Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba

Opslaan
Delen
Houmt Souk, Zone Toursitique, Djerba 4128 Tunesië
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 90
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 02-11-21
Hotels.com
Expedia.com
US$ 90
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 02-11-21
Lol.travel
TravelocityUS$ 90
getaroom.comUS$ 96
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (1209)
Kamer en suite (252)
Zwembad en strand (214)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
Meer lezen
Bijgewerkt op 18-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Bijgewerkt op 18-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 41 van de 127 hotels in Djerba
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba is een fantastische keuze voor reizigers in Djerba. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar en je kunt bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Als je graag naar een Frans restaurant gaat, ligt Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba in de buurt van Casino Djerba el Ferida, Djerba Nova en Restaurant L'oasis.

Veel plezier in Djerba!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Bubbelbad
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
Stoomcabine
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Arabisch en nog 1
1968beoordelingen61vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 877
  • 606
  • 263
  • 113
  • 109
Reizigersveiligheid
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Nathalie S heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Waasmunster, België28 bijdragen3 nuttige stemmen
Wij hebben voor dit hotel gekozen in een zoektocht naar een last minute nadat we te horen kregen dat onze Thomas Cook boeking geannuleerd was. Wij hebben toen ook gekozen voor een All in formule. De eerste dag was een beetje wennen aan de All in formule. Blijkt eerder een Volpension formule te zijn want niet alles is inbegrepen. Zo kan je niet in elke bar van het hotel terecht. Informeer je goed alvorens een pintje te bestellen! Voor de rest was alles ok. We hebben een zeer ruime kamer met zijzicht op de zee gekozen en zijn super tevreden. Buffet voor ontbijt, lunch en diner is top. Alle dagen andere specialiteiten. Er is ook een privéstrand waar het rustig vertoeven is. Kapsalon en thalasso zijn ter plaatse aanwezig.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van MarwaB362, P.A To General Manager bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Gereageerd op 22 okt. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts on your vacation at the Radisson Blu Palace Resort &Thalasso Djerba. I'm glad you had a good time with us and I hope there will be many more. We will be happy to welcome you again very soon. Best Regards, P.A To General Manager Marwa BOUASSIDA
Meer lezen
rob heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Zutphen, Nederland3 bijdragen4 nuttige stemmen
kamer was vies na 4 dagen de manager erbij gehaald. hier na een andere kamer gekregen. Het personeel in de eetzaal is alleen aardig tegen de Russen waarom omdat zij ze betalen voor de vriendelijkheid. Vlees was erg snel op als de horde Russen binnen kwamen, maar werd ook niet aangevuld. Over al in het hotel mag gerookt worden dit ruik je door het hele hotel heen.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van MarwaB362, P.A To General Manager bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Gereageerd op 2 okt. 2019
Dear Robby Veterma, First of all, we would like to thank you for your trust and loyalty in our establishment and also, for taking the time to share your comments and criticism about our services. Your comment has received our full attention and was the subject of a meeting with the various heads of department to study the details and to remedy by actions. The satisfaction of our customers has been central to the success of our establishment and the continuous increase in the number of our loyal customers, and despite the current difficult situation, we have always defended the quality of service and benefits and the constant concern to improve them. We apologize for the inconvenience experienced during your last stay and the dissatisfaction with some of your expectations. We will not attempt to explain all the details mentioned, even if our establishment was full, you are quite right to say that the benefits must always be assured and with the best qualities, this is our commitment on a daily basis, management as the whole of our team. We sincerely apologize for these disappointments and assure you that we will do our best to ensure that this sort of thing does not happen again in the future. Regarding the rooms, a total renovation program will start next November and I can assure you that the hotel will experience a new youth with a modern design and fresh and pleasant rooms, I fully understand your comment and accommodation Our hotel needed a refresh. We hope that you will give us another opportunity to make you forget this last stay and to give you a stay that fulfills your expectations in the very near future. Do not hesitate to contact me for any further information or assistance. Looking forward to seeing you again, please accept our best regards. P.A To General Manager Marwa Bouassida
Meer lezen
Diana heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
2 bijdragen
Alles paste in het kader van rust en zalig niets doen. We hebben genoten, het klopte, zalige Spa waar we voor het eerst kennis mee maakte. De vriendelijkheid van al het personeel, soms valt er wel iemand uit de toon, gelukkig niet iedereen
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van MarwaB362, P.A To General Manager bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Gereageerd op 27 jun. 2019
Dear Customer , Thank you very much for the kindness of your comment. We are very touched that you have quoted team who strive to make your experience among us the most unforgettable and memorable possible. I am happy to know that you have enjoyed moments of relaxation in our thalassotherapy center & SPA. I hope we will have the pleasure of welcoming you again very soon. Best regards, P.A To General Manager Marwa BOUASSIDA
Meer lezen
claudiamoermans heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Heel fijn aangenaam hotel, alleen jammer dat ze weinig tot geen engels kunnen mits wij geen frans spreken. Ook dat je moet bijbetalen voor de spa en andere restaurants als je minder dan 7 nachten blijft. En neckermann niet aanwezig was lijk afgesproken op het hotel voor de nodige uitleg.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Datum van verblijf: oktober 2018
Prijs/kwaliteit
Kamers
Hygiëne
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van MarwaB362, P.A To General Manager bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Gereageerd op 11 okt. 2018
Geachte klant, Bedankt voor het nemen van de tijd en het delen van uw indruk met ons. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw tijd hier in Radisson Blu Palace en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, P.A Aan General Manager Marwa BOUASSIDA
Meer lezen
Kris D heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
28 bijdragen2 nuttige stemmen
Pluspunten: • Ruime en nette kamer met bad én douche (type 20) • Lekker eten in buffetrestaurant. • Altijd een plaats te vinden aan het zwembad of het strand. Comfortabele ligzetels. Minpunten: • 's Avonds enkel muziek in betalende bars (niet inbegrepen in all-in formule). • Bediening in alle bars is langzaam en stuntelig: vb. in restaurant krijg je drinken op het einde van de maaltijd of zelfs gewoon niet. • De snacks blijken niet zo uitgebreid als het reisbureau vermeldt, maar zijn beperkt tot pannenkoeken. • Personeel maakt een sterk onderscheid tussen hotelgasten: enkel wie betaalt per consumptie (en fooi geeft) wordt bediend aan het zwembad of begroet door het personeel. Ga je all-in, dan krijg je minder service. • Hygiëne en netheid: glasscherven en sigarettenpeuken rond het zwembad, bier is niet vers maar warm... Conclusie: mooi hotel, maar het mist organisatie. De service lag beneden de verwachtingen voor een 5* hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018
Nuttig
Delen
Antwoord van Marwa B, P.A To General Manager bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Gereageerd op 24 aug. 2018
Dear Guest! Many warm greetings from sunny Tunisia and thank you for choosing the Radisson Blu Palace ,Djerba for your stay! We are sincerely sorry that we couldn’t meet your expectations and you stayed unsatisfied with your holiday. We insure that all your comments have been delivered to the hotel management and an action has been taken immediately. We do hope to have a chance to see you once more time in our resort, and can assure to do everything to create a wonderful holiday for you. Best regards, P.A To General Manager Marwa BOUASSIDA
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 88 - US$ 173 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
radisson blu resort & thalasso, djerba hotel djerba island, radisson blu resort and thalasso, djerba, radisson houmt souk, radisson djerba, houmt souk radisson, djerba radisson
LOCATIE
TunesiëGouvernement MédenineDjerba
AANTAL KAMERS
296
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Attracties in de buurt zijn Dar Jilani La maison des Arts & Métiers (5,9 mijl), Sentido Djerba Beach (4,8 mijl) en Jama Fadloud (Mosque) (5,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Les Palmiers Chez Neji et Catherine, Rachid et Sophie en Chez Chouchou.
Zijn er sportvoorzieningen bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba een luchthavenshuttle?
Ja, Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits, russisch en arabisch.