geboekt voor 2 nachten. 3 van ons arriveerden in de middag van 28 december en onze vierde vriend arriveerde na middernacht die nacht. Er was niemand om de hoteldeur te openen voor onze vriend bij zijn aankomst, dus een van ons ging om de deur voor hem te openen. De nachtreceptionist die dienst had moeten doen, sliep. Op de ochtend van 29 december gingen we op excursie, en bij onze terugkeer hadden we ontdekt dat er geld was gestolen uit de kamer van mijn vriend. Toen we vroegen om de manager te spreken, die ook beweerde dat hij de hoteleigenaar was, ontkende hij dat de kamer werd schoongemaakt, ook al was de kamer heel duidelijk schoongemaakt en kwam hij met verschillende verhalen over waarom de kamer had niet schoongemaakt:  1. De meid was om half acht 's morgens op de deur geklopt en we hadden haar verteld dat we niet hoefden te poetsen  2. De meid is ook de serveerster in het restaurant en we hadden haar benaderd om haar te vertellen dat we niet wilden dat de kamer werd schoongemaakt (rekening houdend met het feit dat de serveerster van het restaurant geen Engels sprak en we geen Spaans spraken)  3. De kamer was niet schoongemaakt naar hun maatstaven, en kon niet schoongemaakt zijn door hun dienstmeisjes. De kamer was schoongemaakt en in exact dezelfde standaard als de tweede kamer die we hadden geboekt, die volgens het schoonmaakrapport was schoongemaakt.  4. We 'stal' (ons eigen) geld en maakten de kamer schoon, ook leverend onze eigen handdoeken en lakens We belden de politie, de toeristenpolitie arriveerde) die het met ons eens was dat de kamer was schoongemaakt en we hebben een rapport met hen ingediend. Het hotel stemde er toen mee in dat het een verontschuldiging zou afgeven en ons zou vergoeden voor het gestolen geld, maar toen we opnieuw met de manager spraken om te bespreken hoe hij ons zou vergoeden, vertelde hij ons dat we hinder hadden voor het hotel en overlast veroorzaakten (we hadden geld gestolen uit onze kamer die alleen toegankelijk voor de meiden en zichzelf! was!). De manager / eigenaar riep een misdadiger te bonzen op onze kamer deur die ons schreeuwde en ons uit het hotel te schoppen was, en dat was het meest intimiderende wat ik ooit heb meegemaakt. De misdadiger beweerde ook de hoteleigenaar te zijn maar had geen uniform, volgens de manager / eigenaar. We sloten de deur in het gezicht van de misdadiger en belden de politie weer, zoals we hadden alle recht op, omdat we volledig hadden betaald voor de kamers. De manager / eigenaar had op dit moment ook de politie gebeld. De feitelijke politie kwam de tweede keer opdagen en ze vertelden ons dat ze er waren om te helpen met onze verwijdering uit het hotel, zonder de situatie te kennen. Om 20.00 uur op een zaterdagavond nadat we bedreigd waren door een misdadiger en de politie hadden we geen andere keuze dan het hotel te verlaten, zonder zelfs een vergoeding voor de nacht hebben we daar niet gelogeerd. Denk twee keer na over het boeken van dit hotel! !
Meer lezen
We verbleven hier voor 3 nachten en het was absoluut perfect. het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam op elk moment en elke plaats. Van de meisjes bij het ontbijt tot de jongens bij de receptie. Als we terugkomen, zouden we hier weer verblijven. De prijs is geweldig voor wat je krijgt. Bedankt iedereen!
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 63 - US$ 116 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Costa RicaProvincie AlajuelaArenal Volcano National ParkLa Fortuna de San Carlos
AANTAL KAMERS
21
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding