Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Doubletree By Hilton Hotel Johor Bahru

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (2338)
Kamer en suite (591)
Reiziger (2338)
Kamer en suite (591)
Dineren (270)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Betaalde wifi
Betaald internet
Zwembad
Vergaderkamers
Fitnesscentrum / sportruimte
Roomservice
Gratis internet
Rolstoeltoegang
Restaurant
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Openbare wifi
Stomerij
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Buitenzwembad
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Gezinskamers
Suites
Airconditioning
Kamers voor rokers beschikbaar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Zakelijk
Trendy
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
Beoordelingen en meer
2.427beoordelingen
2.522foto's
155V+A
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 1.228
  • 875
  • 213
  • 66
  • 47
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Mooi kamers met een mooie badkamer. We hadden uitzicht op het zwembad. Het zwembad was wel koud.
Bij aankomst heerlijke koeken gekregen. Het ontbijt is vreselijk goed! Nooit zo'n grote keuken gehad. Gevarieerd, van ijs tot warme maaltijd.
Meer lezen
Antwoord van Daniel_Alcaraz_DTJB, General Manager bij Doubletree By Hilton Hotel Johor Bahru
Gereageerd op 25 sep. 2017
Dear RasheenaSJ, Thank you for taking time to complete a review after your recent stay with us. We greatly appreciate your feedback on our service and facilities. I am delighted to hear that our service and facilities generally met with or exceeded your expectations. It is always a great motivation for all of us here to note that we have added value to a guest's stay. Thank you once again for your feedback, we look forward to welcoming you back again soon! Kind regards Daniel Alcaraz General Manager
Meer lezen
Reis veel voor mijn werk en voor het eerst sinds lange tijd weer een Hotel uit de Hiltongroep die meer dan voldoet. Prijs voor Azië redelijk hoog maar kwaliteit is ook goed. Restaurant in hotel zeer goed en ontbijt met veel keuze
Meer lezen
Antwoord van Simon M, General Manager bij Doubletree By Hilton Hotel Johor Bahru
Gereageerd op 28 sep. 2015
Dear Edwin V, Thank you for taking time to complete a review after your recent stay with us. We greatly appreciate your feedback on our service and facilities. I am delighted to hear that our service and facilities generally met with or exceeded your expectations. It is also great to read that the team has been able to uphold the signature DoubleTree by Hilton “CARE” culture in creating a sense of homecoming warmth for all of our guests. I am excited to hear that you find our extensive breakfast to your liking and your kind comments are much appreciated - we would certainly share with the team as it is always a great motivation to note we have added value to a guest's stay. Thank you once again for your feedback, we look forward to welcoming you back again soon! Kind regards Simon McGrath General Manager
Meer lezen
Wij hebben een heerlijk tijd doorgebracht in Maleise. Aan het einde van onze rondreis in Maleise hebben we 6 dagen in het DoubleTree by Hilton Hotel in Johor Bahru gelogeerd. Na een warm en gastvrij welkom door Tobias , Yorick (2 Nederlandse stagiairs van de hogere Hotelschool
Meer lezen
Mijn zoon en ik hebben met veel plezier 5 dagen doorgebracht in dit hotel en wij hebben een uitstekende tijd gehad. We werden meer dan vriendelijk ontvangen door de aardige en behulpzame medewerkers achter de receptie. Wat leuk was, was dat er op dit moment twee vloeiend Nederlan
Meer lezen
Antwoord van Simon_McGrath, General Manager bij Doubletree By Hilton Hotel Johor Bahru
Gereageerd op 27 nov. 2014
Dear Rob v, Thank you for taking time to complete a review after your recent stay with us. We greatly appreciate your feedback on our service and facilities. I am delighted to hear that our service and facilities generally met with or exceeded your expectations. It is also great to read that the team has been able to uphold the signature DoubleTree by Hilton “CARE” culture in creating a sense of homecoming warmth for all of our guests. Thank you once again for your feedback, we look forward to welcoming you back again soon! Kind regards Simon McGrath General Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Chic hotel. Locatie is perfect. Dicht bij Bazar Vierentwintigkaraats en winkelcentra. Medewerkers zijn super super vriendelijk en beleefd. Gratis koekjes bij aankomst. . Boekten een kamer met uitzicht i. e. tegenover de zeestraat. Mijn advies, doe geen moeite om te boek dat soort
Meer lezen
Antwoord van danielalcaraz, General Manager bij Doubletree By Hilton Hotel Johor Bahru
Gereageerd op 10 aug. 2017
Dear AIMHAMID Thank you for taking the time to post your feedback on this forum and glad to hear you find our location in Sentral JB to your liking. Our signature Chocolate chip cookie handed to you by a friendly team member on arrival is how we like to welcome our guests. I took note of your feedback concerning reminders for towels and check out time and we will review this with the team. I hope you will visit our property again soon and I look forward to welcoming you back. Regards, Daniel
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
We were surprised and treated by the hotel staff. Thank you very much.
Does anyone have an idea if there is an easy and quick way to commute from this hotel to for instance Marina bay? If so, via what service and how long will it take? Googlemaps is showing 1.5h but i find that hard to believe
Is there a parking in the hotel?
There's basement parking but if that's full, they'll direct you to park in the adjacent building with access to the hotel lobby. Usually they charge rm10 for full day parking but when I was there last month I was told it's waived for November and December
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Is there a parking in the hotel?
Yes there are parking facilities located within the hotel premises.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hi, What is the difference between honors discount advance purchase and advance purchase breakfast included for king one bedroom suite w/lounge access room?
Honors discount (advance purchase): Slightly cheaper rate for Hilton Honors member, prepaid with no breakfast. Advance purchase with breakfast: Regular non-member prepaid rate (with breakfast as stated)
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Just curious your double bed is it referring to two single bed? And The bathroom is it all transparent/see through type?
It was a queen size bed and bathroom was not see through
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Vorige
"mogelijkheid om uitzicht te hebben op de rivier"
PRIJSKLASSE
US$ 76 - US$ 161 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
MaleisiëJohorJohor Bahru DistrictJohor Bahru
AANTAL KAMERS
333
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding