Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Vila Shanti Beach Hotel

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Professionele foto's
Vila Shanti Beach Hotel
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers","shims"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))","shims":"(ta.prwidgets.getjs(this,'shims'))"}},"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

123 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Vila Shanti Beach Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Gefilterd op: Nederlands
Niveau bijdrager
18 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 18 november 2013 via mobiele applicatie

Fijne ruime kamer, groot balkon (bovenverdieping), ruime badkamer, schoon. Ik houd van de oude stijl. Ben al vele keren op Bali geweest en ik hou niet van de moderne hotels. Wil je luxe? Alles tip top? Dan heb je hier niets te zoeken. Maar ga je voor de charme van Bali? Dan is het prima. . Heb geen ontbijt genoten in het hotel omdat ik een langslaper ben en er genoeg fijne eetgelegenheden in de buurt zijn. Vooral Smörgas is top voor een ontbijt. Het zwembad is klein maar oké, er zouden alleen iets meer bedden mogen staan. De mensen bij de receptie ogen wat onaardig, maar een glimlach doet wonderen. Kortom prima verblijf gehad. Meer 

Nuttig?
Bedank Jacqueline v
Zoetermeer
Niveau bijdrager
9 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 augustus 2013

Mooi complex, ruime kamers, douche is goed met bad. Iedere dag wordt er schoongemaakt en bedden verschoond. Erg vriendelijk personeel. Locatie is perfect, direct aan het strand. Zwembad is niet groot maar wel heerlijk, wel te weinig bedjes. Ook besjes aan het strand.

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Beertje49
Niveau bijdrager
32 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 13 augustus 2013 via mobiele applicatie

Ligging is prima en het hotel is gelegen in een mooie tuin. Het hotel is wat ouder, wat niet erg is als het maar goed wordt schoongemaakt. Dit was niet het geval, verder zijn de lakens en handdoeken oud, versleten en vlekkerig. We troffen een dekbed zonder hoes of laken aan, volgens de receptie het beleid van het hotel, na de nodige discussie kwam er uiteindelijk toch een hoeslaken te voorschijn. Het personeel is niet echt vriendelijk, dit hadden we in geen enkel ander hotel in Bali zo ervaren. Volgens informatie van het hotel zou je aan de receptie kunnen vragen naar de gangbare prijzen voor een taxi, doe dit vooral niet, ze stellen voor een taxi voor je te regelen maar de prijs is minstens 2 x zo hoog als die van een taxi die je zelf op straat kan regelen. Gezien het enorme aanbod in Sanur en betere ervaringen in andere hotels in Sanur zouden wij zeker niet meer voor dit hotel kiezen. Het personeel van het restaurant was wel vriendelijk en het ontbijt gelijk aan de kwaliteit in soortgelijke hotels. Meer 

Nuttig?
2 Bedank Lia D

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Sanur

4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
amsterdam
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 26 mei 2013

We hebben jarenlang gebruik gemaakt van Vila Shanti om één of twee keer per jaar de winter door te komen. Nog steeds vinden we Vila Shanti, qua situatie, op één van de beste plaatsen van het strand van Sanur liggen. Ook het bedienend personeel is ons altijd zeer terwille geweest en daardoor was er 'n prettige ambiance. Wat je echter goed kunt merken is dat de eigenaar de afgelopen jaren niet of nauwelijks investeert in het hotel. Een deel van de kamers is weliswaar opgeknapt, maar dat is ook alweer jaren geleden en je kunt het hotel echt als "versleten" kwalificeren. Wèl weet de eigenaar - zeker de laatste jaren - de prijzen elke keer weer te verhogen, zonder dat er enige verbetering in de accomodatie zichtbaar is. De ligstoelen aan het strand worden, als ze versleten zijn, niet vervangen. Van twéé kapotte wordt er weer één hele gemaakt. Het gevolg is een tekort aan stoelen dat echt nijpend begint te worden. Op z'n tijd ontstaan er tussen de gasten opstootjes omdat 's nachts de weinige stoelen worden gereserveerd door er handdoeken op te leggen. Jammer dat de kwalteit zo is teruggelopen.

  • Verbleef November 2012, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank op r
Netherlands
Niveau bijdrager
67 beoordelingen
41 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 9 december 2012

De kamers zijn hier niet geweldig. Badkamer niet fris en veel achterstallig onderhoudVoor een kort verblijf prima, maar zaken gaan snel irriteren. Het personeel is niet vriendelijk. Zeker bij de receptie is men uitermate nors en niet hulpvaardig. Wanneer je er alleen maar bent om te slapen valt het het wel mee. Ontbijt is niet erg afwisselend en matig van kwaliteit. De ligging t.o.v. het centrum van Sanur is wel perfect. De ervaringen met de kwaliteit van het eten in het restaurant zijn wel goed. Kortom, niets voor een romantisch verblijf, maar wil je centraal zitten en je eisen zijn niet al te hoog dan is het wel te doen.

  • Verbleef November 2012, bezocht met vrienden
    • 3 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank F&WSintPancras
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 6 december 2012

Dit niet zo grote hotel staat midden in een prachtige tuin. De kamers zijn gevestigd in aparte gebouwen met elk 3 kamers boven en 3 kamers beneden. Eerst zaten we in een kamer op de begane grond. Er was een grote stortdouche waar bijna geen water uit kwam. Na een paar keer gevraagd te hebben of ze dit wilden repareren, dit kwam niet over op het personeel hebben we een nieuwe kamer gevraagd. Een kamer op de bovenverdieping met een normale douchekop. Deze werkte perfect, airco werkte ook perfect, prima schone kamer verder. Af en toe rook je wel de rioollucht in de badkamer. Er was een heel mooi klein zwembad naast het restaurant en aan het strand. Helaas hadden ze maar 4x2 ligstoelen staan, dus als je het vijfde stel was kon je niet meer bij het zwembad liggen, waar overigens genoeg ruimte was voor extra stoelen. Een badlaken kon je elke dag lenen. Op het strand stonden nog wel genoeg ligbedden met parasol. Personeel van het restaurant was vriendelijk maar tot 2 x aan toe bestelde ik een maaltijd die ze niet meer hadden of het apparaat om het te maken was stuk. Verder prima hotel voor de prijs die we betaalden en als we nog een keer naar Sanur gaan dan kiezen we waarschijnlijk weer dit hotel.

  • Verbleef November 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank ingrid v
Zoetermeer, Nederland
Niveau bijdrager
17 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 14 oktober 2012

Dit hotel hopen we nooit meer naar toe te hoeven gaan. De recensie van G D kan ik me helemaal in vinden. De eerte nacht werden we op de eerste etage onder gebracht in een, op het eerste zicht, schone kamer. Vanaf de tweede nacht kregen we een kamer op de begane grond met een mooi ruim terras. 's-nachts kwamen we er achter dat het de bedoeling was dat we onder, uitermate, smerige dekbedden vol met bloedvlekken en ik weet niet wat nog meer voor vlekken, maar zonder dekbedhoezen moesten slapen. Onze klacht bij de receptie werd in eerste instantie niet serieus genomen maar uiteindelijk kwam er toch iemand van housekeeping kijken. Deze goede man kon ons geen dekbedhoes leveren omdat ze allemaal in de was zouden zijn (?) Na aandringen liep hij weg om na geruime tijd terug te komen met 2 splinter nieuwe dekbedden. Weliswaar nog steeds zonder hoezen die overigens ook nooit zijn gekomen. Overigens spraken we met gasten die deze problemen niet hadden.... Het restaurant was niet slecht. Mocht u hier terecht komen, bijv. via een van de Nederlandse reisbureaus, bestel dan eens hun Soto Ajam, een aanrader

  • Verbleef Oktober 2012, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank lazygirl42
Sanur
Niveau bijdrager
14 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 23 september 2012 via mobiele applicatie

Was vroeger leuk ,nu onvriendelijk en een saai ontbijt iedere dag hetzelfde.kamers/badkamer niet schoon .receptie wordt bestiert door vreselijk tang van een vrouw.eerder gestuurde mail word niet beantwoord en gevraagde kamer was niet beschikbaar,twee mnd ervoor aangevraagd .poolboy is het toppunt van ongastvrijheid

Nuttig?
1 Bedank G D
naarden
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 12 januari 2012

prachtige tuin, redelijke kamer, muf ruikende badkamer, een ongeinteresserde staf/leiding, wel vlakbij het strand. niet voor herhaling vatbaar

  • Verbleef December 2011, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank frankNaarden

134 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (94)
Bekeken
Kamer/suite (5)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (10)
Bekeken
Dineren (7)
Bekeken
Zwembad/strand (12)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (3)
Bekeken
Overige (57)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (40)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (5)
Bekeken
Zwembad/strand (13)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Dineren (5)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (4)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Overige (7)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0.1 km afstand
Griya Santrian
Griya Santrian
nr. 9 van 74 in Sanur
4.5 van 5 sterren 1.325 beoordelingen
op 0.4 km afstand
Respati Beach Hotel - Sanur
op 0.4 km afstand
Kejora Suites
Kejora Suites
nr. 5 van 74 in Sanur
4.5 van 5 sterren 386 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.2 km afstand
Tandjung Sari
Tandjung Sari
nr. 3 van 74 in Sanur
4.5 van 5 sterren 449 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Inna Sindhu Beach
Inna Sindhu Beach
nr. 22 van 74 in Sanur
4.0 van 5 sterren 361 beoordelingen
op 0.9 km afstand
Peneeda View Beach Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Aan het strand
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Roomservice
  • Gratis parkeren
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Gratis ontbijt
Over de gelegenheid
  • Aan het strand
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Spa
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
In je kamer
  • Airconditioning
  • Koelkast in kamer
Internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Gratis internet
  • Openbare WiFi
Services
  • Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
  • Roomservice
  • Gratis parkeren
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Gratis ontbijt
  • Stomerij
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Babysitting

Aanvullende informatie over Vila Shanti Beach Hotel

Adres: Jl Danau Tamblingan 47, Sanur, Denpasar 80001, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Prijsklasse: € 85 - € 133 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Vila Shanti Beach Hotel 3*
Aantal kamers: 48
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, Hotwire, Orbitz, HotelTravel.com, Travelocity, Priceline, Agoda en Odigeo, dus je kunt je reserveringen bij Vila Shanti Beach Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Stijl hotel:
Nr. 17 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 23 spahotel in Sanur
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf