Op zoek naar een luxe resort in Nusa Dua? The Westin Resort Nusa Dua, Bali biedt alles wat je zoekt.
Tijdens hun verblijf bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali Hotel kunnen gasten Puja Mandala (1,8 km) bezoeken, een populaire attractie in Nusa Dua.
De kamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en een minibar, en je kunt gebruikmaken van gratis internet om gemakkelijk tot rust te komen. Westin Nusa Dua biedt conciƫrge en roomservice aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van The Westin Resort Nusa Dua, Bali Hotel gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
Als je graag naar een Mediterraan restaurant gaat, ligt Westin Bali in de buurt van Soleil, Tamarind Mediterranean Brasserie en Seasonal Tastes.
In Nusa Dua vind je ook Bhagawan Garden, een populaire tuin in de buurt van The Westin Resort Nusa Dua, Bali Hotel.
Het personeel van The Westin Resort Nusa Dua, Bali is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Na 2 weken te hebben genoten van diverse schitterende plekken op Bali is het wel even wennen wanneer je Nusa Dua binnenkomt. Een kompleet andere wereld wat eigenlijk niets met het prachtige en pure Bali te maken heeft. Alleen maar prestigieuze hotels, schitterend hoor, voorzien van alle luxe. The West-In Hotel is prachtig, ligt aan een schitterend strand met heerlijke ligbedden, afijn geweldig. Prachtig zwembad, 5 restaurants en de kwaliteit van eten en drinken is uitstekend. Minpunt zijn de hotelkamers, flink gedateerd en moeten nodig worden gerenoveerd. Verder erg gehorig en dat past niet bij de rest van het hotel. Indien men de kamers aan zal pakken en meer geluidsdicht zal maken, verdient het daadwerkelijk minimaal 4.5 sterren. Service is ook hier dik in orde.
Wij hebben hier de laatste week van Augustus / begin September verbleven . Zeer mooi en groot hotel doch merk je eigenlijk niet dat dit een groot hotel is . Mooi zwembad met zeer aangename ligstoelen waar er ook altijd plaats genoeg is om te liggen . Ook de eekhoorns zijn leuk om naar te kijken . Vriendelijke bediening in het ontbijtrestaurant vooral door
Het Westin is als zoals je van vele andere bekende 5 sterren resorts wereldwijd mag verwachten. Aan luxe geen gebrek, ruime comfortabele kamers, schitterende tuinen en dito zwembaden. Een mega grote lobby, diverse internationale restaurants en dan ook nog eens gelegen aan het heerlijke strand van Nusa Dua. Gegarandeerd succes zou je denken, maar is dat ook zo? Groot betekent vaak tegelijkertijd een grote diversiteit aan nationaliteiten van hotelgasten. Daar waar het op backpack plekken prima met elkaar mengt is dat hier niet het geval. Ieder voor zich is het bij het Westin en weinig contact met andere gasten. Jammer, juist dat zou dit hotel een stuk prettiger maken. Want luxe kamers en sierlijke tuinen zijn er op Bali en talloze plaatsen in AziĆ« al genoeg te vinden. Interessante hotelgasten geven juist kleur aan het geheel en personeel dat je het gevoel geeft gewaardeerd omdat je juist gekozen hebt voor het Westin zorgen dat je vol mooie herinneringen weer vertrekt naar je volgende bestemming of gewoon naar huis. Kortom het leeft er niet echt. Ga je bij de buren kijken (The Laguna, Melia), dan voel je daar gelijk een hele andere sfeer. Niet zo afstandelijk en gasten die zich meer lijken te vermaken. Zelfs het personeel begroet je vriendelijk als je er langs loopt. Ook al overnacht je er niet eens. Zouden we dan toch misschien een verkeerde keuze hebben gemaakt? Wellicht of wellicht ook niet. Het gras is immers bij de buren schijnbaar altijd groener dan bij je zelf. Voor een rustigere omgeving is het Westin een aanrader. Qua kosten voor overnachting en eten/drankjes moet je er rekening mee houden dat je creditcard afschrift je flink kan doen laten schrikken bij thuiskomst. Wil je dit voorkomen ga dan naar eetgelegenheden ver buiten het hotel. Daar is het overigens vaak sfeervoller en betaal je een fractie voor vergelijkbare maaltijden. Gemak in het hotel heeft zān prijs. Nog even terug naar het personeel. De Balinezen staan bekend om hun vriendelijkheid. Dat is ook bij het Westin het geval. Echter blinken ze er hier niet in uit. Een gemiddeld cijfer zou ik ze geven. Het management zou daar meer energie in moeten steken wat mij betreft. Na 4 dagen verblijf heb ik nog steeds geen enkele medewerker op mijn netvlies staan waarvan ik echt het gevoel had dat hij/zij met warmte en echtheid ons verblijf net even wat bijzonderder maakt. Juist dat is voor mij reden om terug te keren voor volgende bezoeken Dat het kan bewijzen talloze andere hotels die tot de Starwood groep behoren waar dit Westin hotel eveneens onder valt. Ik heb nog hoop dat de komende dagen een verandering op zal treden als het hotel management deze review leest. Tot die tijd is het wachten op het moment dat het nog in aanbouw zijnde Shangri-La een paar kilometer verderop haar deuren opent. Geheid dat dit een geduchte concurrent voor de huidige gevestigde orde van 5* Hotels zal worden. Time to wake up Nusa Dua Hotel Managers! …
We zijn bij The Westin verbleven voor 5 nachten, daartussen een paar dagen in Ubud en zijn toen weer voor 5 nachten gebleven. In 1 woord: fantastisch!! Na de lange reis en drukte van taxi chauffeurs op t vliegveld kom je aan in een oase van rust en vriendelijkheid. Een onwijs warm welkom. De deluxe kamers zijn ruim genoeg voor 2 personen en er is ook een bank met tafeltje en een bureau op de kamer. Douche en bad gescheiden. Je krijgt iedere dag 8 flesjes water in de kamer en die worden overdag nog aangevuld. In de periode dat wij er waren was het rustig en hadden we de bedjes bij het zwembad voor t uitkiezen (ook al waren we pas om 12 uur beneden). Bovendien als er alleen handdoeken liggen, worden die na een tijdje netjes opgeruimd. Er zijn totaal 4 restaurants, een bar lounge en kun je overdag bij t zwembad ook eten bestellen. De kwaliteit van het eten is prima! Het is wellicht wat duurder dan in lokale restaurantjes, maar zeker waard. Het ontbijtbuffet is wel wat duur voor wat wij eten in de ochtend, maar hebben toen room service ontbijt genomen en dat vonden wij nog lekkerder/gemakkelijker. De massages bij hun spa waren heerlijk! Echt de beste die wij ooit hebben gehad. Na de massage mag je nog gebruik maken van de sauna, stoombad en whirlpool en kan je daarna daar nog uitgebreid douchen. Als je trouwens een late check out nodig hebt maar het is niet mogelijk om langer op de kamer te blijven, kun je gebruik maken van de āhuiskamerā waar je kunt douchen en nog kunt relaxen. Al met al heerlijk tot rust kunnen komen en kunnen genieten van de uitstekende service in dit hotel! …
Het verblijf in dit hotel heeft weinig woorden nodig. Verwennerij! Het personeel staat altijd voor je klaar, maakt niet uit waar het over gaat! Het is best prijzig, maar je krijgt dan ook waar voor je geld! Alles is heerlijk: het eten in de verschillende restaurants, het personeel, de super cocktails, het zwembad, de tuin, de spa, het ontbijt, de grote dikke handdoeken op de zalige bedden bij het zwembad, de i deling van de kamer (Koffers niet in het zicht in een soort inloopkast) Ʃn vergeet niet het bed waar je de nacht in doorbrengt....echt geweldig!!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding