Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Rembrandt

Delen
Reiziger (34)
Kamer en suite (176)
Dineren (81)
Overzicht
26 Tomas Morato Extension, Quezon City, Luzon 1104 Filippijnen Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Niet-roken hotel
Restaurant
Vervoer van/naar luchthaven
3 sterrenaccommodatie
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Beoordelingen (69)
Beoordelingen filteren
33 resultaten
Waardering van reizigers
6
11
11
2
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
6
11
11
2
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 33 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Mijn vrouw had een absoluut verschrikkelijke ervaring in dit hotel. Na vanuit een lange vlucht en vast te zitten in zwaar verkeer voor uren, de dames aan de receptie nam een zeer lange tijd om in te checken mijn vrouw zelfs nadat ik al het...hotel volledig betaald voorafgaand aan de check - in. Zelfs nadat we hen een kopie van de reservering op haar mobiele telefoon, ze wilden toen nog een hard copy of e-mail een kopie van de reservering. Ze nam een zeer lange tijd om mijn vrouw haar kamer alleen vanwege dit probleem. Na een wachttijd van bijna een uur om naar haar kamer, haar verblijf in haar kamer was verschrikkelijk. De TV werkte niet en het wifi-verbinding niet werkte voor haar gehele verblijf in het hotel voor 4 dagen. Ze talloze malen vroegen van de receptie en bevestig de TV en bevestig de wifi internet verbinding. Ze vertelde haar elke keer dat de engineer in bevestig de TV en de wifi-verbinding maar niemand kwam. Ook de kamer was smerig met vuil afkomstig van de airconditioning. Ze vond zwart residu op haar bed na het ontwaken elke ochtend die kwam uit de airconditioner. Plus, het tapijt was vies en stinkend als gevolg van gebruik, die geactiveerd haar astma-aanval in combinatie met de zwarte residu van de airconditioning. Ze probeerde ook naar beneden te eten voor het ontbijt buffet, maar het zag er niet schoon en dus zij vertrokken. Eén keer dat zij geprobeerd om te dineren in het hotel, maar vond het niet eten en zodat ze naar een ander restaurant buiten genaamd Susie's keuken. Terwijl er eten ze merkte dat de vrouwtjes werken bij de receptie van Hotel Rembrandt waren dating oude mannen binnen Susie's keuken tijdens de dienst dragen hun uniform. Ik weet zeker dat als mijn vrouw was één van deze vieze oude mannen het verblijf in het hotel dat zij zou hebben gekregen de VIP behandeling in plaats van te worden behandeld als een subcategorie burger. Haar verblijf in dit hotel was verschrikkelijk met slechte kwaliteit service van een weigerachtige en snobistisch vrouwelijk personeel bij de receptie, en met defecte tv, geen wifi, vies uit eten, vies tapijt en vies airconditioning. Ik maakte de fout reserveren deze hotel voor mijn vrouw voor een paar dagen die ik zal ervoor zorgen nooit te doen verblijven. Er zijn tal van andere hotels in de omgeving om te gaan die veel beter dan dit. Ik betreur het verspillen mijn geld op dit hotel en ik heb medelijden met de verschrikkelijke ervaring mijn vrouw had te verduren krijgen.Meer

Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Kamers zijn vrij oud, maar nog steeds goed schoongemaakt. Basisbenodigdheden zijn beschikbaar. Warme douche neemt tijd, gewoonlijk ongeveer 5 minuten. Roomservice is goed. Internet is echter te traag op de vierde verdieping. Gemiddelde waardering.

Beoordeeld op 10 mei 2017

Omdat we nog niet terug naar de Filippijnen voor bijna een decennium, noch gelet verbleven in een hotel voor bijna 2 (zoals ik verblijf meestal in ouders') , deze beoordeling zal niet in vergelijking met andere hotels ie zal gewoon vasthouden aan wat het is....Ten eerste, de reden waarom we hier verbleven was dat we moesten worden in deze wijk, ie Quezon City, om snel toegang tot bepaalde plaatsen, files vermijden, en natuurlijk was aanbevolen door ons reisbureau. Ten tweede, ik vond het erg moeilijk om in contact met het hotel rechtstreeks, via email ie eerst was er een probleem met de juiste adres, dan probeerde om een antwoord, tevergeefs. Ik moest bellen interlokale antwoorden op vragen voor aankomst ('Bedankt, Bea! ') . Ik weet niet zeker of hun technologie/online faciliteiten is de schuldige, maar dat gebied van service kan wel wat verbetering, vooral voor overzeese gasten. Het is niet ver van de luchthaven, op minder dan een uur, zonder verkeer, tijdens onze 4 D 3 N, ofwel we zouden een taxi of UBER zou in en out, maar voor beide modi, Theres geen moeilijkheden in de drivers vinden van het hotel. Er is een TGIF naast de deur en langs de weg, een beetje een wandeling als je het niet erg vindt dat soort dingen, zijn restaurants, een winkelcentrum en supermarkt. Handig voor waar het is. De receptie/lobby is klein, zoals de rest van het gebied wordt bewoond door de belangrijkste lobby restaurant waar maaltijden worden de hele dag door geserveerd. Check in was soepel als kamers waren pre - betaald; er is een nachtelijke borgsom, voor incidentele kosten vereist, restitutie (minder kosten als enig/geselecteerd) upon check out. We hadden gereserveerd 2 x kamers, die was uiteindelijk aansluiten, die eigenlijk wat we wilden toen we boekten, maar kreeg te horen dat het niet bij bevestiging reserveringen. Ons Geluk! Ik zag/gebruikt 2 pax liften, klein maar snel. Het hotel zelf is oud, als zodanig de kamer staat, bijv. meubels, tapijt, etc, die was prima, voor het doel van de reis ie dit was niet een vakantie/vakantie verblijf. Er is de gratis koffie/thee bar, dus dat is altijd een goede zaak in mijn boek; verzoekende voor meer zakjes is geen probleem handdoeken &of beddengoed worden als je eisen ie o.a. de gebruikelijke aanbod om te helpen besparen water. Huishoudelijk/netheid is aanvaardbaar, hoewel mijn vrouw heeft afgesneden zichzelf op een stuk glas (? ) in het tapijt, die we meldden bij receptie voor verdere/grondig stofzuigen terwijl we weg waren, omdat er geen aanzienlijke schade geleid tot anyway, en geen soortgelijke ongevallen opgetreden. De bedden waren comfortabel, queen size voor alle kamers, waaronder de twin kamer ie de kamers zijn inderdaad vrij groot. Verlichting was voldoende, helder genoeg, ie niets van wat ik lees in opmerkingen van eerdere gasten hier. WIFI is gratis, maar helaas hadden we een probleem met de verbinding voor het grootste deel van de reis, zelfs na het melden van het probleem; technisch probleem ik weet zeker dat wouldve opgelost hadden we langer verbleven. Gelukkig hadden we onze eigen draagbare wifi dus dat was een groot probleem voor deze reis. Een van de kamers hadden een probleem met warm water ie n/a, maar werd verzorgd na het melden bij receptie. De kamers' airconditioningsysteem is oud en lawaaierig, in het algemeen vergelijking. Kaasje maken echt de kamer koud, maar was aanvaardbaar versus het warme weer buiten. Het ding vond ik vreemd was dat er een kledingkast in één kamer maar niemand in de andere. Vier mensen moesten delen, en dus de noodzaak van bestellen extra hangers. Roomservice is 24 uur. Opties zijn goed, maar de porties zijn vrij groot, dus dat was een plus voor 4 hongerige volwassenen in het midden van de nacht. Ontbijt in de lobby was een mix van filipino en Amerikaanse/continentaal. Beperkt aantal zitplaatsen, vooral als o.a. groepen/functies verblijft in - huis. Maar onze schema's hadden ons komen door/voor 0700 dus we hadden altijd zitplaatsen. Een suggestie die ik wil maken is dat de schuurplekken gerechten worden verlicht eerder dan openingstijden zodat het eten wordt warm/heet door de tijd van het serveren. Er was ook een probleem met ei voeding (voor omeletten of gebakken) in de eieren station, naast de kok vergeten bestellingen wanneer overweldigd met dergelijke. Bootsen een soort systeem handig voor gasten, de kok en restaurant personeel voor betere communicatie/service? Maar we waren tevreden met de opties, vooral de Filippijnse voedsel keuzes, maar speciale vermelding moet gaan naar server TRISH, voor haar service en aandacht aan haar gasten, onze tafel en anderen in haar station, naast achter de bar voor andere sideworks. Haar vriendelijke en behulpzame houding altijd maakte ons ontbijt sessies al beter in het einde. 'Salamat, Trish! ' Er is ook jasmijn, en de dames bij de receptie, Bell Service en de bewakers die altijd klaar met een glimlach &of begroetingen, of laat in de avond of vroeg in de ochtend. "Bravo, meisjes en jongens! De service is de ruggengraat van uw vestiging, iedere negativiteit van de kwaliteit van het hotel is oud/gedateerd structuur, faciliteiten, etc, dus je mag trots zijn op uzelf! Dank je wel! ' Kortom, ik weet zeker dat de andere nieuwere hotels in de omgeving of elders vergelijkbare zou een hogere waardering dan HR. Maar zoals ik al zei, het is wat het is. We lazen op het verleden van het hotel/achtergrond en wist wat te verwachten meer of minder. Het was niet een vakantiereis, voor de korte termijn, zodat de kwaliteit en voorzieningen aangeboden is eigenlijk aanvaardbaar, voor de prijs en locatie vooral. Maar zoals ik al eerder vermeld, wordt in de horeca de meeste van mijn carrière, ik let altijd op de prestaties van het personeel, ongeacht hoeveel sterren het hotel beweert, ie als een hotel niet voor goede klantenservice, geen glamoureuze of hoog - tech voorzieningen verleidt mij om een goede beoordeling waken keren of zelfs aanbevelen aan anderen. Ik ben blij om te zeggen dat dit hotel's customer service is prima, kan altijd worden verbeterd, want het is in CS, maar acceptabel. Hotel Rembradt is wat het is, schilderachtig. . . typisch in zijn soort. . . helemaal. . . 'Ik dank u voor ons! 'Meer

Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Hotel was erg goed en personeel zeer vriendelijk en aardig , hotel erg schoon en mooi , en uitstekende dienstbodes. Hotel gelegen op een goede locatie zeer veilige en rustige plek. ontbijt was compleet en zo goed.

Beoordeeld op 20 maart 2017 via mobiele applicatie

Had een geweldige tijd met mijn verloofde. Dit 2 d verblijf was zo goed als onze eerste in juni. Het ontbijt was heerlijk en zeer voedzaam. Roomservice was geweldig en snel. De voedselkeuze was geweldig. We zullen terugkomen op onze volgende reis. José

Meer beoordelingen bekijken
Over
Voorzieningen
Topfaciliteiten
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Gratis parkeren
Spa
Hotelvoorzieningen
Roomservice
Inclusief ontbijt
Vergaderkamers
Wasservice
Conferentiefaciliteiten
Gratis parkeren
Rolstoeltoegang
Vervoer van/naar luchthaven
Stomerij
Zakencentrum met internettoegang
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Niet-roken hotel
Kamervoorzieningen
Airconditioning
Minibar
Activiteiten
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Golfbaan
Meer gegevens
Prijsklasse
US$ 40 - US$ 75 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie
Stijl hotel
Nr. 8 spahotel in Quezon City
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers
Meer gegevens
Prijsklasse
US$ 40 - US$ 75 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie
Stijl hotel
Nr. 8 spahotel in Quezon City
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers
Foto's
Reiziger (34)
Kamer en suite (176)
Dineren (81)
Voorzieningen (40)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 922 hotels in de buurt
Luxent Hotel
472 beoordelingen
op 0,29 km afstand
Icon Hotel
37 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Hive Hotel & Convention Place
133 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Torre Venezia Suites
95 beoordelingen
op 0,31 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 13.548 restaurants in de buurt
Coffee Project
24 beoordelingen
op 0,21 km afstand
Alex III
20 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Zensho Japanese Restaurant
28 beoordelingen
op 0,12 km afstand
Ikigai Kakigori
7 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 2.407 attracties in de buurt
Boy Scout Monument
10 beoordelingen
op 0,31 km afstand
OceanZoneExplorers
25 beoordelingen
op 0,32 km afstand
Wensha Spa
32 beoordelingen
op 0,43 km afstand
Celebrity Spiral Spa
9 beoordelingen
op 0,62 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Rembrandt.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding