Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ibis Lagos Ikeja

Reiziger (45)
Kamer en suite (13)
Dineren (11)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Buitenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Minibar
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Veilig
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
173beoordelingen
67foto's
1V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 30
  • 47
  • 62
  • 22
  • 12
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit hotel is centraal gelegen in de Ikeja zakendistrict van Lagos. Niet ver van de lokale en internationale vliegveld en vele andere hotels, restaurants en bedrijven. Het zwembad is een goede plek voor zakelijke besprekingen en rondhangen. De ondergrondse parkeergarage werpt
Meer lezen
Antwoord van jean j, General Manager bij Ibis Lagos Ikeja
Gereageerd op 18 aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Jean
Meer lezen
Gunstige ligging voor Lagos airport domestic. Gratis luchthaven transfer is een pluspunt. Faciliteit is typisch Ibis - compact, maar heeft de meeste voorzieningen. Onderhoud is allang - lift deuren bedienen aarzelend, tapijten zijn vochtig (slechte keuze voor de Lagos klimaat) ,
Meer lezen
Antwoord van jean j, Manager bij Ibis Lagos Ikeja
Gereageerd op 18 aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lagos Ikeja. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Please do not hesitate to contact me directly on 02079020800 if you wish to discuss this matter in further details. Sincerely, jean
Meer lezen
Was niet onder de indruk van de kwaliteit van service . Muggen in de kamer, Airconditiiner werkte niet goed en het ontbijt was niets om over naar huis te schrijven . Ik kon niet eens een potter te helpen met mijn tassen bij uitchecken . Ik zou zeggen een 2 sterren
Meer lezen
Antwoord van jean j, General Manager bij Ibis Lagos Ikeja
Gereageerd op 18 aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lagos Ikeja. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. As Ibis we do not have porter but our staff will be always willing ot help you with your luggage. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Please do not hesitate to contact me directly on 02079020800 if you wish to discuss this matter in further details. Sincerely, jean
Meer lezen
Voor een zakelijke reis verbleef ik 12 nachten in dit hotel. Want je kunt niet gemakkelijk gaan rond ik heb hadden de meeste van mijn diners hier. Er is verscheidenheid in kwaliteit, zelfs wanneer u nam hetzelfde gerecht. De kamer is ok, de douche ook, maar ik vond de airco een
Meer lezen
Antwoord van jean j, General Manager bij Ibis Lagos Ikeja
Gereageerd op 18 aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! we appreciate your long stay with us and we are glad you enjoyed our service Sincerely Jean
Meer lezen
Goede waarde voor Nigeria. Een beetje minnetjes rond de randen, maar de bedden zijn hard en topkwaliteit, badkamer is groter dan gebruikelijk voor IBIS, fatsoenlijk zwembad ( 15 m? ) & fitness, goede waterdruk in badkamer, constant vermogen, en ok AC. Ook het ontbijt was OK
Meer lezen
Antwoord van jean j, General Manager bij Ibis Lagos Ikeja
Gereageerd op 18 aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Thank you for your the interesting details Sincerely Jean
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementIbis Lagos Ikeja
Bedroom
Ibis Hotel Lagos - found Molds in Shower in THREE rooms
VorigeVolgende
123
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 74 - US$ 125 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NigeriaStaat LagosLagos
AANTAL KAMERS
165
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding