Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

All Seasons Legian Bali

Nr. 22 van 214 hotels in Kuta
Certificaat van uitmuntendheid
Website van het hotel
Jl. Padma Utara, Kuta, Bali 80361, Indonesië
Aanbiedingen & Mededelingen
Pakketaanbieding
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Professionele foto's
All Seasons Legian Bali
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

1.566 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 638
  • 684
  • 193
  • 38
  • 13
Bekijk beoordelingen van
372
572
147
23
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Indonesisch
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Thai
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
3 van 5 sterren 2 weken geleden beoordeeld

Prettig gastvrij hotel met schone kamers. Prettige medewerkers. Mogelijkheid voor massage die ook erg goed is , in spa op benedenverdieping hotel. Ontbijt ruime keus , smaak redelijk. Oppassen voor melk die niet altijd meer goed is. Alleen koffie uit automaat is lekker.

  • Verbleef Januari 2016, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Karin S
All Seasons Res... B, General Manager van All Seasons Legian Bali, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Karin S, We would like to thank you for choosing all Seasons Legian as your accommodation on your recent... Meer 

Eindhoven, Nederland
1 beoordeling
2 van 5 sterren Beoordeeld op 29 oktober 2013

paar keer werd tijdens schoon maken van kamer werd onze geld weg gehaald en hotel doet niets en net als die mensen weten precies Wanner moeten dat doen en hoeveel dat vaalt niet op . en is een duur hotel voor wat hij bied.

  • Verbleef Oktober 2013, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank reza k
Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 26 oktober 2013

Wij komen niet meer in dit hotel terug en adviseer ook anderen niet in dit hotel te reserveren. In iedergeval niet met een grote groep. Dit kunnen zij niet aan.Wij hebben ( een groep van 26 personen, 13 kamers) van 11 oktober tot en met 24 oktober in dit hotel gelogeerd voor een bruiloft. Er was beloofd het bruidspaar een speciale kamer te geven maar hier is niets van terecht gekomen. Wij zouden groepskorting krijgen maar ook hier is niets van terecht gekomen. Het personeel was vriendelijk (zoals elke Indonesiër )maar er onprofessioneel. De faculteiten waren goed voor valide mensen. Er is geen lift aanwezig. Als je niet goed ter been bent kun je beter naar een ander hotel gaan die wel een lift heeft. Kamers, zwembad, lounchebar, ontbijt en omgeving hebben wij niet over te klagen. Je moet wel ongeveer 10 minuten lopen om naar het strand te gaan. Wij hebben veel incidenten meegemaakt. Geld gestolen uit de kamers en portemonnee. Vers geperste sinaasappelssap met veel water gemengd terwijl je wel ervoor betaald. Hotelkosten betaald, maar door een verkeerde opgegeven switchcode, niet bij de bank van het hotel gekomen. Terugboekkosten van € 110,00 wilden zij niet betalen terwijl zij hun fouten hebben toegegeven. Met pijn en moeite van ongeveer 10 dagen is een oplossing gevonden. Lange wachttijden als je iets besteld waardoor je vaak koude koffie krijgt te drinken,of je krijgt het helemaal niet en dan zeggen dat je het al gehad het. Van de buitenkant is het een vriendelijk hotel maar als je problemen hebt willen ze je niet helpen. Dit alles met het management besproken. Zij beloofden dat zij er wat aan gedaan zou worden, maar niets van dit alles. Geen medewerking gekregen om dit op te lossen. Conclusie, een slecht management die alleen maar om de centen denkt maar weinig voor hun klanten doet. Wij komen zeker terug naar Bali maar niet in dit hotel.

  • Verbleef Oktober 2013, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank Penny L
Ho Chi Minhstad, Vietnam
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 31 juli 2013

Het personeel is heel vriendelijk en professioneel, kamers zijn ruim en schoon. Wij vonden de bedden wel iets te zacht maar verder was alles top. Ontbijt is goed, lekkere koffie. Er is een zwembad met een aantal ligstoelen maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, Handdoeken kun je wel meenemen naar het strand. Wij zaten op de 3 e verdieping en er is geen lift maar dat vonden wij geen probleem. Er is een kluisje op de kamer, we waren een keer vergeten dat dicht te doen maar alles lag er nog netjes in. Er is geen fitness centrum, wel massages mogelijk maar dat hebben we niet gedaan.

  • Verbleef Juli 2013, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Enno P
Niveau bijdrager
13 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 26 januari 2013 via mobiele applicatie

Goed hotel!!!!!! Goede kamers, Goede locatie , Schoon, Kortom een goed hotel om mee te beginnen, alles goed geregeld. Goede kwaliteit prijs verhouding, zou hier zo weer boeken! Altijd vriendelijk personeel

  • Verbleef Februari 2012
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Woning
Perth, Australië
Niveau bijdrager
20 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 9 september 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Alles goed voor mij. De enige klacht die ik heb gehoord (niet mijn klacht) was dat het zwembad een beetje koel is (in augustus) - maar ik ga niet in het zwembad, dus dat maakte voor mij niks uit. Was leuk om te kijken. En de deluxe kamers aan de onderste kant zijn beter dan de deluxe kamers aan de bovenste kant. Ik zou een van die kamers vragen als ik terug zou gaan.

  • Verbleef Februari 2012, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank ally2010a
asl_baliLegianBali, General Manager van All Seasons Legian Bali, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Sharlene, Warmest Greetings from All Seasons Legian Bali Thank you for posting a kind review of our Hotel. I’m... Meer 

Netherland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 24 april 2010

Dit hotel geeft bij binnenkomst al een heerlijk, vriendelijk en familie gevoel. Het personeel van hoog tot laag zijn vriendelijk en klant vriendelijk. Het is net of je thuis bent tussen de familie. Daarom is het ook vervelend als de tijd aanbreek van weer naar huis gaan. Het restaurant is ook uitstekend met 3x per week telkens een ander buffet tegen een lage prijs. Roomservice 24 uur per etmaal. Dag en nacht beveiliging aan de poort en elke auto wordt gecontroleerd.

  • Verbleef Maart 2010, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank victor1935

596 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (565)
Bekeken
Zwembad/strand (104)
Bekeken
Dineren (36)
Bekeken
Badkamer (32)
Bekeken
Kamer/suite (116)
Bekeken
Hotel & terrein (131)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (10)
Bekeken
Overige (135)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (31)
Bekeken
Zwembad/strand (2)
Bekeken
Hotel & terrein (8)
Bekeken
Kamer/suite (9)
Bekeken
Dineren (5)
Bekeken
Overige (7)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Kuta in overweging
op 2.4 km afstand
The Kana Kuta
The Kana Kuta
nr. 5 van 214 in Kuta
4.5 van 5 sterren 367 beoordelingen
op 3.2 km afstand
Febri's Hotel & Spa
op 1.9 km afstand
The Kuta Beach Heritage Hotel Bali - Managed by Accor
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.3 km afstand
Swiss-Belinn Legian
Swiss-Belinn Legian
nr. 13 van 72 in Legian
4.5 van 5 sterren 600 beoordelingen
op 1.3 km afstand
Atanaya Hotel
Atanaya Hotel
nr. 32 van 214 in Kuta
4.5 van 5 sterren 430 beoordelingen
op 2.0 km afstand
Hard Rock Hotel Bali
Hard Rock Hotel Bali
nr. 36 van 214 in Kuta
4.0 van 5 sterren 2.787 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf