Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Air Terminal Hotel

Reiziger (424)
Kamer en suite (154)
Reiziger (424)
Kamer en suite (154)
Dineren (35)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Rolstoeltoegang
Restaurant
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Stomerij
Hot tub
Wasservice
Meertalig personeel
Openbare wifi
Niet-roken hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Kamers voor rokers beschikbaar
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Veilig
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (596)
Beoordelingen filteren
125 resultaten
Waardering van reizigers
23
68
28
5
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
23
68
28
5
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 125 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Ons plan naar Tokio na Hokkaido start met het verblijf in chitose airport. we vertrokken Hakodate en duurde ongeveer 3 . 5 uur jr naar de luchthaven. Wetende dat we hebben om binnenlandse vlucht op de volgende dag en er zijn veel te winkelen in...de luchthaven, besloten we verblijven in het airport hotel om tijd te besparen, in plaats van terug te gaan naar Sapporo. We kwamen het hotel rond 2130 terwijl alle restaurants hebben al gesloten. Het hotel is heel druk en populair onder reizigers en er is ook een wachtrij op dat late nacht. We kregen een kamer toegewezen met uitzicht op de parkeerplaats. Het hotel is van een zeer traditionele Japanse - hotel design met alle meubilair ziet er heel oud. Er is ook geen roomservice. We gingen toen naar de supermarkt in de buurt om ons diner. Het hotel is ook voorzien van de vermelding voor de betaalde spa faciliteiten die biedt hot spring gelegen op 4 /F van de luchthaven, die heel verrassend. We gingen terug naar drop het eten eraf en ging vervolgens naar de hot spring direct. Het is een zeer comfortabele plek en schokkend om te zien een onsen in de luchthaven. En we vonden er is een food hall beschikbaar tot 02 : 00 binnen de onsen. We hebben geprobeerd de hete kofferständer er en is zeer goed. En natuurlijk de onsen faciliteit is buitengewoon, vooral wanneer je een lange reis. We eindigden en ging terug naar het hotel. (Let op de onsen is een gescheiden faciliteit beheerd door andere bedrijf, andere niet - hotelgasten kunnen ook toegang tot de onsen met geld) De volgende dag hebben we het ontbijt in de eetzaal, die is het buffet. Voedingsmiddelen zijn soso en properheid is niets bijzonders te melden. We zouden overwegen volgende keer wanneer soortgelijke vlucht patroon voorkomt in onze reis.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

We houdt hier te verblijven tijdens Hokkaido reis voor laatste nacht , geschikt voor ons, omdat onze vlucht in de ochtend geen noodzaak om vroeg getup. Prijzen zijn ok met ontbijt. Kamers zijn schoon en groter dan verblijven in city hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 juli 2017

Gelegen midden in de luchthaven - op de binnenlandse zijde. Super handig als je vroege vlucht of als u kid (zoals wij) en wilt u de luchthaven zelf voor mijn vlucht de volgende dag. Kamer was mooi formaat, zien we landende vliegtuigen en opstijgen (die...mijn kind vond) . Niet luid omdat geen vluchten komen in/out 's nachts. Ontbijt is inbegrepen, maar niet veel keuzes. Als u wilt genieten van onsen, ze hebben gratis tickets voor hun onsen faciliteit in de luchthaven.Meer

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 juli 2017

We verbleven hier een vroege ochtend vlucht. Onze airside kamer was rustig en het had een interessantere bekijk dan de gemiddelde business hotel. Het was natuurlijk een oud gebouw met versleten gangen, maar de kamer was mooi genoeg. Het nabijgelegen onsen centrum was geweldig (in...het verblijf inbegrepen) . Het ontbijt was een rush - zeker een paar minuten vóór of een uur na het opent. Het eten was zo - dus. Het was een aangenaam verblijf, maar het krijgt waardering van " gemiddelde " wanneer gezien de prijs.Meer

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 22 juni 2017

Ik verbleef in een driepersoonskamer voor een familie voor 4 ( 2 A, 2 C) en het is comfortabel en schoon. Het is erg handig als het hotel ligt binnen de luchthaven. Wel een opmerking dat het hotel beschikt niet over een restaurant maar er...zijn een heleboel eetgelegenheden die zijn open tot 's nachts op de luchthaven zelf. Alleen hoeft te lopen naar het winkelgebied van de luchthaven. Echt alsof de onsen faciliteiten. Wel een opmerking dat de onsen is niet gelegen in het hotel. Je moet lopen naar de luchthaven.Meer

Datum van verblijf: juni 2017
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Air Terminal Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 103 - US$ 222 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Com's Shin-Chitose Airport
LOCATIE
JapanHokkaidoChitose
AANTAL KAMERS
188
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding