Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Thistle Johor Bahru

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis parkeren
Restaurant
Zakencentrum met internettoegang
Rolstoeltoegang
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Shuttlebusservice
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Stomerij
Vergaderkamers
Hot tub
Tennisveld
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Buitenzwembad
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Veilig
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen en meer
1.488beoordelingen
1.873foto's
51V+A
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 359
  • 530
  • 373
  • 127
  • 99
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Op zoek naar een hotel kwam ik het Thistle weer tegen. Heb hier samen met mijn nichtje op de 10 verdieping een schitterende kamer gehad met prachtig uitzicht over het water. Ontbijt elke morgen op de kamer; meer dan uitstekend. Lounge, bar gedeelte in het hotel erg goed. Zwembad
Meer lezen
Antwoord van ThistleJB, General Manager bij Thistle Johor Bahru
Gereageerd op 3 feb. 2015
Liebe Guest, Thank you for your lovely review. Whilst I can only speak a little German I can see you liked the hotel and your stay. Alles gute, Michael Borostyan General Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Receptie was niet op standaard. Zeer traag in service. Niet vriendelijk. Ontbijt was hopeloos en zeer beperkte keuze. Niet een goed hotel om te verblijven voor vegetariërs als zij niet willen bieden vegetarische menu. Zelfs aanvraag vegetarische menu op een groep arrangement ze t
Meer lezen
Antwoord van Thistle J B, General Manager bij Thistle Johor Bahru
Gereageerd op 21 aug. 2017
Dear Thevarajan S, Thank you for taking time to complete a review after your recent stay with us. I was disappointed to note on this occasion that we did not meet your expectations. Rest assured your feedback has been duly noted and I have addressed your concerns with my management team to ensure we focus on lifting our service levels and attention to detail in the areas you have highlighted. Thank you once again for your feedback, we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, General Manager
Meer lezen
Het toilet een beetje verouderd. . .
De kamer was schoon met grote comfortabele bed en beddengoed. . .
Nooit geprobeerd het zwembad maar de locatie van het zwembad niet zag er privé. . .
Relatief drukke hotel met veel gasten. . .
Meer lezen
Antwoord van Thistle J B, General Manager bij Thistle Johor Bahru
Gereageerd op 21 aug. 2017
Dear KhairulSingapore, Thank you for taking time to complete a review after your recent stay with us. I wish to assure you that your feedback and insights are much appreciated and help us to focus on what is important to our guests. With regard to our guest rooms, we will soon commence the hotel's highly anticipated refurbishment programme and look forward to a brand new outlook in the near future. We hope that you will continue to stay with us whenever you visit Johor Bahru and it would be our pleasure to welcome you back. Kind regards, General Manager
Meer lezen
Horeca vereist team inspanning, voor Thistle Johor Bahru, dit is waar het team moet beter verbeteren.

1 ) De receptie is in absolute minimum, 1 personeel bij de meeste tijd, zelfs in het hoogseizoen. Ik vraag me af hoe het team handvat grotere menigte. Of evenement met kleinere
Meer lezen
Antwoord van Thistle J B, General Manager bij Thistle Johor Bahru
Gereageerd op 21 aug. 2017
Dear SamuelTan, Thank you for reviewing your recent stay at Thistle Johor Bahru, your positive feedback on our hospitality and service you received from our team members are much appreciated. Nevertheless, it is regrettable that there were aspects of the hotel that fell below your expectations. Please be assured that we are taking steps to address your valuable comments to ensure that all our guests receive the five-star Thistle hospitality experience. You will be pleased to know that we will soon commence the highly anticipated upgrading works of our rooms, which will address your points regarding the guest room's interior. Thank you for your valuable feedback and I hope that we will have yet another opportunity to deliver a better Thistle hospitality experience to you in the near future. Kind regards, General Manager
Meer lezen
Service: zeker verbeterd door sprongen in vergelijking met een paar jaar terug. Gebruikt om frequent dit hotel voor verschillende zakenreizen. Het hotel is zeker attent op uw wensen en behoeften. Zelfs ik ben verbaasd over de snelle reactie. Goed gedaan Thistle op deze verbeterin
Meer lezen
Antwoord van Thistle J B, General Manager bij Thistle Johor Bahru
Gereageerd op 21 aug. 2017
Dear AnisArsad, I appreciate the fact that you spend your valuable time explaining the positive and negative aspects of your stay with us. Please trust me when I say it helps us to improve even though I acknowledge the negative aspects with your recent stay should not have happened in the first place. Whilst not an excuse, I can confirm that there was a power failure on the said dates. This was an external disruption from Tenaga Nasional Berhad, the main Malaysian energy provider. For this I truly apologies. You will be pleased to know that we are looking forward to commencing the hotel's refurbishment programme and presenting a brand new experience to all our guests in the near future. Again, thank you for your feedback henceforth we can go forward and improve our services to better serve our guests in the future. Kind regards, General Manager
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandGezins- en speelplekkenZakencentrum en evenementenruimtes
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorThistle Johor Bahru
The King Apartment with Terrace at the Thistle Johor Bahru
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorThistle Johor Bahru
The King Apartment at the Thistle Johor Bahru
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorThistle Johor Bahru
The Executive Straits View King Room at the Thistle Johor Bahru
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorThistle Johor Bahru
The Executive City View King Room at the Thistle Johor Bahru
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorThistle Johor Bahru
The Double Twin Deluxe Room with Sea View at the Thistle Johor Bahru
Does this hotel serves 'sahur' & 'iftar' for hotel guests in the month of Ramadhan?
Most of the hotel serves Sahur & iftar should they have room service or f&b outlets Yes they do serve it.daily
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Hello, does anyone know which rooms has a bathtub included?
Rooms here mostly have bathtubs.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
How far is legoland and premium outlets from the hotel. Pls share shuttle service schedule if provided to hotel guests to and from both places.
All within half an hour
1 stem
Could this hotel keep our luggages in advance in the morning before we check in? Is there any Pasar Malam (Night Food Market) in walking distance around this this hotel?
The Nearest Pasar Malam is in Nong Chik, about 2km from the hotel (every Saturday)
0 stemmen
How much is the extra bed for the third person including breakfast buffet?
Vorige
"Hoe hoger hoe beter... prachtig uitzicht!!"
PRIJSKLASSE
US$ 47 - US$ 98 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
thistle johor bahru hotel johor bahru
VOORHEEN BEKEND ALS
Hyatt Regency
LOCATIE
MaleisiëJohorJohor Bahru DistrictJohor Bahru
AANTAL KAMERS
381
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding