Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sharm Dreams Resort

Reiziger (2291)
Zwembad en strand (459)
Kamer en suite (370)

Over

Nr. 74 van de 240 hotels in Sharm-el-Sheikh
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Gratis parkeren
Spa
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Babysitting
Betaald internet
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Zwembad voor volwassenen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gezinsresort
3.579beoordelingen
126vragen en antwoorden
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.854
  • 850
  • 442
  • 183
  • 253
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
lekker eten, vriendelijk personeel, prachtig strand en goeie ligging om te snorkelen wat ik niet verwacht had; de noordkant van de baai is zeer mooi. centraal graast een grote schildpad. goeie milkshakes! een aanrader!
Meer lezen
Antwoord van MootazS7, General Manager bij Sharm Dreams Resort
Gereageerd op 27 dec. 2018
Dear Ms. Frederika, First of all I would like to thank you for staying with us at Sharm Dreams Resort in Sharm El Sheikh - “City of Peace” and for having invested the time sharing your experience. Delighted to read your encouraging praise words that you have enjoyed our hospitality services and facilities that shared already with all our Team Members, who proudly demonstrated the upscale quality services known for our team members loaded with 15+ years average experience enjoying their profession. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, we are pleased to read that you like our longest stretch sandy beach in the bay, and confident that you enjoyed our unique landscape premises that transmits great positive energy, all geared toward most relaxing memorable holiday. We do hope as well that you had chance to enjoy our Health Club which offers the highest level of personalized service. Featuring the latest generation of cardio, strength training equipment and a variety of massages, beauty treatment, sauna and steam. Promising that we will remain doing our utmost toward improvement, we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Thank you again for investing your time sharing your feedback. Kind regards, Cluster General Manager
Meer lezen
+1
Top bedankt voor mooie vakantie alle personeel perfect! Speciaal reda mahmoud eten lekker goede verzorging heerlijk strand mooi rif om te snorkelen mooie locatie 5min lopen naar centrum ook makkelijk te bereiken via taxi recht voor de deur dus toplocatie voor vakantie
Meer lezen
Antwoord van MagdyMetwally, General Manager bij Sharm Dreams Resort
Gereageerd op 5 jun. 2017
Dear Guest, It is our real pleasure and gratitude to receive positive comments from a very important guest like yourself, I am so happy and proud that we succeeded to meet your expectations and we managed to make your recent holiday as enjoyable as ever. It is a pleasure to see that in general you were happy with the services you received during your stay with us. We have taken notes of your kind comments and will pass it on to all departments concerned. For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through your comments, we aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world this is essential. Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home. Sincerely yours, General Manager Office
Meer lezen
Onze vakantie (21 t/m 31-7-13) in Hilton Sharm Dream resort was prima. Hoewel ik bij het lezen van Hilton aan een andere kwalificatie moet denken. De kamers vond ik iets onder de maat dan wat ik gewend ben van het Hilton, de matrassen waren aan de harde kant, maar dat is persoonlijk. Er waren dagelijks flessen water in de koelkast gedaan, deze waren voor gebruik en hoorden bij de allin formule. Het hotel heeft een goed onderhouden tuin. En dan het personeel! Wat ons betreft: niets anders dan LOF, zeer vriendelijk, attent en behulpzaam, of het nou om de kamerheren gaat als het bedienend personeel, de tuinman, de receptie. Het eten is van ok kwaliteit, wel saai, maar ach volgens mij is ieder buffet op den duur het is maar wat je gewend bent. De cocktails zijn niet te drinken, ze mogen wel een cursusje cocktails maken krijgen, bier en frisdranken zijn ok, alles gewoon merk! Het strand is direct aan de overkant van de weg, even door het park lopen van het Hilton Fayrouz, je kunt daar gebruik maken van de handdoeken service van het hotel, wat een tegenvaller was is dat de dranken daar niet bij de all-in formule hoorden. Het strand was weer heel fijn en ook de beveiliger die heel zorgzaam en attent was. De zee is geweldig met hele mooie gekleurde vissen en koraal, dat allemaal zo dicht bij de kust, gewoon met het blote oog te zien, je zou niet eens een snorkel nodig hebben. Er was een kamer beschikbaar gesteld om te douchen enz. op de laatste dag na uitchecken, echter de all-in facilteiten hielden wel op, dus portemonee niet helemaal leegmaken. Goed te wandelen naar het gezellige uitgaansdeel. Al met al een ok locatie.
Meer lezen
Antwoord van MagdyMetwally, General Manager bij Sharm Dreams Resort
Gereageerd op 29 okt. 2013
Dear Guest, I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us. For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through it, we can aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world, this is essential. Please rest assured that we take such comments seriously and follow them through in every case. It is always our intention to create the best possible environment for our guests’ satisfaction whilst on vacation. Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you once again at Hilton Sharm Dreams Resort in the soonest future. In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Magdy Metwally Cluster General Manager
Meer lezen
Vorig jaar enthousiast op weg naar het Hilton Dreams voor een ontspannen vakantie. Aldaar direct verrast door de eerste tegenvaller; driepersoons kamer geboekt voor drie volwassenen. Echter het derde bed bleek een opklap bed. Uitleg: dit zijn onze driepersoons kamers, zo doen we het altijd(!) Eten smaakloos gepresenteerd waardoor eetlust vergaat voor aankomst in "de schuur", weinig variatie. Uitleg van de chef; ik ben nr. zoveel die het hier opnieuw mag proberen. Konden wij helaas op dat moment niks mee. Ruim drie uur voor sluiten restaurant is personeel bezig met afruimen van tafels. Rondom de eetzaal flinke stapels vuil tafel linnen welke ze sporadisch, maar mbv "de badkuip" midden door de eetzaal vervoeren. Erg hygiënisch (not) Kamers werden steeds pas rond 18.00 uur schoon gemaakt, terwijl we rond 17.30 uur het zwembad moesten verlaten. Daar stonden we dan voor de deur te wachten.. Gelukkig erg veel gelachen om deze theatershow, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Teleurstellend en zonde van de prijs...
Meer lezen
Antwoord van ExOffice, General Manager bij Sharm Dreams Resort
Gereageerd op 2 jun. 2013
Dear Guest, I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us. For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through it, we can aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world, this is essential. Please rest assured that we take such comments seriously and follow them through in every case. It is always our intention to create the best possible environment for our guests’ satisfaction whilst on vacation. Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you once again at Hilton Sharm Dreams Resort in the soonest future. In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Magdy Metwally General Manager
Meer lezen
mijn man ik en mijn dochter zijn voor het eerst naar Egypte geweest naar Hilton Sharm Dreams Resort ,wij hebben een geweldige vakantie gehad,het hotel is een echte aanrader met vriendelijk personeel,Ik zelf en mijn man hebben genoten van het eten,het ontbijt lunch en het avond eten is werkelijk geweldig,heel gevarieerd,de bediening is goed tot zeer goed,je hoeft maar iets te vragen en die mensen vliegen voor je.Het strand is vlak bij en die is heerlijk,hele mooie gekleurde vissen,en daar hebben we met de onderwatercamera hele mooie foto,s van gemaakt. Dit hotel is een echte aanrader alleen in de periode toen wij zijn geweest was het wel heel erg heet zo,n 40-45 graden dus een beetje te veel van het goede,het park zelf zie er al een droom uit met verspreid 7 zwembaden en achterin zelfs nog een keer een supermarkt,je kan je ook laten vervoeren via een golfkarretje heel handig.De kamer zijn we zeer tevreden over,werd goed schoon gehouden .
Meer lezen
Gereageerd op 13 jul. 2012
Beste bezoeker, Hartelijk dank voor de tijd en moeite om deze gedetailleerde stukje informatie te schrijven, dat geeft een overzicht van onze toekomstige gasten en dus helpen bij het kiezen ons eigendom. Het was echt een plezier met u met ons en wij zijn vereerd om te weten dat je van plan bent om ons de kans om u te verwelkomen terug in de zeer nabije toekomst. Het is de inzet van het hele team om onze uiterste best om uw verblijf bij ons onvergetelijk en plezierig uit te oefenen. Met vriendelijke groet, Magdy Metwally General Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 73 - US$ 156 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hilton sharm dreams hotel sharm el sheikh, hilton sharm el-sheikh, hilton sharm dreams resort
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïZuid-SinaïSharm-el-Sheikh
AANTAL KAMERS
394
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding