Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Resort Nusa Dua, Bali

Reiziger (3954)
360
Panorama’s (46)
Video's (6)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 11 van de 55 hotels in Nusa Dua
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Duiken
Gratis verblijf voor kinderen
Parkeerplaats
Wifi
Betaalde wifi
Internet
Bubbelbad
Sauna
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Oppas
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Conciërge
Rookvrij hotel
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Minibar
Flatscreen-tv
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Koelkast
Russische tv - Channel One
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op park
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
3.484beoordelingen
304vragen en antwoorden
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 2.317
  • 866
  • 200
  • 56
  • 46
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Na 2 weken te hebben genoten van diverse schitterende plekken op Bali is het wel even wennen wanneer je Nusa Dua binnenkomt. Een kompleet andere wereld wat eigenlijk niets met het prachtige en pure Bali te maken heeft. Alleen maar prestigieuze hotels, schitterend hoor, voorzien van alle luxe. The West-In Hotel is prachtig, ligt aan een schitterend strand met heerlijke ligbedden, afijn geweldig. Prachtig zwembad, 5 restaurants en de kwaliteit van eten en drinken is uitstekend. Minpunt zijn de hotelkamers, flink gedateerd en moeten nodig worden gerenoveerd. Verder erg gehorig en dat past niet bij de rest van het hotel. Indien men de kamers aan zal pakken en meer geluidsdicht zal maken, verdient het daadwerkelijk minimaal 4.5 sterren. Service is ook hier dik in orde.
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 27 nov. 2018
Dear tonquak2015, We are pleased to learn that overall you had a wonderful experience with us recently. We are really happy to hear that you enjoyed the beach with its sunbeds, our refreshing pools, as well as our culinary offerings. However we regret to hear about your unpleasant experience during your visit. Your feedback is important for us and please allow us to take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We are always looking to serve our guests better and continuing to renew our service. We certainly look forward to welcoming you back at the resort in the near future for another memorable and relaxing experience. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
Wij hebben hier de laatste week van Augustus / begin September verbleven . Zeer mooi en groot hotel doch merk je eigenlijk niet dat dit een groot hotel is . Mooi zwembad met zeer aangename ligstoelen waar er ook altijd plaats genoeg is om te liggen . Ook de eekhoorns zijn leuk om naar te kijken . Vriendelijke bediening in het ontbijtrestaurant vooral door
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 11 sep. 2018
Dear G4444TAnancy, It is a pleasure to know that you had wonderful stay at the resort enjoying the refreshing pool, refueling breakfast at Seasonal Tastes, as well as the attentive and friendliness service delivered by our associates. There is nothing more satisfying than knowing that we were able to take care of you well and leave with such a memorable impression. Please let us know if there is anything we can do to make your stay even more special on your next visit. Thank you for your valuable feedback and we look forward to welcoming you back to our resort on your future travels to Bali. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
+1
Het Westin is als zoals je van vele andere bekende 5 sterren resorts wereldwijd mag verwachten. Aan luxe geen gebrek, ruime comfortabele kamers, schitterende tuinen en dito zwembaden. Een mega grote lobby, diverse internationale restaurants en dan ook nog eens gelegen aan het heerlijke strand van Nusa Dua. Gegarandeerd succes zou je denken, maar is dat ook zo? Groot betekent vaak tegelijkertijd een grote diversiteit aan nationaliteiten van hotelgasten. Daar waar het op backpack plekken prima met elkaar mengt is dat hier niet het geval. Ieder voor zich is het bij het Westin en weinig contact met andere gasten. Jammer, juist dat zou dit hotel een stuk prettiger maken. Want luxe kamers en sierlijke tuinen zijn er op Bali en talloze plaatsen in Azië al genoeg te vinden. Interessante hotelgasten geven juist kleur aan het geheel en personeel dat je het gevoel geeft gewaardeerd omdat je juist gekozen hebt voor het Westin zorgen dat je vol mooie herinneringen weer vertrekt naar je volgende bestemming of gewoon naar huis. Kortom het leeft er niet echt. Ga je bij de buren kijken (The Laguna, Melia), dan voel je daar gelijk een hele andere sfeer. Niet zo afstandelijk en gasten die zich meer lijken te vermaken. Zelfs het personeel begroet je vriendelijk als je er langs loopt. Ook al overnacht je er niet eens. Zouden we dan toch misschien een verkeerde keuze hebben gemaakt? Wellicht of wellicht ook niet. Het gras is immers bij de buren schijnbaar altijd groener dan bij je zelf. Voor een rustigere omgeving is het Westin een aanrader. Qua kosten voor overnachting en eten/drankjes moet je er rekening mee houden dat je creditcard afschrift je flink kan doen laten schrikken bij thuiskomst. Wil je dit voorkomen ga dan naar eetgelegenheden ver buiten het hotel. Daar is het overigens vaak sfeervoller en betaal je een fractie voor vergelijkbare maaltijden. Gemak in het hotel heeft z’n prijs. Nog even terug naar het personeel. De Balinezen staan bekend om hun vriendelijkheid. Dat is ook bij het Westin het geval. Echter blinken ze er hier niet in uit. Een gemiddeld cijfer zou ik ze geven. Het management zou daar meer energie in moeten steken wat mij betreft. Na 4 dagen verblijf heb ik nog steeds geen enkele medewerker op mijn netvlies staan waarvan ik echt het gevoel had dat hij/zij met warmte en echtheid ons verblijf net even wat bijzonderder maakt. Juist dat is voor mij reden om terug te keren voor volgende bezoeken Dat het kan bewijzen talloze andere hotels die tot de Starwood groep behoren waar dit Westin hotel eveneens onder valt. Ik heb nog hoop dat de komende dagen een verandering op zal treden als het hotel management deze review leest. Tot die tijd is het wachten op het moment dat het nog in aanbouw zijnde Shangri-La een paar kilometer verderop haar deuren opent. Geheid dat dit een geduchte concurrent voor de huidige gevestigde orde van 5* Hotels zal worden. Time to wake up Nusa Dua Hotel Managers!
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 1 nov. 2018
Dear Flightpro, It is great to hear that you enjoyed the spacious room with comfortable Westin Heavenly Bed, the beach, the refreshing pool and inspire culinary offerings. However, we regret to hear your unpleasant experience in regards with the service delivery of our associates. My team and I take your feedback on board seriously and please allow us to take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We are relentlessly looking for ways to serve our guests better and continuing to renew our service. Thank you for taking time to write such a thorough review regarding your stay experience and please be so kind to connect with me to ensure that you are well looked after and we do hope that you will provide us with another opportunity to welcoming you back again to our resort should your travels bring you back to Bali. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
+1
We zijn bij The Westin verbleven voor 5 nachten, daartussen een paar dagen in Ubud en zijn toen weer voor 5 nachten gebleven. In 1 woord: fantastisch!! Na de lange reis en drukte van taxi chauffeurs op t vliegveld kom je aan in een oase van rust en vriendelijkheid. Een onwijs warm welkom. De deluxe kamers zijn ruim genoeg voor 2 personen en er is ook een bank met tafeltje en een bureau op de kamer. Douche en bad gescheiden. Je krijgt iedere dag 8 flesjes water in de kamer en die worden overdag nog aangevuld. In de periode dat wij er waren was het rustig en hadden we de bedjes bij het zwembad voor t uitkiezen (ook al waren we pas om 12 uur beneden). Bovendien als er alleen handdoeken liggen, worden die na een tijdje netjes opgeruimd. Er zijn totaal 4 restaurants, een bar lounge en kun je overdag bij t zwembad ook eten bestellen. De kwaliteit van het eten is prima! Het is wellicht wat duurder dan in lokale restaurantjes, maar zeker waard. Het ontbijtbuffet is wel wat duur voor wat wij eten in de ochtend, maar hebben toen room service ontbijt genomen en dat vonden wij nog lekkerder/gemakkelijker. De massages bij hun spa waren heerlijk! Echt de beste die wij ooit hebben gehad. Na de massage mag je nog gebruik maken van de sauna, stoombad en whirlpool en kan je daarna daar nog uitgebreid douchen. Als je trouwens een late check out nodig hebt maar het is niet mogelijk om langer op de kamer te blijven, kun je gebruik maken van de ‘huiskamer’ waar je kunt douchen en nog kunt relaxen. Al met al heerlijk tot rust kunnen komen en kunnen genieten van de uitstekende service in dit hotel!
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 11 jul. 2018
Dear Alphen aan den Rijin, Thank you for taking time to write such a thorough review regarding your recent stay with us. We are delighted to know that you had a wonderful experience at the resort enjoying the refreshing pool, spacious room with its Westin Heavenly Bed, the beach, culinary offerings especially at our dining venues and bars as well as the rejuvenating experience at our award-winning Heavenly Spa and other facilities at the resort. We do look forward to welcoming you back at the resort should your travels take you back to Bali. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
+1
Het verblijf in dit hotel heeft weinig woorden nodig. Verwennerij! Het personeel staat altijd voor je klaar, maakt niet uit waar het over gaat! Het is best prijzig, maar je krijgt dan ook waar voor je geld! Alles is heerlijk: het eten in de verschillende restaurants, het personeel, de super cocktails, het zwembad, de tuin, de spa, het ontbijt, de grote dikke handdoeken op de zalige bedden bij het zwembad, de i deling van de kamer (Koffers niet in het zicht in een soort inloopkast) én vergeet niet het bed waar je de nacht in doorbrengt....echt geweldig!!
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, Managing Director bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 9 mei 2017
Dear GertyvdVeen, It gives us pleasure to hear that you enjoyed your stay at our resort complemented by the attentive service given by our associates as well as the wide selection of dining venues. We are also delighted to hear that you were impressed with the comfort of the Heavenly Bed® in the room. We certainly look forward to welcoming you back for another renewal experience. Bipan Kapur Managing Director
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 135 - US$ 349 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the westin resort nusa dua, bali hotel nusa dua, westin nusa dua, westin bali, nusa dua westin, westin resort bali
LOCATIE
IndonesiëBaliNusa Dua PeninsulaNusa Dua
AANTAL KAMERS
433
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding