De zoektocht naar het ideale kleine hotel in Bodrum hoeft niet lang te duren. Welkom bij Turihan Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Turihan Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Bodrum, zoals Osmanli Tersanesi Sanat Galerisi (2,0 km) en Bodrum Amphitheater (2,2 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Turihan Hotel is een klein hotel met airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Bodrum gaan.
Probeer in Bodrum lokale favorieten, zoals souvlaki, bij Otantik Ocakbasi.
In Bodrum vind je ook Castle of St. Peter, een populair historisch museum in de buurt van Turihan Hotel.
Turihan Hotel heet je graag welkom in Bodrum!
Verblijf Hotel Turihan te Gumbet Half pension van 17/9 t/m 24/9 - 2013 (7 nachten) Verblijf in dit hotel was niet wat wij ervan verwachten. Gelukkig maar een week dit hotel geboekt Op de eerste dag gemeld dat de minibar (koelkastje) defect was op de kamer, dit zou men omwisselen. Pas een dag voor vertrek na steeds vragen is de minibar omgewisseld. In de kamer werd alleen het ‘zichtgedeelte’ schoongemaakt en niet elke dag De douchecabine, toilet en wastafel is nog nooit schoongemaakt Zelfs is de kamer drie dagen niet schoongemaakt en geen schone handdoeken ontvangen. Kreeg dan pas schone handdoeken en werd ‘schoongemaakt’ als ik naar de manager (hr. Eaen) of receptie ben geweest. Kreeg soms maar 1 handdoek. De ontvangen witte handdoeken waren bruin verkleurd, enkelen oud en rafeling. Onze balkon en de galerij is nooit schoongemaakt Buitenlamp boven onze ingang is niet gerepareerd na melding hiervan. In het donker is hierdoor het sleutelgat van onze kamerdeur buiten moeilijk te vinden. Nachtkastlamp was de schakelaar defect en na enkele dagen teruggekregen zonder dat deze was gerepareerd. Weer aan de manager van het hotel (hr. Eaen) teruggegeven en 1 dag voor vertrek dit gerepareerd terugontvangen. Al deze klachten doorgegeven aan de receptie en manager van het hotel (hr. Eaen) en deze komt pas in actie als men blijft aandringen, men wilde zelfs dan s-avonds laat de kamer nog even ‘schoonmaken’ als ik bleef aandringen. Laatste zondag de eigenaar van het hotel gesproken omdat op deze dag de kamer al twee dagen niet was schoongemaakt en geen handdoeken aanwezig waren. De eigenaar probeer je met wegwerpgebaren je weg te wijven en een grote mond op te zetten. Hij zei maar een andere hotel op te zoeken. Positief was het eten in het hotel en het personeel hiervan. Men was vriendelijk en behulpzaam. Bovenstaande klachten heb ik de hostess van Thomas Cook (Kelly de Brandt) gemeld, doch dit heeft ook niet geholpen Robert Smit…
Ik verbleef hier al een tijdje geleden maar we hadden een fantastisch verblijf de kamer was mooi en schoon het eten was lekker en het hotel ligt op een geweldige locatie direct aan het strand het personeel was zeer behulpzaam en gastvrij Ik zou zeker weer verblijven in dit hotel
Ik heb dit hotel 3 dagen voordat ik aankwam. Bij aankomst was het personeel had geen record van mijn boeken, geen kamer klaar en ondanks mijn duidelijke nood want ik was op reis individuele, bleek nonchalant en na alleen zat voor meer dan 1 uur het enige aanbod dat aan mij was dat ik betaalde opnieuw , maar wel een kortingstarief. voor nog een week! . het eten was nauwelijks eetbaar en ik brachten de hele week dineren in een ander lokaal hotel The Green House omgeving. Tijdens mijn verblijf was het personeel onbeleefd en vermeden mij. De douches waren smerig en de wastafel hing uit de muur. Voor mijn eerste keer in Turkije was ik zeer teleurgesteld, maar zou zeker terugkeren maar NIET NAAR DIT HOTEL .
Ik heb geschreven meerdere beoordelingen over dit hotel en de meeste van hen zijn positief, echter, deze beoordeling is anders. Ik heb geboekt om te verblijven in het Turihan afgelopen november kreeg mijn documenten en ging ik alleen te vinden bij aankomst dat het hotel is verhuurd aan de ketting SoyAk hotels. Het personeel keek ons blankly zoals we probeerden te checken tot de manager verschenen - hij was de enige persoon in het hotel die Engels sprak. Onze kamers waren nog niet klaar, dus we waren op verschillende verdiepingen voor de eerste nacht. Het hotel heeft ook al vertrokken all inclusive voor de Turkse markt, wat betekent dat dit normaal rustig en overwegend Engels bezette hotel was nu een zeer luid, kinderen rennen een muck, Turkse hotel. Deze oude en nu erg moe hotel had ook grote problemen met het sanitair en we werden blootgesteld aan het boren van de vroege ochtend evenals Turkse muziek gestraald vanaf het zwembad stereo om 9 am. Mijn vriend had een kleine hoeveelheid geld gestolen uit de kamer, we meldden het en de manager wilde ons om te beslissen wat hij moet doen en was zo onderstreept door de situatie die hij ging naar de bar en begon het drinken! Het 2 e incident gebeurde toen een rommelige douchebak gebarsten - wie heeft verbleven in Het Turihan zal weten dat alle badkamers zijn gedateerd en alle douches lek. Ik was dan bedreigd door de politie als ik niet onmiddellijk uit te betalen! De verkoopster voor het hotel was goed voor niets en na een paar telefoontjes naar de uk en onderhandelingen met het hotel, we besloten een prijs. Tot slot, NIET IN DIT HOTEL! Dit hotel had een plaats in mijn hart maar niet langer en helaas is geruïneerd door het nieuwe management.…
Verbleven in Turihan nu al een paar keer. Altijd schoon met vriendelijke en attente medewerkers. De tijden zijn veranderd. Het zag eruit als familieleden waren de vorming van een skelet personeel. Alle gebruikelijke mensen die wisten dat hun opdracht waren verdwenen. De man aan de receptie die denk ik de eigenaar was naar verluidt werkt in het restaurant. Het gaat dan zitten kijken naar de wereld die voorbijgaat. De jongen draait de bar ontbrak de meeste tijd en het grootste deel van de nacht naast de deur van het automatische vertaling chatten. De andere jongen die normaal wandelen de strand en neem drankje orders was onzichtbaar. Dit resulteerde in het strand onbewaakt en links smerig. In voorgaande jaren heeft de bedden waren opgestapeld 's nachts en het strand geharkte schoon in de ochtend. Dit jaar de bedden waren waarschijnlijk in mei en nog niet verplaatst sinds. Er was een vermeende manager die brachten de 10 dagen dat ik er was, liggend op een ligstoel bij het zwembad. Het zwembad dat ontwikkelde een groeiende algen dagelijks. Ik voelde me voor het meisje in de winkel die nog nooit een minuut en de schoonmakers. Er waren twee schoonmakers voor het schoonmaken van het hele complex. Onze kamer kregen nooit aangeraakt voor 3 dagen. Niet hun schuld, gewoon niet genoeg personeel. Ik slaagde erin om hen kidnappen en ontvang toiletrollen en schone handdoeken terwijl de 'manager' glimlachte liggend op zijn ligstoel. Er was een kok die trots op zijn bewondert ontbijt inspanning. Gekookte eieren, brood, salade en als je mazzel hebt een werkende koffiemachine. Er was ook een andere man die lijkt het hotel dogsbody. Ik keek als één ochtend hij gereinigd het zwembad door het gooien van een emmertje met chemicaliën in één uiteinde hij vervolgens geledigd het zwembad in asbakken een bin door letterlijk met behulp van zijn hand. Momenten later was hij wandelen over de eetkamer bedrijf een half dozijn broden op de borst naar boven op de ontbijttafel. Hij was gemakkelijk te herkennen na het dragen hetzelfde geel T-shirt en rode shorts de hele tijd dat ik er was. Samenvattend. Slechte ongeïnteresseerd personeel. Vies strand. Onbemande bar ( een fles Efes was 8 lira in de winkel, 12 aan de bar. Als je kon geserveerd aan de bar, ze gingen en kregen een fles uit de winkel! ) lachwekkend ontbijt. Schone kamers (slechts een tekort aan handdoeken) Geweldige locatie draaglijk lawaai ( het is Gumbet na alle ) Gumbet is hetzelfde als ooit. Restaurants, variërend van stijlvol tot kebab staan. Winkels van smakeloos naar designer sieraden. Bars van rustig te gek. We zullen teruggaan, maar waarschijnlijk weer in Bitez en taxi naar Gumbet 's nachts. Ik neem geen genoegen met het posten van een slechte beoordeling. We gaan al jaren naar de Turihan al jaren en heb veel vrienden zowel lokale en toeristen. Zorgwekkend is dat zij dit jaar bezuinigd vanwege de daling van de toeristische sector. Er zullen geen investeringen gedurende de winter omdat er geen geld. Dus volgend jaar zal meer van hetzelfde of erger. De Turihan is op de top van een gladde helling.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding