Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Vincci Marillia

Opslaan
Delen
Zone Touristique Yasmine Hammamet, Hammamet 8050 Tunesië
Expedia.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
Lol.travel
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (2307)
Zwembad en strand (556)
Kamer en suite (427)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 45 van de 119 hotels in Hammamet
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Vincci Marillia is een fantastische keuze voor reizigers in Hammamet. Het biedt een trendy omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, en maak gebruik van gratis internet bij Vincci Marillia.

Het hotel heeft conciërge. Daarnaast biedt Marillia Hotel een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.

Doordat het hotel in de buurt ligt van Yasmin Hammamet (2,0 km), kunnen gasten van Marillia Hotel eenvoudig een van de populairste bezienswaardigheden van Hammamet verkennen.

Als je op zoek bent naar goede eetgelegenheden in de buurt, zijn Restaurant Sheherazade (1,2 km), Golden Fish (1,4 km) of Le Venezia (1,3 km) op loopafstand van Vincci Marillia misschien iets voor jou.

Als je tijd over hebt, raden we George Sebastian Villa aan. Dit is een populaire architectonische bezienswaardigheid die je relatief eenvoudig kunt bereiken.

Veel plezier in Hammamet!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Entertainmentpersoneel
Oppas
Openbare wifi
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Avondentertainment
Tafeltennis
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
Conciërge
Wisselkantoor
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Privéstrand
Privébalkon
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Modern
Gesproken talen
Engels, Frans, Arabisch, Duits
2726beoordelingen252vragen en antwoorden11kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.409
  • 682
  • 306
  • 183
  • 146
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Bomans G heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Blankenberge, België98 bijdragen33 nuttige stemmen
+1
Reeds 14e.maal van 20mei tot 17juni hier geweest.Hotel nog altijd even mooi maar dit jaar waren er wel veel renovatiewerken bezig zoals nieuwe vloer leggen op terras aan Pool Bar, aan de andere kant nieuwe ramen steken op 1e.V., d.w.z.aan alle kanten schijven, kloppen en boren wat zeer storend was. Begrijp dat dit na al die jaren moet gedaan worden maar waarom pas beginnen in mei-juni i.pl.v.dit in de winterperiode te doen. Weer opnieuw gans nieuw annimatieteam, die hun best deden, maar een D.J.ong.18j.oud, die ganse dag keiharde Techno en Beat muziek speelde aan zwembad wat alle klanten mateloos enerveerde. Na herhaalde malen gevraagd te hebben een beetje normale muziek en stiller te spelen had hij het na ong.14 dagen eindelijk begrepen. Als die muziek dan uiteindelijk normaal was kwamen er Russen en plaatselijken opnieuw met hun eigen radio keiharde muziek spelen aan zwembad. Heb ten lange laatste over dit alles mijn beklag gedaan bij General Manager die ik per toeval tegenkwam. Wat helemaal het einde was, laatste zaterdag dat we daar waren, kwam er een groep met 72 Tam-tams oefenen, dat deed helemaal de deur dicht. Positief: nieuwe Chef Kok deed zijn best om er het beste van te maken. Personeel, vooral de oud-gedienden zoals o.a.Abdelwahab Mekna, Mr.Saber en Salwa(dame aan Pool-Bar) zijn nog altijd even gedienstig en vriendelijk. Alsook Chef receptie Mr.Faouzi levert daar uitstekend werk en leid alles in goeie banen. Besluit: weet niet of we voorlopig nog terug gaan.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Hoeksuites zijn groot en zonnig
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van NauahQualitymanager, Responsable relations clients bij Vincci Marillia
Gereageerd op 28 jul. 2019
Beste gastheer, wij danken u voor uw tijd en uw briljante advies. We zijn verheugd om te horen dat je genoten hebt van de service in ons hotel.Het spijt ons echter dat de kwaliteit van de animatie in ons hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. We proberen elke dag onze service tot een prioriteit te maken om onze klanten tevreden te stellen en ze zich thuis te laten voelen. We hebben kennis genomen van uw indruk en zullen uw opmerkingen niet nalaten. Daarom verontschuldigen wij ons voor deze ontevredenheid. Hoogachtend
Meer lezen
Bomans G heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Blankenberge, België98 bijdragen33 nuttige stemmen
+1
Reeds 13de.maal , van 25/9 tot 22/10, naar dit hotel geweest, nu Vincci Marillia. Nog altijd even mooi, kamers even netjes en personeel even vriendelijk maar klienteel gaat achteruit t.t.z.veel Fransen die meestal in groep komen met Mondial aan dumping prijzen om hotel vol te krijgen, meesten zijn onbeleefd en zeer luidruchtig. Met de week-ends veel plaatselijken met kleine kinderen, om nog maar te zwijgen van de vele Semenaries waardoor het telkens chaos was in de Restaurant. Chef kok levert nog altijd uitstekend werk om de maaltijden naar een hoger niveau te brengen.Animatieteam probeert wel iets te doen maar bakt er niet veel van vooral de Chef animator is niet veel waard .Wil wel nog een pluim geven aan Salwa die altijd met de glimlach de bediening aan zwembad doet, alsook Mr.Faouzi (chef receptie) levert daar prachtig werk om alles in goede banen te leiden. Alsook Mr.Saber (bar manager) en Samy (quality manager) leveren uitstekend werk om alles te organiseren. Niet te vergeten de Medic Mr.Mohamed die er steeds is om iemand uit de nood te helpen als het nodig is.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Kamers met zicht op zwembad en zee, in het oude gedeelte, hebben zonnig terras en zijn rustig...
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Bomans G heeft een beoordeling geschreven jun. 2018
Blankenberge, België98 bijdragen33 nuttige stemmen
+1
Reeds 12de.maal naar dit hotel geweest, voorheen RIU Marillia. Hotel is nog altijd even mooi, eten wel minder gevarieerd dan voorheen. Chef Kok doet zijn uiterste best om, met een minder budget dan bij RIU, toch goede maaltijden te bereiden Personeel nog altijd even vriendelijk en behulpzaam, vooral de oude garde zoals Abdelwahab Mekna en ook garçon Khaled, in dienst sinds het Vincci is en in 't bijzonder Salwa, de dame die al jaren de bediening doet aan de Pool Bar. Kamers nog altijd even netjes. Gans nieuw annimatieteam die nog veel moeten leren maar wel hun best doen. Spijtig dat er nu wel Russen komen, wat vroeger niet waar was. Hopelijk komen er in de toekomst opnieuw meer Europeanen, kan dit hotel zeker aan iedereen aanraden.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2018
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Liefst met zicht op zwembad of zee
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
hansvink heeft een beoordeling geschreven feb. 2018
Oud-Turnhout, België368 bijdragen107 nuttige stemmen
+1
Gelukkig begint Tunesie langzaam weer in de picture te komen voor een vakantie. Terecht. Een mooi land met zeer vriendelijke mensen. Minder toeristisch dan Marokko. Let wel; je verblijft in een islamotisch land met een andere cultuur. Het hotel is gelegen net buiten Hammamet in de zogenaamde toeristische zone. Een uurtje rijden van Tunis. Het ligt ook direct aan het strand. Het hotel heeft 2 grote buitenbaden en eem binnenbad. Wij verbleven 'all inclusive'. Het eten was goed, maar zoals meestal heb je dat na een week wel gezien. De meeste hotelgasten tijdens ons verblijf kwamen uit de regio. (Nog) weinig westerse toeristen. De kamers zijn standaard; een goed (maar wel hard) bed, een koelkastje op de kamer en een badkamer met een comfortabele bad/douche. Op de sateliet ook BVN (Belgie/Nederland) ontvangst. De kamers zijn helaas wat gehorig. Als je van rust houdt; geen kamer nabij de lobby (in de wintermaanden gebeurt de animatie 's avonds in de lobby). Wifi alleen in de lobby. Naast Arabisch, spreekt men ook Frans en doet men zijn best om ook in het engels en Duits te communiceren. Nogmaals het personeel is super vriendelijk en behulpzaam
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2018
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Als je van rust houdt, in de wintermaanden niet nabij de lobby
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Diny N heeft een beoordeling geschreven aug. 2015
Oss, Nederland2 bijdragen1 nuttige stem
In juni geweest, heel goed hotel, mooie en schone kamer, personeel vriendelijk ze doen er alles aan om je een fijn vakantie gevoel te geven, alleen jammer dat je buiten het hotel beter niet kon komen, in de medina was niks meer te doen, sneu voor de mensen daar.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2015
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Zeezicht mooi uitzicht op strand en zee
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 66 - US$ 1.002 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
marillia hotel hammamet
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Marillia
LOCATIE
TunesiëGouvernement NabeulHammamet
AANTAL KAMERS
352
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Vincci Marillia
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Vincci Marillia?
Attracties in de buurt zijn George Sebastian Villa (7,5 mijl), Hammamet Beach (6,1 mijl) en Musée des Religions (1,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Vincci Marillia?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, ontbijt en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Vincci Marillia?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Vincci Marillia?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Vincci Marillia?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Plancha-Steak House, La Bella Marina Restaurant en Shakespeare Resto-Lounge.
Zijn er sportvoorzieningen bij Vincci Marillia?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Heeft Vincci Marillia een luchthavenshuttle?
Ja, Vincci Marillia heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Vincci Marillia?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Vincci Marillia zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Vincci Marillia?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en arabisch.
Zijn er historische locaties in de buurt van Vincci Marillia?
Veel reizigers bezoeken Kasbah of Hammamet (8,5 mijl).