Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kinabalu Daya Hotel

Reiziger (119)
Kamer en suite (66)
Dineren (6)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Openbare wifi
Wasservice
Meertalig personeel
Rolstoeltoegang
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Inclusief ontbijt
Vergaderkamers
Conciërge
Niet-roken hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (463)
Beoordelingen filteren
216 resultaten
Waardering van reizigers
12
68
82
33
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
12
68
82
33
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 216 beoordelingen
Beoordeeld op 21 juni 2017

De hotelkamer was eenvoudig en wat achterstallig (douchebak lek) maar lekker ruim en goed genoeg voor enkele nachten. Het nadeel is dat je via de badkamer de buren kunt ruiken als ze stiekem op het toilet roken, het was net alsof er iemand in onze...Meer

Datum van verblijf: mei 2017
Bedank 498ren_b
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is vandaag gebeurd als ik om 13.00 uur vertrek en een Grab naar KK International Airport neem. Het kostte me 25 minuten bereiken luchthaven dan besefte ik dat hotel niet mijn aanbetaling bij het uitchecken terugbetaald. Het is uw beleid voor goed hotel om...een ​​aanbetaling te doen, maar is het uw goede beleid om de aanbetaling terug te betalen aan de hotelgast bij het uitchecken? Helemaal van hotel naar vliegveld en terug naar het hotel kostte me bijna 40 minuten en ik kreeg geen telefoontje van het hotel dat mijn aanbetaling van MYR 100 niet was terugbetaald. Bij het uitchecken heb ik minimaal 5 tot 8 minuten de tijd om op Grab te wachten in het hotel en uw personeel zei dat ze me niet zag en zelfs niet opgevolgde door een telefoontje naar mij. Het veroorzaakte dat ik Triple Grab-tarief naar het vliegveld betaalde en ontving alleen een "sorry" en de carelese regeling door uw personeel. Ik moet ook sorry voor je zeggen, want ik voelde me echt teleurgesteld over het verblijf.Meer

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018

Wij verbleven hier als de locatie werd aanbevolen om dicht bij de markt en de centrale stad. Toch lijkt het erop dat het hotel te verliezen het belang dat mensen verblijven. Er is geen eten, dus geen ontbijt. Andere mogelijkheden voor eten in de omgeving...die helpt een beetje. De kamer was schoon maar moe en airconditioning temperatuur kon niet worden aangepast. De TV-kanalen had niet overeen met de kamer gids zodat we uiteindelijk in een nabijgelegen bar om te kijken naar het wereldkampioenschap voetbal. De deuren leek slam als gevolg van sterke scharnier retourneren dus late night deur dichtslaan voor aangrenzende kamers was gemeenschappelijk. Een teleurstellend einde aan ons 3 daagse verblijf was een voorwaarde voor een late check-out. De kamer had niet geboekt door een andere klant en het was slechts voor een extra 3 uur. We kregen verschillende prijzen door verschillende medewerkers over een 2 daagse onderhandelingen periode en uiteindelijk kozen maar een beter hotel niet zou hebben gebracht. De locatie is heel goed, maar het zou de moeite waard om rond te shoppen iets beters te vinden.Meer

Datum van verblijf: juni 2018
Antwoord van Uddin A, General Manager bij Kinabalu Daya HotelGereageerd op 20 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Schoon, ideale locatie (niet rijden) , vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes groot en het bed is comfortabel. Zeer dicht in de buurt van goede eetgelegenheden en zondag Gaya Street market. Erg versleten maar is goed bewaard gebleven. Voor iemand bijzonder, ik heb geen klachten met...betrekking tot wat dit hotel bieden voor deze prijs en gemak.Meer

Datum van verblijf: april 2018
Antwoord van Uddin A, General Manager bij Kinabalu Daya HotelGereageerd op 18 mei 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 20 december 2017 via mobiele applicatie

Een nacht verbleven hier 2 dagen geleden. Geboekt via Agoda. Balie personeel was vriendelijk en aangenaam. De locatie van het hotel is het grootste voordeel. Kamer zelf - mijn kamer heeft oude meubels & voelt gedateerd. Maar kamer en badkamer zelf is schoon. Hotel zelf...voelt veilig met helverlichte gangen langs kamers. Prijzen waren hoger - in vergelijking met de naburige hotels in de omgeving. Algemeen - het is ok.Meer

Datum van verblijf: november 2017
Antwoord van Uddin A, General Manager bij Kinabalu Daya HotelGereageerd op 25 december 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Kinabalu Daya Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 31 - US$ 61 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
best western kota kinabalukota kinabalu best western
VOORHEEN BEKEND ALS
BEST WESTERN Kinabalu Daya Hotel
LOCATIE
MaleisiëSabahWest Coast DivisionKota Kinabalu DistrictKota Kinabalu
AANTAL KAMERS
135
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding