Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

COOEE President

Opslaan
Delen
Route Touristique El Mraska, Hammamet 8051 Tunesië
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 176
CheapTicketsUS$ 176
TravelocityUS$ 176
Orbitz.comUS$ 176
TripadvisorUS$ 176
StayForLong
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (1986)
Zwembad en strand (437)
Kamer en suite (196)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
Bijgewerkt op 16-12-19 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 16-12-19 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 33 van de 119 hotels in Hammamet
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een accommodatie in Hammamet? Dan kun je terecht bij Hotel Club President, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Hammamet aan je voeten ligt.

De kamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning, en je kunt gebruikmaken van gratis internet om gemakkelijk tot rust te komen. Hotel Club President biedt conciërge aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Hotel Club President gebruikmaken van een zwembad en een zwembadbar die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Als je op zoek bent naar een goed visrestaurant tijdens je verblijf bij Hotel Club President, zijn La Terrasse, Restaurant Panorama of Adra misschien iets voor jou.

Zorg dat je tijdens je bezoek naar een populaire architectonische bezienswaardigheid gaat, zoals George Sebastian Villa, in de buurt van het hotel.

Hotel Club President is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Hammamet te ontdekken.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Yogalessen
Koffiezaak
Strand
Tennisbaan
Oppas
Beveiligde parkeerplaats
Openbare wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Yogaruimte
Kleedkamers fitness/spa
Restaurant
Swim-up-zwembadbar
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis welkomstdrankje
Kindvriendelijk buffet
Snackbar
Verkoopautomaat
Zwembadbar
Aerobics
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Tennisbaan buiten gelegenheid
Waterpark buiten gelegenheid
Bordspellen/puzzels
Nachtclub/dj
Gameconsole
Boeken, dvd's, muziek voor kinderen
Kinderspeeltuin
Televisienetwerken voor kinderen
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Vervoer van/naar luchthaven
Feestzaal
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Make-upservice
Manicure
Nekmassage
Pedicure
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Lig-/strandstoelen
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Privéstrand
Bureau
Schoonmaakservice
Kabel-/satelliet-tv
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Geschakelde kamers beschikbaar
Privébalkon
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Arabisch en nog 2
2221beoordelingen345vragen en antwoorden2kamertips
Waardering van reizigers
  • 846
  • 745
  • 284
  • 141
  • 205
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Armand B heeft een beoordeling geschreven dec. 2017
5 bijdragen
Dit was de slechtste vakantie ooit. Wat een smerig hotel. De eerste keer met Corendon gegaan dus niet meer. Vanwege het feit dat corendon maar niet op onze klacht wil reageren dan maar een beoordeling geven.Misschien help dat. Onderstaand de brief die naar Corendon is gestuurd. Van 24-09- 2017 tot en met 1-10- 2017 zaten wij in het hotel Club President te Hammamet met reserveringsnummer 7628242 Bij aankomst kregen wij een fles water plus kleine plastic bekertjes als welkomst drankje, op een gammel tafeltje, gepresenteerd. (onze eerste indruk) Op 24 september heb ik ook mijn grieven kenbaar gemaakt aan de general manager (Guisepe) van het hotel. In dit gesprek is voornamelijk gewezen op het enorme verschil van de foto’s in uw brochure en de werkelijkheid. Alle klachten werden weggeschoven en werd de schuld naan Corendon gegeven, Vanwege het feit dat die met de foto’s het geheel veel mooier gemaakt heeft dan de werkelijkheid. Tevens was de houding van de General Manager niet echt klantvriendelijk (intimiderend en door de enorme spraakwaterval geen woord tussen te krijgen) Op 25 september ben ik een WhatsApp conversatie begonnen met uw organisatie en heb ik meteen bij de reisleiding mijn klachten kenbaar gemaakt. Direct na de kennismaking introductie heeft ook een groep zijn klachten kenbaar gemaakt bij de reisleiding. Als gevolg hiervan is een WhatsApp groep gemaakt zodat alle betrokkenen meteen op de hoogte gehouden werden van de vorderingen van de klachten. Raja uw reisleider was ook opgenomen in de groep. Uit de gehele chat conversatie waarvan een bijlagen zijn bijgevoegd kunt u opmaken dat de vakantie allesbehalve goed is verlopen. Wij constateerden verder : 1. Een verouderde eetzaal ( niet zo mooi als op de foto’s) 2. Geen uitgebreide fruitbar zoals op de foto was weergegeven, (zie foto van de huidige fruitbar). 3. Geen fitness (een van de belangrijkste redenen dat wij dit hotel gekozen hadden) 4. Algemene indruk vies hotel (toilet bij het zwembad was meerdere malen vies, kon niet doorgetrokken worden.) 5. Kakkerlakken in kamer 410 6. Als er gedoucht werd in kamer 410 stond de hele badkamer onder water 7. In kamer 415 stond een aftands stapelbed, die ik in Nederland bij het grof vuil had gezet. 8. De lift als je niet vlug genoeg was werd je hard gemangeld tussen de deuren, soms pijnlijk 9. Het gehele hotel gaf een oude, vieze en achterstallig onderhoud indruk (gaten in de muur, oude bedden op de gang, vieze gangen, etc) 10. Tijdens het eten werd op het buiten terras grote stukken vlees/kip op de grond gegooid voor de loslopende katten. Wel wat van gezegd aan de gasten die dat deden Corendon reis met reserveringsnummer 7628242 blz : 2 , maar dan kreeg je een grote mond. Ik kreeg de indruk dat de grond na het eten ook niet schoongemaakt werd, het stikte buiten dan ook van de vleigen. 11. Oude en vieze kamers, wc stinkt. 12. Vieze badkamer zie foto wc borstel Achteraf bleek dat voor een groot deel van de groep op dinsdag oplossingen zijn gevonden,zoals het verhuizen naar een meer comfortabele kamer ( in dit geval bungalow), of naar een ander hotel (Samira Hotel). Voor de kamers 520,526,420 en 421 zijn oplossingen gevonden(andere kamer of ander hotel) en kregen van het management een briefje onder de deur geschoven voor een meeting (wij hebben dat niet gekregen) Wij zijn daar niet in betrokken geweest en hebben opnieuw op woensdag onze grieven kenbaar gemaakt aan Raja. Op dinsdagmiddag is het hoofd van huishouding (manager house cleaning ) bij ons in de kamer geweest om een en ander te controleren. Ik wees haar meteen op het aftandse stapelbed. Waarop het antwoord kwam ja maar u heeft NU wel een vierpersoonskamer. Daar heb ik op geantwoord ik heb een tweepersoonskamer besteld en geen vier persoons. Haar de toiletborstel laten zien hoe vies en bruin die was, verdedigde zij zich met het feit dat dat door het water kwam. “So what” het ziet er vies en smerig uit.(zie foto) Badkamer laten zien, ja een beetje achterstallig onderhoud. Niets maar dan ook niets om het ons aangenamer te maken. Al onze grieven nogmaals kenbaar gemaakt aan de reisleiding en het hotelmanagement. Ook aan de reisleiding gesproken over een klachten formulier, maar daar zou later op teruggekomen worden (wat niet is geschiedt) Deze kwam met compensatie voorstellen, van gratis massage en hamman ( alleen voor mij en mijn vrouw) een andere kamer voor kamer 410. Goed bedoeld maar daar zat ik niet op te wachten. Toen wij daar niet op ingingen werd het geheel veranderd naar alleen hamman voor de vier personen, , over een andere kamer werd opeens niet meer gesproken. Raja de reisleider heeft daar niet direct de leiding in genomen. Tijdens dit gesprek werd zij ook apart geroepen door de General Manager en kwam toen terug met de mededeling dat er geen bungalows ter beschikking waren (terwijl dat vlak tevoren wel werd toegezegd). Wij zagen het toen helemaal niet meer zitten. Corendon reis met reserveringsnummer 7628242 blz : 3 Raja is toen weggegaan en liet ons zitten. De directie van het hotel heeft aan Corendon voorgesteld om de gehele Corendon groep onder te brengen in de bungalows. Dit is door Corendon afgewezen omdat ook klanten aanwezig waren welke een kamer met zeezicht hadden geboekt. Corendon heeft toen voor het hoofdgebouw gekozen. Woensdagavond heeft de reisleider van “Lastminute .com” ons gesproken en beloofde ons dat hij er voor zou zorgen dat wij donderdag naar de bungalows konden gaan en dat is dus ook gebeurd, waarom dat niet meteen kon is mij nog steeds een raadsel. Als wij gelijk met de andere groep op dinsdag een andere kamer (bungalow) hadden gekregen, dan was het leed enigszins verzacht. Er zijn op zaterdag foto’s gemaakt door de hotel fotograaf die de geselecteerde foto’s de volgende ochtend voor vertrek om 9-00 93.0 zondagochtend bij de foto balie zou afleveren. Wij vertrokken om 10.00. Wij kregen een envelop vlak voor vertrek +/- 10.00 in de handen gedrukt en konden toen niet meer constateren dat de foto’s van slechte kwaliteit waren (onscherp etc). Hebben daar wel € 45 voor betaald. Een goed punt in het geheel. Het hotel management heeft voor mij persoonlijk fitness geregeld bij een naburig fitness centrum. Kon voor 3 x 1,5 uur trainen onder begeleiding van een personal trainer. De directeur heeft mij al die keren gebracht en gehaald naar en van het Fitness Centrum. Daardoor heb ik mijn spieren in ieder geval in een goede conditie kunnen behouden. U begrijpt dat door bovenstaande de vakantie niet is zoals wij verwacht hadden. Eigenlijk verpest. Wij verwachten van u op korte termijn een reactie Ik spreek namens de gehele reisgroep tw bestaande uit. 1. Mevr. A .Boestaman Stutterheim (kamer 415) 2. Mevr. Maria Stutterheim (maker 410) 3. Mevr. Talitha Manuputty (kamer 410) 4. De Heer A.E.Boestaman (kamer 415) (ondergetekende)
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Kies nooit een kamer in het hoofdcomplex die zijn vies smerig en oud. De bungalows zijn een stuk...
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Giuseppe C, Directeur général bij COOEE President
Gereageerd op 29 dec. 2017
Dear Guests I read with lot of attention your comments. I know very well of the problems about the room and you know that we did the maximum to solve them. We proposed to change with a free up grade Concerning gym I personally organised for you this activity as you wrote in your review. All the staff did the best I can promise you and I remerber as well that the day of your departure you said me that you want to thank every one for the efforts. One more time thank you for choosing the hotel for your holidays and I want to point out that we really did the maximum to help you during all your stay. Best Regards Giuseppe Carlini General Manager
Meer lezen
Anne Marie d heeft een beoordeling geschreven okt. 2017
1 bijdrage
De kamer was goed en werd goed schoon gehouden.Elke dag schone handdoeken.Eten was niet slecht,wel heel veel onbeschofte russen.Het animatie team was TOP.De manager is zeer aanwezig en het overige personeel zeer bereidwillig. Mooi schoon zwembad met genoeg ligstoelen.Op het strand geen voorzieningen. Gewoon een lekkere vakantie gehad,
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2017
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Boek een kamer met zeezicht,of vraag een bungalow voor de rust
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Giuseppe C, Directeur général bij COOEE President
Gereageerd op 18 okt. 2017
Dear Guests I read with lot of pleausure your comments. All the staff is really glad to know that you spent good holidays. Please receive our best Greetings Best Regards Giuseppe Carlini General Manager
Meer lezen
Miranda V heeft een beoordeling geschreven okt. 2017
1 bijdrage
Even 8 dagen ertussen uit geweest, prijs kwaliteit was goed. Wij waren weer de eerste Nederlanders na 2015 in dit hotel. Heeft wel een opknap beurt nodig. Hele leuke vakantie gehad, animatie team was top. leuke restaurants in de buurt en niet duur.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Giuseppe C, Directeur général bij COOEE President
Gereageerd op 5 okt. 2017
Dear Guests I want to thank you for your lovely comments about the hotel. All the staff is really very happy to welcome again guests from Holland. Thank you for choosing Hôtel Club Président for your holidays Best Regards Giuseppe Carlini General Manager
Meer lezen
Suzanne L heeft een beoordeling geschreven mei 2015
Zwolle, Nederland1 bijdrage1 nuttige stem
In de meivakantie hier geweest. Wat een geweldig hotel! Zowel voor ons als voor de kinderen was de animatie super! Als je naar het strand wou, hoef je alleen maar de weg over te steken. Het personeel was supervriendelijk. Als je iets vroeg niks was teveel. Volgende keer gaan we er weer heen. Ook het eten was erg lekker. En met de taxi ben je zo in het centrum, van Hammamet of Nabeul.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2015
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van benezzeddine, Directeur général bij COOEE President
Gereageerd op 14 mei 2015
Dear Guests I read with lot of pleasure your review. I am personnally happy to know thet you spent good holidays with a nice staff. I send you the best greetings of all the team. Best Regards Giuseppe Carlini Hotel Manager
Meer lezen
Cindyke1987 heeft een beoordeling geschreven okt. 2013
Overpelt, België22 bijdragen
Geachte, Mijn vriend was nog nooit in Tunesië geweest, het was voor hem de eerste keer in dit hotel en in dit land. voor mij was het al de 3 de keer. we hadden een bungalow, die was zeer verzorgd en schoon, elke ochtend zuiver gelegd en zuivere handdoeken. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Iedereen kende mij nog van de vorige keer, maar dat is ook niet zo lang geleden. Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het animatie zwembad, en nieuwe animators. er zijn ook animators gestopt, dat vond ik wel een beetje jammer. Toch heb ik me samen met mijn vriend goed geamuseerd. een keertje 's avonds met de taxi weg gegaan en 's morgens vroeg terug gekomen, ook de bewaking was zeer vriendelijk. We komen volgend jaar (als ik verlof krijg) zeker terug, het is mijn vriend goed bevallen en wilt ook terug komen. Ook het animatie team vroeg opnieuw wanneer we terug komen, zelfs een animator waarmee we opstap geweest zijn en er nie meer werkt (Belhassen) vroeg dat. het was niet lang, maar toch bedankt iedereen, ook aan de manager Guiseppe die mij nog herkende bij aankomst, om nog altijd te vragen of alles ok is. hopelijk tot deze keer echt tot volgend jaar :)
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2013
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van benezzeddine, Directeur général bij COOEE President
Gereageerd op 3 okt. 2013
Chers clients Je me permets de vous répondre en Français: Tout d'abord je voulais vous remercier pour votre fidélité, sachez que c'est un plaisir de vous accueillir à chaque fois. Vous avez le bonjour de toute l'équipe, et merci pour votre gentillesse. Bien Cordialement Giuseppe Carlini Directeur Hôtel Club Président
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 43 - US$ 135 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel marmara president, resort marmara president
LOCATIE
TunesiëGouvernement NabeulHammamet
AANTAL KAMERS
310
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over COOEE President
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van COOEE President?
Attracties in de buurt zijn Leterfabrik (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van COOEE President?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij COOEE President?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij COOEE President?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij COOEE President?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van COOEE President?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Pupput le Bar, Restaurant Panorama en La Terrasse.
Zijn er sportvoorzieningen bij COOEE President?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, kleedkamers fitness/spa en yogalessen tijdens hun verblijf.
Heeft COOEE President een luchthavenshuttle?
Ja, COOEE President heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Welke talen spreekt het personeel van COOEE President?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits, italiaans, russisch en arabisch.
Zijn er historische locaties in de buurt van COOEE President?
Veel reizigers bezoeken Kasbah of Hammamet (6,3 mijl).
Heeft COOEE President een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.