Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Shangri-La Hotel Surabaya

Prijzen weergeven
Nr. 4 van 125 hotels in Surabaya
Certificaat van uitmuntendheid
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
Shangri-La Hotel Surabaya
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

573 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
Beoordeeld op 30 september 2016

Verblijf regelmatig in dit hotel. - Hotel kamer is van alle gemakken voorzien. Wel een beetje outdated. Maar wordt hard aan gewerkt. - Restaurants zijn van goede kwaliteit - Zwembad is TOP - Leisure mogelijkheden zijn uitmuntend Nog steeds het beste hotel in Surabaya

  • Verbleef Augustus 2016, bezocht voor zaken
    • 4 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 5 van 5 bollen Service

Nuttig?
Bedank Bert B
SURGM, General Manager van Shangri-La Hotel Surabaya, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Bert B, We would like to thank you for your great feedback during your stay with us. We are... Meer 

Apeldoorn, Nederland
Niveau bijdrager
88 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
Beoordeeld op 10 augustus 2016

Wij hebben in het Shangri-La Hotel gegeten en gebruik gemaakt van het dinerbuffet. Het dinerbuffet is erg groot en bied veel keuze. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar spreekt niet altijd goed Engels.

  • Verbleef Juli 2016, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Service

Nuttig?
Bedank Johan P
SURGM, General Manager van Shangri-La Hotel Surabaya, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Johan P, Thank you for taking the time to review us during your stay at our hotel. We are... Meer 

Den Helder, Nederland
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 10 mei 2016 via mobiele applicatie

De hotelkamer was van alle gemakken voorzien. Groot bed met goede matrassen. Badkamer met ligbad en douche. Toilet artikelen aanwezig op de kamer. De buro lamp was stuk maar werd binnen 15 minuten vervangen. Dagelijks werd de minibar gevuld met flesjes water. Het ontbijt was in buffet vorm en ongelooflijk uitgebreid. Ook was er een kok aanwezig voor b.v eitje te bakken. Het zwembad werd niet erg druk bezocht vanwegen de hitte. Dit hotel is zijn 5 sterren meer dan waard. Meer 

Nuttig?
Bedank M h
Martin B, General Manager van Shangri-La Hotel Surabaya, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear M h, Thank you for taking the time and posting your positive review during your stay at Shangri-La Hotel,... Meer 

Probolinggo, Indonesië
Niveau bijdrager
35 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
Beoordeeld op 5 augustus 2015

Wij verblijven geregeld een nacht in Surabaya en hebben al in verschillende hotels verbleven. Shangri-La is toch nog steeds het beste hotel. Heel vriendelijk personeel, uitstekend internet, goede restaurants, uitgebreid ontbijt, propere kamers, aangenaam zwembad en goede massages. Het hotel is niet goedkoop naar Indonesische normen, maar het is toch even genieten van de rust en (relatieve) luxe. Soms nemen we ook de extra optie van de club lounge. Zeker als je wat langer in het hotel verblijft is dit een aanrader: rustig en verzorgd ontbijt en een verzorgd aperitief 's avonds. Zeker als je graag een glaasje wijn drinkt zoals wij, zijn de extra kosten al snel terugverdiend :-) We hadden een problem met onze baggage in Surabaya airport en de concierge heeft ons ontzettend goed geholpen. Wij spreken nl geen Indonesisch en zij hebben continu proberen bellen naar de vlieghavens in Surabaya en Jakarta om te polsen naar onze baggage.

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met familie
    • 4 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 bollen Locatie
    • 5 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 5 van 5 bollen Service
Meer 

Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com

Nuttig?
Bedank BiekeD
Dilsen-Stokkem, België
Niveau bijdrager
105 beoordelingen
24 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
Beoordeeld op 5 augustus 2014

Dit is een klasse hotel, service is super, ontbijt is super. En toch redelijk betaalbaar. Wil je een heelgoed hotel voor een betaalbaar bedrag ga dan naar dit hotel, mocht je Surabaya bezoeken. Is niet erg toeristisch maar transport binnen de regio en van het hotel is niet zo duur, dus je bent overal vlug waar je zijn wil.

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met vrienden
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 4 van 5 bollen Service

Nuttig?
Bedank Geert D
Dilsen-Stokkem, België
Niveau bijdrager
105 beoordelingen
24 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
Beoordeeld op 4 augustus 2013 via mobiele applicatie

Hotel was goed alles goed verzorgd alleen personeel was enkele malen niet aan het opletten tijdens de bediening, je moest dan lang wachten voor je geholpen werd. Voor de rest alles goed tot zeer goed. Kamers schoon en verzorgd, ontbijt ookberg goed.

  • Verbleef Juni 2013
    • 4 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 3 van 5 bollen Service

Nuttig?
Bedank Geert D

391 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (368)
Bekeken
Zwembad/strand (21)
Bekeken
Kamer/suite (74)
Bekeken
Badkamer (21)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (65)
Bekeken
Dineren (28)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (15)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (3)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Overige (140)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (23)
Bekeken
Zwembad/strand (2)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (4)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Kamer/suite (10)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Surabaya bekeken
op 4.0 km afstand
JW Marriott Hotel Surabaya
JW Marriott Hotel Surabaya
nr. 2 van 125 in Surabaya
636 beoordelingen
op 4.3 km afstand
Hotel Majapahit Surabaya
Hotel Majapahit Surabaya
nr. 1 van 125 in Surabaya
730 beoordelingen
op 0.6 km afstand
Hotel Ciputra World Surabaya
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 4.0 km afstand
Sheraton Surabaya Hotel & Towers
op 3.5 km afstand
Bumi Surabaya City Resort
Bumi Surabaya City Resort
nr. 7 van 125 in Surabaya
315 beoordelingen
op 4.2 km afstand
Swiss-Belinn Tunjungan
Swiss-Belinn Tunjungan
nr. 3 van 125 in Surabaya
178 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
  • Bar/lounge
  • Spa
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Niet-roken hotel
Activiteiten
  • Zwembad
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Hot tub
  • Tennisveld
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
In je kamer
  • Minibar
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Roomservice
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Gratis parkeren
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten
  • Babysitting

Aanvullende informatie over Shangri-La Hotel Surabaya

Adres: Jln. Mayjen Sungkono 120, Surabaya 60189, Indonesië
Locatie: Indonesië > Java > East Java > Surabaya
Prijsklasse: € 91 - € 173 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Shangri-La Hotel Surabaya 5*
Aantal kamers: 383
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Shangri-La Hotels and Resorts, HotelTravel.com, Travelocity, Priceline, Agoda, Booking.com en Jetsetter, dus je kunt je reserveringen bij Shangri-La Hotel Surabaya met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Shangri La Surabaya
Surabaya Shangri La
Stijl hotel:
Nr. 2 romantisch hotel in Surabaya
Nr. 3 spahotel in Surabaya
Nr. 4 familiehotel in Surabaya
Nr. 4 luxe hotel in Surabaya
Nr. 4 zakenhotel in Surabaya
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Shangri-La Hotel Surabaya en andere reizigers.
5 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Shangri-La Hotel Surabaya
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Is een hotel hoofdzakelijk voor zakenmensen maar wij als toerist voelden er ons erg op ons gemak.”
 van 5 bollen geertd995, 5 aug 2014 | Beoordeling lezen
1 van 1
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf