Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Delen
Reiziger (1717)
Kamer en suite (716)
Dineren (234)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis parkeren
Roomservice
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Openbare wifi
Stomerij
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Rustig
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (1.033)
Beoordelingen filteren
180 resultaten
Waardering van reizigers
78
55
32
11
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
78
55
32
11
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 180 beoordelingen
Beoordeeld op 9 mei 2016

Werkelijk fantastisch hotel. Erg sfeervol, historisch, grote kamers, zwembad, badhuis en goed Engelssprekend personeel. Servicegericht en een belevenis om te verblijven. Ondanks grootte toch persoonlijk.

Bedank Roald L
Beoordeeld op 18 augustus 2013

Goede service, zeer vriendelijk personeel; bijna 'over the top'. Ruim 5 minuten lopen van het station. De kamer was mooi (ook het uitzicht), reusachtig groot en zeer compleet ingericht en uiteraard (Japan!) schoon. De uitstraling van de kamer en het hotel waren wat gedateerd, maar...Meer

Bedank KeesS50
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is een monumentaal pand en kijkt naar de core maar helaas niet onderhouden. Het bos bijlage kamers zijn nogal vervallen en slecht onderhouden als de rest van de algemene ruimtes. Een hotel reclame in haar lokalen waaronder van andere hotels was een eerste...hier. Vermijdbare koste wat het kost - personeel ook niet erg behulpzaam - gevraagd om zwarte theezakjes in de kamer en niet verstrekt.Meer

Beoordeeld op 26 juni 2017

Dit is het hotel gebouwd tijdens de Meiji restauratie voor buitenlandse bezoekers. Om hier je voelt Japanse traditie live. Thermaal water in kamers en privé onsen (hot spring) in de kelder. Lekker ontbijt met geweldig uitzicht. Traditionele Japanse gastvrijheid - leden van de keizerlijke familie...waren hier te verblijven. Zeer aan te bevelen!Meer

Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

Allereerst, ik hield absoluut de persoonlijkheid van dit hotel. Het is zoooo traditionele. Mooie constructie aan de buitenkant, prachtige tuinen. Service is uitstekend. . . veel beter dan menig 5 sterren hotels waar ik verbleven heb (maar geen turndownservice) . Kamers zijn groot. Toch is...het hotel erg versleten; muren, plafonds, tapijten. De bedden zijn ongemakkelijk (ze hebben zien betere tijden voor zeker) . Het hotel biedt verschillende restaurants maar allemaal erg duur. Ik vond het bakkerij en het feit dat ze verkopen te gaan. Heerlijk.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Fujiya Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"Probeer de Angel Room te krijgen."
KeesS50
18 aug. 2013
Beoordeling lezen
OOK BEKEND ALS
fujiya hotel hakone machi
LOCATIE
JapanKantoKanagawa PrefectureHakone-machiHakoneyumoto Onsen
AANTAL KAMERS
146
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding