Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Imperial Hotel Kuching

Opslaan
Delen
Jalan Datuk Tawi Sli, Kuching 93250 Maleisië
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 43
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 71
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 81
US$ 38
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 43
Expedia.comUS$ 38
SnaptravelUS$ 56
Prestigia.comUS$ 81
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (197)
360
Panorama’s (12)
Kamer en suite (220)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 9 van de 72 hotels in Kuching
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar een hotel in Kuching hoeft niet lang te duren. Welkom bij Imperial Hotel Kuching, de ideale keuze voor reizigers.

Kamers bij Imperial Hotel Kuching bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij Imperial Hotel Kuching ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Imperial Hotel Kuching is gratis parkeren beschikbaar.

Imperial Hotel Kuching ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Kuching zoals Jong's Crocodile Farm & Zoo (3,5 km) en Kuching Civic Centre (4,9 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.

Ga tijdens je bezoek naar een van de Koreaanse restaurants, waaronder Seoul Garden, Koreana en Odiya Cafe. Ze liggen allemaal in de buurt van Imperial Hotel Kuching.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire parken zoals Malaysia-China Friendship Park en VH Green Nature Park.

Imperial Hotel Kuching biedt je het beste van Kuching, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Kinderzwembad
Kinderstoelen beschikbaar
Taxiservice
Wifi
Buitenzwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Winkels
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Geldautomaat bij gelegenheid
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Wasdroger
Stomerij
Wasservice
Wasmachine
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Koffie-/theezetapparaat
Waterkoker
Kabel-/satelliet-tv
Bidet
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Chinees, Maleis
292beoordelingen13vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen

Schrijf een beoordeling en verdien 100 punten
Waardering van reizigers
  • 74
  • 163
  • 41
  • 9
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dr Yan Poh Soon heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
Singapore8 bijdragen
Verbleven in Imperial Hotel Kuching. Kamer was groot en schoon. Ontbijt was goed met variëteiten om uit te kiezen. Verbonden met Boulevard Shopping Mall. Zeer handig om te winkelen en eten. Niet veel veranderingen in Kuching sinds vorig bezoek, 6 jaar geleden. Het ging nog steeds langzaam in vergelijking met Singapore.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Google
Nuttig
Delen
CikLi H heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
Kuala Lumpur, Maleisië64 bijdragen2 nuttige stemmen
+1
Blijf hier 2 nachten. Het hotel verbonden met een winkelcentrum. Voel je vrij om rond te lopen in het winkelcentrum. verwar niet met zijn zusterbezit, Imperial Waterfront Kuching. Imperial Court duurt ongeveer 15 - 20 minuten rijden van Kuching aan het water, afhankelijk van de verkeerssituatie. Kamer is schoon en ruim. Het bed is comfortabel. Het ontbijt is goed, maar ik hou van de Sarawak Laksa.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met vrienden
Google
Nuttig
Delen
graham t heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Perth, Australië28 bijdragen9 nuttige stemmen
We verbleven hier familie van 6, hadden een beetje problemen bij het inchecken duurde lang, we kregen onze kamers. Alles ging goed. De kamers waren zeer schoon de mensen aan de balie was erg vriendelijk, al het personeel van het hotel was ook erg vriendelijk. Maar een behoorlijke afstand van alles.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Google
Nuttig
Delen
KianKhiang heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Singapore, Singapore242 bijdragen38 nuttige stemmen
+1
In-en uitchecken was vrij vlot, bleef daar voor 2 nachten. Ik vroeg naar de prijs van een extra ontbijt per persoon aan de receptionist bij het inchecken, ze adviseerden me RM 29, maar het hotel heeft ons niet verteld dat we vooraf een voucher moeten kopen bij de receptie. De volgende dag ging ik rechtstreeks naar het restaurant en kreeg RM 39 op mijn rekening gedaan. Ik vertelde hen dat het anders was dan wat de receptioniste me de dag ervoor citeerde. Ik vroeg het restaurant om de wandeling ongeldig te verklaren - en ik ga door met betalen bij de receptie, maar ze negeerden en zeiden dat de rekening al was afgedrukt. Dit is echt een gebrek aan communicatieve vaardigheden waardoor alle informatie niet volledig werd doorgegeven aan de klant en ik was het daar sterk mee oneens. De klant moet verantwoordelijk zijn voor de fout van het hotelpersoneel. Geen uitleg en actie ondernomen door hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Google
Nuttig
Delen
Veronika Miau heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
Kuala Lumpur, Maleisië3 bijdragen8 nuttige stemmen
De eerste keer dat ik hier kwam, was de service in orde, niet slecht maar ook niets om over naar huis te schrijven. Dit is mijn tweede keer dat ik hier verblijf en de check-in ervaring moet de ergste ooit gebeuren. Het is alsof de FO-kerel niet weet wat gastvrijheid is. Het is specifieker voor één persoon en niet voor het hele personeel, maar toch is het schokkend. Dus boekte een vriend me twee Superior-kamers via Traveloka en tijdens het inchecken vroeg ik om een kamer met een kingsize bed en een kamer met twee bedden. Hij zei dat het niet beschikbaar is, omdat ze volgeboekt zijn. Toen vroeg ik de kamers om een verbindingsdeur te hebben en hij zei dat ze geen kamers meer met elkaar verbonden hadden. Al die tijd was hij helemaal niet vriendelijk. Plotseling dacht ik aan Traveloka om te kijken of ze echt volgeboekt waren, want ja, ik geloofde hem niet, hoe grof hij voor mij is. Traveloka toonde aan dat hun Superior-kamers inderdaad volgeboekt waren, maar dat ze nog steeds een Deluxe-kamer met kingsize bed hadden. Toen ik hem dat liet zien, zei hij (en ik denk dat hij dacht dat het slim was om te zeggen, maar ik vind het gewoon stom) dat als ik die kamer wilde, ik die dan bij Traveloka moest boeken. Ik staarde hem alleen maar aan en toen zei ik dat ik geen andere kamer nodig had, omdat ik er al twee had. Hij was er keihard voor dat hij me niet de deluxe kamer kon geven met een kingsize bed dat beschikbaar was op Traveloka, zelfs nadat ik hem had verteld dat ik het niet erg vond om voor een upgrade te betalen. Hij bleef maar nee zeggen, dat ze niet de kamers hadden die ik had aangevraagd (hoewel het online beschikbaar was), dat hij mijn kamers niet kon opwaarderen, zelfs zonder het systeem te checken, terwijl zijn stem steeds luider en scherper werd. Ik begreep niet waarom ik niet kon upgraden omdat het duidelijk online beschikbaar was, en ik vroeg hem waarom. Hij schreeuwde, schreeuwde tegen me dat als hij me die kamer gaf, ik die ene kamer alleen maar zou krijgen en de andere zou verliezen. Wat me alleen maar nog meer in de war bracht omdat dat absurd was, niet eens logisch klonk. Was het omdat het een deluxe kamer was en daarom duurder? Ik zei al dat ik zou betalen. Was het omdat ze die ene kamer alleen beschikbaar hadden (hoewel hij het systeem niet op beschikbaarheid had gecontroleerd) en dus niet beide kamers kon upgraden? Welnu, ik kan nog steeds een kamer upgraden en niet de andere. Maar kan hij dat niet goed hebben gezegd? Ik legde dingen uit waarom hij dat niet kon (liever 'zou ik niet'), in plaats van tegen me te schreeuwen? Ik zei hem dat ik de manier waarop hij tegen me praatte niet leuk vond, dat zijn toon me beledigde. Hij lacht alleen maar alsof hij niets verkeerds deed, zeggend dat hij niet boos is. En toen kwam iemand (waarvan ik aannam dat het de Manager was) om te vragen of er iets mis was, en ik zei hem dat ik het niet leuk vond dat de man met me praatte en dat hij training moest krijgen over zijn vaardigheden als gast. De hele tijd dat ik tegen de Manager aan het praten was, uitlegde wat ik wilde en hoe de man het gewoon niet kon schelen en onbeleefd zijn, praatte de man eigenlijk terug, nog steeds bezig zichzelf te verdedigen. Aan het einde kreeg ik van de manager een upgrade in minder tijd dan ik met de man sprak, en ik kreeg aansluitende kamers, een met een kingsize bed en een met een eenpersoonsbed, precies zoals ik had gevraagd. Maar de hele ervaring is zo schokkend geweest, dat ik niet eens goed kan voelen om eindelijk in de kamers te komen die ik wilde. Ik denk gewoon dat iemand als die gast helemaal niet in de horeca zou moeten zijn, laat staan in een hotel als dit. Ik weet niet of iemand anders dit heeft meegemaakt, en ik denk ook niet dat het hotel hem hiervoor zal ontslaan, maar zorg er op zijn minst voor dat je FO-team een goede houding heeft. FO betekent constant direct contact met gasten, is er geen SOP over hoe om te praten met gasten? Ik begrijp gewoon niet waarom hij zo vijandig en onbeleefd tegen me moet zijn. En nadat ik mijn kamers binnenkwam, realiseerde ik me dat hij geen enkel woord van verontschuldiging zei. Ik zou het geaccepteerd hebben, zelfs als het nep was en hij gedwongen was het te zeggen, maar nee, niks, zilch, nada. Het spijt me dat ik deze Imperial heb geschreven, ik hou van je hotel, de ruime kamers en grote bedden, de afstand tot de luchthaven, de andere vriendelijke staf; maar ik hou niet van die gast en ik vind deze ervaring niet leuker, dus ik moest dit schrijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Google
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 36 - US$ 67 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
MaleisiëSarawakKuching
AANTAL KAMERS
339
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Imperial Hotel Kuching
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Imperial Hotel Kuching?
Attracties in de buurt zijn Boulevard Shopping Mall (0,1 mijl) en The Ricardo Executive Dance Club (0,7 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Imperial Hotel Kuching?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Imperial Hotel Kuching?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bidet.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Imperial Hotel Kuching?
Gasten kunnen genieten van ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Imperial Hotel Kuching?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Imperial Hotel Kuching?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Boulevard Restaurant, Korean Colors en Mee Kolok Pak Salleh.
Zijn er sportvoorzieningen bij Imperial Hotel Kuching?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Imperial Hotel Kuching?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Imperial Hotel Kuching zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Imperial Hotel Kuching?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, chinees en maleis.
Zijn er historische locaties in de buurt van Imperial Hotel Kuching?
Veel reizigers bezoeken Hong San Si Temple (5,6 mijl).