Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Jardins Hotel

Prijzen weergeven
Nr. 17 van 322 hotels in São Paulo
Certificaat van uitmuntendheid
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
De beste prijzen voor:1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Professionele foto's
Royal Jardins Hotel
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

1.346 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Hoensbroek, Nederland
Niveau bijdrager
202 beoordelingen
59 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
Beoordeeld op 7 mei 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vlot geholpen door de receptionist. Helaas ontstond er onenigheid over de kamerprijzen. De prijs op onze reserveringsbevestiging lag 30% lager dan de prijs die ik moest betalen. Volgens de medewerker kwam dit door belastingen. Toen wij aangaven dat deze inclusief waren ontkende hij dat ondanks de vermelding hiervan op de reservering. Het betrof andere toeslagen. Ook stond in zijn systeem een andere kamer gereserveerd dan wij op onze boekingsbevestiging hadden staan. Volgens de medewerker had hij gelijk, de reservering klopte niet.... We hebben, onder protest, betaald en ontvingen onze kamersleutel. De kamer die we kregen was klein en het hotel was, naar later bleek, ontzettend gehorig. We hebben 3 nachten slecht geslapen. Na installatie van de WiFi-internet verbinding hebben we onze reservering nogmaals opgezocht en kwamen we alsnog tot de conclusie dat de betaalde kamerprijs niet correct was. We zijn binnen 20 minuten teruggegaan naar de receptie en hebben de receptionist voorzien van afdrukken waarop duidelijk de prijzen vermeld stonden. Hij kon niks meer voor ons doen en zou de informatie doorgeven aan een collega die over financiën ging. Zij zou de dag erna om 8 uur aanwezig zijn. De volgende dag gingen we na het ontbijtbuffet, dat gemiddeld was, naar de receptie en de soap begon van voor af aan. Betreffende medewerker had Geen informatie ontvangen van de receptionist van dag 1, weer alles uitleggen en aantonen en uiteindelijk de opmerking dat we bij het uitchecken het verschil terug zouden krijgen. Op onze vraag of dat op dag twee al zou kunnen (omdat we dan het ontvangen Braziliaanse geld nog konden besteden) werd aangegeven dat bij uitcheck het bedrag teruggestort zou worden. Wat schetste onze verbazing: bij het uitchecken kreeg ik eerst de originele factuur (zonder verrekening aangeboden), deze weigerde ik te tekenen. Daarna moesten we bijna een half uur wachten en toen kregen we het verschil cash terug! We gingen regelrecht van hotel naar luchthaven en moesten op het vliegveld maar zelf wisselen naar euro's. Belachelijke vertoning! Het hotel zelf is, volgens Europese maatstaven, overigens maar een 3-sterrenhotel. Vloeroppervlak van de kamers, voorzieningen en ontbijt zijn allen geen 4-sterren. Meer 

Nuttig?
Bedank Yvo75
MArruda1, Gerente geral van Royal Jardins Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, Thank you for taking your time to give us your feedback about your stay in our hotel. Your... Meer 

300 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (145)
Bekeken
Kamer/suite (27)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (16)
Bekeken
Dineren (15)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Badkamer (10)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (2)
Bekeken
Overige (74)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (146)
Bekeken
Voorzieningen (29)
Bekeken
Dineren (15)
Bekeken
Standard-kamer (66)
Bekeken
Het hotel (36)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (9)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (5)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in São Paulo bekeken
Jardins
Renaissance Sao Paulo Hotel
Renaissance Sao Paulo Hotel
nr. 6 van 322 in São Paulo
1.813 beoordelingen
Jardins
Melia Paulista
Melia Paulista
nr. 29 van 322 in São Paulo
1.429 beoordelingen
Jardins
InterContinental Sao Paulo
InterContinental Sao Paulo
nr. 5 van 322 in São Paulo
1.331 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Jardins
Estanplaza Paulista
Estanplaza Paulista
nr. 33 van 322 in São Paulo
778 beoordelingen
Bela Vista
Mercure Sao Paulo Paulista
Mercure Sao Paulo Paulista
nr. 31 van 322 in São Paulo
554 beoordelingen
Bela Vista
L'Hotel Porto Bay Sao Paulo
L'Hotel Porto Bay Sao Paulo
nr. 8 van 322 in São Paulo
911 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
  • Gratis ontbijt
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
Activiteiten
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
In je kamer
  • Airconditioning
  • Minibar
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Roomservice
  • Gratis ontbijt
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten

Aanvullende informatie over Royal Jardins Hotel

Adres: Alameda Jau 729 | Jardins, São Paulo, staat Sao Paulo, Brazilië
Locatie: Brazilië > staat Sao Paulo > São Paulo > Jardins
Prijsklasse: € 75 - € 111 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Royal Jardins Hotel 4*
Aantal kamers: 98
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Travelocity, Hotels.com, Priceline en Odigeo, dus je kunt je reserveringen bij Royal Jardins Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Stijl hotel:
Nr. 11 spahotel in São Paulo
Nr. 16 luxe hotel in São Paulo
Nr. 24 romantisch hotel in São Paulo
Nr. 27 zakenhotel in São Paulo
Nr. 37 familiehotel in São Paulo
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Royal Jardins Hotel en andere reizigers.
6 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Royal Jardins Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf