Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Resort Nusa Dua, Bali

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (3528)
360
Panorama’s (46)
Video
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis parkeren
Bar/lounge
Spa
Gratis internet
Babysitting
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Zwembad voor volwassenen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Minibar
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op park
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
3.219beoordelingen
4.269foto's
268vragen en antwoorden
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 2.100
  • 825
  • 194
  • 55
  • 45
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Na 2 weken te hebben genoten van diverse schitterende plekken op Bali is het wel even wennen wanneer je Nusa Dua binnenkomt. Een kompleet andere wereld wat eigenlijk niets met het prachtige en pure Bali te maken heeft. Alleen maar prestigieuze hotels, schitterend hoor, voorzien
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 27 nov. 2018
Dear tonquak2015, We are pleased to learn that overall you had a wonderful experience with us recently. We are really happy to hear that you enjoyed the beach with its sunbeds, our refreshing pools, as well as our culinary offerings. However we regret to hear about your unpleasant experience during your visit. Your feedback is important for us and please allow us to take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We are always looking to serve our guests better and continuing to renew our service. We certainly look forward to welcoming you back at the resort in the near future for another memorable and relaxing experience. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
Wij hebben hier de laatste week van Augustus / begin September verbleven . Zeer mooi en groot hotel doch merk je eigenlijk niet dat dit een groot hotel is . Mooi zwembad met zeer aangename ligstoelen waar er ook altijd plaats genoeg is om te liggen . Ook de eekhoorns zijn leuk
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 11 sep. 2018
Dear G4444TAnancy, It is a pleasure to know that you had wonderful stay at the resort enjoying the refreshing pool, refueling breakfast at Seasonal Tastes, as well as the attentive and friendliness service delivered by our associates. There is nothing more satisfying than knowing that we were able to take care of you well and leave with such a memorable impression. Please let us know if there is anything we can do to make your stay even more special on your next visit. Thank you for your valuable feedback and we look forward to welcoming you back to our resort on your future travels to Bali. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
+3
Het Westin is als zoals je van vele andere bekende 5 sterren resorts wereldwijd mag verwachten. Aan luxe geen gebrek, ruime comfortabele kamers, schitterende tuinen en dito zwembaden. Een mega grote lobby, diverse internationale restaurants en dan ook nog eens gelegen aan het
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 1 nov. 2018
Dear Flightpro, It is great to hear that you enjoyed the spacious room with comfortable Westin Heavenly Bed, the beach, the refreshing pool and inspire culinary offerings. However, we regret to hear your unpleasant experience in regards with the service delivery of our associates. My team and I take your feedback on board seriously and please allow us to take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We are relentlessly looking for ways to serve our guests better and continuing to renew our service. Thank you for taking time to write such a thorough review regarding your stay experience and please be so kind to connect with me to ensure that you are well looked after and we do hope that you will provide us with another opportunity to welcoming you back again to our resort should your travels bring you back to Bali. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
+2
We zijn bij The Westin verbleven voor 5 nachten, daartussen een paar dagen in Ubud en zijn toen weer voor 5 nachten gebleven. In 1 woord: fantastisch!! Na de lange reis en drukte van taxi chauffeurs op t vliegveld kom je aan in een oase van rust en vriendelijkheid. Een onwijs
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, General Manager bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 11 jul. 2018
Dear Alphen aan den Rijin, Thank you for taking time to write such a thorough review regarding your recent stay with us. We are delighted to know that you had a wonderful experience at the resort enjoying the refreshing pool, spacious room with its Westin Heavenly Bed, the beach, culinary offerings especially at our dining venues and bars as well as the rejuvenating experience at our award-winning Heavenly Spa and other facilities at the resort. We do look forward to welcoming you back at the resort should your travels take you back to Bali. Oriol Montal General Manager
Meer lezen
+3
Het verblijf in dit hotel heeft weinig woorden nodig. Verwennerij! Het personeel staat altijd voor je klaar, maakt niet uit waar het over gaat! Het is best prijzig, maar je krijgt dan ook waar voor je geld! Alles is heerlijk: het eten in de verschillende restaurants, het
Meer lezen
Antwoord van TheWestinBali, Managing Director bij The Westin Resort Nusa Dua, Bali
Gereageerd op 9 mei 2017
Dear GertyvdVeen, It gives us pleasure to hear that you enjoyed your stay at our resort complemented by the attentive service given by our associates as well as the wide selection of dining venues. We are also delighted to hear that you were impressed with the comfort of the Heavenly Bed® in the room. We certainly look forward to welcoming you back for another renewal experience. Bipan Kapur Managing Director
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZwembad en strandDinerenGezins- en speelplekkenZakencentrum en evenementenruimtes
Из полотенец
VorigeVolgende
123456115
Dear 925Molly, Thank you for your message. Herewith we would like to inform you that you could contact us through the email provided on our account. Thank you and be well, The Westin Resort Nusa Dua Bali
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Dear Cathy0411, Thank you for your message and we do apologize for delay in respond. Please kindly send us email to the email provided on our account (since website link will be blocked), our team will be more than happy to send you the resort map. Thank you and be well, The Westin Resort Nusa Dua Bali
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Dear Julie T, Thank you for your message and interest in our resort. Herewith we would like to inform you that we do have room with 2 double beds (137cm x 200cm each bed) Our room also could accommodate for maximum 2 adult & 2 children below 12 years old with our without extra bed. Thank you and be well, The Westin Resort Nusa Dua Bali
0 stemmen
Dear Cathy0411, Thank you for your message and we do apologize for delay in respond. Herewith we would like to inform you that as you may aware that any upgrade will subject to availability upon arrival. we cannot guarantee and confirm the upgrade as of now. However, we will sure do our best to accommodate your request In regards to benefit, we are pleased to extend the choice of Complimentary Breakfast for 2 or 1000 bonus points for your elite benefit. In addition, we are pleased to invite you for a daily afternoon tea at The Lobby Bar and Lounge for 2 pax from 3.30 to 5.00, Resort Reception on Wednesday at Velada Tapas Bar and Kitchen from 5.30PM to 6.30PM, and One time complimentary use of Dream Bed. Thank you and be well, The Westin Resort Nusa Dua Bali
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Dear Gran4200, Thank you for your message and we do apologize for delay in respond. Herewith we would like to inform you that the website is working now, would you please try to book again? You are also able to reach out to our Reservation Team by send us email to the email provided on our account. Thank you and be well, The Westin Resort Nusa Dua Bali
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12345654
"kamer op begane grond (familie kamer in het bijzonder - 2 slaapkamers met elkaar verbonden!) met zicht op het zwembad is aan te raden"
"All rooms are good, but different in price"
PRIJSKLASSE
US$ 124 - US$ 394 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the westin resort nusa dua, bali hotel nusa duawestin nusa duawestin balinusa dua westinwestin resort bali
LOCATIE
IndonesiëBaliNusa Dua PeninsulaNusa Dua
AANTAL KAMERS
433
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding