Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Club Calimera Serra Palace

5.0 van 5
Website van het hotel
Ada Mevkii Kizilot Bel., Manavgat 07600, Turkije (Voorheen Iberotel Serra Palace)
Er zijn geen prijzen van onze online reispartners beschikbaar
We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Manavgat zoeken
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Managementfoto's
Club Calimera Serra Palace
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

221 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 107
  • 64
  • 25
  • 13
  • 12
Bekijk beoordelingen van
153
27
2
5
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (5)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Russisch
  • Eerst Slowaaks
  • Eerst Tsjechisch
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Gent, België
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 29 september 2015

Onze reis was alles behalve de mooiste tijd van het jaar zoals Jetair's slogan belooft...Wij werden slecht ontvangen, kregen niet de voorziene familiekamer gedurende 2 nachten. Compensatie werd beloofd, maar het heeft 5 dagen en vele ruzies met hotel en Jetair assistente geduurd vooraleer een tegemoetkoming van 200€ werd voorzien via diensten in hotel. Dit na over en weer gepingpong van 200€ naar 20€ naar 200€ versus een betaald supplement van 364€. Het hotel bleek geen 365 kamers, maar 1300+ kamers te hebben. Er zijn daar namelijk 3 gebouwen die van dezelfde faciliteiten gebruik maken. Een echte mierennest. Ze spreken amper Engels, clubs enkel in Duits, Russisch of Engels. Restaurant dien je op tijd te zijn, of je hebt geen plaats. Restaurant is van 19.00 tot 21.00 maar na 20.15 geen bijvullingen meer. Overal is wel iets los of kapot. Betalende late Check-out kamers zijn erbarmelijk, te klein en hebben geen verluchting. Maar erger nog, bij een ongeluk in het hotel, ten foute van het hotelpersoneel, krijg je geen verpleger, of dokter te zien, zelfs geen EHBO kennen ze daar en dan wijzen ze nog alle verantwoordelijkheid af? Nooit naartoe gaan jongens!

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Carniels
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 19 augustus 2015

Wij zijn naar dit hotel geweest en waren zeer tevreden. Lekker eten, mooie schone kamers en leuke mensen van het animatie team met goede shows.. Mijn dochter, van 7, was helemaal verlieft op Ayed van het animatie team en Chess kwam ook altijd elke avond even langs voor een leuk praatje en deed altijd ontzettend zijn best om weer een water polo team te vormen. Ook heeft Chess mijn zoon aan een ander ventje van zijn leeftijd gekoppeld zodat ze lekker samen konden zwemmen en spelen. Dank zij hun was onze vakantie ook zeer geslaagd!

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank ArnoldNancy
Haarlem, Noord-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
10 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 27 april 2015

Zijn drie weken daar geweest was een en hebben daar een leuke vakantie gehad een goed animatie team (Figo & oktay waren toppers)vriendelijke bar en bediening (veli & Abdullah waren ook toppers) rest van het hotel allemaal even vriendelijk en het eten zeer gevarieerd en voor iedereen wat.

  • Verbleef April 2015, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Rody B
Niveau bijdrager
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 14 oktober 2014

Hotel gekozen op basis van budget en de ''slechte ligging'' voor lief genomen, we kwamen immers voor de zon. Hotel heeft een nieuw aanbouw aan de voorkant. Dit was allemaal nieuw en dus netjes maar oogt erg kil. Hier wilde wij niet graag zitten. In het begin aardig en netjes ontvangen en konden gelijk eten. Door het boeken van ''zeezicht'' kregen we één van de weinige ''huisjes'' op het park. Helaas GEEN zeezicht. Maar gezien we dit vele malen beter vonden dan het andere, hier maar mee akkoord gegaan. De kamers liggen best ver van het strand waardoor zeezicht eigenlijk vrijwel onmogelijk is! Eerste avond wakker gemaakt door een rat op het plafond, deze liep heen en weer en knaagde aan de bekabeling(?). Volgende ochtend probleem voorgelegd, hier hadden ze nog nooit van gehoord en met een beetje moeite werd ons een andere kamer aangeboden. Personeel is erg slecht in Engels. Je kan zeggen dat het hotel echt wel gericht is op Duitsers en Russen. Eten is natuurlijk een kwestie van smaak. Onze ervaring veel VET eten, droge kip, redelijk eentonig. En de groente/salades zoveel mogelijk achterwegen gelaten, je weet maar nooit. De pasta hoek was wel top! Animatie team was super! Leuk contact gehad. Bediening bij ons was ook top! Is ook hoe je met ze omgaat? LET OP: als laatste hebben wij op de vooravond van ons vertrek voedselvergiftiging opgelopen. Dit natuurlijk van het eten van het hotel. Beide erg ziek geworden. Aangezien we die dag om 18.00 uur zouden vertrekken besloten toch naar de dokter te gaan. We konden zo niet vliegen. Receptie begreep niet wat er was. Na 2 x bellen eindelijk een dokter om 09.30 kunnen spreken. Communicatie was erg slecht. Hotel dokter gaf aan dat het om een voedselvergiftiging zou gaan en we moesten naar een kliniek van een behandeling. Die ochtend hebben we meerdere mensen bij het dokterspostje gezien. Zo ook in het ziekenhuis afkomstig van Serra Palace! Tijdens ons verblijf in het ziekenhuis werden we gebeld door Serra Palace of één van ons even langs kon komen om de kamer leeg te maken. Er zouden andere mensen in moeten. Volgens Serra Palace konden wij geen voedselvergiftiging hebben opgelopen door het eten! Er is toen door de dokter van het kliniek aangegeven dat wij hier toe niet in staat waren. Wij lagen althans aan het infuus met vocht en medicijn. Na een aantal uur in het ziekenhuis (en natuurlijk een fikse rekening) kwamen we met enige haast terug in het hotel. Niemand bleek van iets te weten en of we snel de kamer uit konden. Na een bizar gesprek met een manager en 4 man aanhang konden wij nogmaals geen voedselvergiftiging hebben gehad. Anders had iedereen in het hotel ziek moeten zijn! Wij waren de ENIGE 2. Na te hebben aangeven dat wij gegevens hebben van andere die dit ook hebben vanuit het hotel, bleven zij ontkennen. Bewijs het maar werd er gezegd. We werden afgewimpeld als leugenaars! Zelfs met het medische rapport moesten we maar snel opschieten om zo niet onze vlucht te missen. Met enige begrip en eventuele excuses was er niks aan de hand geweest. Een hele bittere pil zo op de laatste dag. Ons advies is natuurlijk verder te kijken naar een ander hotel! Zeker gezien het feit wij niet de enige waren met een voedselvergiftiging. Er zijn betere hotels te vinden, neem niet het risico nu u weet dat u hier een voedselvergiftiging kunt oplopen.

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Lesley S
1800
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 15 oktober 2013

Het hotel zelf is ok. Ligt vlak aan het strand, spijtig dat je maar een eindje de zee in kan zwemmen; vergeet het snorkelen dus maar. Het eten is monotoon, te sterk of niet gekruid. Vooral het personeel en de gasten zelf zijn enorm boertig (Russisch, Duits), de meesten kunnen best hun kinderen eerst even opvoeden of thuislaten. Als er niets gezegd wordt op kinderen die een piano mishandelen in de lobby om 23uur 's avonds, is er iets ernstig mis met het personeel. Barpersoneel verstaat geen Engels, Frans, Italiaans, Spaans, Nederlands... enorm boertig. Spa resort: had als vrouw een vrouw gevraagd (was ook voorgesteld), kwam allemaal in orde tot het dus een man bleek te zijn. Rug van vriendin werd zeer pijnlijk (tot blauwe plekken toe!) 'gemasseerd'... Heeft te veel gekost voor wat het was. Een pendelbusje naar Manavgat of Side mocht best kosteloos zijn...

  • Verbleef September 2013, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank pina1800
Okselaar, Brabant, Belgium
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 juni 2013

We werden hartelijk ontvangen met een cocktail.Het eten is in orde,grote keus,goede desserten kindvriendelijk hotel,goed animatie team.Kamers netjes onderhouden alles is proper.Het enige minpunt is dat het afgelegen ligt maar dat stond in het vakantieboek.Langs het strand kun je naar het Lyra Schoppingscenter wandelen +- 45 minuten,wel het getijde in't oog houden. 30/05/2013 tot 13/06/2013 Bruno en Linda

  • Verbleef Juni 2013, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Bruno C
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 9 juli 2012

Toen we aankwamen,was er een probleem met de familiekamers...dubbele boekingen. Na een uur toch onze familiekamer gekregen. 's morgens vroeg opstaan om een plaatsje aan het zwembad te hebben ... Kinderen hebben wel de tijd van hun leven op de glijbanen en met hun nederlandstalige vriendjes. Buffetten zijn vrij eentonig maar wel lekker. Het personeel is super vriendelijk, niets is teveel. Fotograaf van dienst daarentegen is een grote afzetter, echt ontgoocheld dat ze zulke mensen in dienst nemen. Uitstap naar Manavgat en green canyon gemaakt...leuk! Ondanks de negatieve ervaringen toch een leuke vakantie gehad.

  • Verbleef Juli 2012
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Wieleke

485 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (483)
Bekeken
Hotel & terrein (87)
Bekeken
Kamer/suite (12)
Bekeken
Zwembad/strand (70)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (14)
Bekeken
Dineren (52)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (14)
Bekeken
Overige (229)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (2)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Manavgat in overweging
op 9.9 km afstand
Nashira Resort Hotel Aqua & Spa
op 0.9 km afstand
Sultan of Dreams Hotel & Spa
op 2.2 km afstand
TUI BLUE Palm Garden
TUI BLUE Palm Garden
nr. 7 van 300 in Manavgat
4.5 van 5 sterren 264 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 2.9 km afstand
Club Hotel Turan Prince World
op 4.2 km afstand
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
op 18.0 km afstand
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & SPA
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen