Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

StarPoints Hotel Kuala Lumpur

Reiziger (162)
360
Panorama’s (10)
Kamer en suite (145)

Over

Nr. 113 van de 420 hotels in Kuala Lumpur
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Wifi
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Beveiligde parkeerplaats
Parkeerplaats
Internet
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijtbuffet
Autohuur
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Conciërge
Gemakswinkel
Krant
Rookvrij hotel
Winkels
Zonneterras
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Rolstoeltoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Suites
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Flessenwater
Gratis toiletartikelen
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Arabisch, Hindi, Maleis

Locatie

Volledige weergave
Contact
149 Jalan Masjid Ind, Kuala Lumpur 50100 Maleisië
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Luchthaven Sultan Abdul Aziz Shah17 km
Internationale Luchthaven Kuala Lumpur46 km
Bandaraya5 min.
Masjid Jamek6 min.
Alle hotels in de buurt bekijken
362beoordelingen
25vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 81
  • 141
  • 82
  • 32
  • 26
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik vraag me nog steeds af hoe een woning als deze werd gekozen door mijn reisagent. Ik bleef deze maand bij mijn familie en het was een ramp. Inchecken proces was te traag. Front office is te krap. Kamer had nat beddengoed dat pas nadat ik vroeg veranderd was. Badkamer tegels
Meer lezen
Een groep + - 30 van ons kwamen rond middernacht aan bij het hotel. We moesten onze bagage uit de bus halen, de trap op naar het hotel. Het was ook een ongemakkelijk gevoel dat alle daklozen voorbijliepen die buiten de inrichting sliepen. Er was overal constructie, de geur
Meer lezen
Ik was er van 18 - 23 augustus, kamer 1306. Kamer was zo schoon en opgeruimd, huishoudelijk personeel zal altijd op plicht om schoon te maken. Goed ontbijt en variëteiten om uit te kiezen en heel anders dan andere 3-sterren hotels, en natuurlijk heerlijk?. Het check-in proces is
Meer lezen
Behalve voor centrale locatie, niets was geweldig over dit hotel. We boekten een superior kamer kijken naar de foto's op de website van het hotel maar dingen niet zo rooskleurig toen we incheckten. Recht van het beddengoed, gordijnen, lampenkap. . . alles was vuil. De douche
Meer lezen
Verbleven in Maleisië voor 3 nachten. Zeer klein hotel. Receptie is toonbaar. De hal is erg vies waar ik verbleef. Dringend modernisering ziet eruit als iets uit de 1990 80. Airconditioning is zeer oude handgeschakelde 1. Kan zelfs niet het gevoel dat het goed en duurt eeuwen.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 24 - US$ 51 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
MaleisiëWilayah PersekutuanKuala Lumpur
AANTAL KAMERS
137
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding