Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Holiday Inn Anderson

Reiziger (28)
Kamer en suite (27)
Dineren (2)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Buitenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
Locatie
Volledige weergave
39Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 39 van 100
17restaurantsbinnen 0,5 km
2attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen en meer
196beoordelingen
56foto's
1V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 120
  • 47
  • 10
  • 13
  • 6
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De uitstraling van het hotel was erg leuk. Ze boden een ontbijtbuffet voor 9 $ . 99 van 8 - 10 . We kwamen laat die avond, het was rustig en ze hadden een beschikbare kamer. Echter, het zou waarschijnlijk niet mijn eerste keuze als ik was weer in de stad.
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Anderson
Gereageerd op 16 aug. 2017
Dear southern824, Thank you for sharing your impressions of your recent stay with us. I am very happy that our hotel and our breakfast met your expectations. We strive to provide the best possible service and experience and it is always great to hear from our valued guests on how we are doing. Once again thank for choosing to stay with us. We would be delighted if you visit us again in the future . Best Regards, Ben W. Case Manager IHGService
Meer lezen
Hotel personeel was vriendelijk maar de accommodaties waren erg slecht. Ik vroeg om een magnetron toen ik de kamer geboekt. Ze zetten me in een kamer met geen magnetron en dan had de klusjesman zelf een magnetron naar mijn kamer. Hij moest de magnetron op het bureau scheef omdat
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Anderson
Gereageerd op 28 jul. 2017
Dear MelissaAnn125, Thank you for your review and for sharing your experience. Our goal is to deliver exceptional service and comfortable accommodation to all of our guests and we appreciate you have acknowledged our friendly staff. However, I regret to know that your stay was negatively affected by your request of microwave and how this was addressed and setup. Your comments are important to the success of our organization, as we rely on you, our guest, to tell us how we are doing and how we can better meet your needs. We have shared your comments with the hotel management and we’re confident that necessary actions will be made to meet our guests' needs and expectations. Once again, thank you for staying with us and we hope that this stay will not deter you from giving the hotel another chance to make your stays as pleasant as possible. Sincerely, Grace P. Case Manager IHGService
Meer lezen
We vonden deze locatie prima, maar er was niets te onderscheiden in een goede of slechte manier. Geen echte klachten - - hoewel ik merkte dat de lift vloeren waren een beetje vies. Kamer was schoon, en de gangen waren rustig. We kozen om ontbijt te eten elders in deel vanwege
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Anderson
Gereageerd op 20 jul. 2017
Hello SEB8536, Thank you for taking the time to share your experience from your recent stay with us. We are thrilled to hear that you found our rooms clean and staff contributed in making your experience comfortable and memorable. It is always a pleasure to hear that our staff were able to provide excellent service, therefore we will make sure to share your kind comments with the rest of our team. On the other hand, I am sorry for the cleanliness of our elevators and smoking area of the hotel. I have shared your comments with hotel management, who responded with genuine concern for the impact this had on your stay. I know they appreciate you sharing your experience, and I am confident they will take appropriate steps so this doesn’t happen again. Again, thank you for making the effort to share your thoughts. We value you as a guest, and do want you to know that your concerns are our concerns. Please stay with us again soon so that we can demonstrate our commitment to your comfort. We look forward to having the opportunity to restore your confidence in our hotel in the near future. Sincerely, Krysllin G Case Manager IHGService
Meer lezen
De eerste dag dat ik ingecheckt was verschrikkelijk, ik zag een kakkerlak en ik kreeg te horen dat het een palmboom Bug. . . Ik weet zeker dat het verschil tussen beide. De WiFi is zo slecht dat je kan alles gedaan, ik kon niet meer mijn verslag gedaan voor werk en toen ik
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Anderson
Gereageerd op 30 jun. 2017
Hi xtall4u, Thanks for choosing the Holiday Inn Anderson for your lodging needs, we're glad to have hosted your stay. Although it's nice to know that you found our location to your liking based on your satisfactory rating, it's disconcerting to learn that our accommodations and service level fell below your expectations and that you were further inconvenienced by our WiFi connection. This is certainly not what we expect from any of our guests and be assured that your feedback will be shared with the team so we may immediately address and improve these areas. Thanks again for taking the time to post a review and do know that I've sent you a private message to obtain additional information. Kind Regards, Jillian I Case Manager IHGService
Meer lezen
Dit hotel is ideaal voor zakenreizen, die ik meestal maak ongeveer een keer per week naar het gebied, dus ik probeer dit hotel te boeken. De kamers zijn schoon, comfortabel en modern genoeg. Het personeel is vriendelijk en er is een complete bar en restaurant beneden wat erg
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementHoliday Inn Anderson
Guest room
Unfortunately there was mold on the bathroom wallpaper and the ceiling looked very unappealing.
Unfortunately there was mold on the bathroom wallpaper and the ceiling looked very unappealing.
room
room
VorigeVolgende
123456
I am arriving on Aug 21, can I get an early check in
You will need to call the hotel front desk to ask them - their number is 864-226-3312.
0 stemmen
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 76 - US$ 136 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
holiday inn anderson hotel andersonquality inn andersonanderson quality inn
LOCATIE
Verenigde StatenSouth CarolinaAnderson
AANTAL KAMERS
115
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding