Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Thalassa Monastir

Opslaan
Delen
Route Touristique Skanes - BP 75 Monastir Rèp., Monastir 5060 Tunesië
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Snaptravel
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (1835)
Kamer en suite (527)
Zwembad en strand (425)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 26 van de 41 hotels in Monastir
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar een rustig hotel in Monastir hoeft niet lang te duren. Welkom bij Royal Thalassa Monastir, de ideale keuze voor reizigers.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij Thalassa Monastir.

Het hotel heeft roomservice en conciërge. Daarnaast biedt Royal Thalassa Monastir Hotel een zwembad en een restaurant aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.

Gasten van Thalassa Monastir kunnen naar La Voile (0,1 km) op een korte loopafstand van het hotel gaan wanneer ze trek hebben en een hapje willen gaan eten.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire jachthavens zoals Monastir Marina.

Royal Thalassa Monastir biedt je het beste van Monastir, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Entertainmentpersoneel
Oppas
Wifi
Bubbelbad
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Avondentertainment
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Massage
Beautysalon
Stoomcabine
Conciërge
Wisselkantoor
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op baai
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Arabisch en nog 1
1987beoordelingen94vragen en antwoorden9kamertips
Waardering van reizigers
  • 905
  • 477
  • 256
  • 154
  • 195
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Avm heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
6 bijdragen7 nuttige stemmen
Het begint gewoon al bij de service van de bar waar je 15 tot 20 min staat te wachten eer ze zin hebben om je te bedienen of de drank vinden , geen ijs voorradig want de drank is warm omdat ze het niet tijdig aanvullen. De barman zegt u gewoon dat hij wel moe is hè of ze staan met zen allen achter het hoekje te praten en jij staat daar maar te wachten. In het buffet restaurant is alles koud en moet je met zen allen alles opwarmen in 1 microgolfoven. Wat je krijgt van de kok showkcooking is rauw (de kip was nog rauw de lever de vis ...) als je pech hebt zit je daar ook met congres leden of eigen bevolking en dan bedienen ze je helemaal niet want die mensen zijn betalende klanten... wij hebben al betaald maar dat krijg je ze niet uitgelegd . A la carte restaurant , steak met roomsaus champignons: 1 champignon in 5 stukjes , geen frietjes maar puree , voorgerecht seaser salade malse kroetons een lekje dressing en minuscule stukjes kip met een berg van sla
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Nuttig
Delen
Lieselot M heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
2 bijdragen
Het hotel is zeker in orde,de kamers zijn ietwatverouderd, het eten is goed, het zwembad is heel gezellig om te liggen net als het kleine strand, waar je ver in de zee kan. De animatie doet zeker hun best om de dag te vullen met verschillende sporten en met magi in de buurt kan je niet blijven zitten, hij haalt je zo over om mee te doen!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van THALASSAHOTELS, Responsable commercial bij Royal Thalassa Monastir
Gereageerd op 13 sep. 2019
Dear Lieselot M, Thank you for your compliments. It is with real pleasure that we receive your fantastic comment about our special Royal Thalassa Monastir We are delighted to read that our distinctive qualities have contributed to the success of your stay. We will share your opinion with our team who will certainly be encouraged by your remarks. It's a pleasure to see you again Thalassa Hotels Management - Tunisia
Meer lezen
Yvessto heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Zandvoorde, België46 bijdragen13 nuttige stemmen
Personeel: Wat ons het meest opviel was dat ½ van het personeel overwerkt was. Die mensen liepen erbij als zombies. Waren moe en overwerkt waardoor ze hun werk niet naar behoren konden doen en waren soms heel onbeleefd tegen de klanten (Receptie en Poolbar). Dan heb je de groep met de vriendelijke personeelsleden die hun best deden namelijk de redders en de animators. Wat ik jammer vond is dat wij als klanten soms de discussies moesten aanzien tussen de chefs (er zijn er veel) en hun onderdanen. Soms liep het personeel rond als een vogel zonder kop. Ik bedoel daarmee dat ze veel rondliepen maar eigenlijk niks nuttigs deden. Hotel: 1. Kamer (451): Airconditioning kon niet genoeg koelen en maakt lawaai. TV beeld was heel slecht. We konden niet altijd op de terras zitten vanwege de slechte geurhinder uitlaatgassen keuken. Niet alle verlichting werkte (badkamer en muur TV). Roomservice was er niet want toen we belden vanuit de kamer. Namen de mensen aan de receptie de telefoon op en legden direct toe! 2. Restaurant a la Carte zeker niet proberen want het eten en de bediening zijn slecht. Je kan beter gaan eten in de refter aan het buffet. Waar het eten en de bediening goed is. 3. Op het vierde verdiep was het tapijt in de gang heel de week vuil! 4. Buitenzwembad: Was het beste van het hotel. Het was er gezellig om te liggen. Het water was mooi op temperatuur. Het zwembadpersoneel (redders en animatieteam) was er ieder dag heel hulpzaam en vriendelijk. Wel jammer dat het iedere dag hetzelfde animatieprogramma was. Wat mij opviel is dat de grote jacuzzi in het zwembad niet werktte. Naar het schijnt omdat er in de Thalassa ook een jacuzzi is. En omdat deze van het hotel niet werkt zo de mensen meer geneigd zijn om naar de Thalassa te gaan! 5. Poolbar soms al rond 23.15 blijkbaar gesloten in plaats van 24 uur. 6. Fitnesscentrum is duur. Avondentertainment kan niet slagen zonder micro te gebruiken. TIP: Bij aankomst luchthaven Enfidha en aanmelden personeel TUI om te weten met welke bus je moet mee rijden. Zullen mannen U direct vragen met welke bus jullie mee moeten rijden naar het hotel. Zullen die mannen uw valies overnemen om naar de bus te brengen. Laat dit niet gebeuren! Ze vragen na levering direct drinkgeld. Ook voor hun compaan die heeft geholpen. Die mannen hebben niks te maken met TUI zoals ze laten uitschijnen.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Nuttig
Delen
garming heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Zandvoorde, België2 bijdragen
Het hotel zelf is basic maar de thalassa was zeker de moeite waard. Er waren een paar dingen die niet werkte hoe het was beschreven maar over het algemeen onthoud ik dat we goed zijn bediend. Het team van de animatie was zeer vriendelijk en ze deden je voelen alsof we vrienden waren. Het was een aangenaam verblijf in het hotel zelf. Het restaurant (La Voile) was niet zo als het hoorde dus ik zou persoonlijk aanraden om het te houden bij het restaurant zelf en het buffet.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van THALASSAHOTELS, Responsable commercial bij Royal Thalassa Monastir
Gereageerd op 2 sep. 2019
Beste Scenic, We zijn erg dankbaar dat je je zeer recente ervaring hebt gedeeld met onze Royal thalassa. We danken u van harte voor uw lof, ook al nemen we ook nota van uw opbouwende kritiek: dankzij hen kunnen we verbeterpunten identificeren: nogmaals bedankt. We hopen uw bezoek snel te ontvangen, binnen onze Thalassa Hotels Tunesië
Meer lezen
Frank heeft een beoordeling geschreven dec. 2018
Gent, België19 bijdragen
Superverblijf gehad, over de hele lijn goed geweest! Klagen moet je niet doen over het eten want er is voor iedereen wat wils, kamer inorde, en hadden ze iets vergeten dan werd dat rechtgezet, al is het met wat vertraging.. Zwembad is de troef van dit hotel.. een kleine fooi doet wonderen, Monastir en Sousse zeker es doen, taxiritje waard. Tot een volgende keer
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 54 - US$ 131 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
royal thalassa monastir hotel monastir, thalassa hotel monastir, monastir thalassa hotel
LOCATIE
TunesiëGouvernement MonastirMonastir
AANTAL KAMERS
260
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Royal Thalassa Monastir
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Royal Thalassa Monastir?
Attracties in de buurt zijn Fort van Ribat (6,7 mijl), Monastir Marina (6,7 mijl) en Musee Habib Burguiba (2,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Royal Thalassa Monastir?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Royal Thalassa Monastir?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Royal Thalassa Monastir?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Royal Thalassa Monastir?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Le Pirate, Marina the Captain en Soprano.
Zijn er sportvoorzieningen bij Royal Thalassa Monastir?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Heeft Royal Thalassa Monastir een luchthavenshuttle?
Ja, Royal Thalassa Monastir heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Royal Thalassa Monastir?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Royal Thalassa Monastir zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Royal Thalassa Monastir?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits, russisch en arabisch.
Zijn er historische locaties in de buurt van Royal Thalassa Monastir?
Veel reizigers bezoeken Medina of Sousse (12,6 mijl).