Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Vigo

Opslaan
Delen
Reiziger (123)
Kamer en suite (58)
Zwembad en strand (9)
Overzicht
Ivan Vazov St. 9, Nessebar 8230 Bulgarije Kaart bekijken
VOORZIENINGEN
Internet
Ontbijtbuffet
Airconditioning
Aan het strand
Zwembad
Restaurant
Bar/lounge
4 sterrenaccommodatie
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Aan het strand
Restaurant
Bar/lounge
Airconditioning
Gratis parkeren
Stijl hotel
Luxe
,
Op het strand
Hotelcategorie
Stijl hotel
Luxe
,
Op het strand
Aantal kamers
132
Locatie
Bulgarije > Burgas > Nessebar
Foto's
Reiziger (123)
Kamer en suite (58)
Zwembad en strand (9)
Dineren (2)
Beoordelingen (127)
Beoordelingen filteren
26 resultaten
Waardering van reizigers
2
2
7
8
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
2
2
7
8
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 26 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de negatieve beoordelingen, we verwachtten erger, maar in ieder geval waren de kamers groot en schoon maar badkamer had geen mat, slechts één rol wc-papier en een pakket douchegel elk voor twee dagen! De receptie was ok, niet overdreven vriendelijk, maar...ze doen om vragen te beantwoorden, vertelde me kluis op de kamer werkt alleen als je de extra betaalt, hetzelfde geldt voor wifi (gratis alleen in de lobby). Ik verwachtte dat de tv moest worden betaald omdat het niet werkte, maar blijkbaar hoefde alleen maar op een knop op de afstandsbediening te worden gedrukt en het begon. Natuurlijk is er geen waterkoker, maar wat echt verrassend was, is dat ze niet dagelijks schoonmaken, maar alleen handdoeken en de rol wc-papier vervangen. De lift is chagrijnig en ongehoorzaam, ontbijt basic en koffiedun maar in ieder geval veel fruit en groenten. De locatie is echter uitstekend, aangezien u in maximaal 15 minuten naar de oude stad kunt lopen met zijn kerken en visrestaurants en kunt u wandelen op het mooie stuk strand met behulp van de trap naast het park er tegenover. Het overdekte zwembad is ook erg schoon hoewel het water koud is. De twee buitenzwembaden zagen er goed uit, maar probeerden ze niet. Als u de prijs overweegt, geven ze u waarschijnlijk waar u voor betaalt, maar wordt de dagelijkse schoonmaak van de kamers toch op z'n minst verwacht?Meer

25 augustus 2017 beoordeeld

Ten eerste, ik heb verbleven in 2 - sterren hotels die keer beter waren! Ik was zo optimistisch bij het boeken van dit hotel, het zag er goed uit en de locatie is perfect - vlakbij het strand en de oude stad. Maar dat is...ALLE positiefs! Zeer slecht voedsel, we moesten uit eten in de leuke kleine restaurants in de buurt. En waag het niet om een ​​kom warm water te vragen om babyvoeding te bereiden! Je moet er 2 lv voor betalen! ! ! De groenten en fruit waren vers dus dat was tenminste iets dat we konden hebben voor het ontbijt. Eet geen worstjes en salami, of iets van het vlees. Als je waarde hecht aan je maag en gezondheid. Er is geen service, sommige receptionisten zijn nogal grof, slecht hotelmanagement in het algemeen voor zo'n mooie plek. De eerste investering was alles wat er was, ze namen nooit de volgende stap - om het te onderhouden en ervoor te zorgen dat de gasten gelukkig waren. En dat alles om geld te besparen. Ik zou liever een beetje meer in rekening worden gebracht, maar om het viersterrenhotel te krijgen dat ik verwacht! Er is praktisch geen lift. Van de twee die beschikbaar zijn in het gebouw, zijn er slechts één functies, en je moet 10 minuten wachten om het te gebruiken, het is zo traag. Denk niet dat je het zelfs kunt gebruiken om af te dalen vanaf de 5e of 6e verdieping. De belknoppen werken niet. In alle 8 dagen dat we er doorbrachten was de kamer NIET schoongemaakt, ze voorzagen slechts een kleine rol wc-papier om de andere dag! Het toilet was vies zelfs als we voor het eerst naar de kamer kwamen! Geen roomservice, wasservice, strijken of een service die normaal is voor een viersterrenhotel. Parkeren is niet inbegrepen, het wordt apart betaald, 10 lv / dag. Er is geen WiFi in de kamers, alleen in de lobby. Als je internet in de kamer wilt, moet je de belachelijke 12 lv / dag betalen! ! ! De dansclub is te luid als je wilt rusten voor 2 a. m. Dus ik stel voor dat je oordoppen krijgt als je niet van plan bent elke avond laat te feesten. Het spacentrum is echter geweldig, maar het wordt apart beheerd wat een goede zaak is: geweldige massage, schoon zwembad. Prachtig uitzicht vanaf het terras op de kamer. ATM ligt om de hoek, wisselkantoor in de lobby en er zijn verschillende supermarkten. Het park voor het hotel is ideaal om te wandelen en te genieten van het uitzicht op zee. Verschillende speeltuinen voor de kinderen. Kortom, de slechtste hotelervaring die ik ooit heb gehad! ! ! Blijf daar NIET als u uw vakantie en ontspanning op prijs stelt.Meer

24 augustus 2017 beoordeeld

We bezoeken Nessebar nu 7 - 8 jaar en Vigo was ons favoriete hotel - naast de zee, met een prachtig uitzicht, dicht bij de oude stad van Nessabar, grote kamers, mooie voorzieningen. Alles bij elkaar, een geweldige plek om enkele dagen door te brengen...aan zee. Echter, dit jaar was het behoorlijk teleurstellend - het personeel was behoorlijk onbeschoft, te beginnen met de receptie en eindigend met de restaurant toezichthouder. Ze gedroegen zich alsof ze helemaal niet getraind waren in gastvrijheid. Ook lijkt het alsof ze het laatste jaar niets hebben geïnvesteerd in hotelvoorzieningen - de liften waren zo'n beetje een wrak, de kranen en noppen in de badkamer zijn niet veranderd in Alles bij elkaar, als je de 3 - 4 interacties met het personeel negeert en je het niet erg vindt om de trap op te lopen, kun je genieten van een paar dagen verblijf - Nessebar is zonder twijfel een geweldige plek.Meer

26 juli 2017 beoordeeld

We waren er aan het einde van juni 2017 , 3 volwassenen en 2 kinderen, en het was een verschrikkelijke ervaring! De kamers waren vies, vooral de bedden en de sofa (afbeeldingen) . We kregen niet toiletartikelen, behalve 2 verpakkingen van shampoo en zeep de...eerste dag. Bedden waren verschrikkelijk en lakens waren te klein, dus ze konden de bedden (afbeeldingen) . Service was zo slecht, dat we vroegen ons af of dit hotel is echt 4 sterren - 99 % van het personeel waren Russische en niemand spreekt engels. Ontbijt was een van de slechtste die ik ooit heb gehad, zelfs de kinderen niet wilde gegeten (en ze eten alles! ) . We aten andere plaatsen buiten het hotel. Alles in de kamers was versleten en oude, aircondition gebroken en de liften niet werkte de meeste tijd! Er zaten vlekken op mijn lakens en we moesten betalen om hen veranderd. En we moesten ook extra betalen voor de WIFI, die was niet gratis! Goede dingen: het uitzicht vanaf het terras, het binnenzwembad en het strand dichtbij. Ik zou dit hotel nooit aanraden aan iedereen, ik zal hen waarschuwen weg te blijven!Meer

25 mei 2017 beoordeeld

Positief:  - Perfecte locatie (halverwege tussen de oude stad, het centrum en het zuidstrand)  - Perfect zicht (zee, de hele kust)  - Binnenzwembad (let op, het kan in de zomer als extra worden verkocht)  - Het is goedkoop, maar verwacht niets anders als bed Negatief:... - Het personeel spreekt geen Engels. Alleen wat Russisch voor een paar van hen  - Het personeel maakt dat u zich zeer onwelkom voelt, tot een punt dat u het hotel wilt verlaten en een ander wilt zoeken  - Het ontbijt is goedkoop en hetzelfde elke dag (veel worst, geen fruit, instant sap, oploskoffie)  - Wifi is alleen gratis in de lobby, en vrij traag zelfs als er niemand is.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Vigo.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding