The Regent Cha Am Beach Resort is een fantastische keuze voor reizigers in Cha-am. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Dit resort voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Holiday Inn Resort Regent Beach Cha-am Hotel toegang tot roomservice en een conciërge. Regent Cha-am biedt ook een zwembad en een restaurant, waardoor je reis naar Cha-am nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Als je graag naar een pub gaat, ligt Holiday Inn Resort Regent Beach Cha-am Hotel in de buurt van Bluestar Bar en Baba Beach Restaurant.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar een populaire architectonische bezienswaardigheid gaat, zoals Mrigadayavan Palace, in de buurt van het resort.
Veel plezier in Cha-am!
Het is een heel mooi hotel met een prachtig zwembad. Het ontbijt is oké, de restaurants op de terrein zijn gewoon duur in vergelijking met de straat die je inloopt vanaf het hotel. Een heleboel keuze daar, gezelliger en veel goedkoper! Het strand is ronduit waardeloos (er zit ook niemand). Je kunt het water niet inlopen want er liggen enorme zandzakken voor. Geen idee waarom dat is. Op de kamer is alles goed geregeld, schone handdoeken, goede bedden, flesjes water. Allemaal prima. Er is niet veel te beleven in de buurt. Je zult vrijwel voor alles een taxi nodig hebben. Dus voor een relaxte vakantie aan het zwembad en ‘s avonds lekker wat eten, zit je hier prima.
Het hotel op zich was mooi, maar het personeel kon amper goed Engels. Dit was een echte minpunt. We zouden er normaal 16 nachten verblijven, maar deze hebben we vervroegd beëindigd door naar Bangkok eerder te vertrekken en daar te verblijven voor de laatste 4 nachten. We waren daarnaast ook teleurgesteld van het ontbijtbuffet. Het fruitaanbod was beperkt (geen bananen, mandarijnen, appels,...) voor gezinnen met kleine kinderen niet echt praktisch. Daarnaast was de confituur geen confituur, maar gelei... echt niet lekker ( ook geen nutella beschikbaar). Zelf ben ik lactoseintolerant en bij het navragen naar sojamelk of lactosevrije melk was het antwoord:"no have". Zelfs de dag nadien werd er niet eens moeite gedaan om dit aan te bieden. Ik veronderstel dat ik niet de enige ben in een hotel met meer dan 100 gasten die dit probleem heeft. Daarnaast was het ongelooflijk hoe vroeg de zwembadbedden bezet werden gezet (5 uur in de ochtend, allemaal bejaarden, die de bedden in beslag namen). Die regels moeten echt aangepast worden!!!! Nadat personen een uur niet komen, zouden de handdoeken gewoon weg moeten worden genomen opdat anderen ook kunnen gaan liggen. Verder is het ver afgelegen en biedt het hotel GEEN gratis schuttledienst ( 300bath enkele reis naar chaam, laten we zwijgen over de prijs naar hua-hin). Dit is echt het minste dat ze konden aanbieden voor een hotel die zo afgelegen is van alles. Gelukkig konden we de grabcar nemen. Verder was de poetsdienst ook niet super... op 2 weken dat we er waren hadden ze maar 1 keer de vloer gedweild en elke keer vergaten ze de handdoek voor onze dochter ( na 6 dagen te bellen met receptie hebben we het gewoon opgegeven, dit is gewoon schandalig voor woorden dat dit niet genoteerd werd). We hebben er al bij al het beste van gemaakt, maar als het management en beleid van het hotel geen enkele rekening gaat houden met de beoordelingen die reizigers al geschreven hebben, dan vermoedt ik dat het hotel enkel geboekt zal worden door oudere personen en niet meer door jonge gezinnen. Aan jullie om te weten hoe jullie willen open staan voor personen van het buitenland.…
Morgen weer richting Nederland. We hebben een top week achter de rug. Natuurlijk liggen er zandzakken voor de kust maar dat staat in de beschrijving. Je kan wel in zee zwemmen. Afgelopen week geen kwallen en nare stroming. Zwembad is groot en lekker van temperatuur. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat veel toeristen alleen aan zichzelf denken en twee of drie handdoeken per dag via de handdoekenservice bij het zwembad nemen. Een is ook voldoende en veel beter voor het milieu. Maar hier kan en mag alles. In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen. Je moet wel een stukje daarvoor met de auto/taxi. Hutsadin olifanten in Hua Hin is een echte topper. Minpuntje is dat we een driepersoonskamer hebben geboekt en bv maar twee stoeltjes op het balkon en het derde bed is erg klein/kort. Eten kan in het straatje naast het hotel prima. Prijs-kwaliteit van het hotel is prima.…
Super vriendelijke medewerkers . Uitstekend ontbijt . House keeping nog nooit zo schoon en goed meegemaakt . Gedeelte van het park word gerenoveerd maar dat is goed afgeschermd met hoge wanden . Geen last van het geluid stof of werkmensen
Het zou beter zijn als personeel( vooral als je mensen bedien/ ontvangt) dat er beter Engels gesproken wordt en dat ze het ook verstaan en begrijpen, normaal kunnen betalen met je bankkaart(maesto) ook als je vraagt naar informatie lokaal, weten ze niet veel. Hadden een mieren plaag in onze kamer en zijn vooral op benen gestoken. Gastvrijheid is echt heel erg goed 200%
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding