Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Meize Hotel

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Vergaderkamers
Wasservice
Conciërge
Babysitting
Niet-roken hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Kitchenette
Handige informatie
STIJL HOTEL
Veilig
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (154)
Beoordelingen filteren
27 resultaten
Waardering van reizigers
6
9
6
5
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
6
9
6
5
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 27 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Ik ben al eerder verbleven met tonnen hotel, maar deze was het hotel met het meest harde, stevige kussen waar ik ooit in heb geslapen. En het is niet een, maar beide kussen, naast het kussen vond ik ook de badkamer gootsteen veel te klein...als het is gemaakt om te gebruiken door aap niet door de mens. En een ding ook, de receptioniste was niet al te vriendelijk.Meer

Datum van verblijf: november 2018
Antwoord van Meize H, General Manager bij Meize HotelGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vandaag net aangekomen in dit hotel en teleurgesteld over de geleverde diensten. Ik vroeg de een slaapkamer en hebben echter 2 bedden gecombineerd gekregen zonder personeel gaf goede uitleg bij het inchecken. En ik vond ook de rode vlekken op de lakens die zeer onaanvaardbaar...was. Vervolgens nam ik contact op met de receptie en werd beantwoord door een mannelijk personeel bij de receptie en zonder enige verontschuldiging gebaar, hij vroeg me om terug te gaan naar de receptie. Hij gaf me nog een kamer en ik vroeg hem of de lakens in de nieuwe kamer zijn geïnspecteerd, hij zei ja, hij vroeg het huishoudelijk personeel al en bevestigde dat de kamer in goede staat moet zijn. Verrassend vond ik dezelfde situatie, ik nam opnieuw contact op met de receptie, dezelfde persoon, zelfs niet de moeite om zich te verontschuldigen en zijn huishoudvriend de schuld te geven en zei dat zijn verantwoordelijkheid alleen bij de receptie ligt (wat voor gedrag is dit? Serieus?! Waar is de coördinatie tussen medewerkers? En wat een houding!!!! Om klacht met dit soort gedrag aan te pakken?). Ik heb toen zelfs met hem gedeeld, dat als eerste stap om de klacht van de klant af te handelen, hij eerst zijn verontschuldigingen moet aanbieden, dan zei hij sorry tegen mij met aarzeling! ! ! Ongelooflijk. Hij stelde toen voor om het laken te verwisselen en vroeg het huishoudelijk personeel om naar de kamer te komen. Toen het huishoudelijk personeel naar de kamer kwam, begon het andere grappige verhaal. Hij bracht wat lakens mee en vond nauwelijks de goede staat, hij deelde zelfs zijn geklaagd over zijn hotelmanagement, voor mij als klant, dat het hotelmanagement sinds lange tijd geen nieuwe voorraad lakens heeft gekocht en dat ze de huidige oud laken met slechte staat. Toen ritste ik mijn mond en hielp hem zelfs om het goede laken te vinden van de lakens die hij naar de kamer bracht! Als dit verhaal klopt, kunnen we het management vragen stellen over de manier waarop zij met dit probleem omgaan. Onthouden ! U moet de basisbehoeften van de klant aan de hotelkamer leveren: een schone kamer! Ps. Ik zal niet de naam van de receptie personeel noemen. Omdat hij misschien een goede training en evaluatie van het management verdient, en een nieuwe kans kreeg. Maar voor hotelmanagement, om te vinden wie hij is, hoeft u alleen maar het schema van uw receptie te controleren, de enige man die de leiding heeft op 29 oktober, tussen 2. 45 uur - 16 uur. Bedankt !Meer

Datum van verblijf: oktober 2018
Antwoord van Meize H, General Manager bij Meize HotelGereageerd op 31 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Het is een mooi comfortabel hotel om te verblijven. Het geld waard dat je hebt betaald omdat het goedkoop is. Toen we aankwamen, denk ik dat er een groep in huis is en dat ze erg luidruchtig waren. Ze liepen van de ene kamer naar...de andere en hun kamerdeuren waren niet dichtbij. Ik stel voor dat de hotelbeveiligings- en belastingbeheerders afspraken moeten maken om dit soort scenario's te vermijden. Er waren echter enkele problemen met de elektriciteit in onze kamer. Het blijft trippen telkens wanneer we onze keycard inslepen. De technische man kwam om het te repareren en hij zei dat als het opnieuw gebeurt, je gewoon het schakelbord opent en de schakelaar omdraait. Lol. Werkelijk? ? Ik ben zelf een hotelier en adviseer NOOIT mijn gasten om zichzelf te helpen met de schakelborden, zelfs als deze zichtbaar of bereikbaar is. We bestelden roomservice en natuurlijk weten we eten op het menu zijn uw lokale gerechten, we wilden weten wat zijn de ingrediënten in het gerecht bestaat. Het F & B-personeel lijkt het niet te weten en heeft net gezegd dat het lokaal eten is. We belden om 22.00 uur (laatste oproep is 10: 30 uur) maar ze zeiden dat roomservice gesloten is totdat ik erop stond dat ze mijn bestellingen alleen namen toen namen ze mijn bestelling op. Ik weet niet zeker of het personeel hier Engels goed kent, de eerste keer dat ik naar de receptie ging om een ​​universele adapter te vragen, zei ze dat ze niet bieden. De tweede keer dat ik ging en sprak met dezelfde exacte persoon, maar deze keer liet ik haar een foto zien, alleen dan stuurden ze het naar de kamer. Over het algemeen is het hotel leuk, gezellig, schoon en het personeel is erg vriendelijk. Waarschijnlijk zijn ze niet echt gewend aan buitenlanders omdat de meeste gasten hier de lokale bevolking zijn.Meer

Datum van verblijf: juli 2018
Antwoord van Meize H, General Manager bij Meize HotelGereageerd op 25 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 18 juli 2018

We verbleven hier voor een avondje uit. Mooie en schone kamer. Eenvoudig recht en het geld waard. Ontbijt was goed, niets speciaals, want ik eet niet veel. Parkeren kan een uitdaging zijn. je moet het aan de valet-service overlaten.Meer

Datum van verblijf: juli 2018
Antwoord van Meize H, General Manager bij Meize HotelGereageerd op 25 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 2 oktober 2017

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ding dat ik niet graag hun kussen voor mij te hoog en voor de badkamer hun bidet is onder de wastafel. is zo moeilijk te bereiken is. Ik wil graag hun niet roken kamer en de kamer was...schoonMeer

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van Meize H, General Manager bij Meize HotelGereageerd op 18 november 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Meize Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 15 - US$ 38 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndonesiëJavaWest JavaBandung
AANTAL KAMERS
100
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding