Advertisement
Valamar Bellevue Resort
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Valamar Bellevue Resort

Reiziger (1328)
View from the buffet restaurant (outdoor section)
Dineren (42)
Kamer en suite (18)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.

Over

4,5
Nr. 3 van de 12 hotels in Rabac
4,6 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Kamers
4,4 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,4 van 5 bollen
Service
4,4 van 5 bollen
Slaapkwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

TUI Family Life Bellevue Resort is ideaal voor een bezoek aan Rabac. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

De kamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. TUI Family Life Bellevue Resort biedt conciërge aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van TUI Family Life Bellevue Resort gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

In Rabac vind je genoeg Italiaanse restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals La Pentola Rabac, Pizza cut fianona en Restaurant & Apartments Galeb, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.

Als je Rabac wilt verkennen, is Girandella Beach (0,4 km) op loopafstand van TUI Family Life Bellevue Resort misschien iets voor jou.

Geniet van je verblijf bij TUI Family Life Bellevue Resort en veel plezier in Rabac!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Snackbar
Zwembadbar
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Spa
Massage
Beautysalon
Wisselkantoor
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Uitzicht op baai
Middenklasse
Gesproken talen
Kroatisch, Duits

Locatie

Slobode Ul. 86, Rabac 52221 Kroatië

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 433
  • 216
  • 63
  • 33
  • 22
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Safari44684389370 heeft een beoordeling geschreven jul 2024
5,0 van 5 bollen
Mooiste uitzicht ooit vanuit een prachtig hotel met uitstekende service. Ruime familiekamer. Heerlijke buffetten met een breed aanbod voor elk wat wils. Zeer vriendelijk personeel dat niets te veel vindt. Treintje naar het dorpje. Top vakantie!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Igor Munjas, Owner bij Valamar Bellevue Resort
Gereageerd op 31 jul 2024
Dear Mr. Safari, thank you for booking Valamar Bellevue Resort and taking the time to write us a great review! We are thrilled to hear that you enjoyed the stunning views, our spacious family rooms and the extensive selection at our buffets. It’s especially gratifying to know that our staff’s friendliness and dedication to service made your stay even more memorable. Your kind words inspire us to continue providing exceptional experiences for our guests. We hope we will have the pleasure of welcoming you and your family back soon once again! Warm regards, Patricia Golja, General Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Kimsp heeft een beoordeling geschreven aug 2023
5,0 van 5 bollen
Ivana, Gabriel, Ognjen en Antonio zijn geweldige mensen, heel gastvrij lief en gezellig, veel humor! We hebben lekker gegeten echt de moeite waard. We konden kiezen uit vlees, vis, vegetarisch en kindermenu. Ook lekker shotjes, we hebben gelachen
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Igor Munjas, Owner bij Valamar Bellevue Resort
Gereageerd op 24 aug 2023
Dear Mr. Kimsp, we are thrilled to hear that you had such a wonderful evening with us! Thank you for taking the time to share your experience and for the praises of our workers. They truly embody the warm and welcoming spirit we strive for at Valamar Bellevue Resort. We are glad to hear that you enjoyed the variety of menu options we offer. Our culinary team takes great pride in crafting delicious meals that cater to different preferences, and it's fantastic to know that you found the choices of meat, fish, vegetarian, and children's menus to your liking. It's also great to hear you had a good laugh – laughter is truly the best seasoning for any meal! Your kind words about our team's hospitality are greatly appreciated. Creating a cozy and enjoyable atmosphere for our guests is at the heart of what we do, and I'm thrilled that our workers were able to make your evening memorable. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for more delightful experiences and delicious meals. Warm regards, Igor Munjas, General Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
abpasma heeft een beoordeling geschreven jul 2019
Heemstede, Nederland
+1
4,0 van 5 bollen
Ruim opgezette resort hotel. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Nog redelijk onontdekt door Nederlanders; alles is erg ingesteld op Engelse en Zweedse toeristen. Verwacht dus geen NL sprekend personeel wat in de kids club toch wel handig zou zijn. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Lara T maakt je elke dag een heerlijke cappuccino en de bar heeft regelmatig speciale thema avonden waardoor je weer eens wat anders drinkt dan het standaard assortiment. Eten (meerdere restaurants, altijd plek) is overigens uitstekend!! Ik ben geen fan van all inclusive in het algemeen maar het eten is goed en gevarieerd. Er zijn meerdere zwembaden, een prachtig strand (kiezelstrand, dus schoentjes mee!) en de zee is heerlijk om in te zwemmen. Ligbedden en schaduwrijke plekjes volop. Rabac is 10 min wandelen en op een uurtje rijden liggen verschillende leuke steden, natuur etc. Kamers zijn oké, schoon maar de onze was wat donker en bedompt. Luchthavens zijn in de buurt, wij hebben het relaxed in twee dagen met de auto gedaan wat ook prima was. Is bijvoorbeeld heel mooi te combineren met een weekje Oostenrijk of Slovenië.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van PatriciaG6552, Manager bij Valamar Bellevue Resort
Gereageerd op 25 jul 2019
Dear Abpasma, Thank you for having chosen TUI Family Life Bellevue resort team for your holidays and for having set aside some of your time to share your feedback with us and with other Tripadvisor readers. Thank you for commending our staff who is doing their best so our guests can feel welcome and comfortable. Thank you for recognizing that. Also, thank you for your nice comments about Lara T. who is very attentive. It’s great you liked special themed evenings on bars. We indeed often have special events so guests can have different experience every day. We are delightful that you liked our high quality selection of food. It’s excellent that you liked our swimming pools, beautiful pebble beach and that you enjoyed our crystal clear waters. We indeed have sun loungers all around resort so each one of our guests can relax, and we even have orbits, parasols and grassy area below gorgeous pine trees if guests want to enjoy in shade. As for the room, we are sorry the room you were allocated didn’t suit your tendencies, but that was the type of room (classic triple room) that you reserved. That probably made you rate us with 4*. We perceive from your description that everything else was great for you. We hope that you will allow us the satisfaction of having you as our guests once more in the near future. Warm regards, TUI Family Life Bellevue resort management team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jansen heeft een beoordeling geschreven mei 2019
5,0 van 5 bollen
+ hotel
+ eten
+ ruime bad/slaapkamer
+ service
+ vriendelijke personeel
+ Restaurant
+ omgeving hotel

- bed piept/kraakt
- douch ruimte te klein
- stoffige slaapruimte
- koffie na 21:00 betalen
- weinig winkels in de omgeving

Outlook voor iOS downloaden
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van PatriciaG6552, Manager bij Valamar Bellevue Resort
Gereageerd op 31 mei 2019
Dear Thenetherlandsjansen, thank you very much for booking TUI FAMILY LIFE Bellevue ana for taking the time to share your comments. We always welcome our guests’ feedback and use it to constantly improve our service. Sending you warm regards from Rabac! TUI FAMILY LIFE Bellevue Management team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Pamela heeft een beoordeling geschreven sep 2018
Lommel
1,0 van 5 bollen
Ik ben zelf reisagente en moet helaas concluderen dat dit hotel ECHT niet het aanraden waard is. Geloof me, ik heb nog nooit in mijn leven een negatieve hotel recensie geschreven en heb er toch al aardig wat bezocht. Normaal ben ik ook sceptisch over beoordelingen waar alleen maar geklaagd wordt over alle kleine dingen. Over het algemeen hou ik ook echt niet van klagers. Maar in sommige gevallen... Blijkt er toch reden te zijn tot klagen, heb ik tot mijn grote spijt in levende lijve ondervonden. We hebben een dochter van 22 maanden en dit is onze eerste echte vakantie naar het buitenland met z'n drieën. We hebben er enorm hard naar uitgekeken en voor gewerkt en als je bedenkt wat je voor de vakantie mag neertellen... Dan mag het daarvoor ook wel in orde zijn en dat is het hier zeer zeker niet. Op vakantie zou je moeten kunnen uitrusten en tot rust moeten kunnen komen en kunnen doen wat je leuk vindt. Als iemand ons vraagt of we één van de drie gedaan hebben, zijn we genoodzaakt 3x negatief te antwoorden. Hoe moet je immers tot rust komen en ontspannen en doen wat je leuk vindt als je al voor de 4e nacht op rij heel de nacht wakker ligt omdat je dochter hier letterlijk doodziek is geworden?!! En let wel, we verblijven hier voor 9 nachten, 10 dagen en dit is de 4e nacht op rij dat wij (en hoogstwaarschijnlijk onze directe kamerburen ook, door het gekrijs en gejammer van onze dochter) wakker liggen dus welgeteld de 5e gebroken dag. Tel daarbij op dat we met de auto zijn gekomen en dus al gebroken aankwamen dus zeg gerust zes volledige gebroken dagen van de 10. Dat is meer dan de helft! Op de 5e nacht dat we hier waren, werden we op zeer onaangename manier wakker door het hartverscheurende gejammer en gekreun van onze dochter. Ik hoorde direct dat er iets vreselijk mis was. Ze was bloed en bloed heet, klonk hees, leek letterlijk wel een zoutzak, zo zwak en slap was ze, moest braken maar dat lukte dan weer niet goed omdat haar keel helemaal rood en opgezwollen was. Het leek wel alsof ze zou stikken. Mijn dochter is nog nooit van haar 22 maanden durende leven echt ziek geweest. De enige keer dat ze koorts heeft gehad is na een inenting geweest en toen ging het om lichte verhoging die de volgende dag over was. Maar na 4 nachten hier,wordt ze letterlijk dood en dood ziek. Natuurlijk zeer stresserend voor ons als ouder, ik gun het geen één ouder ter wereld om zijn of haar kind zo te zien zoals wij die eerste nacht en daaropvolgende dag gedaan hebben. We hebben letterlijk gevreesd voor haar leven. De hoogste koorts die we gemeten hebben, is 39,5 graden en toen was ze al afgekoeld, waarschijnlijk is haar koorts boven de 40 graden gegaan. Je zou kunnen zeggen dat het hotel er op zich niets aan kan doen dat ze ziek is geworden.. Je zit natuurlijk eenmaal met veel mensen bij elkaar, het is een hotel waar veel kinderen zitten en dan verspreid een virus zich natuurlijk nog sneller want kinderen zijn vatbaarder voor dat soort dingen maar eens een kind een virus heeft gepakt, besmet het natuurlijk de ouders ook, wat bij ons dan ook gebeurd is (maar als je dochter er zo bij ligt is dat echt niet van belang). Er kan natuurlijk altijd al eens wat zijn... Maar goed management had deze situatie zeker kunnen voorkomen. Dat er een keer iets is op een plaats waar zoveel mensen van alle leeftijden bij elkaar komen, dat kan al eens gebeuren. Het is echter de taak van het (management van het) hotel om niet de schone schijn op te houden (want daar zijn ze wereldkampioen in) en hun verantwoordelijkheid te nemen en hun gasten, die hun zuurverdiende vakantie bij hun komen vieren, hierover in te lichten zodat ze (voorzorgs)maatregelen kunnen nemen. Mensen kunnen dan bijvoorbeeld extra goed de handen wassen, een keer extra douchen, rekening houden met persoonlijk contact (bijvoorbeeld onder kinderen), vitamine aanvulling nemen voor extra weerstand, een geschikte reisapotheek. Zeker voor een hotel dat zulke brede doelgroep aan spreekt is dat zo belangrijk, die informatieplicht. Het gaat namelijk om een concept van TUI Family Life dat baby's en peuters zonder grote weerstand, ouders maar ook grootouders (dus ouderen) aanspreekt. Dit hotelmanagement heeft niet alleen in de informatieplicht verzaakt, ze liegen er ook nog eens over dat ze barsten en dat is een zeer kwalijke zaak. Als je je dochter bijna voor dood hebt zien liggen, til je daar vanzelfsprekend wel zwaar aan. Ze hadden op zoveel manieren kunnen informeren, aan mensen die nog komen via mailing of via de reisorganisatie, middels een brief op de kamer, middels aankondigingen bij de openbare faciliteiten zoals restaurants, zwembaden, entertainment ruimte... Dit is geen van allen gebeurd. De eerste nacht dat ze doodziek geworden is, is mijn man in vrij grote paniek naar de receptie gelopen, midden in de nacht om te vragen wat we konden doen, of er een dokter naar de kamer kon komen om onze doodzieke dochter te onderzoeken, of dat we ergens terecht kunnen.. We zijn hier in een vreemd land waar we de taal niet spreken en waar niet altijd iedereen even goed Engels spreekt dus we wisten even geen raad. Zonder ook maar te informeren of het mogelijk is (ze hadden op z'n minst even kunnen bellen of iets dergelijks) was het antwoord: "Nee, we gaan alléén een dokter laten komen als het echt levensbedreigend is" en tja.. Wij als ouders hebben het op dat moment echt als levensbedreigend gezien want wij hebben onze dochter, die altijd extreem vrolijk en opgewekt is, er nog nooit zo ziek en zwak ziek bijliggen.. Maar moeite doen om even te komen kijken of het inderdaad zo is en of er een dokter gebeld moet worden, ho maar. Nog maar niet te spreken over dat er geen dokters of eerste hulp post aanwezig is in een dergelijk hotel waar zoveel verschillende mensen aanwezig zijn. We zijn jaren op vakantie geweest naar Turkije, waar de standaard voor hotels over het algemeen wel wat lager ligt dan in Kroatië maar in een groot hotel dat een brede doelgroep aanspreekt, hebben we nog nooit meegemaakt dat er géén dokter of EHBO aanwezig of beschikbaar is. Het advies dat we kregen, was om naar de dichtstbijzijnde dokter in Rabac te gaan die om 8u smorgens open was. Mijn man kreeg wel een adres. Daar de volgende dag aangekomen, hebben we alles in de strijd gegooid en bijna op de vuist moeten gaan om ervoor te zorgen dat onze dochter gezien en onderzocht werd want het argument was "Wij zijn geen ziekenhuis dat kinderen onder de 4 jaar helpt". Dit terwijl onze dochter heel de wachtkamer bij elkaar geschreeuwd heeft en gehuild heeft, tussentijd regelmatig bewustzijn verloor, moest overgeven. Iedereen in de wachtkamer (zeker 10 personen) zag de ernst van de situatie in en liet ons zonder discussie of vragen voorgaan maar de dokter en zuster wilden ons in eerste instantie niet helpen. In mijn ogen weer een tekortkoming van het hotel, zonder ook maar te informeren of zich te interesseren is het eerste het beste adres dat te binnen schiet opgeschreven, zijn we in principe gewoon afgewimpeld als een onbelangrijk nummer waar ze geen last van willen hebben.. Ze kunnen zich immers beter bezig houden met schone schijn van netheid en vriendelijkheid naar de nietsvermoedende gasten toe dan zich bezig te houden met twee onvoorstelbaar bezorgde ouders met een doodziek kind, in een vreemd land. Eén telefoontje naar de betreffende dokter was voldoende geweest om te weten dat er geen kleine kinderen terecht konden en om te weten waar het wel kon... Maar in plaats daarvan is die piepkleine moeite niet gedaan. Hebben we véél tijd verloren door letterlijk te moeten smeken of er even naar onze dochter gekeken kon worden door de dokter en iets kon worden voorgeschreven waardoor ze wat zou opknappen en moesten we met een peuter met 40 graden koorts, die heel de auto onder gebraakt heeft en constant bewustzijn verloor, een helse rit van 1u20 maken naar het kinderziekenhuis in Rijeka. We hebben aan die rit en nacht en dag letterlijk een trauma overgehouden. We hebben de hele dag in het ziekenhuis doorgebracht waar er allerlei testen zijn uitgevoerd op onze dochter. Ze heeft daar ook medicijnen gekregen waardoor ze iets is opgeknapt later die dag. Toen het resultaat van de testen binnen was, kwam de dokter ons direct vragen of we wisten of er nog andere mensen in het hotel ziek waren. Dit heb ik via social media in een groep van hotelgasten na gevraagd en inderdaad, meerdere zieken en zelfs mensen die aangaven dat na het vragen bij de receptie, er door hen blijkbaar gezegd is dat er een virus rond ging en andere hotelgasten geïnformeerd zijn (niet dus! Niemand wist ergens van). Ook toen wij naar een helse dag weer aankwamen in het hotel om 20u30, zijn we langs de receptie gelopen om te vertellen over onze traumatische dag voor ons allemaal en dat ze voortaan eerst maar even moesten informeren voor iemand door te sturen naar de dokter in Rabac (of die persoon wel geholpen zou worden)... Werd er alléén maar schaapachtig (en zonder enige menselijke emotie te tonen) gekeken door de receptioniste aan wie we ons verhaal deden en af en toe eens geknikt en gereageerd met oké. Eigenlijk betwijfelen we of ze wel een woord van ons verhaal heeft opgevangen, door haar reactie. Het was die dag 32 graden, we hadden niets gegeten en amper gedronken (kregen ook geen hap door onze keel maar goed...), op een hele nacht 2u geslapen, honderden kilometers gereden naar Rijeka en terug onder erbarmelijke omstandigheden en wat konden we krijgen op onze kamer toen er ons werd verteld dat ze roomservice zouden sturen? Voor drie personen één bord slappe, zompige, vette friet die je niet eens rechtop kon houden en 3 kleine dunne ongekruide stukjes kipfilet. Oh ja en één kommetje, waarvan ik denk dat het boullion moest voorstellen maar dat gewoon naar water proefde, en een bordje brood zonder boter. We waren al misselijk maar we zijn hier nog zieker van geworden. Dochter die ondertussen godzijdank een klein beetje was opgeknapt maar nog doodziek was (en ook geen eten in haar maag had) vroeg toen om een hardgekookt ei. Natuurlijk spring je een gat in de lucht als ouder als je doodzieke kind op eigen initiatief vraagt om eten want ze kan alles waar ze maar kracht uit kan putten gebruiken, dus ik heb gelijk naar de receptie gebeld om eieren te bestellen.. Met heel veel moeite kon het er af maar de initiële reactie was: "but you already ordered in?!" Als 'goedmakertje' zat er een onpersoonlijk briefje bij de eieren dat het receptieteam hoopte op snelle beterschap. De nacht daarop had onze dochter weer hoge koorts en een zeer onrustige en uitputtende nacht waarin ze bij ons in bed heeft geslapen zodat we haar in de gaten konden houden. De volgende ochtend toen we dus wat broodjes naar de kamer wilde laten komen, niet omdat we niet in het restaurant wilden eten maar omdat we niet konden door onze zieke dochter en pure uitputting, wilden ze ons daar 100 kuna voor aanrekenen, waar we uiteraard tegenin zijn gegaan. We hebben toen vast gezeten op onze kamer en aangekeken hoe het ging tot een eind na de middag en toen bleek dat ons meisje het aardig deed met de medicijnen, besloten we er toch maar het beste van onze vakantie te maken en even naar Pula te rijden maar we hebben er minder dan een halve dag maar van kunnen genieten en na 2,5 helse dagen/nachten, was de sfeer natuurlijk niet zoals het hoort. Gisteren overdag hetzelfde verhaal.'s Morgens ging het wat slechter en weigerde onze dochter weer al het eten en drinken. Weer hebben we de medicijnen toegediend, een halve dag op de kamer afgewacht en ging het een heel eind na de middag iets beter en zijn we naar Porec gegaan met het idee om er toch het beste van te maken. Nu deze nacht met alle goede hoop omdat het echt met zienderogen vooruit was gegaan, gaan slapen, nog steeds vanwege het trauma met dochter tussen ons in... Weer koorts en keelpijn, jammeren en huilen én kwamen we nu achter, uitslag achter op haar benen waardoor wij sterk aan een stafylokokken infectie denken, wat volgens ons direct te wijten is aan onvoldoende hygiëne in het hotel naar de omstandigheden die er zijn (omdat ze liever geen slapende honden wakker maken en mensen die geen slachtoffer zijn geworden liever ook niets laten vermoeden). Het is nu half 6 en ik ben al sinds 2:40 wakker omdat ik niet durf te gaan slapen uit angst dat het weer verder bergafwaarts gaat met onze dochter,voor de zoveelste nacht op rij. Dood en dood op en gebroken ben ik maar slapen kan ik niet. Dus schrijf ik mijn frustratie en trauma van me af, met heel veel pijn in mijn hart want ik wil dit niet doen maar in dit opzicht heb ik geen enkel goed woord te zeggen over de manier waarop alles is en nog steeds wordt afgehandeld door het hotelmanagement en personeel. Natuurlijk is dit niet hoe je je zuurverdiende vakantie waar je keihard voor gewerkt hebt wil doorbrengen en voor ogen had. Straks over enkele uren weer beginnen aan een gebroken dag waar op het nog maar de vraag is of we er iets aan zullen hebben want waarschijnlijk moeten we eerst weer naar de dokter (of misschien wel weer het ziekenhuis) om een voorschrift voor antibiotica voor een mogelijke stafylokokken infectie te vragen en Joost mag weten hoe lang dat gaat duren, wie weet weer een volledige dag. Maar uiteraard heeft de gezondheid van onze dochter de absolute topprioriteit voor ons. Ik heb dit nog nooit over een van mijn reizen gezegd, geschreven of zelfs maar gedacht... Ik ben gek op reizen, daarom werk ik zelf ook in de reiswereld, ik ben er dagelijks mee bezig... Maar halleluja, we rijden overmorgen naar huis! Hoewel ik onder deze omstandigheden ontzettend hard tegen de 15u durende rit (wel met onderbreking, maar dan nog) op zie maar er zit niks anders op. We komen straks gebroken en getraumatiseerd thuis. Over de Britse medewerkers van TUI die soms in het hotel aanwezig zijn en ons enorm goed hebben opgevangen met (een deel van) ons verhaal, ondanks dat we hun zorg niet zijn, hebben we wel lof. Zij zouden echter ons verhaal hebben laten weten aan TUI NL, die zowel fysiek niet aanwezig zijn als het ook met enige vorm van gehoor of hulp tot nu toe laten afweten (wat ongelofelijk jammer is want ik heb in het verleden zelf onder TUI gewerkt als reisagent en tot nu toe zelfden slechte ervaring gehad). Van de 8 dagen die erop zitten, hebben we er door deze omstandigheden tot nu 3 voor enkele uurtjes aan het zwembad gezeten, onze dochter heeft hier zelfs tijdens het doodziek zijn tranen met tuiten om gehuild dat ze naar het zwembad wou maarja, dat gaat niet met een ziek kind en bovendien is het vanaf vandaag alleen nog maar koud. We hebben 2x geluncht in het hotel terwijl we voor AI betaald hebben... We hebben amper diner gegeten of er niet van kunnen genieten omdat we zelf ook ziek zijn geweest en ons nog steeds niet helemaal gezond voelen... Voor dranken geld hetzelfde, we drinken normaal graag een wijntje, biertje of cocktailtje, maar hebben er zelden gebruik van gemaakt door omstandigheden. We hadden van alles ondernomen omdat ik onze vakantie bestemming ook echt wou ontdekken, gezien mijn werk, maar de tijd niet gehad of beperkt. Om het geld gaat het mij echt niet perse, ik moet er zeker geen slag uit slaan en zoals ik al schreef, de gezondheid van mijn dochter heeft top prioriteit, elke kost die we daarvoor hebben moeten maken, is het 1000% waard om haar beter te krijgen.. Maar ik denk dat het niets meer dan terecht is om te zeggen dat deze vakantie toch echt niet betalend zou horen te zijn. Dit is echt werkelijk absolute horror.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van PatriciaG6552, Manager bij Valamar Bellevue Resort
Gereageerd op 25 sep 2018
Dear PamelaLommel, We would like to express our sincere regret that your child and subsequently yourselves became ill whilst you were staying at our resort. As a large resort, we have people coming from varying destinations, and all are mixing at the pools and recreation areas. We can never know that a person entering into our establishment may have a virus of some kind, but we trust that anybody aware that a family member is sick that they take the necessary measures to keep themselves away from the majority so as to not infect others. We are very sorry that your daughter was ill and we appreciate your concern as this must have been a worry with a young child such as yours. We must however clarify a few points; Our resort does not have a private doctor, nor does any hotel around this region. The nearest doctor (during certain times during the week) is in Rabac or the nearest larger health centre is in Labin, which is a 10 minute drive from the hotel. Only in an absolute emergency will an ambulance come out, which is something our receptionists are aware of and are required to inform guests, plus the ambulance service charge a large amount for doing so. We advise our guests were possible that we can order them a taxi to get to the health centre as this is the quickest, easiest method for tourists to get there. We are sorry that you felt the reception staff were unsimpathetic, but we can assure you that they made the arrangements with the kitchen staff to make sure you had food brought to your room when required and that the cleaners brought you fresh linen when bedding or towels were soiled due to illness. As for the cleanliness of others.. this we cannot control. We can only hope that people have the decency to wash their hands regularly and take necassray precautions against infections etc, but this is not hotel mamagements responsibility, but that of each individual. Also the hotel cannot be held responsible that you had to wait in the waiting room at the doctors and then subsequently had to go to the children's hospital in Rijeka for further tests. We are very sorry you had to endure this, but a virus is not something that you can personally blame the hotel and its staff for. All our staff have the strictess of hygiene standards and are required to withhold these at all times. To verify, we are very sorry that your holiday was made unhappy due to a sickness virus that your daughter had and this caused you anxiety and sleepless nights. Our staff have tried to assist you were possible so we are sorry that you felt that more should have been done personally for you. We are glad you are now all startingh to feel better and we wish you a speedy recovery. With kind regards TUI FAMILY LIFE Bellevue Management Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Rabac uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 233 - € 490 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
TUI Family Life Bellevue Resort
LOCATIE
KroatiëIstriëRabac
AANTAL KAMERS
372
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

VALAMAR BELLEVUE RESORT (Rabac, Kroatië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Valamar Bellevue Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Valamar Bellevue Resort?
Attracties in de buurt zijn Girandella Beach (0,4 mijl), Four Elements Beach (0,9 mijl) en The Beat Beach Club (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Valamar Bellevue Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Valamar Bellevue Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Valamar Bellevue Resort?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Valamar Bellevue Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Valamar Bellevue Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Pingo 2, La Pentola Trattoria Italiana Rabac en Craft Beer & Grill.
Zijn er sportvoorzieningen bij Valamar Bellevue Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Verzorgt Valamar Bellevue Resort vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Valamar Bellevue Resort verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Valamar Bellevue Resort in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Rabac.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Valamar Bellevue Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Valamar Bellevue Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder duits en kroatisch.
Alle Rabac hotelsHoteldeals voor RabacLastminutehotels in RabacHotels in de buurt van Valamar Bellevue Resort
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's