Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fairmont Sanur Beach Bali

Winnaar van de Travelers' Choice award
Website van het hotel
Hoteldeals
Jalan Kusuma Sari No. 8 | Sanur Beach, Bali, Sanur, Denpasar, Bali 80227, Indonesië (Voorheen Regent Sanur)
Speciale Aanbieding
Pakketaanbieding
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Professionele foto's
Fairmont Sanur Beach Bali
Fairmont Sanur Beach Bali
Panorama’s (20)
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

645 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 513
  • 92
  • 25
  • 9
  • 6
Bekijk beoordelingen van
211
284
28
19
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    5 van 5 sterren
  • Service
    5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Indonesisch
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Utrecht, Nederland
Niveau bijdrager
42 beoordelingen
21 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 7 november 2015 via mobiele applicatie

Prachtig resort. Personeel doet z'n uiterste best het de gasten maar de zin te maken, proberen zelfs je naam te onthouden en je voorkeuren op eet- en drinkgebied. Kamers worden tweemaal daags schoongemaakt. Restaurant geen ervaring mee, maar het ontbijtbuffet is grandioos.

Nuttig?
Bedank birgitta d
Niall C, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear birgitta… Thank you for choosing the Fairmont Sanur Beach Bali during your recent vacation in Sanur Beach. Thank you... Meer 

paris
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 september 2015

Wij hebben 10 dagen in het Fairmont doorgebracht met onze 2 zoontjes van 3 en 1 jaar oud en van iedere dag genoten. Hands down het mooiste en beste resort in Sanur. We verbleven oorspronkelijk in een standaard kamer die erg ruim was en van alle gemakken voorzien. Omdat we met de kinderen iets meer ruimte wilden, zijn we naar de spa suite verhuisd. Een absolute aanrader: nog meer ruimte en voor ieder een massage inbegrepen. De spa is geweldig met zeer professionele masseuses. Ook de kids club is erg professioneel en ons oudste zoontje heeft er een geweldige tijd gehad. Grootste pluspunten van het hotel: het prachtige zwembad met uitzicht over de zee, zeer luxe en ruime kamers, fantastisch ontbijt. Wellicht geen kleinschalig boutique hotel, maar de luxe en service van het hotel maken dit ruimschoots goed. We hebben ook andere hotels in Sanur bekeken zoals het Griya Santrian en Tandjung Sari, maar waren opgelucht het Fairmont geboekt te hebben. Deze hotels kunnen nog niet aan het Fairmont tippen! De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is echt ontzettend goed!

  • Verbleef September 2015, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank charly3
Niall C, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling

Lieve charly3 Wij waarderen het dat u de tijd neemt om een dergelijke gratis van onze eigendom en medewerkers te schrijven. Ik ben blij dat we in staat waren om uw verwachtingen te overtreffen en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar ons hotel binnenkort weer. Groeten, Niall Cowan Algemeen Directeur Meer 

ouderkerk aan de amstel
Niveau bijdrager
45 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 16 augustus 2015

Voor de tweede keer in een half jaar terug naar dit hotel - en niet voor niets. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend; zolang je buiten de deur luncht en dineert, want anders wordt het prijzig. Maar meteen buiten het hotel - loop naar links aan de strand kant - of je zit met je voeten in het zand heel goed te eten in prima restaurantjes. En ondertussen verblijf je in een geweldig hotel met ondanks de omvang veel privacy. De suites behoren tot de mooiste die ik ken met werkelijk alles erop en eraan. En de service is ongeëvenaard.

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Robert D
Niall C, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling

Dear Robert D We stellen u de tijd neemt om zo'n gratis van onze eigendom en medewerkers te schrijven. Ik ben blij dat we in staat waren om uw verwachtingen te overtreffen en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar ons hotel snel weer. Regards Niall Cowan General Manager Meer 

2 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 8 juni 2015

Het mooiste hotel wat ik in Bali ben tegengekomen, de villas waren prachtig en de bedden lagen onwijs lekker. Het zwembad en de tuin waren super groot en het ontbijt was heerlijk. ook het personeel was onwijs vriendelijk. al met al een super hotel waar ik zeker hoop terug te komen

  • Verbleef Maart 2015, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Bloemserra
Niall C, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling

Dank u voor het kiezen om te verblijven in het Fairmont Sanur Beach Bali. We stellen u de tijd neemt om zo'n gratis van onze woning te schrijven. Ik ben blij dat we in staat waren om uw verwachtingen te overtreffen en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar ons hotel snel weer. Vriendelijke groeten Niall Cowan Algemeen... Meer 

Breda, Nederland
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 14 mei 2015

Bij dit hotel staat service heel hoog in het vaandel. Op het moment van ons bezoek was het laagseizoen en dus erg rustig. Het personeel was erg blij als ze ons van dienst konden zijn. Of het nu was bij het ontbijt, de receptie, of de "butler"die alles voor je wilde regelen de service was perfect. We hadden kleine ongemakken op de kamer die direct werden opgelost en men luisterde graag naar het advies voor eventuele verbeteringen. De kamer was erg groot, met een zeer ruime veranda met extra tv en minibar. De badkamer was ook zeer groot met aparte doucheruimte, bad, toilet en 2 wastafels. Er waren heerlijke luxe doucheproducten en toiletartikelen. De minibar werd elke dag gevuld en op ons verzoek was er ook mineraalwater met prik. Er stond een flinke voorraad met water. De schoonmaak was 2 x per dag en evt. elke dag schone lakens en handdoeken. Het hotel lag in het centrum met diverse winkeltjes en restaurants. Er was een zwembad en het lag direct aan het strand. Bij beide werd je handdoek gelegd en kreeg je heerlijk ijswater en een koud doekje. Er is een spa en een fitnessruimte, maar daar hadden we geen gebruik van gemaakt.

  • Verbleef April 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Caroline en H G
Niall C, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling

Geachte Caroline ... Dank je wel voor je geweldige beoordeling van het Fairmont Sanur Beach, Bali! Uw vriendelijke woorden over onze collega's en het hotel worden zeer gewaardeerd en zal, uiteraard, het meest gretig doorgegeven. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen zowel terug, nogmaals, om Fairmont Sanur Beach Bali in de nabije toekomst. Dank u voor het toestaan... Meer 

ouderkerk aan de amstel
Niveau bijdrager
45 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 januari 2015

Dit vroegere St Regent hotel behoort zeker tot de betere hotels van Bali. Wij vergeleken het vaak met de Legian in Semanyak en dat is beslist een compliment. De ligging is perfect - rustig maar toch in het centrum van Sanur. Met zowel leuke restaurantjes aan de strand als aan de dorpskant. Het hotel zelf is een oase van sophistication - prachtige kamers, top service, mooi zwembad; alles tip top op orde. En het ontbijt is echt uitzonderlijk en behoort tot de beste ochtendopeners ooit. Zeker buiten het hoogseizoen is dit hotel zeer goed betaalbaar. Want op dit niveau te kunnen verblijven voor plus minus 250 dollar per nacht is eigenlijk ongelooflijk!

  • Verbleef Januari 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Robert D
Niall C, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling

Wij waarderen het dat u de tijd neemt om zo'n gratis herziening van ons eigendom en personeel te schrijven. Ik ben blij dat we in staat waren om uw verwachtingen te overtreffen en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar ons hotel snel weer. Niall Cowan GENERAL MANAGER FAIRMONT MOUNT KENYA SAFARI CLUB Meer 

Sassenheim, Nederland
Niveau bijdrager
13 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 maart 2014

Nieuw hotel, open sinds medio 2013 met mooie grote kamers. (slaap)kamer met airco, zitgedeelte zonder airco. Uitzicht op zee,indien de kamer op de 3e of 4e verdieping is gelegen. Zeer service en gastvrij hotel waar je je direct thuisvoelt. Personeel zeer vrienelijk en behulpzaam. Uitstekend ontbijt met een leuke moderne presentatie. Is wat duurder maar prijs/kwaliteit is goed. Mooi zwemad met uitzichtt op oceaan. Ligbedden aan zwembad, maar ook aan het strand. Service van personeel aan zwembad en strand is uitstekend.

  • Verbleef Februari 2014, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Hans B
RegentBali B, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Regent Guest Hans B assenheim, The Netherlands, Thank you the positive write up on your recent stay at Regent... Meer 

Oudewater, Nederland
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 9 november 2013

We zijn een week gast geweest in dit fantastisch ingerichte hotel in Sanur. Fraai ingericht, tot in de details, uiterst gastvriendelijk, super ontbijt , mooie kamers, heerlijk zwembad met standaard verfrissing middels koud doekje en koud water. Kortom, alles tot in de puntjes verzorgt. Dat mag je ook verwachten van een hotel met deze klasse, maar ze doen het ook echt. Het hotel is sinds juni open en ze zijn naast het hotel nog 25 villa's aan het bouwen, waar wij geen overlast van ondervonden. Het enige minpuntje ondervonden we nadat per ongeluk onze dochter van 1,5 jaar de glazen koffiepot omgooide en brak. Hij stond onderin de kast waar onze dochter bij kon en kleine kinderen zijn nieuwsgierig dus dat ging mis. Wij werden verzocht de koffiepot te betalen bij de afrekening tegen een forse prijs. Dit had ook bij het ontbijt kunnen gebeuren en ik vraag me af of je dan ook de schade moet betalen. Er breekt altijd wel eens wat in de horeca, toch. Wij vonden dit teleurstellend maar de kwaliteit en service die we meemaakte blijft overeind. Ik hoop dat dit verslag Regent hotel doet besluiten om in het vervolg dit soort incidenten als bedrijfskosten op te nemen en niet verhalen op de 'nieuwe gasten'.

  • Verbleef November 2013, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Cheesies
RegentBali B, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Regent guest, Cheesies Oudewater, The Netherlands, Thank you for taking the time to post your review of your recent... Meer 

hank, nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 september 2013

Ik ben 3 weken in de watten gelegd! We zijn van het vliegveld gehaald met een luxe auto met airco. Voor vervoer in sanur zelf, kon hier ook gebruik van gemaakt worden. Dagelijkse verzorging van de kamer is geheel naar wens. Schone lakens, was en heerlijke verzorgingsproducten van locitane. Het hotel is supermooi. Warm, rustiek en modern, wat een ontspannen geheel geeft. Geweldige bedden bij het zwembad en het strand, met de aanvullende verzorging van koude, natte doekjes, zonnebrand, aloe vera gel en verfrissingsspray. Superbediening van drank en gerechten. Happy hour van 17.00-19.00: drank was niet gratis, soms 1+1 gratis. Wel de exclusieve hapjes waren inbegrepen en erg lekker. De "spa" was een verwennerij. Openingsactie 1+1 gratis viel bij ons in dubbel goede aarde! Wij hebben er veel gebruik van gemaakt. Het eten en drinken in prijs/ kwaliteitverhouding was prima. Hebben verschillende gerechten geprobeerd. Vooral de "rendang" is aan te bevelen. Personeel ontzettend vriendelijk en in 3 weken een fijn, vertrouwd contact gelegd. Ze staan open voor een gesprek en grapje, wat wij als heel prettig hebben ervaren! Al met al een echte aanrader voor een ultiem vakantiegevoel, waar je nog lang van kunt nagenieten!

  • Verbleef Juli 2013, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank ivo v
RegentBali B, General Manager van Fairmont Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Regent Guest IVO V Warm greetings from Regent Bali and Thank you very much for your wonderful note here... Meer 

1.030 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (706)
Bekeken
Kamer/suite (119)
Bekeken
Badkamer (36)
Bekeken
Dineren (57)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (103)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (26)
Bekeken
Zwembad/strand (106)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (4)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (2)
Bekeken
Overige (253)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (277)
Bekeken
Voorzieningen (40)
Bekeken
Strand (4)
Bekeken
Deluxe Ocean View-suite (29)
Bekeken
Fairmont-suite met uitzicht op zee (31)
Bekeken
Zwembad (23)
Bekeken
Presidential-villa aan zeezijde (99)
Bekeken
Restaurants en bars (10)
Bekeken
Het hotel (41)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (47)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (7)
Bekeken
Kamer/suite (13)
Bekeken
Zwembad/strand (6)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (4)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (4)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (2)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sanur in overweging
op 0.7 km afstand
Prama Sanur Beach Bali
op 0.5 km afstand
Puri Santrian
Puri Santrian
nr. 11 van 71 in Sanur
4.5 van 5 sterren 1.717 beoordelingen
op 1.8 km afstand
Griya Santrian
Griya Santrian
nr. 9 van 71 in Sanur
4.5 van 5 sterren 1.147 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.0 km afstand
Mercure Resort Sanur
Mercure Resort Sanur
nr. 25 van 71 in Sanur
4.0 van 5 sterren 1.730 beoordelingen
op 2.2 km afstand
Kejora Suites
Kejora Suites
nr. 6 van 71 in Sanur
4.5 van 5 sterren 292 beoordelingen
op 1.6 km afstand
Sanur Paradise Plaza Suites
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf