Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Remisens Hotel Epidaurus

Opslaan
Delen
Setaliste Zal 4 Tahia Bay, Cavtat, Konavle 20210 Kroatië
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com
Expedia.com
Travelocity
eDreams
alle 9 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (483)
360
Panorama’s (37)
Kamer en suite (153)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 10 van de 19 hotels in Cavtat
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke resort all-inclusive in Cavtat hoeft niet lang te duren. Welkom bij Remisens Hotel Epidaurus, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Tijdens hun verblijf bij Iberostar Epidaurus Hotel kunnen bezoekers naar Church of Our Lady of the Snow (1,0 km) gaan, een populaire attractie van Cavtat.

Kamers bij Remisens Hotel Epidaurus bevatten airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet.

Je kunt tijdens je verblijf bij Iberostar Epidaurus Hotel ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Iberostar Epidaurus Hotel is een parkeerplaats beschikbaar.

Ga tijdens je bezoek naar Caffe Bar Ancora, een van de Wijnbars in Cavtat in de buurt van Iberostar Epidaurus Hotel.

Als je Cavtat wilt verkennen, is een populaire historische locatie, zoals Vlaho Bukovac House, misschien iets voor jou.

Remisens Hotel Epidaurus heet je graag welkom in Cavtat!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren in de buurt
Gratis internet
Zwembad
Bar/lounge
Strand
Entertainmentpersoneel
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Parkeerplaats
Openbare wifi
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Avondentertainment
Tafeltennis
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Autohuur
Feestzaal
Vergaderruimtes
Beautysalon
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Telefoon
Koelkast
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Kledingkast
Wekservice/wekker
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Engels, Frans, Kroatisch, Duits en nog 1
575beoordelingen187vragen en antwoorden2kamertips
Waardering van reizigers
  • 108
  • 228
  • 160
  • 48
  • 31
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Gerard H heeft een beoordeling geschreven mei 2019
Den Bosch, Nederland9 bijdragen1 nuttige stem
Het hotel heeft een mooie ligging Ligt direct aan zee we hadden een kamer met zeezicht en balkonnetje Als je aan de ander kant van het hotel een kamer hebt dan is het uitzicht niet zo mooi Want kijk je op een parkeerplaats en huizen Baliemedewerker zijn heel behulpzaam en vriendelijk Zeer schoon hotel ze zijn de hele dag bezig met het schoonmaken Dit is het uitzicht van het terras van het hotel (zie de foto )
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
winter213 heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
Antwerpen, België41 bijdragen9 nuttige stemmen
We hebben dit jaar een tweede maal in het hotel verbleven en zijn qua kamers, eten en zeker ligging wel tevreden. De airco werkte gelukkig performant. Let op dit is niet in alle periodes zo. Zwakker zijn de dranken. Voor reizigers met kinderen gebruik ook de kinderanimatie! Er is bovendien mooie speeltuin. Gezien de recente renovatie is hotel wel zijn sterren waard. Zwaar negatief punt is dat ons bij vertrek een toeristentaks van 62 eur werd aangerekend. De verklaring was dat TUI reizigers deze taks niet dienden te betalen en Thomas Cook klanten wel daar het contract met beide ondernemingen zo was opgesteld. Bij terugkomst hebben we de factuur voorgelegd aan Thomas Cook daar in de beschrijving deze taks niet werd vermeld. Thomas Cook heeft bedrag teruggestort met de melding dat de toeristentaks ten onrecht door het hotel was aangerekend In feite zouden dergelijke praktijken in Europa toch niet meer mogen voorkomen!.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2018
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Het zeezicht is echt wel de moeite waard
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Annick Van der Vliet heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Hoboken, België54 bijdragen8 nuttige stemmen
Kamers zeer klein , weinig opbergruimte zowel in slaapkamer als in badkamer . Je kan nauwelijks je reiskoffers kwijt . Meeste kamers hebben geen balkon dus moeilijk om je badpak en handdoeken droog te krijgen . Frisdrankautomaat veel te zoet afgesteld bijna pure suiker en daardoor natuurlijk vergeven van de wespen . Zeer onvriendelijk personeel , enkel de poetsdames zijn zeer vriendelijk . Zwembaden voldoen niet aan hygiene volgens mij ( schimmel aan de randen en hopen kalk ) en te klein . Deze zijn aan renovatie toe . weinig schaduw rondom het hotel . Ontbijt , lunch , diner allemaal in hetzelfde restaurant . Wil je s'avonds nog iets drinken buiten dan is dit op hetzelfde terras van het restaurant niet aangenaam dus . In de lobby krijg je drinken in een plastic beker behalve bier . Geld wisselen kan maar ze nemen het niet terug en je kan enkel wisselen als de bank is geweest ! Eten oke maar zeker niet wauw . Handdoeken en parasol wisselen kan maar is veel te ver van het hotel . Snacks worden in de namiddag na de lunch in het restaurant gegeven maar je mag niet in je zwemkledij binnen en dit is dan enkel om een hamburger of hotdog af te halen . Veel lawaai in het hotel .
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Kamers met Zeezicht hebben een balkon maar
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Mandy H heeft een beoordeling geschreven jun. 2017
35 bijdragen8 nuttige stemmen
Hotel ziet er netjes uit. Wij hadden een kamer met zeezicht en balkon en dat was erg lekker. Kamers zijn door de airco lekker cool en de douche is klein maar goed. Het eten: bij het ontbijt is er ruime keuze dus voor iedereen is er wel iets lekkers bij. Is al vanaf 6 uur en das lekker voor de mensen die geen uitslapers zijn. Lunch is heel verschillend maar wij aten vaak ergens anders omdat het toch snel verveelt. Dat geld ook voor het avondeten. Is wel oké maar echt bijzonder is het niet. Entertainment: Als je niet uit Frankrijk komt, lijkt de entertainment niet naar je om. Is puur voor de Fransen. Ze zeggen je geen gedag, niks. Terwijl ze bij de Fransen zelfs met het eten gezellig komen zitten en praten. De meiden zijn wat aardiger maar nee... entertainment is echt helemaal niks. Zwembad: Heel erg klein zwembad en ook dit is een gedeelte wat eigenlijk voor de Fransen is.. voor de rest van de mensen is de zee.... wel gratis bedjes en parasols daar. Het is een kiezelstrand dus neem wel schoentjes mee! De ligging van het hotel is prachtig. Het is kwartiertje lopen naar het oude centrum van Cavtat en is zeker een aanrader. Je kan ook met de boot naar Dubrovnik en andere boottour doen vlakbij het hotel. Wat echt een aanrader is is de Elaphite Island cruise. Zou hem wel met de Miko boot doen dan heb je echt een fantastische dag om nooit te vergeten!! Was op zich een leuke vakantie maar is veel te veel gericht op de Fransen. En de rest van de mensen doet er niet zoveel toe... jammer.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Carwren heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Bristol, Verenigd Koninkrijk59 bijdragen66 nuttige stemmen
Ik weet dat het wordt geadverteerd als 3 sterren, op geen enkele manier is het personeel de meest onbeschofte die ik ooit heb ontmoet, vooral het personeel van de bar, eten was van een goede kwaliteit, maar altijd ijskoud, we zijn de meeste dagen uit, de kamer was leuk, comfortabel beddengoed was leuk, de douche was uitstekend op een vreemde plek op de muur, zodat je het niet vanuit bed kon bekijken. Ik ben het eens met de opmerkingen over de drankjes. Ik drink geen alcohol, dus ik heb twee weken water gedronken, ook kun je geen koffie of thee drinken in de ochtendkoffie. machines we werken niet 90% van de tijd schokkend dat zoiets fundamenteels niet beschikbaar was geen limonade als je een shandy aan de bar wilde hebben, de oudere man haalde gewoon zijn schouders op bij de meeste gasten misschien heeft hij wat training in mensenvaardigheden nodig we hebben ook een reis geboekt naar Mostar met de TUI-vertegenwoordiger, doe geen moeite, we werden om 7 uur opgehaald. 20 uur kregen we te horen dat het een reis van 2 uur was die we om 12/30 in Mostar bereikten. Wat een verspilling van een dag, we hadden slechts ongeveer 2 uur daar, het was zo'n teleurstelling, het enige wat het hotel heeft, zijn de uitzichten die ze zijn prachtig en de locatie is prachtig. Ik zou mezelf niet als een kreuner beschouwen, maar ik zou zeggen dat je krijgt wat je betaalt voor onzin is mijn eerlijke mening, zelfs het schoonmaakpersoneel kon de moeite niet nemen om te spreken en slechts een klein ding voor TUI als je leest deze beoordelingen, je vertegenwoordigers waren vreselijk, ze namen niks mee, het leek alsof ze dachten dat ze in een vakantiekamp in de 19 zaten. 50 s en ze waren onderdeel van het entertainment wat jammer dat ik van Kroatië hield, maar ik zou niet naar dit hotel terugkeren, het was slecht, ik gaf het slechts twee sterren omdat de kamer eigenlijk ok was
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 98 - US$ 263 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
iberostar epidaurus hotel cavtat, iberostar hotel cavtat, iberostar hotel epidaurus
VOORHEEN BEKEND ALS
Smart Selection Hotel Epidaurus All Inclusive
LOCATIE
KroatiëDalmatiëDubrovnik-Neretva CountyKonavleCavtat
AANTAL KAMERS
312
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Remisens Hotel Epidaurus
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Remisens Hotel Epidaurus?
Attracties in de buurt zijn Cavtat Seaside Promenade (1,0 mijl), Cavtat Old Town (1,0 mijl) en Vlaho Bukovac House (0,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Remisens Hotel Epidaurus?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Remisens Hotel Epidaurus?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, koelkast en uitzicht op bergen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Remisens Hotel Epidaurus?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Remisens Hotel Epidaurus?
Ja, betaald privéparkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Remisens Hotel Epidaurus?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Kuca Sladoleda (House of Ice Cream), La Boheme en Restaurant Bugenvila.
Zijn er sportvoorzieningen bij Remisens Hotel Epidaurus?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Remisens Hotel Epidaurus?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Remisens Hotel Epidaurus?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Remisens Hotel Epidaurus zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en feestzaal tijdens hun verblijf.