Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

JW Marriott Hotel Surabaya

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (1227)
Kamer en suite (350)
Video (1)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Gratis parkeren
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Sauna
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Zakelijk
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
Hotelpakketten
1.053beoordelingen
22vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 576
  • 365
  • 78
  • 14
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
JW Marriott is een bijzonder luxe en stijlvol hotel in het centrum van Surabaya. Het heeft een warme uitstraling die nog eens bevestigd wordt door de bijzonder vriendelijke en behulpzame personeel. Ons verblijf in de executive kamers met toegang tot de executive lounge was echt
Meer lezen
Goed warm aanvoelend luxuies hotel. Jammer niet verbonden met het winkel centrum. Lobby is royaal opgezet, aardige bedienings personeel. Jammer is dat in de bar gerookt mag worden. (De niet roken gedeelte is vrij klein, en ongezellig gelegen) De kamers zijn redelijk royaal
Meer lezen
Een luxe hotel, je wordt er erg hartelijk ontvangen. Zelfs de bemanning van garuda airlines overnacht in dit hotel. We hadden een erg luxe kamer op de 21 verdieping, en mochten gebruik maken van de lounge. Dit is ons erg goed bevallen. Heerlijk eten en lekkere hapjes. Je kunt er
Meer lezen
Antwoord van JW Marriott S, Director of Sales & Marketing bij JW Marriott Hotel Surabaya
Gereageerd op 14 dec. 2014
Dear Ms. Anita C, Thank you very much for choosing JW Marriott Surabaya on your recent visit to Surabaya. It is our pleasure to learn that you enjoy your stay with us and we appreciated your compliments to our newly renovated Executive Lounge. In addition, we are delighted to inform that we are in the midst of room refurbishment project which involving a reputable interior designer to create a fresher and more comfortable room. Once again, thank you for taking your valuable time to share your positive feedback. We wish to welcome you again soon when your travels bring you back to Surabaya. Kind regards, Dana Aditya Director of Sales & Marketing
Meer lezen
Mooie entree en eerste indruk. Eenmaal op de kamer viel het tegen, gedateerde spullen. De douche en het toilet niet goed schoon. Kitranden en voegen met schimmel. Plakkerig vies spul op de salontafel en enkele haren in het bed bij het openslaan van de deken. Daarnaast flikkeren
Meer lezen
Antwoord van JW Marriott S, Manager bij JW Marriott Hotel Surabaya
Gereageerd op 16 okt. 2014
Dear Groetjesuit, Thank you for taking the time to write your review and sharing your experience. We sincerely apologize that your recent stay was not satisfactory and falling short of your expectations. As we are constantly striving to improve ourselves, we appreciate your constructive feedback very much and will definitely have an internal discussion with the team on each and every concern you highlighted. We take guest feedback very seriously and our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit. You’re a valued customer, everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience. We would like to regain your trust and hope to serve you again when your travels bring you back to Surabaya. Sincerely, Dana Aditya Director of Sales & Marketing
Meer lezen
We zijn zeer tevreden over ons verblijf. Gewoon alles klopte de service is goed, de kamers waren perfect schoon en het ontbijt is uitgebreid en zeer goed. Is niet de goedkoopste keuze maar in Surabaya wel zeker een van dr beste hotels.
Meer lezen
Vorige
DI JW marriot bisa booked 2 kamar dengan connecting door ?
Bisa asalkan sebelumnya diomongkan ke pihak hotelnya, apalagi kalau sedang peak/high season biasanya keluarga2 sering meminta kamar dengan connecting door
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Where can i get the updated photos for executive suite 2 bedroom ? Thank you.
Just email the hotel, you can ask for a photo if they have it,just google the contact information
1 stem
Alle antwoorden weergeven
When did JW Marriott Hotel Surabaya opened ?
June 24,2010
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Hai, saya ingin tanya berapa centimeter ukuran bed untuk king dan twin? Thanks
Untuk centimeternya saya tidak pasti. Namun sangat besar daripada ukuran twin bed di hotel lain. Untuk kingnya mungin 180*200 atau lebih.
0 stemmen
Hai, saya ingin tanya berapa centimeter ukuran king dan twin bed di jw marriott surabaya? Thanks
Kingnya lebarnya 2mx2m dan twinnya 160cmx2m, kl bawa anak kecil mgkn akan lbh nyaman ambil yg twin
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12345
PRIJSKLASSE
US$ 62 - US$ 116 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
marriott surabayajw marriott surabayasurabaya marriott
LOCATIE
IndonesiëJavaEast JavaSurabaya
AANTAL KAMERS
407
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding