Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Eskiturk Sk. No:2 Yokusbasi Mahallesi, 48400 Turkije
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 66
Volledig restitueerbaar voor 16-06-23
Booking.com
Hotels.com
Expedia.comUS$ 66
Orbitz.com
otelz.comUS$ 83
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (20)
Kamer en suite (12)
Dineren (7)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 244 van de 635 hotels in Bodrum schiereiland
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Gratis ontbijt
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderzwembad
Autohuur
Dakterras
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Zwembadbar
Ontbijtbuffet
Eetgelegenheid buiten
Dakterras met bar
Taxiservice
Opslag van bagage
Krant
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Parasols
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Telefoon
Minibar
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Turks
57beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 41
  • 2
  • 1
  • 5
  • 8
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Cristina H heeft een beoordeling geschreven okt. 2022
Barking, Verenigd Koninkrijk32 bijdragen2 nuttige stemmen
+1
We kwamen op zondag 25 aan. 09 . Inchecken is om 14.00 uur. We kwamen om 15.00 uur aan, een uur later. Niemand zei hallo, niemand glimlachte, receptioniste was bezig met zijn telefoon totdat we bij de balie kwamen. Geen welkom, niets. Hij vroeg gewoon om paspoorten en hij zei dat hij 10 - 15 minuten moest wachten omdat de kamer nog niet klaar was. We lieten de koffers binnen en gingen iets eten omdat we meer dan 14 uur wakker waren. Toen ik na 20 minuten terugkwam, was de kamer nog steeds niet klaar. We wachtten nog 10 minuten, werden door iedereen genegeerd en toen ik er genoeg van had, vroeg ik hem of de kamer al klaar was. Hij begon in het Turks te praten met een andere jongen en na nog eens 10 minuten zei hij dat de kamer klaar was. We gingen naar de kamer, alleen om te zien dat het niet degene was waarvoor we hadden betaald. We hebben betaald voor een deluxe tweepersoonskamer. Degene die ze ons gaven was een standaardkamer zonder ruimte voor twee personen en een balkon om binnen te stappen. We probeerden met de jongen te praten, maar Engels was minder dan eenvoudig. We gingen terug naar de receptie en gedurende ongeveer 20 minuten probeerden we ons punt te maken. Receptioniste heeft ons gebeld met een persoon om te vertalen, omdat zijn Engels ook slecht was, Na meer dan een uur ruzie, stemde de receptioniste ermee in om de kamer te veranderen. We zijn verhuisd naar een andere kamer, groter dan de eerste, maar nog steeds niet degene waarvoor we hebben betaald. Na nog meer geschreeuw en ruzie en onderhandelingen, kregen we te horen dat we de volgende dinsdag de kamer zouden krijgen die we betaalden. Op dat moment was ik uitgeput en toen ze zeiden dat we moesten wachten tot de tweede kamer klaar was (nog 30 minuten), vroeg ik of ik in de eerste kon rusten tegen de tijd dat ze klaar waren met het schoonmaken van de tweede. Door handbewegingen en rolde ogen is mij getoond dat ik de kamer moet verlaten en ergens anders in het hotel moet wachten. We eindigden nog 20 minuten op het dakterras in de hete zon te wachten. Op dat moment gaf ik het op en begon ik te huilen. Ik voelde me vernederd, genegeerd, mishandeld, allemaal op eigen kosten. Toen eindelijk de kamer klaar was, gingen we terug om de bagage te nemen. Ik zei tegen de receptioniste "was dat echt nodig?" . Hij staarde me aan en antwoordde " dinsdag geen kamer meer veranderen !!! " . " je houdt niet van, je gaat!" Ik was gewoon in shock, want het enige wat we vroegen, was de kamer waarvoor we betaalden. We moesten opnieuw praten met de persoon aan de telefoon, om er zeker van te zijn dat we de kamer die we binnen twee dagen hadden betaald nog zouden krijgen. Dinsdag kregen we eindelijk de kamer waar we voor hadden betaald. We verbleven er 2 weken. In deze tijd werd de kamer twee keer schoongemaakt. We moesten het afval dagelijks buiten zetten, de afgelopen twee dagen kochten we toiletrol, want toen ik om toiletrol vroeg bij het hotelpersoneel zeiden ze "geen Engels" Na de eerste keer dat ze de kamer schoonmaakten (schoon is te veel om te zeggen, omdat zand en haar nog in de douche lagen), hadden we geen gezichts- / handdoeken en toen we erom vroegen, zeiden ze "geen toegang tot het". Dus we bleven een week zonder hen. Het balkon/terras is in 2 weken tijd nooit schoongemaakt. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zulke onbeschofte mensen ontmoet, ik heb veel gereisd. Gastvrijheid is nul! ! ! ! Geen hallo, geen welkom, geen vaarwel. Geen respect voor klanten, geen enkele implicatie! ! ! Het spijt me voor deze lange recensie, maar ik geloof dat toekomstige klanten moeten weten waar ze naartoe gaan en wat ze kunnen verwachten. De enige ster die ik heb gegeven, is voor de grootte van de kamer en voor het feit dat het 5 minuten wakker duurt naar het centrum. Ik zal foto's bijvoegen met welke kamer we hadden betaald, en het uitzicht vanaf het terras. Als je zelfrespect hebt, kies dan niet voor dit hotel. . . Het spijt me zo, ik had geen recensie als deze, om vernedering te voorkomen!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2022Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Ernesto P heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
102 bijdragen31 nuttige stemmen
Verbleven in dit hotel tijdens onze roadtrip door Turkije. Ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld was. Ook dat de faciliteit rustig nieuw is en de kamer naast een vreemde geur leuk is, is de service verschrikkelijk. Er was maar één man die servicegericht en beleefd was. Ook was de schoonmaakstandaard verschrikkelijk, goed, het bestond niet op de een of andere manier, ze vergaten altijd onze kamer, dus we ruimden op en gooiden ons afval alleen. We verbleven in totaal vier dagen. Nou, een positief ding naast het bovenstaande is dat het hotel vrij dicht bij het centrum op loopafstand ligt. Als je me vraagt of ik het aanbeveel, moet ik helaas nee zeggen. Als u een dergelijke faciliteit bezit, moet u weten wat service betekent en hoe u voor uw bedrijf kunt zorgen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2022Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
rolanda_hooch heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Bristol, Verenigd Koninkrijk85 bijdragen65 nuttige stemmen
Dit is een mooi, relatief klein hotel. Onze kamer was erg groot en het leek alsof het onlangs was gerenoveerd. Balkon was geweldig, met uitzicht over de stad tot aan de kust. Hotel was overal erg schoon. Het was gemakkelijk om op straat dicht bij het hotel te parkeren, maar het hotel ligt op slechts ongeveer 10 - 15 minuten lopen van het centrum van Bodrum met alle winkels / restaurants enz. Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Alp heeft een beoordeling geschreven okt. 2021
1 bijdrage
Personeel is vriendelijk, warm hotel. Prijs is qua ligging en faciliteiten zo goed als in Bodrum. We verbleven in een slaapkamer met twee eenpersoonsbedden die op het terras bij het zwembad was. Het personeel is altijd behulpzaam met respect voor professioneel gedrag en ze bieden zich vrijwillig aan om te helpen.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2021Reistype: Bezocht met vrienden
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 39 - US$ 105 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeTurkse Egeïsche kustMugla ProvincieBodrum schiereiland
AANTAL KAMERS
29
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LADEN HOTEL BODRUM (Bodrum schiereiland, Turkije) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Laden Hotel Bodrum
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Laden Hotel Bodrum?
Attracties in de buurt zijn Bodrum Bazaar (0,2 mijl), Bianca Beach Club (0,3 mijl) en Bodrum Gold Center (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Laden Hotel Bodrum?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Laden Hotel Bodrum?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Laden Hotel Bodrum?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, ontbijt en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Laden Hotel Bodrum?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Laden Hotel Bodrum?
Restaurants met een gunstige locatie zijn El Vino Restaurant, Antik Akdeniz en Trata Meyhanesi.
Zijn er sportvoorzieningen bij Laden Hotel Bodrum?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Ligt Laden Hotel Bodrum in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,6 mijl vanaf het centrum van Bodrum schiereiland.
Welke talen spreekt het personeel van Laden Hotel Bodrum?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en turks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Laden Hotel Bodrum?
Veel reizigers bezoeken Bodrum Castle (0,7) en Myndos Gate (2,3 mijl).
Heeft Laden Hotel Bodrum een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.