Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cyrene Island Hotel

Reiziger (573)
Zwembad en strand (191)
Kamer en suite (101)

Over

Nr. 122 van de 239 hotels in Sharm-el-Sheikh
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Oppas
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Wifi
Betaalde wifi
Betaald internet
Internet
Zwembad voor volwassenen
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Shuttlebusservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Airconditioning
Privéstrand
Privébalkon
Roomservice
Russische tv - Channel One
Overige Russische tv
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Klassiek
656beoordelingen
16vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 294
  • 176
  • 89
  • 38
  • 59
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Bijna niemand spreekt Engels, Russisch of Oekraïens. Smerigste hotel, schoonmakers vragen om $ 5 te betalen om schoon kamer, anders helemaal geen schoonmaak. Servicedesk werkt zo. Eten is arm en geen keuze. Flessen water geven u alleen naar de kamer als u betaalt voor het schoonmaken. Gratis rondreis naar Hurgada is de slechtste keuze, maar ook daar proberen vertegenwoordigers geld te verdienen. Mijn helft wacht op een arts met een beroerte van meer dan 6 uur. Geïnteresseerd in het dokterhotel bezorgt ons een auto, die ons naar de dichtstbijzijnde kliniek in de andere stad bracht (1 uur rijden). Personeel Ligt aan je ogen, als je om hulp vraagt. In de kliniek heeft de dokter geen hulp geboden, ze probeerden je te dwingen de kliniek de volgende dag te verlaten. Inshurance was misselijk, niemand weet wat te doen, vertegenwoordiger helpt helemaal niet. Nooit dit hotel aanbevelen.
Meer lezen
Mooi hotel heel erg slecht personeel ik zie nooit zo'n slechte behandeling. Personeel is niet professioneel, ze zeggen slechte woorden en behandelen je als je niets bent. Het personeel is helemaal niet vriendelijk in het zwembad en het restaurant.
Meer lezen
Het hotel is een beetje ongeorganiseerd, omdat het lang bij de receptie geregeld was. Over het algemeen is het hotel niet slecht voor een ontspannend verblijf. Je kunt als gezin met je gezin gaan, maar ik raad het niet aan als je een jong stel of gezelschap van vrienden bent. Het hotel had heerlijk eten, altijd vers fruit. De kok werkte perfect.
Meer lezen
Ik heb ingecheckt bij Cyrene Island hotel op woensdag 30 januari tot zaterdag 2 februari 2019 met een all-inclusive reservering voor mij, mijn vrouw en mijn 11 jaar kind. Het was een reis met een groep vrienden en hun families. De reservering werd gedaan door onze groepscoördinator voor mijn reis. Bij het inchecken, vroeg ik de receptie, indien mogelijk, een extra bed voor mijn kind, dat was overeengekomen. Toen ik naar de kamer ging, vond ik de kamer niet klaar voor mij. De kamer heeft geen zeep, shampoo, handdoeken, de douche werkte niet, het pad was kapot, geen flessen water. Dus belde ik de receptie om te vragen om mijn kamer op te ruimen terwijl ik een rondleiding door het hotel kreeg en de zwembaden checkte. En bovendien vroeg ik om het derde bed zoals beloofd door de receptie. Ik keerde terug na 2 uur om de kamer te vinden zoals die is. Ik belde de receptie opnieuw, en ze vertelden ons dat we vragen om het huishouden te doen. Ik wil weer uit tot de avond, en ik keer terug naar de kamer om de kamer te vinden zoals die is. Ik was erg boos en ik vroeg de receptie voor de derde keer opnieuw. Ik vroeg ook om het beloofde derde bed, om het antwoord te vinden, dat "het niet mogelijk is om een derde bed te brengen!!! Vertel het aan je groepscoördinator, vertel hem dat de receptie en mijn naam is, dat Ahmed M. je dat vertelt! !! "zeer onbeleefd en onbeleefd antwoord. Na een tijdje bracht iemand me shampoo en zei geen ander woord. Op de tweede dag ging ik naar het zwembad en ik verwachtte dat de kamer schoongemaakt zou worden. Ik was om 13.00 uur terug in de kamer om de kamer te vinden die niet was aangeraakt. Ik belde de receptie om te vragen waarom mijn kamer niet was schoongemaakt? Hun antwoord was: "Het lijkt erop dat je" Do not Disturb sign on door "hebt gezet, WHAT! ! ! Ik heb dat niet gedaan! ! ! Ik was heel erg boos, ik ging naar de receptie om de hotelmanager te vragen. Ik werd doorverwezen naar de heer Alaa, die mij ontving in plaats van de hotelmanager om naar mijn klacht te luisteren. Meneer Alaa en het hotel management bestaan in het naburige hotel Cyrene Sharm, ik vertelde hem over mijn klacht en hij bestelde een nieuwe kamer voor mij met goed zicht en goed voorbereid. Het derde bed werd ook naar mij gebracht. Hoewel deze zeer slechte ervaring en hulpeloze receptie, het hotel heeft goede strand, goede en grappige animatieteam, het restaurant is gemiddeld als het eten niet lekker is en soms krijg je de rijst niet goed gekookt. Op de laatste dag vroeg ik om een roerei bij het ontbijt, maar de chef-kok (kookei) weigerde! ! ! zeggend dat het roerei de plaat krast! ! het is de eerste keer dat ik mijn eicel bestel in een hotel dat de afgelopen 15 jaar geweigerd is, de laatste 10 landen die ik heb bezocht en meer dan 50 hotels! ! Het is goed, het is niet lekker, dus het is beter dat hij weigerde Tot slot, zeer slechte keuze voor hotels, moet je vechten met de receptie om diensten te krijgen waar je al voor hebt betaald. Zodra u incheckt, zal niemand u helpen voordat u besluit naar de hotelmanager te gaan. Wat betreft de huishouding, vond ik ze pas toen ik mijn kamer veranderde met instructies van de hotelmanager. Eten is gemiddeld, animatie en strand waren goed.
Meer lezen
Het is een 2-sterren hotel! Het eerste dat je bij aankomst te zien krijgt, is de slordigheid van het hotel. Bezoek het toilet niet op de receptievloer! Dus we zijn rond 2 uur lokale tijd in het hotel aangekomen, een klein bedrijf. We werden een half uur bij de receptie achtergelaten en kregen toen de sleutels van onze kamers. Maar we durfden er niet in te slapen, omdat het beddengoed van het bed niet was veranderd. Er lag modder op de vloer. In de badkamer - lekkend toilet en zwarte schimmel op de muren. Blijkbaar waste niemand de badkamer zelf. De handdoeken zagen er schoon uit, maar erg versleten. Daarom keerden we terug naar de receptioniste en vroegen hem om de nummers voor de gereinigde te veranderen, maar ze bestonden simpelweg niet (noch de nummers, noch degenen die de nacht doorspitten), dus we werden gevraagd om te wachten en kwamen om 10 uur : 00. Voor de uitwisseling van elk nummer vroeg de receptioniste om $ 15, onderhandeld voor 10. Welnu, in deze kamers was er tenminste alles oud, maar in ieder geval schoon, dank aan God! De keuze aan voedsel was slecht, vlees werd in porties gegeven. Natuurlijk hadden we geen honger. Ik raad u aan om alcohol mee te nemen, want wat volgens het ALL-concept werd aangeboden, was onmogelijk te drinken (behalve flessenbier, dat snel met hen eindigt). Het strand is in principe schoon, maar de ligbedden zijn hard! De meesten van hen zijn gewoon gebroken en met gaten. De zee is schoon en warm. Maar we zijn naar het nabijgelegen strand gegaan, waar het koraalrif levendig en heel mooi is. Wi - fi gratis overal. Wat te zeggen over dit hotel? De 4 sterren beschouwd vanwege het grote grondgebied. Het is maximaal 2 sterren vanwege de service en het concept All Inclusive.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 38 - US$ 118 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
sol cyrene hotel, sol melia sharm el sheikh
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Sol Cyrene
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïZuid-SinaïSharm-el-Sheikh
AANTAL KAMERS
208
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding