Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Jaz Mirabel Park

Winnaar van de Travelers' Choice award
Website van het hotel
Mirabel Complex, Nabq Bay, Sharm-el-Sheikh, Egypte
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Expertfoto’s
Jaz Mirabel Park
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

2.183 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 1.373
  • 537
  • 172
  • 61
  • 40
Bekijk beoordelingen van
775
904
30
2
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4,5 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Russisch
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Putte, België
Niveau bijdrager
61 beoordelingen
26 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 22 mei 2015

Heel leuk, met kinderen en kleinkind Cill. Iedereen super vriendelijk. Nooit echt goed gegeten. Eerder Piet Hyusentrut. Verouderde gebouwen. Stoorde niet zo echt; maar er is werk aan. Te verstaan als je weet wat de Egyptische economie meegemaaktkt heeft. We waited for you Belgians, welcome back. Omgeving natuurlijk super. Men heeft net een nieuwe pier gebouwd. Een hele wandeling om er te geraken. Eerst door het Beach gedeelte, dan 400 m pier. Onze Cill heeft nooit wakker het einde gehaald in zijn buggy. Geen vijf sterren maar vier mag het wel hebben.

  • Verbleef Mei 2015, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank rikvanharie
Tarek A, Hotel Manager van Jaz Mirabel Park, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear guest, Sunny greetings from Sham El Sheikh. We would like to thank you for choosing to spend your holiday... Meer 

Beringen, België
Niveau bijdrager
47 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 9 mei 2013

Het hotel ligt aan het uiteinde van Nabq. Op zich geen slecht hotel, maar zeker geen 5 sterren waard.Het personeel was vriendelijk, maar er waren meer personeelsleden die Russisch spraken, dan degelijk Engels.De kennis van de Engelse taal aan de receptie was ronduit slecht, met enkele communicatieproblemen als gevolg.WIFI is betalend??Enkel in de hotellobby is er gratis WIFI,maar met een snelheid zoals in de jaren 80. De kamers waren niet top, maar proper. De stoelen rond het zwembad waren aan het verslijten. Nadeel in dit hotel is het grote aantal Russen,met hun ongemanierde gewoontes. De All-in was ook ondermaats.Weinig keuze en dagelijks voor 80% hetzelfde. Op de eerste avond ben ik langs de weg naar Nabq centrum gewandeld (Hard Rock Cafe en boekingskantoren voor uitstappen). Er stopte om de haverklap een taxi langs mij,die zijn diensten aanbood, maar na een beleefde "no thank you" reden ze ook verder. Ook de winkeliers langs de baan waren commercieel ingesteld, maar niet zo vervelend en vastklampend zoals de verkopers in Turkije enTunesië bijvoorbeeld. Om van Jaz Mirabel naar Naamaa Bay te gaan,kan je best een taxi nemen vooraan in het hotel. Wij hebben een officieuze taxi genomen voor 120 Egyptische Pond (14€) mits deze wel airco hadden, voor heen en terugreis. Hij is dan blijven wachten (2.5 uur) en bij aankomst aan het hotel heb ik pas betaald. Je kan ook langs het stand via het wandelpad tot aan Nabq centrum wandelen (30 min.)

  • Verbleef April 2013, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank JPPAAL
Almere, Nederland
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 mei 2013

We verbleven van 18.04. -25.04.2013 in dit hotel. Na wat verwarring werd ons duidelijk dat we het Mirabel Park Hotel geboekt hadden. Veel beschrijvingen voor Park stonden onder het Beach hotel. Mirabel Park heeft +/- 300 kamers en het Beach +/- 600 kamers. Het Jaz Mirabel Park is een klein en zeer persoonlijk hotel. Ik werk zelf in de reiswereld, maar heb zelden zulk vriendelijk personeel meegemaakt. Ze proberen iedere wens van je ogen af te lezen, als je opmerkingen hebt dan worden die meteen omgezet. De tuinen en de pool omgeving zijn bijzonder mooi. We hebben nog nooit zo'n grote Jacuzzi gezien, waar je heerlijk uitgebreid in kunt liggen met ongeveer 20 man! De fitness ruimte is uitstekend. 2 loopbanden, 1 X-trainer, 1 fiets, fitness apparatuur en voldoende gewichten. Grote leuke glijbaan installatie 3glijbanen, waar kinderen heerlijk in kunnen spelen. 2 badjes waar kinderen in kunnen badderen, de een in het Beach met zonwering, die in het Park zonder zonwering. Van de spa hebben wij geen gebruik gemaakt, we waren te druk met andere dingen. Het ontbijt buffet is goed, maar niet spannend, de standaard dingen, die je overal ter wereld kunt vinden, met een zwaartepunt naar de Engelse gasten, dus gevulde tomaat, Porridge, scrambled eggs, maar ook Crêpes en natuurlijk brood en beleg. S 'avonds was er iedere avond een ander thema wat het eten betreft. Wij zelf hebben aangegeven dat wij graag iets meer van de lokale keuken willen proeven. Er was ook een Egyptische avond met gegrild vlees, vis, kip en heerlijke lokale sausjes, salades etc.. Dit eten weten de koks ook beter te bereiden, dan het Europees eten, gewoon omdat zij dit echt kennen. De Europese varianten van het eten waren goed, maar niet altijd even smaakvol, je kon merken, dat dit niet bekende gerechten voor de koks zijn. Er was keuze om binnen of buiten te eten, wij hebben ervoor gekozen iedere avond buiten te eten, voor de romantische sfeer. Na het strand zijn we vaak boven op het terras van de bar gaan zitten, je hebt er een fantastisch uitzicht op het Sinai gebergte, vooral bij zonsondergang fantastisch! Heerlijk met een drankje een hele mooie ervaring. Onze kamer was erg groot, met een zeer groot terras erbij. De kamers werden goed schoongemaakt en we hebben hele leuke handdoek versieringen op het bed gehad. Enige minpuntje, onze schoonmaker vergat af en toe de twee 1l water flessen bij te vullen of de shampoo. Geen ramp, je kon altijd water flessen in de bar halen, maar die waren kleiner. Op navraag kregen wij altijd meer dan genoeg van alles wat shampoo of tissues betreft. Momenteel is de pier die het water inloopt nog niet af. We hebben met de manager van het hotel gepraat en die vertelde ons, dat er wat problemen met de vergunning waren, wat de milieu en natuur wetten betreft. Dat is op zich positief, ze geven echt om hun natuur. De pier werd verwacht nog dit jaar af te zijn. We zijn over de omheining geklommen en gaan snorkelen bij het huis eigen rif. Als dit af is, is dit een fantastische locatie voor snorkelen en misschien wel duiken!

  • Verbleef April 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank I H
Lombardsijde, West-Vlaanderen, Belgium
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 9 juli 2012

Het was onze derde keer egypte,en tot onze grote teleustelling,de slechtste... Vies en vuil restaurant,personeel zonder inzicht,lege drankautomaat,je bleef er aan de grond kleven.Om maar niet te spreken over de drank en etensresten op de grond tot zelfs aan de muur.Eten was van slechte kwaliteit;niet altijd even vers,èèntonig.Ook het park gedeelte kwam in ons restaurant eten,gevolg; onvoldoende tafels,borden in weinig tijd op,als ook drank.Pesoneel kon de drukte niet aan en liep doelloos rond.Ik heb 15 min staan wachten ,voor er een 10 tal borden uit de keuken kwamen,ONVOLDOENDE!!!Wij verbleven er van 28/06/2012 t.e.m. 5/07/2012.De eerste 3 dagen mogen de kinderen op alle 5 de glijbanen,na 3 dagen veranderen ze de regels en mogen ze op slechts 3 van de 5 meer.Tot hun grote frustratie. Ook aan het zwembad waaiden drankbekers en ijsstokjes overal rond.Pas tegen de avond begonnen ze het afval wat op te ruimen.Als je iemand bent ,die houd van hygiene,lekker eten ,raad ik zeker dit hotel NIET aan.We waren met 7 personen en allemaal hadden we darm klachten en moesten sommigen overgeven. De zon ontbrak er niet, eenigste pluspunt !!!!!!!

  • Verbleef Juni 2012, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank kurtenkerensa
Antwerpen, België
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 14 mei 2012

Wij hebben 1 week verbleven in Jaz Mirabel Park. Leuke vakantie gehad toch zijn er redelijk wat minpunten. Pluspunten: mooi groot hotel knappe tuinen grote zwembaden mooie ruime kamers vriendelijk personeel (ze hopen allemaal op een fooi) gym en spa Negatieve punten: Eten was in onze ogen ondermaats. Van alle all-in hotels dat we al hebben gedaan was dit veruit het slechtste op vlak van eten. Relatief weinig keuze en regelmatig het zelfde. Vaak met honger van tafel gegaan en wij zijn echt niet zo kieskeurig. Eten aan de snackbar was ronduit slecht. Divingclub van het hotel zelf is belachelijk duur. Boek elders. Ligging van het hotel is slecht, ver van naama bay en sharm. Niets te zien in de directe omgeving.

  • Verbleef April 2012, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Timborius
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 8 augustus 2011

Net terug van Mirabel Park. Super vakantie gehad. Ik herken geen van de klachten die bij de slechte beoordelingen staan. Alles was prima in orde en degenen die zeggen dat het eten slecht was eten thuis waarschijnlijk alleen fricandellen! Alleen hebben mijn dochters en ik een ongeluk gehad in zee; we zijn bij het buurhotel ( tegen betaling)via de pier bij het rif gaan snorkelen( Mirabel is trouwens ook een pier aan het bouwen) en zijn door de stroming bijna verdronken en op het rif geworpen. Gevolg: aardig wat hechtingen en flinke verwondingen.Prima service van de artsen in het hotel(zorg wel voor een goede verzekering, dit grapje kostte 665 euro). Wees vooral voorzichtig in zee! Kamelenexcursie met sterren kijken gedaan, heel leuk! Ook naar Cairo geweest via Tui. Prima geregeld, we hadden een busje met gids en twee chauffeurs voor ons vieren en in Cairo stond een Nederlandssprekende gids ons op te wachten. Vermoeiende trip, maar je moet natuurlijk wel piramides hebben gezien als je in Egypte bent!Sharm is verder gewoon een hoteldorp in de woestijn, dus stelt niet zo veel voor. Tip: voor echt mooie winkels neem je een taxi naar Soho square. Hier zijn de verkopers ook niet opdringerig en dat is wel zo prettig! We hebben genoten.

  • Verbleef Juli 2011
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Lunaiejoor
Venlo, Nederland
Niveau bijdrager
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 maart 2010

Mooie kamers, goed eten, vriendelijk personeel. In Park geen Russen en lokale bevolking. Veel Italianen, Engelsen en een paar Duitsers. Geen last van.

Nuttig?
Bedank Chilly2809
Samenvatting hotelbeoordeling

Wat reizigers vinden

  • Animeringsteam(27)
  • Poolbar(26)
  • Heel goed(12)
  • Waterpolo(3)
  • Naama bay(3)

1.902 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (1575)
Bekeken
Kamer/suite (135)
Bekeken
Dineren (80)
Bekeken
Zwembad/strand (249)
Bekeken
Hotel & terrein (438)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (73)
Bekeken
Badkamer (23)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (26)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (3)
Bekeken
0:28
Video's (1)
Bekeken
Overige (547)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (326)
Bekeken
Voorzieningen (82)
Bekeken
Waterpark (18)
Bekeken
Strand (24)
Bekeken
Deluxe-gezinskamer (25)
Bekeken
Oasezwembad (26)
Bekeken
Restaurants en bars (100)
Bekeken
Superior-kamer (24)
Bekeken
Het hotel (27)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (1)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Nabq Bay in overweging
op 6.1 km afstand
Stella Di Mare Beach Hotel & Spa
Stella Di Mare Beach Hotel & Spa
nr. 1 van 227 in Sharm-el-Sheikh
5.0 van 5 sterren 3.774 beoordelingen
op 10.8 km afstand
Cleopatra Luxury Resort
Cleopatra Luxury Resort
nr. 9 van 32 in Nabq Bay
4.5 van 5 sterren 2.913 beoordelingen
op 3.2 km afstand
Savoy Sharm El Sheikh
Savoy Sharm El Sheikh
nr. 18 van 227 in Sharm-el-Sheikh
4.5 van 5 sterren 3.323 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 13.7 km afstand
Jaz Mirabel Beach
Jaz Mirabel Beach
nr. 7 van 32 in Nabq Bay
4.5 van 5 sterren 5.243 beoordelingen
op 11.4 km afstand
Rixos Sharm El Sheikh
Rixos Sharm El Sheikh
nr. 1 van 32 in Nabq Bay
4.5 van 5 sterren 3.721 beoordelingen
op 1.7 km afstand
Sultan Gardens Resort
Sultan Gardens Resort
nr. 16 van 227 in Sharm-el-Sheikh
4.5 van 5 sterren 5.599 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf