Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Al Naeemeya, Ajman 5536 Verenigde Arabische Emiraten
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 68
Agoda.comUS$ 68
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 36 van de 45 hotels in Ajman
Hygiëne
Service
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Knus
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Arabisch
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Ontbijt in de kamer
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Massagestoel
Kapel/schrijn
Rookvrij hotel
Stomerij
Beveiligde parkeerplaats
Menu's voor speciale diëten
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Schoonmaakservice
Roomservice
Vipkamervoorzieningen
Flessenwater
Strijkijzer
Vergelijk meer populaire hotels
VOORZIENINGEN
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Ontbijtbuffet
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Ontbijtbuffet
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Ontbijt beschikbaar
ACCOMMODATIECATEGORIE
4 sterren
5 sterren
4 sterren
Geen waardering beschikbaar
LOCATIE
Sharjah
12 km naar Luchthaven Sharjah
5 km naar Museum of Islamic Civilization
Ajman
12,7 km naar Luchthaven Sharjah
0,8 km naar Ajman Museum
Ajman
8,8 km naar Luchthaven Sharjah
3,1 km naar Ajman Museum
Ajman
8 km naar Luchthaven Sharjah
4,5 km naar Ajman Museum
BEOORDELINGEN
4beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1
  • 0
  • 1
  • 0
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Besma mohammed heeft een beoordeling geschreven okt 2022
Fujairah, Verenigde Arabische Emiraten3 bijdragen
+1
Ik heb een Reef-hotelappartement geboekt, voor een verblijf van 3 dagen bij mijn zus en haar 3 kleine kinderen (10, 9, 1 jaar oud), we moesten blijven omdat we 2 dagen bruiloft hadden en mijn verjaardag vierden. Tot mijn schrik kreeg ik een kamer 107 . Toen ik eenmaal had ingecheckt, realiseerde ik me niet dat, omdat we haast hadden om te veranderen en voor de functie te gaan, we al te laat waren. Toen ik aankwam, zag en realiseerde ik me dat dit waarschijnlijk de vreselijke kamer was. Dit heeft niets te maken met het personeel, ze waren erg vriendelijk. De lakens waren vies en bevlekt, de verf op de muur viel, de magnetron was vies met kleine kakkerlakken, de wastafel in een toilet was letterlijk in 2 gebroken, ik bedoel, het halve stuk was weg (zie foto's). De afstandsbedieningen waren kapot, geen achterklep, onder het bed was verschrikkelijk en vies van stof. Afgezien daarvan, als je een hotelappartement boekt voor een gezin, verwachten we een strijkijzer, een waterkoker en wat serviesgoed, dat er blijkbaar niet was. De toiletkranen waren allemaal oud, het deksel van het riool in de keuken paste niet en er kwam geur en kakkerlakken binnen. . kortom, deze kamer 107 zou buiten gebruik moeten zijn en niet te koop zijn, die aan mij werd verkocht voor 950 aed. Ik heb meer dan 20 jaar in de horeca gewerkt in Koeweit en de VAE in een leidinggevende functie en voor mij was dit niet te verwachten. Het beheer en de boeking. com had deze kamer niet voor mij moeten verkopen door zeer aantrekkelijke foto's te plaatsen. Vooral toen ik schreef om te boeken. com, een manager in de nacht om 1 . 30 uur sprak met me (omdat ik de hele dag weg was en net terug was van een functie) vertelde me iets heel krankzinnigs, hij zei als je je kamer nu wilt veranderen. We kunnen het . . . Ik zou de volgende ochtend om 9 uur uitchecken. Hij zei ook dat het een fout was van nieuwe teamleden die mij deze kamer hebben gegeven. Dus het management en de beheermaatschappij zijn niet bereid om de schuld op hen te nemen, ze doen het onderhoud van het hotel niet en hadden deze kamer buiten gebruik moeten stellen, maar hier verkopen ze de kamer en geven ze het personeel de schuld. Ik zeg het nog een keer "het personeel was erg aardig en deed wat ze konden doen. Het is niet hun schuld. Het is de boeking. com en het management. . wie moet kijken naar de kwaliteit en staat van het pand. Ik heb mijn geld terug nodig .
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Don't look only at the pictures of the hotel, try to fund more information about the...
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Waraabyee heeft een beoordeling geschreven mrt 2022
10 bijdragen
Dit is een bordeel dat koste wat kost wordt vermeden. Sommige medewerkers zijn geweldig, maar ze werken voor een vreselijke eigenaar. De receptiemedewerker in de nachtploeg is erg aardig en erg behulpzaam. Houd uw rekening in de gaten en zorg ervoor dat er geen verborgen kosten zijn. Ze probeerden me $ 10 in rekening te brengen voor een handdoek waarvan ze zeiden dat het strijkijzer was verbrand. Er was geen strijkijzer in de kamer en ik draag kreukvrije kleding. Pas ook op voor die louche dames? Als je betrapt wordt, heb je grote problemen
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Ivan B. heeft een beoordeling geschreven feb 2020
Moskou, Rusland2 bijdragen
Данный отель может и не славится чрезмерной роскошью, но на это есть оправдание-цена . Могу отметить хорошее место расположение и дружелюбный персонал. Так же понравилось в ресторане ( назодиться в паре шагов) Казань, но сугубо мое мнение, кухню хотелось разнообразнее и более современный интерьер.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Kim heeft een beoordeling geschreven dec 2016
Bristol, Verenigd Koninkrijk81 bijdragen34 nuttige stemmen
Mooie grootte flat, 2 slaapkamers waarvan één met een tweepersoonsbed en de andere is twee eenpersoonsbedden. Schoon beddengoed. Bank is behoefte aan wordt vervangen, veren zijn bedieningspen buiten de kussens. Badkamers zijn gedateerd en wat liefde. Prima voor budget travel un een drukke stad. Het personeel is vriendelijk. Airconditioning in alle kamers.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2016
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Schrijf je beoordeling
Hoe was je ervaring bij het hotel?
Een beoordeling schrijven
Deel je beste reisfoto
Laat iedereen je hotelervaring zien vanuit jouw perspectief.
Een foto plaatsen
Krijg snel antwoord
Stel je beste vragen aan medereizigers en hotelpersoneel.
Een vraag stellen
PRIJSKLASSE
US$ 43 - US$ 85 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde Arabische EmiratenEmirate of AjmanAjman
AANTAL KAMERS
56
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

REEF HOTEL APARTMENTS 1 (Ajman, Verenigde Arabische Emiraten) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Reef Hotel Apartments 1
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Reef Hotel Apartments 1?
Attracties in de buurt zijn Al Jarah Cultural Center (0,9 mijl), Ajman Ladies Park (1,0 mijl) en Fun City Safeer Mall, (0,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Reef Hotel Apartments 1?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis parkeren, vervoer van/naar luchthaven en roomservice.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Reef Hotel Apartments 1?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Reef Hotel Apartments 1?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Karachi Darbar Ajman, Delhi Corner Restaurant en Pappa Crepe.
Verzorgt Reef Hotel Apartments 1 vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Reef Hotel Apartments 1 verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Reef Hotel Apartments 1?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Reef Hotel Apartments 1?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en arabisch.