Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -

Opslaan
Delen
30 Salah Taher St. Ras Om El Sid Hill, Sharm-el-Sheikh 46619 Egypte
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Official Hotel
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Snaptravel
Orbitz.com
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (4973)
Kamer en suite (444)
Dineren (407)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor betaald thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 18-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -
Bijgewerkt op 18-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 57 van de 244 hotels in Sharm-el-Sheikh
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Sharm-el-Sheikh hoeft niet lang te duren. Welkom bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -, de ideale keuze voor reizigers.

Kamers bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select - bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar voor gasten.

Dakterras, conciërge en roomservice zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Sunrise Select Diamond Beach Hotel gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Al Mustafa Mosque (3,7 km) en The Heavenly Cathedral (3,7 km) maken Sunrise Select Diamond Beach Hotel een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Sharm-el-Sheikh.

Reizigers die van garnalen houden, zijn bij Fares Seafood, Fares Seafood - IL Mercato of Little Buddha aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Mediterraan restaurant gaan, zoals Fares Seafood, Fares Seafood - IL Mercato of Boharat Restaurant.

SUNRISE Diamond Beach Resort - Select - biedt je het beste van Sharm-el-Sheikh, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Duiken
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Yogalessen
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Dakterras met bar
Recreatieruimte
Minigolf
Snorkelen
Tennisbaan
Waterpark
Verhuur watersportuitrusting
Aerobics
Biljarten
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Waterglijbaan
Nachtclub/dj
Boeken, dvd's, muziek voor kinderen
Kinderspeeltuin
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Kinderstoelen beschikbaar
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Hammam
Make-upservice
Manicure
Massage
Pedicure
Beautysalon
Dakterras
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Minibar
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Kledingkast
Flessenwater
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Waterkoker
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Middenklasse
Gesproken talen
Engels, Arabisch, Duits, Italiaans
6.672beoordelingen482vragen en antwoorden7kamertips
Waardering van reizigers
  • 4.324
  • 1.448
  • 531
  • 217
  • 152
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
SARAB B heeft een beoordeling geschreven nov. 2018
Amsterdam, Nederland2 bijdragen1 nuttige stem
We hadden super leuke vakantie gehad, iedereen in het hotel doet zijn best al vanaf het eerste moment toen we binnen kwamen. Inchecken ging heel snel en soepel. In het restaurant proberen de obers een grote tafel heel snel voor ons te regelen aangezien we grote groep waren van 25 personon en ondanks de drukte. Vooral Mohammed naast de bar in het restaurant. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Met de taxi ben je snel in Soho of oud markt.Snorkelen aan de strand van het hotel zelf was prachtig.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van SUNRISEDiamondBeach, Guest Relations Manager bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -
Gereageerd op 4 nov. 2018
Dear Sarab, Thank you for such a wonderful review of our hotel. We are overjoyed that you chose to spend your holidays with us and thrilled to hear how much you enjoyed it. Your kind words regarding our staff are much appreciated and it is fantastic to learn how special they made you feel during your stay. It was a pleasure to have you staying with us and we very much hope to welcome you back at your second home in the near future. Best Regards, Hotel Management
Meer lezen
Karolien D heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Limburg Province, België4 bijdragen1 nuttige stem
Hotel: Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Er zijn veel hellingen, veel trappen en als je kamer achteraan ligt dan moet je ver wandelen naar de restaurants. Hier zijn zowel binnenlandse als buitenlandse hotelgasten - er zijn twee restaurants. Blijkbaar willen ze niet dat de binnenlandse en de buitenlandse gasten samen eten. Hygiëne: Hier sluit ik me aan bij de vorige reacties. In en rond het zwembad is het inderdaad niet proper (vuil zwembadwater, vieze vloer en voegen). De restaurants zijn vuil. Elke stoel plakt. Er liggen placemats met reliëf op tafel waar de etensresten van 2 maanden geleden nog aanhangen. De hygiëne kan echt veel beter. Eten: Het eten vonden we best ok (de eerste twee dagen). Er is voldoende variatie. Toch hadden we op dag 3 allebei prijs. Bij mij heeft het twee dagen geduurd maar mijn vriend was een week na thuiskomst nog altijd niet 100%. Neem voldoende mee voor maag- en darmproblemen en diarree. Ik denk dat je dit hier niet kan vermijden. Je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan de temperatuur en het klimaat en iedereen reageert hier anders op. Spijtig dat we hierdoor een excursie hebben moeten afzeggen. Personeel: Heel vriendelijke mensen maar dit zal natuurlijk ook te maken hebben met de fooien die ze kregen. Algemeen: Heel leuk om te snorkelen. Het zeewater is heel aangenaam en je ziet prachtige vissen. Verwacht geen 5 sterren want dat is het zeker niet.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Kamers
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van SUNRISEDiamondBeach, Guest Relations Manager bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -
Gereageerd op 29 aug. 2017
Dear Guest, Many thanks for taking the time to write your review on Tripadvisor.com. All the guests’ feedback is important to us, to show us the areas we are performing well in and the areas we need to improve. Our hotel is situated in the area are of Habada, the hilly area of Sharm El Sheik. Due to of the structure of the area, he hotel has ups and downs and rocky beach. Please, note we have 2 elevators in the main building and there are several service ways around the facility to avoid any stairs. The pool itself is cleaned prior daily operation and after sunset. There is an external company called `Diversy & Cristal ` taking water samples on regular basis in order to ensure that he hotel keeps in range. In case the values of the pools should not be in range, the pool would be closed to ensure the health and safety for the guests. The main restaurant is open for all nationalities and offered mainly international dishes and all customers receive the same service regardless of their nationality. Due to the high occupancy of Arab guests, we opened the Italian restaurant just for the European guests. That said, each guest was free to order the meals where preferred. There are plenty of cleaning staff patrolling the restaurants cleaning up any mess they find. The restaurants obliges regular deep cleaning schedules and is checked prior every restaurant opening for cleaning issues by the Quality and Food & Beverage Manager. As per hotel policy all dinnerware, silverware and glasses are being washed in a dishwasher with soap. Our Food&Beverage Management is holding daily training tasks, before the dinner operation, to refresh the knowledge of the staff and ensure a smooth and proper operation. One part is also table set-ups and cleanliness. The tables are cleared up and laid with cutleries and dinnerware as soon as the guests leave the table. The fact that the guests suffered a stomach related illness doesn’t automatically indicate that it came from the hotel. Other factors may have contributed such as the journey and the time spent in the airport or the plane, alcohol consumption in extreme temperatures, ice cold drinks and long periods in direct sunlight. These are all factors which in all probability may lead to gastric symptoms. Again we appreciated you taking the time to pass on your feedback as all guests comments are evaluated as guest satisfaction is very important to us and we hope to see you back in our hotel or in one of the other SUNRISE hotels or Nile-cruises. Best regards, Hotel Management
Meer lezen
Jenten L heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Wetteren, België16 bijdragen10 nuttige stemmen
Ik verbleef met men moeder en zus voor 1 week in dit hotel. Het is duidelijk dat het toerisme in Egypte een "boost" nodig heeft, aangezien het er heel rustig was. Desondanks hebben we een zeer aangenaam verblijf gehad. Prachtig om te snorkelen en zeer nauw oplettend personeel aan strand/zwembaden. Heel enthousiast animatieteam ook, allemaal super gemotiveerd. Verder hadden wij propere kamers, waar alles werkte zoals het zou moeten. Housekeeping was vriendelijk en oke! Restaurants waren oke. Ik persoonlijk heb geen problemen gehad met het eten. Het personeel is extreem vriendelijk en zet zich 1000% in om ons tevreden te houden. Het enigste minpunt vond ik is dat sommige binnenlandse inwoners ons precies niet graag zagen komen en voordringen bij het eten...Het hotel hield daar wel goed rekening mee in het Italiaans restaurant, maar aan het strand was het minder. Egypte is een prachtig land met een heel rijke geschiedenis dat ook het toerisme nodig heeft. We hebben geen seconde schrik moeten hebben in Sharm of Caïro. Dus ik kan het enkel maar aanraden. Speciaal dankwoordje voor Mohamed aan de relax bar, Emad uit de keuken, Mohamed en Moustafa uit San Marino en Khaled voor de goede begeleiding vanuit Thomas Cook. Shoukran ;)
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van SUNRISEDiamondBeach, Guest Relations Manager bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -
Gereageerd op 16 aug. 2017
Beste Jenten, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om even iets over SUNRISE Select Diamond Beach Resort te schrijven. Wij zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. Al uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan de verantwoordelijke afdelingen om verbeteringen door te voeren. Wij hopen u snel terug te verwelkomen bij ons in SunConnect SUNRISE Diamond Resort. Vriendelijke groeten, Hotel Management
Meer lezen
sofiebrauwers heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Brugge, België2 bijdragen
Ik had veel meer van mijn verblijf verwacht... Dit hotel is geen 5 sterren waard en voldoet niet aan de omschrijving. ik kan me 100% vinden in onderstaande reacties (zwembad en alles errond niet proper (bruine randen, zwarte voegen), kamers niet proper (zeer vuil in de douche, veel vuile vlekken onder de bedovertrekken, haardroger viel constant uit en de kabels lagen bloot), zowel mijn vriend als mezelf als het hele hotel heel erg ziek geworden en verschillende dagen van de vakantie in bed doorgebracht, dranken worden warm geserveerd in temperaturen van 40 graden, enzoverder). De relax pool (kinderen niet toegelaten) is uiterst aangenaam om te verblijven, helaas werkt er een barman die vrouwen lastig valt (staart de hele tijd, klampt je aan wanneer je alleen bent en fluistert ongepaste dingen). Om die reden heb ik daar maar 1 voormiddag vertoefd. Ook een zeer jammerlijk voorval bij de uitcheck: wij werden bijna geforceerd een goede score te geven aan het hotel in ruil voor een kansje om een week gratis te verblijven. Een beetje triest vond ik. Ik wil dit medium niet gebruiken om het hotel af te breken. Ondanks de negatieve reacties van andere hotelgasten en wat ik hierboven schreef vond ik dit verblijf niet 'vreselijk'. Ik heb veel gereisd en nog nooit heb ik in een hotel verbleven waar het personeel zo vriendelijk en behulpzaam is. Het horecapersoneel werkt zeer hard en blijft met een grote glimlach bedienen. Wanneer je iets vraagt laten ze meteen alles vallen om je verder te helpen. Zelfs ongevraagd kwamen zij ons thee brengen wanneer we ziek waren. Ongelooflijk warme, lieve mensen. Op dat vlak zijn we zeer goed verzorgd geweest en mensen die daarover klagen hebben ongelijk. Speciale dank gaat uit naar 'Hima' van het animatieteam. Zowel mijn vriend als mezelf kunnen niet over hem zwijgen wanneer mensen ons vragen hoe onze vakantie was. Je vergeet in een seconde al je zorgen wanneer hij langs komt. Ondanks bedrukte gezichten of geklaag van hotelgasten, Hima doet je alles vergeten. Het hotel moet hem koesteren, er zijn er niet veel zoals hij. Korte samenvatting: je waant je in een grote center parks. Niet vreselijk maar het is gewoon totaal zijn sterren niet waard. locatie voorziening
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van SUNRISEDiamondBeach, Guest Relations Manager bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -
Gereageerd op 9 aug. 2017
Dear Sofie! We take the opportunity to thank you for your review shared about your last stay at SUNRISE Select Diamond Beach Resort. We are sorry to hear that your vacation did not reach your expectations. We will take your points on board and would like to address some of the areas which you have raised. Concerning the room cleanliness, please note that the mentioned matter could have been immediately rectified by our Housekeeping Department that is consistently maintaining the premises hygiene state as well as the rooms with regular staff training to meet all cleanliness standard requirements. Similarly with the all other public areas. For the period of your stay we have no written reports of an outbreak of stomach related illness, therefore no constructive evidence is available to support an allegation of negligence. You did not visit our hotel clinic; this is confirmed by no charge appearing on their hotel bill. The fact that you suffered a stomach related illness doesn’t automatically indicate that it came from the hotel. Other factors may have contributed such as the journey and the time spent in the airport or the plane, alcohol consumption in extreme temperatures, ice cold drinks and long periods in direct sunlight. These are all factors which in all probability may lead to gastric symptoms. However, we are happy to hear that you have met some positive moments during your stay and enjoyed your time with animation team. Comments regarding the satff will be passed to concerning departments. We will be delighted to see you again as our valuable repeater guests and be sure that we will do our best to make your next stay to be full of happiness. Sincerely, SunConnect SUNRISE Diamond Resort Management.
Meer lezen
Nico D heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
1 bijdrage
Dit noemen ze dan een 5* hotel! Het eten hier trekt op niets! Elke dag het zelfde eten, het eten is koud de frisdranken warm! Geen bediening aan tafel. Vele personeels leden onvriendelijk. Ze lopen je liever omver dan je te laten voorbij gaan met je handen vol. Je wordt er ziek van van het eten dat je krijgt. Enorm onverzorgd, eten's resten overal op de grond. Het brood s'morgens is zo hard als een steen. En het fruit in de schalen staat gewoon te beschimmelen! Smakelijk iedereen mocht je beslissen hier naar toe te komen! Neem alvast je voorzorgen en neem voldoende medicijnen mee tegen diarree en krampen, het zal nodig zijn!!! Bij de cornflakes loopt de melk van de tafel. Je ziet er ook de lokale mensen proeven van het eten met de lepel waar je moet mee opscheppen, niemand van het personeel die erop reageert!!! Mooie uitgesneden pompoenen tussen het eten, jammer dat ze staan te beschimmelen! En dan weten ze bij de hotel leiding niet waarom alle Belgen ziek worden daar???!!! De kamerkaart blokkeert ook voortdurend, erg plezant als je dringend naar het toilet moet door het slechte eten. En je noch volledig naar boven naar de receptie moet lopen voor de zoveelste keer. Aan de receptie is er een openbaar toilet maar je moet heel veel geluk hebben dat er wc papier aanwezig is! Het is ook verboden om met textiel het zwembad te betreden voor hygiënische redenen, maar daar kijk ook niemand niet naar! T-shirts en boerka's overal in het water!! We hebben erg kunnen genieten van onze vakantie! 4dagen ziek van de 7. Excursies niet meer mogelijk doordat we ziek waren. Verder dan het zwembad zijn we niet meer gekomen. Gelukkig is er wel nog iets positiefs ook en dat is het fantastische animatie team! De super vriendelijke en sociale Mohamed aan de stand met zandflesjes vlakbij de receptie. En de vriendelijke man van de shisha.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Antwoord van SUNRISEDiamondBeach, Guest Relations Manager bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -
Gereageerd op 3 aug. 2017
Dear Nico! Thank you very much for your valuable feedback about SunConnect SUNRISE Diamond Resort. We would like to draw your attention at the points below: We have a 14-days rolling menu and are catering for all nationalities, including Belgium guests. We have a Belgium Corner available for all meals in the Italian restaurant and every Wednesday a special Belgium Dinner in our Beach Restaurant is provided for our estimated clients. Should any guests have any specific dietary requirements, we welcome a meeting with our Executive Chef, to provide a special menu and ensure guest satisfaction during their stay. The drinks are cooled and in most of the bars served by a draft machine which indicates that it cools automatically. Furthermore the guests are asked if they would like to add some ice cubs to their drinks. We would like to inform you as well about our standards within the operation. Our own quality department conducts constant controls incl. guest interviews and mystery-guest visits, complaint management and regular employee training. SUNRISE Resorts & Cruises is operated under FTO standards. The potable water is subject to weekly and monthly controls to confirm that the water at all times meets the World Health Organization’s recommended international quality standards. Any guests of any nationality may have problems with the stomach due to a lot of reasons, including high outside temperature nowadays, difference in climate between their country and Egypt and many else. With reference to the comment made that there were guests allowed to enter in the pool with the daily clothes, this is not correct. Any guests that are not appropriately dressed to swim in the pool are always told to leave and follow the dress code set. It is not allowed for any guest to swim in any of our pools that is not appropriately dressed which is enforced by our recreation staff who monitors the entrance of the pools. However, we are happy to hear that you have met some positive moments during your stay and enjoyed your time with animation team. We will be delighted to see you again as our valuable repeater guests and be sure that we will do our best to make your next stay to be full of happiness. Sincerely, SunConnect SUNRISE Diamond Resort Management.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 131 - US$ 350 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
sunrise select diamond beach hotel sharm el sheikh, calimera royal diamond beach hotel
VOORHEEN BEKEND ALS
SunConnect Sunrise Diamond Resort
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïZuid-SinaïSharm-el-Sheikh
AANTAL KAMERS
438
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
Attracties in de buurt zijn Fantasia - Alf Leila Wa Leila (1,0 mijl), The Half Crown (1,0 mijl) en Pure Silver. Il Mercato Shopping Plaza. Sharm El sheikh (0,7 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, dakterras met bar en ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, dakterras met bar en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Onions, Grill House Il Mercato en Fayrouz.
Zijn er sportvoorzieningen bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft SUNRISE Diamond Beach Resort - Select - een luchthavenshuttle?
Ja, SUNRISE Diamond Beach Resort - Select - heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij SUNRISE Diamond Beach Resort - Select -?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt SUNRISE Diamond Beach Resort - Select - zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.