Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Excellency

Opslaan
Delen
Reiziger (58)
Kamer en suite (20)
Zwembad en strand (3)
Overzicht
Website van het hotel
74 C Jhunjhunwala Garden ashok nagar unit 2 opposite of platform no 1 Railway station, Bhubaneswar 751009 India Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Zwembad
Restaurant
Vervoer van/naar luchthaven
4 sterrenaccommodatie
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Beoordelingen (133)
Beoordelingen filteren
79 resultaten
Waardering van reizigers
18
35
15
5
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
18
35
15
5
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 79 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
5 augustus 2017 beoordeeld

De kamer was mooi, het eten was ok, geen uitzicht. Het personeel is niet opgeleid veel maar wil helpen. Het kostte me ongeveer 45 minuten om in te checken omdat ze waren zich niet bewust over visa voorschriften. De gekunsteldheid was erg goed, maar oprecht...niets kregen gedaan - om zelfs een oplader.Meer

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt binnen 6 - 7 minuten loopafstand, maar het is beter als je een riksja voor Rs. 15 - 20 , omdat het gemeenschappelijk prefereble ingang van het hotel is vies en smal. Beter om te reizen met de auto/riksja. . . ..... Hotel kamer is goed. Maar het ergste is dit hotel zeer slecht penetrante geur overal. Voor dit alleen kan ik de hotel 3 star rating, te weinig ventilatie passage bestaan hier. Badkamer is ruim, maar erg basic, bovendien water/riool uitlaat van badkamer werkte niet goed, het was het nemen veel tijd. Zorg ervoor dat over het gebruik van etenswaren gegeven in hotelkamer, die zijn sterk chargible, Rs. 10 goodday biscuit kost u Rs. 35 (mei 18 % GST extra. . . Ik m niet zeker) . Gratis ontbijt was voldoende bedrag maar kwaliteit was niet een soort 4-sterren hotel. Zij dienden een kip item in de ochtend ontbijt. . . Ik vond het smaakt naar vorige dag's kip kadai. . hetzij cook weet alleen deze spice mengen of hij/zij gebruikt vorige dag grevy overschot. . . kwaliteit van diner in restaurant was eenvoudig maar zeer kostbaar. Een mutton Roganjuse kost rs. 500 / - (inclusief belasting) , maar het bevat nauwelijks 175 gm ( 5 kleine stukjes) semi taai gekookt vlees van schapen. . . . ik ben vrij zeker over van gewicht van vlees. . . zelfs de wegkant dhaba dienen beter schapenvlees. . . . Ik weet zeker dat ze maakte een gemeenschappelijke grevy voor niet-vegetarisch. . . . en gebruiken voor kip, lamsvlees . . . Voor alle. . . . . we aten kip kadai in eerste dag diner. . . Schapen rogan josh tweede dag diner. . . zowel smaak hetzelfde. . . . . . Nunroti & kulcha was goed. . . Gedrag van personeel is in het algemeen goed, maar ze moeten worden zorgzaam met professionaliteit. . . . . Ze zijn niet ernstig over hun werk. . . . Niet opgeleid genoeg. . . Ze vertelden dat Slotpleidooi zwembad gesloten voor vele dagen, maar we vonden het prima, en het is de enige plek in het hotel die merkbare, goed geventileerd en vers. . . . Maar helaas zij verklaren het sluiten. . . Het is in het dak. . voornamelijk voor kids maat. Ik kom twee keer nadenken om hier weer door het uitgeven van veel geld. . . denk ook tweemaal om het hotel aanraden vooral vanwege dat penetrante geur. . . als ik denk aan het ik voel me hoofdpijn. . . . .Meer

Antwoord van pramod kumar s, General Manager bij Hotel ExcellencyGereageerd 3 oktober 2017
Google-vertaling

Meer

12 juli 2017 beoordeeld

Voordat een verblijf het pand keek naar zijn afkomst. Slechte aanpak van het hotel dat ook tijdens een lawaaierige omgeving dicht bij een bushalte. . . alle dat kunt steunregelingen van de kwaliteit. . . . . Ik ben ervan overtuigd dat alle zaken is..... " De Service " Alles ging goed, recht van boarding een taxi vanaf het vliegveld naar het hotel, geniet schoon en groene stad met onderhouden wegen. Het moment dat ik het hotel lobby, de allereerste ervaring was dat het was een eigenaardige geur. Op Vragen over Mijn boekingen, de receptie gaf me een blik, alsof ze met geen idee over de boekingen. Ergens, één van hun teamlid kon jongleren rond en vond mijn boeking voucher. Ik kon dragen de eigenaardige geur in de kamers. De gordijnen waren gelet vlekken van olie als iemand had afgeveegd hun handen met hen. De reinheid moeten hebben gezorgd. De kamers zijn niet stil, veel verstoring wanneer er een beweging in de gang. De steward in het restaurant was jumping in herhaaldelijk om de factuur ondertekend voordat ik kon voltooien up mijn ontbijt. Uw bezorgdheid niet echt goed aangepakt. De verkoopmanagers (niet wil quote naam) is erg arrogant. Bij zijn indiensttreding betreft naar het volgende niveau, mijn woorden staat geen waarde voor hen. . . . wordt in de zaken van gastvrijheid! ! Voor mij . . . . . . tot slot. . . . Een pand met unprofessionally opgeleide mensen.Meer

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

First things first. Als je met 4 sterren waardering dat het pand profileert zich, dan zou ik het noemen een pathetische hotel. Als je echter door de toeslagen, dan zou ik het als fatsoenlijke 2 sterren accommodatie op zijn best. Dit hotel geboekt via MakemyTrip...website. Wilden reizen er met familie voor 4 nachten. Na het toepassen van filter, er waren twee hotels die dachten in 4 / 5 sterren accommodatie en dit was één van hen, tegen een lagere prijs. Het was ook getoond als MMT site verzekerd voor eventuele problemen. Natuurlijk, ik koos dit. Het ligt dicht bij het station dus het was gunstig gelegen. Echter, omdat het dicht bij het station, de weg is erg smal en twee auto's kunnen invoeren. De service aan de receptie is zielig, een beetje mild. Ondanks het feit dat alle gegevens klaar, het duurde meer dan 15 minuten om onze sleutels klaar. De verzorgingsset van het personeel bij de receptie laat veel te wensen over. Het was een uitdaging voor mij om eens horen wat de man zei op het moment van check - in. Toch, kamer was redelijk voor de prijs, maar er was een eigenaardige geur. Ik moest naar de receptie bellen voor een andere kamer, die helaas niet beschikbaar was. Ik had te maken met luchtverfrisser regelmatig tijdens mijn verblijf. Kon niet veranderen het hotel omdat het geld was al betaald en geen andere goede hotel beschikbaar was vanwege Aziatische wereldkampioenschap atletiek beleven op Bhuvaneshvar. Toiletten waren goede grootte, maar erg basic. Geen toiletartikelen. Zelfs om een soap was een uitdaging. Handdoeken waren vies. Wc-bril had vlek marks. Huishouding moest bellen om het schoon te maken voordat we konden het gebruiken. In de kamer, een zeer eenvoudig een elektrische waterkoker is voorzien zonder auto - afgesneden. Moet er en wacht stoom start coming out vóór handmatig uitschakelen van de waterkoker. Voor onze 4 dagen van het verblijf, 4 theezakjes werden verstrekt. We verbruikt ze op dag 2 . Het Huishouden werd gedaan terwijl we weg waren beetje theezakjes werden niet vervangen! Dit is zeer eenvoudig in horeca. Opgeroepen receptie, kregen er onmiddellijk 1 theezakje toen ik gevraagd had voor 2 . Volgende dag, weer hetzelfde proces werd herhaald, geen geleerde lessen. De slaapbank in de kamer was vies met veel stof op het (bijgevoegde afbeelding) . De lakens hadden erg vies vlek merken (bijgevoegde afbeelding) . Ontbijt was elementair. Twee menu's waren herhaald op wisselende dagen. Qua smaak, onder het gemiddelde ontbijt. Had geen moed om nog andere maaltijd, dus geen commentaar. Op één bepaalde dag, we hadden poha en mijn vrouw een kakkerlak! Onmiddellijk het ober was genaamd, die gewoon vervangen de container. Geen excuses, geen schaapachtige blik grijns. Niemand gehinderd om hierheen te komen en spreken ook op dit punt. Na dit, we hebben geen andere maaltijd, inclusief ontbijt in dit hotel. Het hotel biedt een zwembad, werkt niet. Het heeft een fitnessruimte, maar beter als je het freehand oefening in uw kamer.Meer

15 juni 2017 beoordeeld

Kreeg niet veel tijd om in het hotel te verblijven. Het eten, vooral het ontbijt is goed en al de kamer om waren heerlijk. Ik zal waarschijnlijk kiezen hetzelfde hotel voor mijn volgende bezoek. De kamers zijn ruim en tegen een redelijke prijs.Meer

Antwoord van pramod kumar s, General Manager bij Hotel ExcellencyGereageerd 3 oktober 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Beschrijving
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Gratis parkeren
Bar/lounge
Spa
Fitnesscentrum / sportruimte
Airconditioning
Babysitting
Conciërge
Koelkast in kamer
Minibar
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
 
Hotelcategorie
STIJL HOTEL
Centraal gelegen, Trendy, Middenklasse, Zakelijk
Kamertypes
Suites
Aantal kamers
82
PRIJSKLASSE
US$ 33 - US$ 65 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
IndiaOdishaKhurda DistrictBhubaneswar
Foto's
Reiziger (58)
Kamer en suite (20)
Zwembad en strand (3)
Dineren (1)
Zakencentrum en evenementenruimtes (2)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 89 hotels in de buurt
OYO 9010 Hotel Railview
9 beoordelingen
op 0,21 km afstand
Hotel Grand Central
253 beoordelingen
op 0,23 km afstand
Hotel Keshari
11 beoordelingen
op 0,25 km afstand
OYO 4065 Hotel Richi
24 beoordelingen
op 0,25 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 552 restaurants in de buurt
Bling It On
66 beoordelingen
op 0,57 km afstand
Grand Central
20 beoordelingen
op 0,25 km afstand
Narula's restaurant
18 beoordelingen
op 0,18 km afstand
Cafe Coffee Day
37 beoordelingen
op 0,36 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 85 attracties in de buurt
Museum of Tribal Arts & Artifacts
150 beoordelingen
op 2,39 km afstand
Mukteswara Temple
233 beoordelingen
op 2,6 km afstand
Ram Mandir, Bhubaneswar
291 beoordelingen
op 1,03 km afstand
Durga Narayani Temple
14 beoordelingen
op 2,66 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Excellency.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding