Sunpoint Hotel Bodrum
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Sunpoint Hotel Bodrum

syf
Reiziger (450)
umywalka
Kamer en suite (38)
Dineren (37)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,0
Nr. 15 van de 94 hotels in Gümbet
4,2 van 5 bollen
Locatie
3,1 van 5 bollen
Hygiëne
3,9 van 5 bollen
Service
4,1 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Welkom bij Sunpoint Suites Hotel! Je ‘tweede thuis’ in Gümbet. Het kleine hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met koelkast en airconditioning, en maak gebruik van gratis internet bij Sunpoint Suites Hotel.

Daarnaast biedt Sunpoint Suites Hotel een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.

Probeer in Gümbet lokale favorieten, zoals fish & chips, bij Ricks Place.

Bij Sunpoint Suites Hotel geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Gümbet aan je voeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis privéparkeren in de buurt
Gratis internet
Zwembad
Gratis ontbijt
Boten
Darten
Gratis verblijf voor kinderen
Kinderzwembad
Betaald privéparkeren in de buurt
Parkeren aan de straat
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Happy hour
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Zwembadbar
Taxiservice
Opslag van bagage
Buitenmeubelen
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Kledingkast
Kledingrek
Bad/douche
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op bezienswaardigheid
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
3,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Budget
Gesproken talen
Engels, Russisch, Azerbeidzjaans, Turks

Locatie

Adnan Menderes Cad. No: 60 Gümbet Mahallesi, Gümbet 48400 Turkije
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 68 van 100
68
Milas Airport
Kos Airport
379beoordelingen13vragen en antwoorden3kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 278
  • 20
  • 21
  • 12
  • 48
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Damla D heeft een beoordeling geschreven aug 2023
1,0 van 5 bollen
Hotel was smerig , kamer was anders dan op de site , personeel onvriendelijk, eten was niet te vreten koud en niet vers.
Eten was elke dag hetzelfde en niet ververst leek wel dierenvoer
Heb nog nooit zo'n slecht hotel gezien als deze . Geen aanrader !!!
Gasten worden niet serieus genomen met klachten over het eten en hotel.
Leidinggevende valt jonge dames lastig…..!!!!!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi bij Sunpoint Hotel Bodrum
Gereageerd op 31 aug 2023
Sayın Damla Hanım, En son yapılan rezervasyonlarımızda, isminizle kayıtlı bir misafirimizin otelimizde konaklamamıştır . Bu durumu tarafınıza iletmekten görevliyiz. Ayrıca, bir hususu belirtme ihtiyacı hissetmekteyiz. Konaklamanız sırasında ifade ettiğiniz "hayvan yemi gibi bir yemek" ifadesi, bizleri oldukça rahatsız etmiştir. Bilmelisiniz ki, konakladığınız otelde sunulan yemekler, insanlar için özel lezzetlerdir. Damak zevkinize uymaması mümkün olabilir, ancak kullanılan ifade son derece nezaket sınırlarını aşmaktadır. Bu tür yakıştırmaların hoşgörüyle karşılanması mümkün değildir. Sizden ricamız, farklı damak zevklerine saygı göstermeniz ve dilinizi daha özenli bir şekilde kullanmanızdır. Konaklamanızı daha keyifli hale getirebilmek adına her zaman yanınızda olmaktan mutluluk duyarız. Saygılarımla, Cavid Gocali, Ön Büro Müdürü, Sunpoint Family Hotel. Sehr geehrte Frau Damla, Wir müssen Ihnen leider eine bedauerliche Nachricht übermitteln. Bei den letzten Reservierungen gab es keinen Gast mit Ihrem Namen, der in unserem Hotel übernachtet hat. Wir sehen uns in der Verpflichtung, Ihnen diese Information zukommen zu lassen. Des Weiteren möchten wir auf eine Angelegenheit hinweisen. Der von Ihnen während Ihres Aufenthalts getätigte Ausdruck "wie Tierfutter" hat uns zutiefst beunruhigt. Bitte bedenken Sie, dass die in unserem Hotel servierten Speisen von unseren erfahrenen Köchen mit großer Sorgfalt zubereitet werden, um den feinen Gaumen unserer Gäste zu befriedigen. Dass der Geschmack nicht Ihren Vorstellungen entspricht, ist verständlich, aber Ihre gewählte Formulierung überschreitet eindeutig die Grenzen der Höflichkeit. Solche Aussagen können nicht mit Toleranz aufgenommen werden. Wir möchten Sie höflich darum bitten, Respekt für verschiedene Geschmacksrichtungen zu zeigen und Ihre Sprache mit mehr Bedacht zu wählen. Es wäre uns eine Freude, Ihren Aufenthalt angenehmer gestalten zu können und stehen Ihnen stets zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen, Javid Gojali , Front Office Manager , Sunpoint Family Hotel
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Marleen K heeft een beoordeling geschreven apr 2023
Breda, Nederland
+1
Favoriet van het hotel
5,0 van 5 bollen
Mooi hotel met centrale ligging t.o.v. Gümbet, Bitez, dolmuş en winkels, bars, geldautomaten etc. Voor het strand moet je 5 a 10 minuten lopen.
Mijn kamer is ruim. Koelkast aanwezig. Genoeg kastruimte voor mij.
Elke dag vind ik mijn kamer weer netjes en schoongemaakt terug. De vuile handdoeken worden elke dag vervangen en mijn bed opgemaakt.
Mijn balkon is geschikt voor 2 personen. Ik heb een kamer met 3 eenpersoonsbedden en slaapkamer met een tweepersoonsbed. Er is 1 airconditioner in de kamer waarmee ook verwarmd kan worden.
Wifi werkt bij de bar, receptie, restaurant en zwembad.
Het eten is in buffet vorm, ruime keuze en allemaal zalig.
Alle medewerkers zijn allemaal vreselijk vriendelijk en altijd behulpzaam. Ik heb het ontzettend naar mijn zin hier.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi bij Sunpoint Hotel Bodrum
Gereageerd op 25 mei 2023
Beste gast, Bedankt voor het kiezen van SUN POINT HOTEL voor uw verblijf. Het is voor ons zeer waardevol om goede feedback van u te krijgen. We zijn erg blij om te lezen dat u over het algemeen tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen. groeten SUN POINT HOTEL
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Quest34645723076 heeft een beoordeling geschreven aug 2023
+1
1,0 van 5 bollen
Bij aankomst kregen we een vieze kamer waarschijnlijk was dat een logeerkamer voor de personeel. Toen ik dat aangaf konden ze niets betekenen en pas over paar dagen zouden weer kamers vrij zijn. Volgende dag was de kamer niet schoongemaakt of opgeruimd en toen ik dit aangaf kreeg ik te horen van receptie dat de kamers om de drie dagen schoongemaakt worden. Let op er is een dokter aanwezig maar als je voor een schrammetje daarheen gaat wordt je per direct naar prive kliniek gestuurd en je komt er niet uit totdat ze akkoord hebben op de kosten van jou of van je verzekering. Wij hebben meer dan €1000 moeten via onze verzekering moeten betalen omdat ik en mijn vrouw Allebij een simpele blaar onder onze teen hadden. Het eten is niet te vreten en elke dag is het bijna het zelfde en let op als je döner krijgt bij een speciale avond dan kan je vergiftigd worden want die was bij ons aangebrand en helemaal zwart. Voor de rest is de personeel prima vooral dame achter de bar en leidinggevende mevrouw van de schoonmaak dank aan hun allebij. En de leidinggevenden van de hotel kan je beter niets mee te maken hebben want anders kan je het zelf uitzoeken want ze zullen je niet willen helpen als je klachten heb.
Als je alleen maar voor slapen komt dan zou je deze hotel kunnen nemen maar anders raad ik niemand aan om dit hotel te nemen voor welk prijs dan ook.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Geen aanrader
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi bij Sunpoint Hotel Bodrum
Gereageerd op 22 aug 2023
Eleştirileriniz oldukça açıklayıcı. Otel deneyiminizin çoğunlukla olumsuz olduğunu anlıyorum. Odayla ilgili sorunlar, temizlik düzenlemeleri ve sağlık hizmetleriyle ilgili yaşadığınız zorluklar anlaşılır bir şekilde belirtilmiş. Aynı zamanda, bazı personelin yardımseverliği ve dostluklarına da vurgu yapmışsınız. Temizlik konusunda yaşadığınız çelişki oldukça dikkat çekici. Temizlik hizmetlerinden şikayet ettiğiniz halde temizlik müdürünü olumlu bir şekilde övmeniz, bir iç tutarsızlık gibi görünüyor. Bu durum, bence sizin kendiniz ile çelişmenizi ve haklı bir eleştiri yapmamanız olarak yorumlana bilir . Sağlık konusu ile ilgili eleştirinizin otelimizle herhangi bir ilgisi bulunmamaktadır. Otelimiz ve hastane hizmetleri tamamen bağımsızdır. Bu durum, konaklamanızla ilgili diğer deneyimleri değerlendirirken sağlık hizmetlerinin otel ile doğrudan ilişkisinin olmadığını belirtmek önemlidir. Ayrıca belirtmek isterim ki resepsiyonda sizinle özel olarak ilgilendiğimde, odanızı değiştirmeniz için gereken düzenlemeleri yapmıştım ve bu değişikliği bir sonraki gün gerçekleştirdik. Aynı zamanda, rezervasyonunuz standart bir oda için yapılmış olsa da, ücretsiz bir şekilde sizi daha geniş bir family room'a geçirdim. Her akşam sizinle özel olarak ilgilenip herhangi bir şikayetinizin olup olmadığını sorduğumda, yemeklerden özellikle memnun olduğunuzu ve her şeyin yolunda olduğunu ifade etmiştiniz. Bu geri bildiriminiz, sizin deneyiminizi olumlu bir yönde değiştirdiğimizi gösteriyor. Ancak bu şekilde yorum yapmanız ve otel yöneticilerinin sizi sağladığı bu kadar ayrıcalığa rağmen fake yorum yapmanız çok üzücü ve tarafımızdan etik bulunmamaktadır . Bu kadar memnunyetsizliğinize rağmen 2 hafta misafiriminiz olmanız da bir o kadar şaşırtıcı .Giderken buradan memnun ayrılmanız üstüne böyle bir yorum hiç anlaşılır bir şey değil. .Kendi adımızdan bütün personelden özür diliyorum , size verdikleri üstün hizmete karşın haksız iddiada bulunmanız bu kadar insanın hakkının yere vurulması demektir lütfen bir daha ki sefere bizim oteli seçmeyin . Misafirlerimiz kadar personelimizede önem veren bir işletmeyiz ve personelimizin haklarının ihmal edilmesini göz ardı edemeyiz. Türk olmanıza rağmen , başka dilde yorum yazmanızda çok enteresan. Uw kritiek is zeer verhelderend. Ik begrijp dat uw ervaring in het hotel grotendeels negatief was. Problemen met de kamer, schoonmaakregelingen en problemen met de gezondheidsdiensten zijn duidelijk benoemd. Tegelijkertijd heeft u ook de behulpzaamheid en vriendelijkheid van sommige medewerkers benadrukt. De tegenstrijdigheid die u hebt ervaren met betrekking tot schoonmaak is opmerkelijk. Hoewel u klaagde over de schoonmaakdiensten, heeft u de schoonmaakmanager positief geprezen, wat kan worden opgevat als innerlijke inconsistentie en als een vorm van zelfkritiek. De kritiek op gezondheidsdiensten heeft geen enkele relatie met ons hotel. Ons hotel en medische diensten zijn volledig onafhankelijk. Dit feit is belangrijk om te benadrukken bij het evalueren van uw totale verblijfservaring, om aan te geven dat de gezondheidsdiensten geen directe relatie hebben met het hotel. Daarnaast wil ik erop wijzen dat ik persoonlijk voor u gezorgd heb bij de receptie. Ik heb de nodige regelingen getroffen om uw kamer te wijzigen en deze wijziging werd de volgende dag doorgevoerd. Hoewel uw oorspronkelijke reservering voor een standaardkamer was, heb ik u kosteloos geüpgraded naar een ruimere familiekamer. Telkens wanneer ik informeerde of u enige klachten had, gaf u aan tevreden te zijn met de maaltijden en dat alles goed was. Deze feedback van u wijst erop dat we uw ervaring in positieve zin hebben beïnvloed. Echter, het is teleurstellend en onethisch dat u ondanks de initiatieven die we hebben genomen, valse beoordelingen zou plaatsen. Uw ontevredenheid lijkt onverenigbaar met het feit dat u gedurende twee weken onze gast bent geweest. Het is moeilijk te begrijpen hoe u tevreden vertrok en toch zo'n negatieve beoordeling plaatste. Namens ons gehele personeel bied ik mijn excuses aan; uw ongegronde beschuldigingen ondermijnen de inzet die we tonen. We vragen u vriendelijk om ons hotel in de toekomst niet meer te kiezen. Wij hechten evenveel belang aan onze gasten als aan ons personeel en kunnen de verwaarlozing van de rechten van onze medewerkers niet negeren. Het is opmerkelijk dat u, als Turk, ervoor hebt gekozen om uw opmerking in een andere taal te schrijven. Best regards, Javid Gojali, Front Office Manager, Sunpoint Family Hotel.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
suzam Y heeft een beoordeling geschreven aug 2023
Utrecht, Nederland
1,0 van 5 bollen
Leiding gevende van het hotel zijn heel brutaal tegen pers maar ook tegen de gasten.Wij werden door de pers heel goed behandels zijn heel aardig tegen de gasten.Eten is waardeloos.Zwembad stonk naar riolering water elke dag.Danks door de manger Hulya van de schoonmaak heeft ze wat voor ons kunnen regelem wat eigenlijk door hotel moest geregeld worden.Danks door Hulya hebben we onze vakantie vol kunnen houden
.Nog maals dank aan haar.Voor ons geen 2de keer bij dit hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Als je goed service en behandeling wil moet je niet naar dit hotel komen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi bij Sunpoint Hotel Bodrum
Gereageerd op 22 aug 2023
Söylediklerinizin hiçbirini kabul etmiyoruz ve belirtmek isterim ki , sizin yaptığınız bu yorum övdüğünüz kişilerin bile haklarına saygısızlıktır . Ayrıca belirtmek isterim ki , bizim otel politikamız misafirlere verdiğimiz samimi ve üstün hizmet anlayışına dayanmaktadır . Her misafirimiz kadar personelimize de önem vermekteyiz . Yazdığınız yorum kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır . Eşiniz ile sizin farklı isimlerden fake yorum yazmanız ve farklı hususları eleştirmeniz ne kadar tutarsız bir değerlendirme yaptığınızın en iyi göstergesidir . Lütfen gelecek sefere bizim oteli seçmeyiniz . Ayrıca Türk olmanıza rağmen eşiniz ile sizin ''Hollanda'ca '' yorum yazmanız çok enteresan . Burada misafirimiz olduğunuz süre boyunca Türkçe kendinizi çok rahat ifade etdiğiniz yönünde kesin bir izlenime sahip olduğumu belirtmek isterim . Yorum yazarken sizin ve eşinizin fake bir isim kullanmanız ve başka bir dilde yorum yazarak kimliğinizi gizlemeye çalışmanız bence kendinizin de , vicdanen haklı yorum yapmadığınızın kanıtıdır . Saygılarımızla, Ön Büro Müdürü ,Cavid Gocalı, Sunpoint Family
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Maurice B heeft een beoordeling geschreven jun 2023
5,0 van 5 bollen
Hotel was goed ligging van het hotel was alles op loopafstand max 10 minuten en met het dolmus verschillende keren naar bodrum geweest.
Iedere dag lekker naar het strand.
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam
Eten was goed maar wel weinig variatie en je laat ging eten was het niet heel warm meer (wat te begrijpen is.)
Iedere dag een ijsje 😄.
Kamers waren netjes, wij hebben alleen niet iedere dag nieuwe handboeken gehad.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Mooi hotel voor het budget
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sunpoint Turizm, İşletme Sahibi bij Sunpoint Hotel Bodrum
Gereageerd op 18 aug 2023
Hello dear guest, We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Sunpoint Family Hotel. Your positive feedback and pleasant experiences are greatly appreciated. Guest comfort and satisfaction are always our top priorities. We look forward to welcoming you back again. Best regards, Javid Gojali, Front Office Manager, Sunpoint Family Hotel
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van Sunpoint T
Bodrum, Turkije4 bijdragen1 nuttige stem
Sehr geehrter Gast, Zunächst einmal möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie Ihren Urlaub im Sunpoint Hotel Bodrum verbracht haben. Wir sind stolz darauf, die Gelegenheit gehabt zu haben, für Sie ein unvergessliches Erlebnis zu schaffen. Es war mir eine Freude, Ihnen Komfort und Unterstützung zu bieten. Die Lösung von Problemen und die Unterstützung unserer geschätzten Gäste wie Sie waren meine Pflicht, und es war mir eine Ehre, mit solch freundlichen Gästen zu arbeiten. Ihre Zufriedenheit mit Ihrem Urlaub war für mich die größte Belohnung. Es hat mich glücklich gemacht, wertvollen Gästen wie Ihnen ein positives Erlebnis zu bieten. Als Teil der Sunpoint Hotel Bodrum-Familie werden wir weiterhin daran arbeiten, uns dank Ihrer Unterstützung und Ermutigung ständig zu verbessern. Nochmals vielen Dank, und ich würde mich freuen, Sie bei Ihrem nächsten Urlaub wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Javid Gojali
Avinash P heeft een vraag gesteld aug 2023
Hyderabad, India39 bijdragen97 nuttige stemmen
What are airport transfer options from Milas? Are there Public transport / Taxi options?
Antwoord van Sunpoint T
Bodrum, Turkije4 bijdragen1 nuttige stem
Both options are available.
lynne c heeft een vraag gesteld sep 2022
Pontypridd, Verenigd Koninkrijk28 bijdragen25 nuttige stemmen
Is there a fridge in the room?
Antwoord van Sunpoint T
Bodrum, Turkije4 bijdragen1 nuttige stem
yes...
Quest34645723076 heeft een tip geschreven (aug 2023)
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
"Geen aanrader "
Volledige beoordeling lezen
suzam Y heeft een tip geschreven (aug 2023)
Utrecht, Nederland2 bijdragen
1,0 van 5 bollen
"Als je goed service en behandeling wil moet je niet naar dit hotel komen"
Volledige beoordeling lezen
Maurice B heeft een tip geschreven (jun 2023)
2 bijdragen
5,0 van 5 bollen
"Mooi hotel voor het budget"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Gümbet uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 75 - € 159 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Sunpoint Family Hotel
LOCATIE
TurkijeTurkse Egeïsche kustMugla ProvincieBodrum schiereilandGümbet
AANTAL KAMERS
54
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

SUNPOINT HOTEL BODRUM (Gümbet, Turkije) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Sunpoint Hotel Bodrum
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Sunpoint Hotel Bodrum?
Attracties in de buurt zijn Cool Runnings Gumbet (0,4 mijl), The Junction Bar (0,4 mijl) en Alora Beach Club (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sunpoint Hotel Bodrum?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Sunpoint Hotel Bodrum?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, verduisterende gordijnen en uitzicht op bezienswaardigheid.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Sunpoint Hotel Bodrum?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Sunpoint Hotel Bodrum?
Ja, gratis parkeren, betaald privéparkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Sunpoint Hotel Bodrum?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Cheers restaurant, The Royal Restaurant en Adam's Pub.
Zijn er sportvoorzieningen bij Sunpoint Hotel Bodrum?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Ligt Sunpoint Hotel Bodrum in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Gümbet.
Welke talen spreekt het personeel van Sunpoint Hotel Bodrum?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, russisch, turks en azerbeidzjaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Sunpoint Hotel Bodrum?
Veel reizigers bezoeken Bodrum Castle (3,1) en Myndos Gate (1,3 mijl).
Alle Gümbet hotelsHoteldeals voor GümbetLastminutehotels in GümbetHotels in de buurt van Sunpoint Hotel Bodrum
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's