Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Baladur-Pavan

Opslaan
Delen
Reiziger (12)
Kamer en suite (7)
Dineren (2)
Overzicht
Website van het hotel
Via Garzotta, Rovinj Kroatië Kaart bekijken
VOORZIENINGEN
Gratis parkeren
Airconditioning
Restaurant
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"},"scriptFlags":null}
Beoordelingen (15)
Beoordelingen filteren
5 resultaten
Waardering van reizigers
2
2
0
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
2
2
0
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 5 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
8 oktober 2015 beoordeeld

Geweldige locatie en uitstekende service. Marco ging uit zijn manier om ons te helpen met onze bagage en naar onze kamer ... een beetje een reis vanaf het centrale deel van de stad. Robert was zeer behulpzaam en gastvrij. Ons verblijf kon niet meer comfortabel...of aangenaam zijn.Meer

8 oktober 2013 beoordeeld

Laat ik vooropstellen deze litanie van klachten met twee punten: ( 1 ) Ga naar Rovinj! Rovinj is een mooi, charmant stadje. Ik zou graag terugkeren, maar ik zou nooit meer verblijven in Baladur-pavan of Casa Garzotto na onze ervaringen verblijven. ( 2 ) Ik...ben zelden dit teleurgesteld in een travel ervaring, maar ik begrijp niet hoe boos ik was bij onze behandeling van dit hotel tegen de tijd dat we Rovinj linksaf overdrijven. Voor wat context, Let blader door mijn andere beoordelingen, die meestal vrij positief zijn. We verbleven voor twee nachten in Rovinj in een appartement in Baladur-pavan ( BP), die geheel door de medewerkers van Casa Garzotto ( CG). ( Bijvoorbeeld, toen ik oorspronkelijk gemaild CG over hun beschikbaarheid, ze boden het BP kamer voor mij, dat dan de "annexe," en toen we waren in Rovinj, we nevenevenementen alleen met CG personeel en ontbijt aten aan de CG faciliteit, etc. ) Het reserveringsproces was vlot en Mateo ontmoette ons ferry nemen bij de port de nacht dat we aankwamen, om ons te helpen met onze bagage, aan om ons naar het appartement in de stad, en om onze bagage de smalle, twisty trap aan BP. Martina toonden daarna ons waar CG ( om de hoek), waar de ontbijtzaal was ( rond de volgende hoek), en op sommige plaatsen wilt eten voorgesteld. Tot zover dus goed. Onze kamer was zeer ruim en schoon, en het had een kitchenette en een eettafel. Het was op de top van meerdere trappen en wonder boven wonder, gezien hoe steil en kronkelende de trap geval was, ik alleen viel de trap eenmaal in twee dagen. ( was Die daling veroorzaakt door een Burnt uitchecken licht in onze kamer dat de bovenste traphekje geval te verlichten bedoeld, het niet-functioneren van die maakte het onmogelijk waar je voeten zoals u terughoudende wijze te zien was. CG werd ontdekt dat het licht werkte niet toen hij ons de kamer resultaat, maar het was niet tijdens ons verblijf opgelost.) naast ontdekten we dat de kluis in onze kamer was afgesloten afgesloten, en de CG personeel had geen oplossing voor dat probleem, noch deden ze bewust lijken van het voordat we het gewezen. De volgende ochtend, ontdekten we dat de douche had ernstige tekortkomingen. De Rovinj water lijkt te hebben een hoge mineralen, die tot de douche hebben bijgedragen's head bijna volledige impasse. Terwijl er geweldige waterdruk uit de kraan was, toen de douche draaide was, bespoten water Ostia via de weinige werkende gaten in de douche kop, resulterend in een grillige spray van water in verschillende richtingen dat buitengewoon pijnlijk was toen om uw lichaam gericht. De verschillende richtingen van de spray maakte het moeilijk om ( naast ondraaglijk) om goed gespoeld, aangezien de meeste van water was sproeide uit de douche en op de wanden/verdieping. We onmiddellijk ingelicht CG over de douche probleem, en na de CG personeel in het leek, ze terug gemeld dat niets ( zou?) worden gedaan. Blijkbaar zijn nieuwe douchekoppen onmogelijk op korte termijn in Rovinj te geraken. OH - ook was er niet genoeg warm water, dus na een beetje, u wilt aangevallen door werkgelegenheid zouden ondergraven stromen van koud water krijgen, als de ervaring was niet afschuwelijk genoeg al. De douche was zo grondig onaangenaam dat mijn travel metgezel niet op de tweede dag naar douche gekozen, blijk te wachten nog 24 uur tot ze kon het volgende hotel om te trachten haar geluk met dat douche. Ik ben niet zeker dat je kon verwijderd van dit overal in de oude binnenstad van Rovinj krijgen, omdat het zo'n kleine plaats's, maar de kerk klokkentoren ons elke ochtend wakker maakte, minstens zo vroeg als 7, hoewel ik één dag voelen was het zelfs eerder. Dan het herhaaldelijk belde om tijdstippen variërend van 30 minuten tot een uur, zodat we konden niet terugvallen in slaap vallen. Het ook belde in de middag, terwijl we een dutje namen. Het is iets minder irritant als u met de ramen dicht slapen. Anders dan de klokken, is de locatie van BP/CG in de oude stad heel ideaal. Ook was het ontbijt heel goed. Tal van mogelijkheden en geen klachten daar. Op onze eerste ochtend, we vroegen CG contact opnemen met onze huurauto bedrijf te bevestigen de tijd en plaats voor ophalen de volgende ochtend. CG oorspronkelijk voorgesteld dat wij gebruik het hotel's pass te brengen onze huurauto naar de oude stad zodat we niet onze bagage te slepen hebben buiten de stadspoorten ( die de auto's die kunnen de oude stad aan degenen die voorbijgaat hebben Vul beperken). Maar kennelijk de pass was al ten volle ingezet, dus ze zeiden dat de auto was om ons te ontmoeten om 8 :45 am bij de rotonde geregeld. De avond voordat, mailde ik CG vragen ( en ik citeer): "Zal Matteo kunnen ons te helpen met onze bagage rond 08 :35 ?" CG's antwoord was: "Ja, Mateo vindt u met de bagage helpen." De volgende ochtend ging ik naar de CG lobby om 8am, en de CG personeel vroeg mij te betalen 210 euro contant als hun credit card machine niet werkte. Welnu, dat is raar, maar wat kunt u doen andere dan contant betalen? Dat deed I. ( Let op: er zijn veel andere reviews op deze site dat deze hetzelfde fenomeen van het CG credit card machine plotseling werkte niet vergeten wanneer de beoordelaars waren het uitchecken.) Dan om 8 :35 am, wachtten we in onze kamer met tassen pakten, maar er was geen Mateo. Ik gemaild CG om 8 :41 naar hen eraan herinneren: "Wij wachten op Mateo voor helpen met onze tassen en reizen naar waar de huurauto is ons bijeen." Toch niemand kwamen of zelfs worden beantwoord. We gesleurd onze bagage naar beneden de formidabele trap onszelf, met grote inzet, en we gingen naar de CG lobby om te ontdekken wat er gebeurde. Martina was op een verlies aan uitleggen waar Mateo was of wanneer hij terug zouden komen om ons te helpen. Bij de eerste vertelde ze mij dat hij was helpen andere gasten met hun bagage - en dit leek in ieder geval gedeeltelijk waar - hij was zeker andere mensen met hun bagage helpen. Rovinj is klein, en we zagen Mateo brengen twee ANDERE auto's naar de oude binnenstad van Rovinj in de 30 minuten we wachtten voor hem om ons te helpen. We zagen ook hem bagage van een geheel ander gebouw ( niet BP of CG - onduidelijk als dit nog een ander deel van de CG enterprise was of als hij niet-gasten was helpen met hun bagage). Ik vroeg hem op dat punt als hij zou komen om ons te helpen en hij zei "Wat?? " - blijkbaar was hij wist dat we hadden gewacht op hem voor meer dan 30 minuten op dat punt. Rond deze tijd vertelde Martina mijn vriend dat Mateo was op de markt. (, nietwaar?) Want het leek zouden we blijkbaar te doen dat zelf hebben, vroeg ik Martina te wijzen op een kaart om me te laten de rotonde die we onze huurauto geacht werden te voorzien. We gesleurd onze bagage naar de rotonde ... maar er was geen huurauto er. Natuurlijk, waren we nu meer dan een half uur langs de geplande bijeenkomst tijd. We zochten overal waar we konden bedenken, maar geen huurauto. Uiteindelijk, belde ik CG op mijn mobiele telefoon ( niet goedkoop!), en Martina een huurauto bedrijf te achterhalen het probleem. Ik hoorde geen terug van haar voor ongeveer vijf minuten, dus ik de huurauto company ( niet goedkoop!)genoemd. Ze probeerde uit te leggen dat ze waren bij de rotonde door de bank. ( Er zijn veel banken in dit gebied van de stad…) Martina uiteindelijk belde me terug ( niet goedkoop!) en uitgelegd dat we hadden was gegaan naar de verkeerde rotonde, en de huurauto was bij de andere. ( Voorbij aan het feit dat we bij de rotonde waren Martina wees op de kaart. Blijkbaar was het onze schuld dat zij heeft gewezen hadden verkeerd, en bovendien ons probleem dat de CG personeel hadden genegeerd hun belofte om ons te helpen met onze bagage en vervoer naar de juiste plek voorstander van hulp aan andere gasten/mensen in plaats.) Op dit punt, was ik livid. Tegen de tijd dat we onze huurauto vonden, waren we een vol uur laat, wat nam een uur uit het ene dag we rond Istria rijden naar breng hadden. Het betekende ook dat die avond we moesten rijden via een pitch zwarte woud op een smalle weg kronkelt sinds we meer dan een uur te laat naar onze volgende hotel en de zon rijden waren was lang vervlogen tijden. Ik legde Martina hoe ontsteld waren we op opzettelijk vergeten, want als wij minder belangrijke gasten dan degene die ze in plaats te helpen gekozen hadden waren, NADAT ze expliciet beschikbaar worden ons tussen 8 :35 -08 :45 te helpen hadden beloofd. Ik vroeg voor een restitutie als een show van goodwill. Martina geweigerd. En natuurlijk, aangezien ze me contant betalen, kan ik niet betwist het)met mijn creditcardmaatschappij. Ik denk dat ze gebruikten het woord "Sorry," maar in dit punt, "Sorry" niet een Dent in mijn volledige ontevredenheid over de CG/BP ervaring. Ik kan één verbrande licht bollenvelden en verwrongen kapsel vallen naar beneden trappen absorbeer, een onverklaarbare wijze nutteloos kluis, een onvolmaakte douche ( hoewel de dreadfulness van deze douche reden genoeg niet hier verblijven is), of iemand running 15-20 minuten te laat om ons te helpen met de bagage. Maar niet resultaat bij allen, zonder toelichting en terwijl we kunt ZIE je helpen van ANDERE MENSEN in plaats van ons…bovenop gaf ons verkeerd aanwijzingen voor de huurauto rendezvous dat u geregeld. Goed,niet salvageable. Zeker niet zonder het hotel erkennen dat onze ervaring aanzienlijk lager was dan de service zij streven naar bieden. Oh, en de nacht voordat, was er een ongelooflijke rainstorm in Rovinj dat bleek de geplaveide straten in rivieren. De meeste gebouwen in de oude stad lekte, waaronder ons appartement - er water down onze muren running was. Die goed met het water nog op de vloer van de badkamer van de autistische head douche gingen. Blijkbaar was andere kamers in het CG hotel ergere problemen, waaronder 8 cm water op de vloer. Misschien kozen ze te negeren hun belofte om ons te helpen voorstander van hulp aan die gasten, die moeten behoorlijk overstuur zijn geweest hun kamer in een pierenbadje sla te hebben. Nog, ik had liever een eerlijk hebben "je op je eigen houtje vanmorgen" naar de eenduidigheid, gevoel en minder belangrijk dan andere gasten genegeerd, en de verspilling van een uur van onze tijd in Istrië. Er moet een betere plek in Rovinj te verblijven.Meer

24 september 2013 beoordeeld

Geweldige locatie en de service is uitstekend. Robert & Martina gevrijwaard onze auto voor ons & nachtvlucht het weg naar een parkeerplaats, begeleidde ons naar de oude stad & deden het allemaal weer toen we vertrokken. Niets was teveel moeite.

22 juli 2013 beoordeeld

We verbleven er voor het weekend in juli en vonden geheel alles! De kamer was super schoon en gezellig ( dacht niet erg groot, dat was geen probleem voor ons), met een zeer comfortabel bed. De plaats ligt in het stadscentrum, dicht bij alles, maar...het is nog steeds rustig en vredig. Maar het allerbelangrijkste is dat het personeel gewaardeerd, die zeer beleefd, vriendelijk en behulpzaam met alle kwesties die we tegenkwamen ( waaronder helpen met de verloren documenten). Ontbijt was overvloedig en lekker, geserveerd in een zeer mooi restaurant in de omgeving. Volledig aanbevolen!Meer

5 juli 2013 beoordeeld

Mijn dochter en ik had een 1 overnachting tussenstop en ontmoetten met vrienden. Hotel ligt op een perfecte locatie, toegankelijk voor alles door te wandelen. Het personeel was ongelooflijk behulpzaam en niets was teveel moeite, recht naar gemakkelijk organiseren vervoer van de 6 van ons,...en koffers naar de Reijke ferry. Ontbijt was heerlijk, de kamer voor ons 2 was klein, maar zeer schoon en comfortabel. De stad is absoluut charmant en het personeel maakte dat we ons thuis voelden. Het hotel is over verschillende straten verspreid maar zorgden ervoor dat we ons meer als we in het dorp die was heerlijk waren living. De gebouwen zijn zo charmant en vol Venetiaanse charme. Zou het aanraden en zou er opnieuw verblijven zonder enige aarzeling - prijs/kwaliteit verhouding.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Voorzieningen
Topfaciliteiten
Gratis parkeren
Restaurant
Hotelvoorzieningen
Gratis parkeren
Kamervoorzieningen
Airconditioning
Activiteiten
Restaurant
Meer gegevens
Meer gegevens
Foto's
Reiziger (12)
Kamer en suite (7)
Dineren (2)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 23 hotels in de buurt
Casa Garzotto
280 beoordelingen
op 0,03 km afstand
Villa Tuttorotto
175 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Hotel Adriatic
373 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Hotel Angelo d'Oro
200 beoordelingen
op 0,22 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 206 restaurants in de buurt
Balbi
1.677 beoordelingen
op 0,01 km afstand
Pizzeria Da Sergio
1.414 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Segutra
387 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Brasserie Adriatic
329 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 122 attracties in de buurt
Main Street
251 beoordelingen
op 0,06 km afstand
Kathedraal van Sint Euphemia
1.262 beoordelingen
op 0,08 km afstand
Balbi Arch
159 beoordelingen
op 0,08 km afstand
Town Clock
143 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Baladur-Pavan.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding