Osaka Marriott Miyako Hotel
Over
De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Osaka hoeft niet lang te duren. Welkom bij Osaka Marriott Miyako Hotel, de ideale keuze voor reizigers.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, minibar en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij Osaka Marriott Miyako Hotel.
Het hotel heeft roomservice, 24 uursreceptie en krant. Daarnaast biedt Osaka Marriott Miyako Hotel een hottub en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar.
Osaka Marriott Miyako Hotel ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Hozenji Yokocho (2,7 km) en Dotonbori (2,7 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Osaka verkennen.
Probeer in Osaka lokale favorieten, zoals hot pot, bij Zuboraya Dotombori of M no Gyunabe Hozenji.
In Osaka vind je ook Osaka Castle, een populair kasteel in de buurt van Osaka Marriott Miyako Hotel.
Osaka Marriott Miyako Hotel biedt je het beste van Osaka, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 1.660
- 418
- 102
- 45
- 31
- Filteren
- Nederlands
We wilden een reservatie maken voor het buffet ‘s avonds, maar kregen te horen dat er geen plaats was, ook niet in het restaurant op de bovenste verdieping. Terug zelfde koude en klantonvriendelijkheid behandeling.
Toen we vroegen of we ook minstens een uur zouden moeten wachten voor het ontbijt keken ze ons aan alsof we van Mars kwamen en kregen we geen antwoord. Waarop we heel duidelijk ons ongenoegen uitten en melden dat we een plaats wilden om te ontbijten gezien dit reeds was betaald. Uiteindelijk werd na sterk en krachtig aandringen een plaats gereserveerd om 9u30.
In onze kamer wel alles in orde. Echter geen enkel kanaal in het Engels, dus ook geen CNN. Hoe is het mogelijk dat een dergelijk hotel in dergelijke grootstad geen enkele buitenlandse kanaalpost aanbiedt. Echt zijn sterren niet waard!
Hopelijk zal het ontbijt zijn geld waard zijn.
Een teleurstelling.
Luxe, en service zitten in het DNA van dit hotel.
Wij hebben 's-nachts genoten van het uitzicht vanuit onze kamer op de 49e verdieping.
Dit is Grote klasse.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding