Mermaid Beach Hotel
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar het ideale budgetvriendelijke hotel in Ajman hoeft niet lang te duren. Welkom bij Mermaid Beach Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het hotel.
Mermaid Beach Hotel biedt roomservice aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. Als je met de auto naar Mermaid Beach Hotel gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar een van de barbecuerestaurants, waaronder Sultan Saray, King's Grill en Zanzi Bar. Ze liggen allemaal in de buurt van Mermaid Beach Hotel.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Al Jarah Cultural Center (1,8 km), Al Nuaimia Mosque (1,2 km) en Ajman Ladies Park (1,6 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.
Mermaid Beach Hotel heet je graag welkom in Ajman!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 6
- 4
- 1
- 1
- 4
- Filteren
- Nederlands
Ik hou van de hoteldiensten
Maar het hoogtepunt van het pand is de huishoudster genaamd Mr. Kazeem. Hij is zo vriendelijk en heeft de perfecte glimlach en goede klantenservice. Hij verdiende het om vooraan te staan waar de gast zijn glimlach zal zien zodra ze het pand binnenkomen. Ga zo door Kazeem. Tot ziens??
Inchecken kan vanaf 14.00 uur. Om 16.30 uur kregen we een telefoontje met de vraag wanneer we zouden aankomen, en we zeiden dat we er binnen 2 uur zouden zijn. We kwamen om 7: 30 aan, betaalden voor de kamer en kwamen er toen achter dat onze kamer nog niet klaar was. 5 en een half uur na check-in tijd! De manager was buitengewoon onbehulpzaam, niet verontschuldigend en probeerde vervolgens de schoonmakers de schuld te geven.
Helaas was dat niet het einde van de slechte ervaring. De kamers waren een schande. Er waren geen handdoeken en er was een aanhoudende stank van wat alleen kan worden omschreven als afvalwater. De kamers zijn ouderwets, gedateerd en te duur voor wat je krijgt.
We hadden voor 2 nachten geboekt, maar na een nacht te hebben verbleven, besloten we dat we daar niet nog een konden blijven. We pakten in en gingen naar de receptie om dezelfde manager te ontmoeten met wie we bij het inchecken te maken hadden gehad. We uitten onze teleurstelling en zeiden hoe belachelijk het was dat hij wachtte tot we hadden betaald om ons te vertellen dat de kamer nog steeds niet klaar was . Het enige dat we als reactie hierop ontvingen, was een grom van een verontschuldiging.
Mijn aanbeveling aan iedereen die erover denkt om in dit 'hotel' te verblijven, is om het niet te doen. Leer van onze afschuwelijke ervaring.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding