Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mersin HiltonSA

Hotelwebsite bezoeken
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Gratis parkeren
Zakencentrum met internettoegang
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Rolstoeltoegang
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Stomerij
Vergaderkamers
Tennisveld
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Buitenzwembad
Niet-roken hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op baai
Geweldig uitzicht
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
Locatie
Volledige weergave
70Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 70 van 100
41restaurantsbinnen 0,5 km
4attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen en meer
870beoordelingen
219foto's
9V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 502
  • 233
  • 80
  • 25
  • 30
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het was een uitstekende ervaring. Het moment dat je binnenkomt tot het moment dat u het hotel verlaat verzorgd gevoel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is het beste dat je kunt hebben overal. Een aanrader.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Antwoord van Elif_Yazoglu, General Manager bij Mersin HiltonSA
Gereageerd op 26 jul. 2017
Dear seyhano484, We would like to thank you for your recent stay. We appreciate you taking the time to express your feedback.At Mersin HiltonSA, we pride ourselves on our personalized service, and we are so glad that you have experienced this first hand. We hope that we will have the opportunity of having you as our guest again soon. Best Regards, Elif Yazoğlu General Manager Adana HiltonSA & Mersin HiltonSA
Meer lezen
Het was de eerste keer dat we in Mersin Hiltonsa. We zijn erg blij met het hotel personeel behalve receptiepersoneel (dames) . Maar het maakt niet uit. Resterende personeel compenseren de zure tegenover van receptie personeel. Het is zeker dat we zullen doorgaan met Hilton. Mij m
Meer lezen
Antwoord van Elif_Yazoglu, General Manager bij Mersin HiltonSA
Gereageerd op 26 jul. 2017
Dear Hakan T, We would like to thank you for your recent stay. We appreciate you taking the time to express your feedback, since it is instrumental in helping us identify the areas in which we can potentially improve. At Mersin HiltonSA, we pride ourselves on our personalized service, and we are so glad that you have experienced this first hand. Your feedback is very important to us as we feel it is one more way for us to know how we are doing and to correct the things that need attention. We hope that we will have the opportunity of having you as our guest again soon. Best Regards, Elif Yazoğlu General Manager
Meer lezen
We reserveerden 8 kamers en kwamen tot de ontdekking dat de check-in is vertraagd (niet 2 zoals verondersteld) . Het kostte ons twee uur wachten op de kamers. Een vriend kreeg al bezet! Twee keer! Het eten is te traag ( 3 uur wachten voor een pizza) . Mijn baby's handdoek gestole
Meer lezen
Antwoord van Elif_Yazoglu, General Manager bij Mersin HiltonSA
Gereageerd op 3 jul. 2017
Dear Zaina, Thank you very much for your comment regarding your recent stay We appreciate constructive criticism, since it helps us to steadily improve our quality. We are very sorry for the trouble with the rooms, however we understood that your arrival time was 13:30, even though it is earlier than our check in time we always provide the rooms as soon as they are ready regardless the time, we are sorry we could not offer your rooms as early as possible due to hotel being fully occupied the night prior. On the other hand, our team is committed to making our guests’ stay both enjoyable and comfortable. We are very sorry that the late service about your orders in the restaurant and lost towels, we wish solve the problems during your stay with us. We truly regret to read that we were unable to meet your expectations during your stay here in Mersin and we sincerely apologize for any inconveniences. Best Regards, Elif Yazoğlu General Manager Adana HiltonSA & Mersin HiltonSA
Meer lezen
Ik verblijf 2 nachten voor zakenreis, ik denk dat dit hotel is zeer goed voorbereid zijn. Geweldig eten, locatie en spullen. Ik zal terugkomen wanneer ik heb sommige zakelijke bijeenkomst in dat gebied. Ik heb geen kans om te controleren hoe het bereid is voor familie vakanties m
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Antwoord van Elif_Yazoglu, General Manager bij Mersin HiltonSA
Gereageerd op 9 jun. 2017
Dear 94wieslawp, Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that our services could meet your expectations and hope we will have the pleasure of welcoming you again soon. Best Regards, Elif Yazoğlu General Manager
Meer lezen
Ik heb 3 dagen in dit hotel en het is volledig goedgekeurd. Het ontbijt heeft vele opties en eten is heel erg goed. Ik had geen problemen tijdens mijn verblijf, maar de staffl was aardig. Ze hebben een goede sportschool ook, die ik elke dag gebruikten en het is genoeg om ons in b
Meer lezen
Antwoord van Elif_Yazoglu, General Manager bij Mersin HiltonSA
Gereageerd op 19 mei 2017
Dear Everton908, Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that our services could meet your expectations and hope we will have the pleasure of welcoming you again soon. Best Regards, Elif Yazoğlu General Manager
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementMersin HiltonSA
Guest room
vue sur la mer depuis le balcon de la chambre
Vista dalla camera!
executive suite bathroom
Sunset
Vorige
Her şey dahil mi
Oda-kahvaltı
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Executive lounge nasıl, ne gibi imkanlar var ? Tecrübe edenler ve otel çalışanları bilgilendirebilir mi?
Executive lounge çok güzel manzaralı. Ihtiyaç kadaryiyecek, içecek var. Keyifle kullanabilirsiniz.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Ben bayan arkadaş ile gelmeyi düşünüyorum sakınca var mı
Uluslar arasi marka tasiyan hic bir otel bunu sormaz kiminle kalacagin onlari ilgilendirmez sadece konaklayan kisilerin yaninda (anne/baba) aile bireyleri yoksa resit olma zorunlulugu var bun harici konaklayan her bireyin kimlik bilgileri emniyete bildirilmektedir bu yuzden kimlik/ehliyet/pasaport gibi resmi belgelerden birinin bulundurulmasi gerekmektedir
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hello.Can anyone tell me how far is from Istanbul?And how we go there using public transportation? Thank you in advance.
You can use publice transport which may take so much time You can take aircraft to Adana and then to Mersin
1 stem
Alle antwoorden weergeven
merhaba 2 adet ev kedim var .otelde aynı oda içinde kalabiliyormuyum kedilerimle
kabul ediliyor 100₺ gibi fiyat farkı aldıklarını hatırlıyorum
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Vorige
12
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 50 - US$ 125 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
mersin hiltonsa hotel mersinhilton mersinhilton international mersin
LOCATIE
TurkijeTurkse mediterrane kustMersin (Icel)Mersin
AANTAL KAMERS
186
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding