Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Royal Azur Resort

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Professionele foto's
Royal Azur Resort
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

432 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
18 oktober 2016 beoordeeld

Grote ruime kamer en elke dag goed gepoetst.elke dag was er kip en vis maar ook ander vlees.misten alleen koude vis bij een slaatje.visrestaurant was binnen met de werken op strand.daar was het echt niet lekker, uitgedroogde vis.witte wijn en rose warm en rode wijn kou.heel vriendelijk personeel maar toch aan poolbar uitstekend.animatie was een flop.savonds half uur show en...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Pascalerenders0... E
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste Pascalrenders, Hartelijk dank voor uw vakantiebeoordeling op TripAdvisor.com. Wij vinden het erg fijn dat u met mooie herinneringen aan ons naar huis bent teruggekeerd. Dank u voor uw vriendelijke woorden en uw verbeterpunten voor het eten. Ik heb het aan de desbetreffende manager doorgegeven. Hopelijk mogen we u binnenkort nog een keer verwelkomen in ons gerenoveerd Resort. Met vriendelijke...

14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kip kip kip Hotel was 1/3 volgeboekt. Beperkte keuze aan eten. Meermaals hetzelfde in één week tijd Wijn was niet gekoeld. Ook vele irritante locale gasten die er waren voor een dag met een speciaal bandje. (Vrouwenjagers)

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Dirk B
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste heer Dirk B, Hartelijk dank voor uw beoordeling op TripAdvisor.com. Wij vinden het zeer spijtig dat u niet van uw verblijf bij ons heeft kunnen genieten en hadden uw feedback graag tijdens uw verblijf willen krijgen/oplossen. Aan de receptie bevinden zich 24h engels sprekende receptionisten die graag willen helpen. Van 08:30 - 16:30 is er een nederlandstalige guest relation...

Evergem, België
17 september 2016 beoordeeld

Het is overduidelijk dat dit hotel (en wellicht nog anderen) en gans het toerisme Egypte zeer lijdt onder de huidige situatie... 2 gedeeltes van het resort werden gesloten. Er werd mij verteld dat er 150 hotels in Egypte hun deuren hebben moeten sluiten! Dit hotel heeft daardoor totaal geen recht meer op 5 sterren en is werkelijk overal aan vernieuwing...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank IvdB2014
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste IvdB2014, Hartelijk dank voor het beoordelen van ons Resort op TripAdvisor.com. Uw commentaar helpt ons onze diensten en service te verbeteren. Wij als management zijn het erover eens dat het hotel aan vernieuwing toe is; het plan voor een volledige renovatie is er al. En hopen daarom u nogmaals te mogen verwelkomen na de renovaties. Uw suggesties voor het...

Bergen op Zoom, Nederland
22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit jaar voor de tweede keer hier geweest. Wederom een super verwenvakantie geweest. Heel vriendelijk personeel, prima kamer, schoon, en niet te vergeten, de bijzonder goede keuken. Niets tekort gekomen, in de ruimste zin van het woord. Tot de volgende keer.

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Ruud1955
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste Ruud1955, Namens het hele Azur team willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling hier op TripAdvisor. We vinden het fijn dat u ook van uw tweede verblijf in ons Resort hebt genoten en met mooie herinneringen naar huis bent teruggekeerd. Wij hopen u binnenkort voor een 3e keer hier bij ons te mogen verwelkomen. Nogmaals hartelijk dank voor...

Mechelen, België
19 juni 2016 beoordeeld

Reeds jaren komen we met veel plezier naar Royal Azur. De gerenoveerde kamers zijn ruim, netjes en goes onderhouden. De maaltijden zijn lekker en voldoende gevarieerd. Aan de receptie is een nederlandse sprekende receptioniste, Nikki, te vinden. Zij is hrel vriendelijk en behulpzaam. Een groot pluspunt is her mooie fijne zandstrand, gelegen aan een kleine baai.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank ernavandevelde
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste gasten, Hartelijk dank voor het toegevoegen vanuw beoordeling op HolidayCheck. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaringen met ons hebt gedeeld en vinden het fijn dat we uw verwachtingen hebben kunnen vervullen. We kijken ernaar uit u binnenkort nogmaals te verwelkomen in het Royal Azur Resort. Met vriendelijke groet, Mohamed Hafez General Manager

Merelbeke, België
18 april 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel en zeer goede service. Groot pluspunt dat er een Nederlandstalige dame aan de receptie staat (Nikki) Een zeer vriendelijke dame die zeer behulpzaam is en alles in het werk stelt om het verblijf aangenaam te maken..

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank adrienpoelman53
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste adrienpoelman53, Hartelijk dank voor uw beoordeling hier op TripAdvisor. We zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat u naar huis teruggekeerd bent met mooie herinneringen van ons hotel en team. De waardering en erkenning van onze gasten is onze grootste beloning en laat ons zien dat de kwaliteit van onze dienstverlening voldoet aan...

Winsum, Nederland
17 oktober 2015 beoordeeld

Mooi hotel met 2 x een poolbar en een briljante openluchtdiscotheek, met een hele goeie dj. Personeel was meer dan vriendelijk, we werden op handen gedragen, er was niets te veel. Kamers waren prima, netjes en schoon, de minibar werd dagelijks aangevuld met water, 7up en cola. Russen waren er wel, maar weinig last van gehad. Eten was goed, tuurlijk...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank estergub
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste mevrouw Esther, Allereerst willen wij u hartelijk danken dat u voor Royal Azur heeft gekozen als vakantiebestemming. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve review bij Tripadvisor.nl. Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf in Royal Azur. Het was een plezier om u en uw familie te mogen verwelkomen hier...

Zemst, België
4 september 2015 beoordeeld

vakantie 12 jullie tot 26 jullie 2015. positieve kanten . proper hotel groot zwembad en goed onderhouden. zalig en proper stand.en heel gezellig om te snorkelen een pier voorzien waar je koralen en vol vissen kan zien . er is toezicht en ook gratis vestjes voor die niet zo goed kan zwemmen.Voor de jongeren of die het wensen elke avond...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank patsy v
AzurMakadi, General Manager van Royal Azur Resort, reageerde op deze beoordeling

Beste gasten, Hartelijk dank dat u zich de tijd heeft genomen uw commentaar op Tripadvisor.com achter te laten. Allereerst bedankt voor de positieve feedback over de hygiene, het strand en de zwembaden. Door constructieve feedback zijn we in staat om onze dienstverlening/service voortdurend te verbeteren. Het management is op de hoogte van de klachten over het animatieteam en sinds half...

Brugge, België
7 april 2015 beoordeeld

Het is een mooi resort maar het is zijn 5 sterren zelfs naar Egyptische normen niet waard. De tafels in het hoofdrestaurant worden nauwelijks opgeruimd tenzij je er om vraagt. Het personeel is vriendelijk als je laat weten dat je geen Rus bent wat ik zeker en vast begrijp door het gedrag van deze toeristen. Ze steken je gewoon voorbij...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Natashadalle
Lebbeke, België
18 februari 2015 beoordeeld

Wie mijn andere reviews leest, zal zien dat ik meestal positief ben en 4 of 5 sterren geef. Over de Royal Azur kan ik niet anders dan teleurgesteld te zijn. Positieve punten: Onze ruime vernieuwde kamer is (dank zij onze vele fooien?) steeds proper gehouden. De groene tuin en het verwarmde zwembad en het strand en de restaurants zien er...

 Probleem melden
Nuttig?
10Bedank BrunoLee

1.045 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (620)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (196)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (27)
Bekeken
Zwembad/strand (111)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (20)
Bekeken
Dineren (28)
Bekeken
Kamer/suite (47)
Bekeken
Badkamer (15)
Bekeken
2:52
Video's (3)
Bekeken
Overige (173)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (414)
Bekeken
Voorzieningen (40)
Bekeken
Strand (25)
Bekeken
Gezinskamer (44)
Bekeken
Hoofdzwembad (9)
Bekeken
Minizwembad (6)
Bekeken
Zwembad (12)
Bekeken
Dineren (80)
Bekeken
Zwembad met zout water (10)
Bekeken
Shalyt (52)
Bekeken
Standard-kamer (45)
Bekeken
Superior-kamer (44)
Bekeken
Het hotel (47)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (11)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Overige (9)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Makadi Bay bekeken
op 0.3 km afstand
Stella Di Mare Beach Resort & Spa Makadi Bay
op 1.9 km afstand
SUNRISE Select Royal Makadi Resort
op 2.4 km afstand
Steigenberger Makadi Hotel
Steigenberger Makadi Hotel
nr. 1 van 28 in Makadi Bay
663 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.9 km afstand
Cleopatra Luxury Resort Makadi Bay
op 1.7 km afstand
Fort Arabesque Resort, Spa & Villas
op 0.6 km afstand
Harmony Makadi Bay Hotel & Resort
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Aan het strand
  • Gratis parkeren
  • Roomservice
  • Gratis internet
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Gratis ontbijt
Over de gelegenheid
  • Aan het strand
  • Rolstoeltoegang
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Tennisveld
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
  • Kamers toegankelijk voor mindervaliden
In je kamer
  • Airconditioning
  • Koelkast in kamer
  • Minibar
Internet
  • Gratis internet
Services
  • Gratis parkeren
  • Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
  • Shuttlebusservice
  • Roomservice
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Gratis ontbijt
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Babysitting

Aanvullende informatie over Royal Azur Resort

Adres: Km 34, Hurghada Safaga Rd., Makadi Bay, Hurghada, Egypte
Locatie: Egypte > Rode Zee en Sinaï > Hurghada > Makadi Bay
Prijsklasse: € 57 - € 142 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Royal Azur Resort 4*
Aantal kamers: 360
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, TripOnline SA, Orbitz, Booking.com, Travelocity, Expedia en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Royal Azur Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Royal Azur Hotel Hurghada
Royal Azur Hurghada
Stijl hotel:
Nr. 14 hotel aan het strand in Makadi Bay
Nr. 17 luxe hotel in Makadi Bay
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Royal Azur Resort en andere reizigers.
37 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Royal Azur Resort
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“vraag absoluut een vernieuwde”
 van 5 bollen IvdB2014, 17 sep 2016 | Beoordeling lezen
“Het beste uitzicht is de linkervleugel, zwembad en zeezicht”
 van 5 bollen ernavandevelde, 19 jun 2016 | Beoordeling lezen
“Toegankelijke kamers mindervaliden”
 van 5 bollen adrienpoelman53, 18 apr 2016 | Beoordeling lezen
“kamer zee zicht is wel zee zicht als je u hooft draait er zijn geen kamer waar je de zie frontaal kan zien.”
 van 5 bollen 732patsyv, 4 sep 2015 | Beoordeling lezen
“vraag een kamer in de zijbeuk van het hotel dat is heel rustig en dus aangenaam voor een goede nachtrust”
 van 5 bollen Natashadalle, 7 apr 2015 | Beoordeling lezen
5 van 5
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf