Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cyrene Grand Hotel

Reiziger (3380)
Zwembad en strand (666)
Kamer en suite (595)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 87 van de 239 hotels in Sharm-el-Sheikh
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Betaalde wifi
Betaald internet
Internet
Overloopzwembad
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Nachtclub/dj
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Privéstrand
Minibar
Russische tv - Channel One
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Russische tv - RTR Planeta
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Uitzicht op zee
2.348beoordelingen
146vragen en antwoorden
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.054
  • 766
  • 286
  • 128
  • 114
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
We waren hier een week op vakantie in november 2017. Prijs/kwaliteit : 10/10 De beoordeling betreft Cyrene Grand Hotel want is zie veel oude beoordelingen en sommige foto's hebben nog de naam Meliä Sharm. Wij vonden het een prachtig Hotel met een mooie inplanting van tuin en zwembaden, misschien wat hellend, maar dit maakte het juist zo mooi. De all in was ruim voldoende en afwisselend en we kwamen er niet als eerste, het was open tot 15 uur en we kwamen meestal om 14 uur. Dat er andere gasten waren welke volle borden eten en desserts laten staan, daar is het Hotel niet voor verantwoordelijk, het personeel was constant aan het afruimen en dekken van de tafels en indien er iets ontbrak brachten ze het of kon je het haag halen. Voor de visliefhebbers, iedere dag een andere vis beschikbaar. Voor verbetering vatbaar : - betere naleving van de hygiëne bij bereiding en opdienen van voedsel en drank. ( dan misschien minder darmproblemen ) - In de huidige tijd zou een beter internet verbinding wenselijk zijn. De snorkelplaats is zeer mooi gelegen, met de mooiste en stabielste toegang tot de snorkelplaats van de omliggende hotels. Indien men wilde kon men zich laten meedrijven met de windrichting vanaf een ander hotel ( Baron) naar de Cyrene.
Meer lezen
Cyrene Grand waardeloos Hotel, ga hier als Europeaan zeker niet naartoe! Tijdens verblijf reeds mijn bevindingen genoteerd. Ten koste van ontspanning, plezier en genot veel te veel negatieve energie omdat je continu wordt geconfronteerd met vebazingewekkend slechte service etc.. Wij zijn twee weken geweest en vragen ons af hoe wij dit hebben overleefd. 1e week was er 10% bezettingsgraad. Super saai! 2e week iets drukker. - voor ons was er geen welkomstdrankje Kamer - vieze badkamer en zeer verouderd en afgebroken bad, lekkend badscherm, schimmel en veel stof. - geen baby bedje, krijgen vervolgens kapot bedje. Eerste avond dus zonder babybedje geslapen en vervolgens een smerig bedje met gaten en keiharde plank gekregen. - bij aankomst vieze onderbroek in de kast gevonden. - kakkerlakken in de kamer. - balkon stoelen totaal versleten. - geen toilet borstel. Bar - te weinig of geen glazen, extreem klein plastic of vieze plastic beker. - geen blikjes mee maar extra betalen voor blikje. Ze vragen hier om fooi! - Vodka op, wijn op, soda op en helemaal geen cola light. - glazen worden omgespoeld onder de kraan zonder de drinkrand schoon te maken, er blijft zelf water achter in het glas als ze deze opnieuw inschenken. - water 1 flesje per bestelling, water gebruik wordt geteld..u heeft al 8 flesjes besteld. - literflessen alleen tegen betaling. - te weinig personeel, lang wachten bij bar, spreekt geen engels. - strandbar serveert oude en koude patat - panini wordt geserveerd zonder gesmolten kaas en koude tomaat - licht bij receptie gaat 1uur te laat aan, je zit in het donker na zonsondergang - geen hygiëne bij inschenken en uitserveren glazen en rietjes worden bij drinkrand gepakt. - import dranken volgens menu kaart, hier is geen vodka of bacardi vermeld. Barpersoneel verzint eigen prijzen. - barpersoneel extreem langzaam, sacherijnig, arrogant en overduidelijk te koop. - barpersoneel is extreem onvriendelijk, lacht niet en vraagt bij elke bestelling waar ga je met mijn (hard) plastic glas naartoe Diner - koude soep uit koelkast - saai, vies en klein buffet weinig keus - binnen 2 dagen diaree - boter en jam is altijd op en/of bevroren - omeletten worden half gebakken - koks gebruiken hun handschoenen verkeerd - koks hebben thermometer maar gebruiken deze niet - koks duwen je opzij om te controleren of de saving dishes al leeg zijn - manager brengt je naar lege tafel maar dekt deze niet in - tafels worden niet ingedekt, kom je iets later eten niet je je eigen bestek zoeken - Haccp certificaat is van 2008 - baby stoelen super smerig - placemats worden nooit gereinigd of verwijderd om tafels schoon te maken - peper en zout is super vet, wil je niet aanraken. Wordt niet schoongemaakt. - doekje over tafels, 1 doekje voor alle tafels zonder sopje, zonder zeep, geen desinfectie. - etensresten op stoelen en tafels van dag ervoor. - geen linnen servetten. - salades zijn niet voorzien van naam bordje. - soepstengels altijd op. - smorgens is de buffet koffie al oud, wordt te vroeg aangezet. - vieze borden worden niet afgeruimd, stapels vieze borden op tafel. - bestel je een biertje krijg je deze inclusief ijs wat reeds bijna geheel is gesmolten. - restaurant serveert rode wijn wat je bij de bar niet kan krijgen. Daar zeggen ze het is op en je kan zelf naar het restaurant lopen. - drankjes besteld en ober wilt ze perse voor mij naar buiten brengen, laat zijn dienblad vallen. Ik wacht buiten en hij komt niet terug met nieuwe drankjes. Ik spreek hem hierop aan en hij zegt dat ik dit zelf bij zijn collega opnieuw moet bestellen. Entertainment - eerste week helemaal niet gezien - spreekt geen/slecht engels - geeft niet aan wanneer welke activiteiten waar zijn. - speelt zelf beachvolleybal terwijl gasten staan te wachten. - kids club gesloten. - kids dansen, entertainment lacht niet en maakt geen oogcontact met de kinderen. - tweede week steeds te weinig stoelen en tafels voor de gasten. Internet - geen internet - internet kaart verkoop bij receptie voor de kamer wat ook niet werkt - vervolgens is lobby internet overal beschikbaar, maar werkt als het meezit 10% van de pogingen en blijf extreem langzaam - Wi-Fi code wordt alleen door de receptionist ingetoetst. - Wi-Fi verbinding stopt steeds automatisch. - tekst email versturen duurde gemiddeld 40minuten Strand - tafels zijn vies, peuken liggen overal, ligbedden zijn vaak stuk en doorgezakt. - geen entertainment, geen of slechte muziek en allen bij de bar. - slechts 1 bar ver weg van waar de meeste mensen zitten. - geen beach service. - geen asbakken. Zwembad - toiletten worden zeer slecht schoongemaakt, achter de deur stapel sigaretten. - in 8 dagen 4x geen handdoeken beschikbaar, beloven om ze te brengen en niet komen opdagen. - geen gebruik van glijbanen mogelijk. A la carte restaurant, italian - service spreekt geen Engels. - drankjes worden vergeten en eten komt in verkeerde volgorde. - slechts 1 voucher per week. A la carte O grill - 1e week gesloten en toiletten continu gesloten. - 2e week geopend, veel te gaar vlees, lang wachten, slechte bediening (door "notabene" restaurant manager. Veiligheid - noodverlichting werkt op veel plaatsen niet. - draagbare blustoestellen zijn niet gekeurd. - geen vluchtweg plattegrond, omschrijving in kamer in slecht Engels. - rookmelders heb mijn twijfels of deze werken. - iemand zien lopen zonder personeelskleding met pistool aan de riem. - zeer zeer gladde vloer richting restaurant. - boten varen binnen de zwemzone. Mijn vriendin werd bijna onthoofd. - certificaten safety 2008 - verlichting rondom en langs de tuinen werkt onvolledig. - verlichting richting spa werkt helemaal niet. - tuin sproeien liever niet overdag, riool lucht. - al het personeel wilt mijn baby aanraken, zonder te vragen is dat echt "not done"! Massagesalon - hotel massage is bij andere ressort. - je krijgt niet de massage waar je om vraagt. - er wordt geen rekening gehouden met blessures. - massage banken zijn 100jaar oud en oncomfortabel. - massages zijn hard, gehaast en niet ontspannen - verkopers liegen over alles wat ze zeggen. - vooraf aangeven wat je niet wilt, ze zeggen oke maar doen toch wat ze zelf willen. - je boekt 50 minuten en krijgt 30minuten massage. - dezelfde massage is steeds wisselend. Taxiservice - brengt me naar verkeerde adres, na overleg begrijpt hij me.. maar brengt me wederom naar verkeerde adres. - aanrijding onderweg was schuld van de ander. - klacht verkeerde adres met taximanager besproken en hij laat me opnieuw betalen om naar juiste adres te brengen. Pin automaat betaald "50 el" te weinig. Kortom: - mijn beoordeling is niet goed - ik baal ervan dat ik zo'n vakantie heb gehad - service kennen ze niet - hygiëne is ronduit slecht - ipv 5 sterren zou 3 al teveel zijn - ik voel me belazerd door de reisorganisatie
Meer lezen
Een week Sharm-el-Sheik als slotstuk van een rondreis door dit prachtig en interessant land. Relaxed en erg vriendelijk personeel. Het strand en vooral de zee (net een immens grote aquarium) zijn helemaal in de pas met alle pracht en luxe van dit Resort. De manager vroeg ons terug om in zijn resort te trouwen... Geen slecht idee. ;)
Meer lezen
Antwoord van Melia S, Manager bij Cyrene Grand Hotel
Gereageerd op 10 mei 2015
Beste RIXXX69, Hartelijk dank dat u uw vakantiebelevenis heeft gedeeld op Tripadvisor.com. Het gehele team was zeer verrukt met uw fantastische commentaar over uw verblijf bij ons in Meliá Sharm en het feit dat u zeer tevreden was met onze service en faciliteiten. Het geeft ons altijd een goed gevoel als gasten het hotel met een brede glimlach ons hotel verlaten en ons een idee en gevoel geven dat we op de goede weg zijn naar een nog betere gast-tevredenheid. Wat betreft het trouwen, graag vernemen wij van u als het zover is. Wij zullen u met raad en daad bij staan. Het gehele personeel van Meliá Sharm verwelkomt u met alle plezier in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Nicolette Bergenhenegouwen Guest Experience Department
Meer lezen
geweldig resort de mensen zijn allemaal super lief goed eten en alles ziet er prachtig mooi uit we hopen dat dit resort in de reisgids blijft we willen er graag weer naar toe. Prachtige boulevard om te wandelen het is s,avonds net een sprookje als alle lampjes branden prachtig mooi rif voor je als je wilt snorkelen. Fam Kwakman.
Meer lezen
Wat een geweldig hotel zeg, nog nooit zo'n mooi hotel gezien! Super personeel!! Als mensen over dit eten nog kunnen zeuren dan weet ik niet wat ze thuis eten. gewoon super goed. De ligging noemen sommige mensen slecht? Helemaal niks van waar!! Naar het stadje kan je een taxi pakken en het hotel ligt aan het mooiste koraalrif van heel Egypte, betere ligging kan niet toch?? Wij gaan hier zeker een keer terug. Letterlijk alles was goed. Kan geen enkele op of aanmerking bedenken. Dit hotel verdient een hele dikke vette TIEN!
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 116 - US$ 643 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
melia sharm hotel sharm el sheikh, melia sharm resort and spa
VOORHEEN BEKEND ALS
Sharm Resort & Spa
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïZuid-SinaïSharm-el-Sheikh
AANTAL KAMERS
468
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding